home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izaberite Vašu kombinaciju

0,00% učešće* ili 5,45% kamata* ili 99 evra mesečna rata*

Odlučite se za jedan od tri različita paketa finansiranja obezbeđena u saradnji sa Credit Agricole bankom i odvezite svoj novi Fiat Grande Punto sa besplatnom auto klimom i radio CD MP3 plejerom.

Izaberite 0,00% učešća pri podizanju kredita, ili 5,45% kamate ili mesečnu ratu u vrednosti 99 evra.

Fiat Vam nudi i besplatnu pomoć na putu, 24 časa dnevno, u zemlji i inostranstvu.

Ovlašćeni diler AK-VOŽDOVAC, Vojvode Stepe 318 (tel: 011/24 73 932, 011/24 62 833, 063/ 67 00 46, 063/67 00 56 i 063/67 00 29

Krediti se odobravaju na licu mesta u AK-VOŽDOVAC

Svaki kupac dobija poklon

* slika je simbolična



čitanja : 5630



Komentari

not bad at all

vrh je mi je ono:

slika je simbolična

:D

Autor joca 15 Nov 2010, 18:03

..kao i kvalitet :D

Autor lok 15 Nov 2010, 18:35

@ carobnjak
Mišljenje?
@ lok
Nisi u pravu

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 18:42

Fiat Vam nudi i besplatnu pomoć na putu, 24 časa dnevno, u zemlji i inostranstvu.

Ovim je sve rečeno i nomojte da vas kvalitet sekira. Imaju da reše na licu mesta.

Kad je moj tata imao mareu, nije postojala ovakva usluga, pa je morao prodati jako brzo.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 18:48

@ Energy saver
Lupaš gluposti, totalno, pa to sa servisom 24h/7d u n, radi i toyota i reno i još mnogo velikih auto kompanija.
Samo nešto da bapaš protiv fiata iako veze nemaš

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 18:52

@Dejan L
Inače ti si baš poznavalac fiata?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:01

sreca pa je tu Dejan L da ti objasni...kladim se da lik nema ni vozacku, a kamoli poseduje auto

Autor srle 15 Nov 2010, 19:01

@ srle
Meni ne treba dozvola, ja sam za tebe institucija!
@ energy saver
Lepo sam ti objasnio i ti i dalje sebe ukopavaš, zanimljivo. Razbij moje argumente svojim predpostavkama!!! Daj činjenice!
Ja sam tebi odgovorio lepo i objasnio tvoju zamerku, a ti pošto ne znaš drugačije, sem da provociraš! To je sve što znaš!!!

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 19:06

@Dejan L
Daj ti argumente, ti veličaš fiat! Po čemu je to dobar i ima li kakvih mana?
Ja kažem da je lošeg kvaliteta, elektronika, amortizeri, svi gumeni delovi.
Za ovaj nacrtani model da ti dodam, menjač, kompjuter, karakteristike i potrošnja motora...
E sad ti meni objasni šta je to odlično?
Moj tata ima vulkanizersko-mehaničarsku radnju, gde i ja radim kad ne studiram.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:11

@ Energy saver
Lati se ti knjige, a tvoj tata sigurno ima svaki dan po 1 grande punto u servisu, pošto oni koje ja znam idu u ovlašćeni servis, izgeda tvoj tata nikako da popravi to što treba ili ne ume ili neće, a po svemu sudeći čačka i ono što ne treba.
Ćao

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 19:14

@Dejan L
Šta napisa, kud bežiš?
Ti izgleda nisi nikada vozio grande punta? Ili možda nikakav fiat a držiš slovo i poštapaš čarobnjaka?
Daj bre argument kvaliteta!
Ja sam moje dao!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:18

Argumenti:
Ujak ima grande punto 2007 1.3 mjt 90ks crn 5vrata prešao 75.000km ništa mu se nije pokvarilo sem što pokazuje da servo nije u redu, a servo radi
Najbolji drug vozi u firmi grande punto 2006. 1.2 , prešao oko 90.000km, slomila mu se ručica za migavac na 67.000km, i pošto je naleteo na rupu iskrivio je felnu i otišao mu senzor za abs I NIŠTA VIŠE, a oni kojima se kvari neka povedu računa kako voze i kako održavaju. Isto kao i mi sa prethodnom fabijom, do 124.000km sem sijalica i bravice na gepeku, NIŠTA

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 19:18

I još nešto
Oni koji doteravaju kod tvog tate, verovatno su uzeli na placu neki koji je prešao preko 200.000, pa mu vraćen kilometar sat, a bio je službeno vozilo, pa je drkao ko je kako hteo.
E baš sam vozio i punto klasik i grande punto od BG do Lazarevca, uz Rušanj sam vuče, ide ko lud, a potrošnja, to si slagao i to žešće. Moram da pohvalim kočnice na grande puntu, a posebno zvučnu izolaciju.
Aj sad stvarno ćao, boli me glava od vas što sve znaju. verovatno obožavaš VW pa si malo opterećen. Probaj malo nešto drugo, kako ćeš da znaš ako ne probaš

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 19:23

@Dejan L
Rekla, kazala a plus lagiš!
Pričali su da i golf2 može bez generalke i 300kkm ali ne može preko 120kkm i pored toga što ga volim i što sam se rodio u njemu!
E taj servo posebno kvari devojačku sreću!
Skoro svaki grande punto, clasic i ostala sranja su redovno u mojoj radionici na promeni guma.
Ne postoje lošije, slabije i mekkše felne nego na fiatu, posebno novim fiatima!
Nemej se družiti sa tim drugarima jer te lage ili ne znaju šta voze.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:26

@Dejan L
Tebi 60ks dobro vuče?
Sve si rekao, ne javljaj se više Boga ti!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:28

Jel ovo argument

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=sr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.autobild.de%2Fartikel%2Fdauertest-fiat-grande-punto-938823.html&act=url

Autor balkanboy 15 Nov 2010, 19:34

@balkanboy
Ovo se već može smatrati poluplaćenim argumentom.
Problem silen blokova se sigurno mora, ali mora proširiti na držače motora i menjača. Kod nas bi bila obavezna zamena amortizera. Zamena diskova je obavezna na 50kkm. Servo ne pominju, slagali su kvalitet ležaja na diferencijalu...
Tamo su uslovi kolovoza, goriva i ulja bolji mnogo.
Pohvaliti se mora blok, ustvari ceo polumotor svih fiata. Ali zato glava motora je haos i to zna svaki mehanicar.
I na kraju. Glavni problem nastaje naravno posle ovih 100kkm.
Pozzz... Mnogo si bolji od Dejana L koji ga je "malo probao" :-)

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 19:56

Dovoljno fiata vozim da znam da za glavu nisi u pravu. Strada jedino dihtung ali posle ko zna koliko kilometara, zamena dihtunga i safova ( koje majstore izgleda mrzi da menjaju ) i teraj.

Autor balkanboy 15 Nov 2010, 20:13

@balkanboy
Odlaze dihtunzi skoro na svakom posle 100kkm, ali se dešava da ode i glava motora, recimo na svakom 5 autu.
Ja se izvinjavam svima. Onaj pokvareni carobnjak automobilski analfabeta i njegov advokat Dejan L stručnjak za sve, su me naterali da se prihvatim komentarisanja, umesto da spremam ispit.
Fiat je fiat, jeftina kola sličnog kvaliteta, zna se gde je ni gore ni dole a ljudi prave mitove a nisu videli ni F od fiata.
Pogledaj rezultate Julijete koji su navukli na kvarno opet.
Na vrelim gumama ta Julijeta nema ni 17% a C3 40%, kako to? A ovde?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 20:25

@Dejan L
pozdrav druze, ne daj se, mozes ti i bez mene...
Ovaj "energeticar" je onaj "Car expert" od pre par mesecei koji nam je prosipao pamet ovde i tvrdio da je platforma "virtuelna stvar", sad je vaskrsao ali nece dugo...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 20:40

@Dejan L
Grande je odlican, veliki napredak u odnosu na Classic, Evo je jos bolji, detaljno ih pregledao na sajmu...
Motor od 65ks je slab jer je Grande tezi ali to za normalnu i pretezno gradsku voznju odgovara vecini...

E sad, ovaj Grande nema nijednu manu koje su sa razlogom ili bez pripisivali Classic-u, tako da dezurnim pljuvacima i propovednicima preostaje samo jedno - da zauvek umuknu!

Inace bazni Grande kosta samo 7900 eura a ova bela boja mu savrseno stoji, vrlo rado bih ga posedovao...:)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 20:51

@carobnjak
"Car expert" bi mi lepo pristajalo, bez skromnosti, hvala. Izgleda ti se bliži The end, počeo si da piviđaš, vaskrsnuća, virtuelne stvari itd...
Idi glasaj po komšiluku.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 20:54

čarobnjak, gde si brate!
Ej, nije loše za te pare. Mada ima mesta za još jeftinije. Za hiljadu evra da ga smanje, na osam da ga zaokruže i biće taman!

Autor MasterHaosis 15 Nov 2010, 20:57

@Energy saver
a zasto sam ja pokvaren?

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 20:57

@carobnjak
I šta reče. Ti ga pogleda na sajmu, pa zaključi boljitak.
Sebi daj neko ekspertsko ime.
A ti dejane L, sad si čuo lekciju i drži se tog kursa.
Znaci da ti ponovim što rece carobnjcki ekspert:

"E sad, ovaj Grande nema nijednu manu koje su sa razlogom ili bez pripisivali Classic-u, tako da dezurnim pljuvacima i propovednicima preostaje samo jedno - da zauvek umuknu!"

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 20:58

@MasterHaosis
konacno da te ulovim! Jel si video kakvu sam ti tiutlu dao? :)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 20:59

@Energy saver
govorim istinu, a ti se drzi traktora, u njemu si i car i ekspert...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:01

@carobnjak
Znaš li ti gde živi istina?
Kojom metodom si ispitao grande punta na sajmu? Jesi li ga uopšte bilo kada i bilo gde probao?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:04

Hahahahaha je sam video sam. Odgovorio sam ti tamo.
,,Ala ti je titula svaka ti čast!
ma nemoj, a tvoja je kao bolja, doživotni apsolvent astronomije!"
hahaha

Autor MasterHaosis 15 Nov 2010, 21:05

@ Energy saver
Ko je rakao da grande koji sam vozio ima 60ks?
Nauči 1. da čitaš znake interpukcije!!!
A ti prosipaj pamet u svojoj radionici

Autor Dejan L 15 Nov 2010, 21:06

@Energy saver
carobnim stapicem, naravno, ne moram da ga "studiram" kao ti da bih ukapirao rezultat...
Ko sto nas Mange rece, drzi se knjige inace od ispita nista, za jedno desetak godina mozemo da procaskamo...

@MasterHaosis
a gde si mi to odgovorio? :)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:07

Da zakljucim, nema boljeg auta za ovih 9000 eura!

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:09

@Dejan L
pošto ne znaš ni šta si vozio a očigledno lagiš, ali skroz, da te potsetim šta si vozio u komentaru od 19:23:
"E baš sam vozio i punto klasik i grande punto od BG do Lazarevca, uz Rušanj sam vuče, ide ko lud, a potrošnja, to si slagao i to žešće."
A i malo dete u Srbiji zna da Clasic ima samo 60ks!
Neka vide svi kakav si lagator :-)

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:11

@Dejan L
I da ti odam priznanje na određivanju potrošnje uz Rušanj.
A mene cakcak nazva Ekspertom, pored tebe živa!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:13

P.S. da se ispravim za Grande : za mene, naravno...:)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:14

@carobnjak
Kad Grande osnovac bude na 7500-8000, biće dobra kupovina.
Do tada ima Fabija, Talija...

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:18

@Energy saver
toliko i kosta , ne pratis me!
20:51

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:21

@carobnjak
E, pokvarh ti sreću....
I Stepvej je car za Grandisima osnovca.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:21

@Energy saver
mozda, ako ne istrune...
Dacia masovno poziva modele na antikorozivnu doradu kriticnih mesta, slucajno su to zaboravili da urade u proizvodnji...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:24

čarobnjak, pa tamo, ne sećam se. Onamo gde si rekao da sam Master of prestupne godine tako nešto...
A sada svi, pozdravite našeg svemoćnog čarobnjaka!

Autor MasterHaosis 15 Nov 2010, 21:25

@carobnjak
Škoda fabija je identična cena kao gradisimo sa sličnim motorom.
Talija je za 300€ skuplja ali ima motorčinu za "ovo".
Ima clio 2, sa takođe identičnim motorom 60ks i sa identičnom cenom.
Ko je lud da kupi fiat pored ovih vozila?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:28

@carobnjak
To su modeli dacije sa početka "karijere", prve 3 godine.
Problemi sa korozijom su u potpunosti otklonjeni, kad je Renault postao većinski vlasnik dandule.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:30

@Energy saver
rekao sam - najbolji izbor za mene...
Pa eto ja sam taj ludak koji bi ga uzeo bez razmisljanja!
Fabia mi se ne svidja, i Grande je zastareo ali Skoda kao da je stara 20 godina, Thaliu ne bih da komentarisem iako je dobar automobil, Clio 2 najruzniji model B segmenta svih vremena ( pocasna titula od mene).
Svidja mi se i20 ali je skuplji. Nova Fiesta nema za tu cenu ni elektropodizace i previse je fensi, Corsa sa 3 vrata je bljak, siromasna opremom za te pare.
Ostaje samo Grande! :)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:33

@Energy saver
nije tacno, drugar ima redizajnirani Logan, 2008. godiste, upravo dobio poziv!

Mazda 2 je extra ali nisam mogao da smestim u nju a cena je od 10000 i nesto...

Do nedavno Grande sa cenom od preko 10 000 nije imao sanse ali ovo je po meni best-buy, jos kad bi dali kreditne uslove kao za Classic ( sto nije iskljuceno)...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:36

@MasterHaosis
dovoljan mi je pozdrav od tebe! :)))

P.S. znam sta sam ti "darivao" ali ne mogu da nadjem gde...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:37

@carobnjak
Meni je grandisimo jako ružan. Napred buljav, pozadi zdepast a kabina mu se sužava.
Zamisli kad nema ventilirajuće diskove napred i to na kraju prve decenije 21 veka!

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:38

@Energy saver
kako ti menjas teze i bezis od argumenata, neverovatno!
Prvo kazes kad bi kostao od 8000, bilo bi ok! Kad kazem da je tako, on nabraje druge konkurente. Kad vidi da bas oni i nisu toliko bolji i povoljniji, onda kaze buljav je i ne svidja mi se ( sto je jedina istina), cestitam!

P.S. nisi mi odgovorio zasto sam ja pokvaren, i zasto onda pricas sa mnom?!?

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:41

@Energy saver
prednji deo Grande-a je radjen po uzoru na Maseratijeve modele, po meni vrlo uspesno, ali u ono vreme, naravno...

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:43

@carobnjak
Zanimljivo mi je tvoje virtuelno znanje, realno neznanje potkrepljeno pokvarenlukom.
Kad bude fabija, talija, clio 2 koštali 8000€ i oni će biti povoljni.
Sad trenutno najpovoljniji auto je Tojota auris.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 21:53

@Energy saver
haluciniras i tripujes, i dalje ne odgovaras na ono sto te pitam sto je bezveze.
Ne znam odakle ti pravo da ti procenjujes necije znanje, i karakter, besmisleno!
Auris povoljan? Mozda kad bude kostao 11000, kao Ceed!

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 21:59

P.S. jos da Golf padne na 10 000, eto radosti za Srbiju...:)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 22:01

@carobnjak
Znaš li koliko je svetlosnih godina udaljen ceed i i30 od tojote?
Znaš li da koreanci korodiraju vrlo slično dačiji?

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 22:03

@Energy saver
ne znam , cuo sam za Chevrolet...
Pa kad ti to nije bitno za Daciu, nije ni za korejce, posteno?

P.S. bar je Fiat po tom pitanju prva liga!

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 22:05

@carobnjak
Dacija je najniža klasa.
i30 puca na visoko.
Fiat nije potpuno imun na koroziju.
Ja sam VW fan, ali tojota je vrh, ne računajući premijum klasu.
Nije džabe no.1 in Germany po pouzdanosti.
Cena je sad jako prihvatljiva.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 22:09

@Energy saver
naravno, potvrdio si moju teoriju da je Toyota japanski Volkswagen...:)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 22:14

A sad idi da ucis! Nemoj mene da optuzujes ako roknes ispit...:)))

Autor carobnjak 15 Nov 2010, 22:16

@carobnjak
Kad fiat, renault, peugeot, ford, opel, dođu na nivo kvaliteta tojote, biće kola za respekt.
VW je negde između.
Opšta svetska, a prvo američka, kampanja je da se otkine Tojota.
Kako će se odraziti ovaj pad cena na njih, ko zna.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 22:18

@Energy saver,
bez uvrede, ali pricas gluposti.
kao prvo, toyota ima ogroman broj fabrika u americi, znaci unistavanjem toyote ameri bi unistili samog sebe.
a drugo, sve te toyotine fabrike saradjuju sa drugim kompanijama za delove. sto znaci da kada nebi bilo toyote = nebi bilo ni tih drugih kompanija, koje takodje koriste i gm, ford, chrysler, nissan, honda i mnogi drugi. tako da unustavanje toyote bi bilo samoubistvo i za sve ostale.
i trece, ford (makar onaj americki) je stigao toyotu po kvalitetu.
p.s. ja vozim toyotu tako da nemoj misliti da sam protiv njih

Autor mile antena 15 Nov 2010, 22:39

@mile antena
Ja se u američka kola nimalo ne razumem, ali znam da je Tojota najveći svetski proizvođač. Zatvaranjem Tojota fabrika otvoriće se Ford, recimo, fabrika, za radnike slično, ali za kapitaliste nije nimalo.
Fabrike komponenti su posebna priča a osnovna razlika je nivo kvaliteta delova, koji imaju svoju cenu. Tim tragom bi se lako utvrdilo ko kakva kola pravi ali je to u praksi nemoguće.
Za Evropu, u klasi "boranije", tojota je sigurno no.1

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 23:02

@Energy saver,
stvar je u tome sto ce toyota zatvoriti fabriku u americi, a ford ili gm otvoriti fabriku u meksiku. posto sa danasnjim unijama niko ne zeli da pravi fabriku u americi.
nikakve koristi za ameriku, vec ogroman minus.
toyota je nekada bila najbolja po kvalitetu, sad nema vise nista od toga jer se vise kocentrisu na kvantitet nego kvalitet. ako se pogledaju long-term testovi toyota je u vrhu, ali ne najbolja

Autor mile antena 15 Nov 2010, 23:08

@mile antena
Predviđeno je da Tojota u Americi više ne bude No.1, ni u kom pogledu.
Nemci su smislili kola i kod njih je tojota još prva po kvalitetu.
Kad tamo padne biće sumnjivo.
Ovde u Srbiji Tojote sa dizel D4D motorima, ladno prelaze 300 - 400kkm, što je ravno audi većim dizel motorima.
JTD, DCI, HDI su tačno negde na pola te kilometraže.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 23:17

@Energy saver

Ne kapiram sta se to desi ako JTD, DCI, HDI predju 150-200 kkm?? Znam za peugeot benzince koji i dalje sljakaju posle 250kkm... i to bez generalne ... peugeot TU 1.4 karburatorski bato...

Autor joca 15 Nov 2010, 23:28

@Energy saver,
ti nikako da ukapiras da je toyota u americi vise americka kompanija nego ford i/ili gm.
ta kilometraza nije nista posebno za dizela. ford i chevy pickupi bez problema prelaze vise od toga i to su benzinci u pitanju, ford crown victoria takodje i pored izivljavanja pandura nad njima.

Autor mile antena 15 Nov 2010, 23:33

@joca
Naveo si benzince a ja pričam o dizelima, koji su problematični zbog lošeg goriva. Zato je ovde stari TDI tatamata.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 23:41

@mile antena
Kod nas audi 4.2 benzin prelazi milionče a dizel 3.0 tdi ni pola od toga!
Za tojotu i Ameriku ne znam. To je tvoje polje, ne treba da pričam.

Autor Energy saver 15 Nov 2010, 23:45

@Energy saver

Pa znaci sa dizelima se ne treba mi zamlacivati ako vec benzin+plin rastura ;)

Autor joca 15 Nov 2010, 23:47

@Energy saver,
ne mislim nista lose sa ovim, ali ako je tako (da ne znas za ameriku i toyotu) ne znam sto si se uhvatio te price "ameri hoce da uniste toyotu".
to su urbane legende onih koji se ne mogu pomiriti sa cinjenicom da njihova "neunistiva toyota" sad odjednom ima problem.
moja toyota je presla evo 272,000+ km i jos ide, i nisam imao nijedan veci kvar (motor je inace 3.0l v6 benzinac) ... ne prave ih vise tako dobro

Autor mile antena 15 Nov 2010, 23:52

@mile antena
Možda lupetam. Bitna mi je tvoja rečenica "ne prave ih vise tako dobro". Bojim se da će se slično desiti i sa tipovima koji se prodaju kod nas, jer su počele dobroooo da padaju cene.

@joca
Savremeni dizeli umeju da prave velike probleme u srpskim uslovima i t svi od reda. Jedna pumpa i dizne su reda preko 1000€, pa vidi a kvar nekada nastane i pre 100kkm. Jedan loš rezervar nafte i pevaš borbene. Bog da živi stari TDI i stari reno DTI. To su sprave za Srbiju.
A benzinci sa ubrizgavanjem su bolji oni stariji, pre euro 4.
TU pežo motori su baja, nema izdera, bolji od VW.
I sad vidi, kupiš dizela novoga, treba da pređe 120kkm da se poravna troškovima sa benzincem i već je zreo za "pažnju" ili bolje prodaju.

Autor Energy saver 16 Nov 2010, 00:02

Ja kad pređem s autom 100.000 km, odmah ga prodajem i uzimam novi, zato me majstori vide samo na redovnom servisu.

Autor bombi 16 Nov 2010, 08:44

DA LI NEKO ZNA,AKO JE RATA 99E KOLIKO JE UCESCE?AKO JE BEZ UCESCA KOLIKA JE ONDA MESECNA RATA?NISU OBJASNILI!

Autor marCO 16 Nov 2010, 09:02

@carobnjak
Opet pokazuješ šta ne znaš.
Dobro je čuvar energije pogodi da si kvarnić.

Autor Dule 16 Nov 2010, 12:07

Koliko je ucesce ako je rata 99e? I kolika je rata ako je bez ucesca???

Autor Rade 02 Dec 2010, 14:46

koliko trosi motor 1.2 po gradu i na otvorenom?

Autor pedja 22 Jan 2011, 19:50