Nova Opel Astra Sports Tourer u Srbiji od 15.243 evra

Nova Opel Astra Sports Tourer stiže na naše tržište krajem godine po ceni od 15.243 evra. Nova Astra Sports Tourer unosi stil, praktičnost i ekološku tehnologiju u segment kompaktnih karavana, pružajući vlasnicima fleksibilnost kombinovanja profesionalne i privatne upotrebe vozila.
Astra Sports Tourer koja poseduje Opelov dizajnerski DNK i Sports Tourer naziv
kao i Insignia, fokusira se na prvoklasan kvalitet i fukcionalnost. Izvajan
oblik kabine je jedan među svim opšte prepoznatim atributima Astre u hečbek
izvedbi, dodajući tome veliku nosivost tereta. Dizajn prtljažnika koji štedi
prostor, dajući, istovremeno, impresivnu zapreminu do 1.550 litara, nadopunjen
je pametnim osobinama, svojstvenim višoj klasi, poput novih FlexFold zadnjih
sedišta – koja omogućavaju preklapanje sedišta pritiskom na taster.
Izgled modela Astra Sports Tourer jednako je podržan sportskim iskustvom u
vožnji. Novi karavan deli isto inovativno zadnje vešanje i mehatroničku FlexRide
šasiju kao i njegov hečbek model. Druge osobine koje ovaj model čine vodećim u
klasi, poput AFL+ prilagodljivih prednjih farova i medicinski sertifikovanih
ergonomskih prednjih sedišta u ponudu unose bezbednost i sigurnost.

Širok izbor pogonskih grupa sa devet efikasnih benzinskih motora pruža opseg od
70 kW/95 ks do 132 kW/180 ks. Start/Stop tehnologija štedi gorivo i biće prvo
uvedena ma motoru 1.3 CDTI (70 kW/95 ks) početkom sledeće godine, zahvaljujući
čemu će emisija CO2 biti smanjena na svega 109 g/km.
Pored smanjenja izdataka za gorivo, Opelovi inženjeri vodeći su u industriji u
smanjenju troškova popravke automobila od sudara pri niskim brzinama – a koji
se najčešće dešavaju, prema izveštajima osiguravajućih kuća. Kao rezultat
toga, vlasnici nove Astre mogu očekivati da plaćaju jednu od najnižih godišnjih
premija osiguranja u segmentu.
Opel je bio među prvim proizvođačima automobila u Evropi koji je uveo stil
karavana početkom 50-tih. Nova Astra Sports Tourer se sada oslanja na više od
50 godina Opelovog iskustva u dizajniranju i proizvodnji karavana.
Astra Sports Tourer će iskoristitit izvanredne prodajne uspehe svog hečbek
partnera, za kojeg je već primljeno blizu 200.000 narudžbi do sada. U proteklim
godinama, oko 25 odsto svih Astri prodatih u Evropi bilo je u karavan izvedbi.
Osmišljena i razvijena u Opelovom međunarodnom centru za tehnički dizajn u
Riselshajmu u Nemačkoj, Astra Sports Tourer proizvodiće se u proizvodnom pogonu
u Elsmer Portu u Velikoj Britaniji. Isporuke će početi u novembru ove godine, a prve
jedinice stići će u Srbiju krajem decembra. Cena početnog modela u Srbiji
iznosi 15.243 evra.
Opelov
novi dizajnerski jezik premijerno u klasi kompaktnih karavana
Astra Sports Tourer sada unosi Opelov uzbudljiv novi dizajnerski jezik – spoj
vajarskog umeća i nemačke preciznosti – u segment kompaktnih karavan vozila.
Osmišljen paralelno sa svojim pandanom u hečbek izvedbi, karavan ima svoj
poseban identitet. Atletske, blisko-uparene proporcije daju mu jedinstvenu
pojavu, čineći od njega nešto više od puke karavanske izvedbe hečbek modela.

Iza B-stubova, karoserija je potpuno nova. Atletski karakter Astre Sports
Tourer definisan je jedinstvenom prozorskom grafikom koja se sužava prema
D-stubu i snažnom ramenom linijom, koja kulminira širokim izvajanim zadnjim
svetlima, dajući utisak ublažene „mišićavosti“.
Utegnut izgled naglašen je dugim, vitkim krovnim šipkama koje se pružaju u
širok krovni spojler integrisan u gornjem delu repa automobila. Nakošen ugao
pomaže da se dobije dinamičan profil koji je u savršenom skladu sa svedenim
prednjim stilom. Tipičan motiv Astra oštrice, izvajan u bočnom delu karoserije
ispred zadnjih točkova, doprinosi utisku pokreta.
Prostrani
prtljažni prostor lak za korišćenje, kakav je prisutan u automobilima visoke
klase
Elegantna karoserija of stila, smešta u sebi iznenađujuće prostran prtljažni
odeljak. Dubok, sa ravnim stranicama, potpuno tapaciran prtljažnik je bez
nezgodnih ćoškova koji oduzimaju prostor, te bez „upada“ šolja zadnjih točkova.
Astra Sports Tourer je prvi kompaktni karavan izvan premijum segmenta koji nudi
daljinsko obaranje sedišta. Ova ergonomska pogodnost koju pružaju FlexFold zadnja sedišta omogućava da se tovarni
kapacitet podigne sa 500 na 1.500 litara, prostim pritiskom na taster. Time se
automatski oslobađa i spušta svaki od delova zadnjih sedišta podeljenih u
odnosu 60/40. Više nije potrebno hodati oko vozila kako bi se posebno spustio
svaki od delova sedišta. Opelovi inženjeri su ujedno razvili i sistem koji
funkcioniše bez da se prethodno sklone pojasevi sa naslona sedišta. Sa oborenim
sedištima, tovarni deo se povećava na impresivnih 1.835 mm - 28 mm više u
odnosu na trenutno aktuelnu Astru u karavan izvedbi.
Astra Sports Tourer pridružuje se kompaktnim vozilima po ponudi dvo-dodirnog
zastora prtljažnika. Easy Access Cover (pristupačan zastor) kliza se nagore i
prema napolju na lagan dodir, radi vađenja ili odlaganja malih predmeta. Za
veće terete, zastor se potpuno uvlači u kasetu na brz pokret ruke, uz „meko“
zaustavljanje. Kada nema potrebe za njegovom upotrebom, čitav sklop se može
lako skloniti i odložiti ispod dna prtljažnika.
Raznovrsne opcije uključuju:
• Prilagođenu, višestruko preklopivu postavu prtljažnika, koja štiti tapacirung prtljažnika,
otvor repa, zadnji branik i spuštena zadnja sedišta.
• Opelov prilagodljiv prtljažni sistem FlexOrganizer
koji se sastoji od mreža i razdelnika koje vlasnicima vozila omogućavaju da
prilagode konfiguraciju prtljažog prostora.
• Nova generacija Opelovog inovativnog integrisanog nosača
bicikala FlexFix
će takođe biti na raspolaganju sledeće godine.
Obzirom da se od Astre Sports Tourer očekuje da vuče prikolice, Opelov
elektronski sistem za Stabilnu vuču prikolica (TSA) aktivira se prilikom
postavljanja Opelove vučne kuke na vozilo. Ova sofisticirana sigurnosna osobina
koristi standardni sistem Elektronske kontrole stabilnosti kako bi odgovorio na
bilo koju nestabilnost koja se može pojaviti prilikom vuče prikolice.
Izvajana
kabina nudi prtljažnik vodeći u klasi
Astra Sports Tourer, koristi isti harmonično uobličen enterijer visokog
kvaliteta kakav je prvobitno viđen u hečbek izvedbi. Obuhvatajuća prednja
krilovita ploča koja se lučno pruža preko kabine u gornji deo vrata, stvara
topao i pozivajući ambijent.
Osećaj prostora i pokreta je dodatno naglašen elegantnom središnjom konzolom,
postavljenom pod niskim uglom, spuštajući se sa instrument ploče u sklop
menjača. Detalji dekora – poput mernih instrumenata sa hromiranim ivicama,
komande, i ram središnje konzole – kombinuju se sa upotrebom materijala mekih
na dodir, i suptilnim, toplim ambijentalnim osvetljenjem odajući utisak visokog
kvaliteta.
U ponudi su četiri nivoa opreme unutrašnjosti. Novi enterijer sa toplim bojama
i elegantnom atmosferom sada je uveden i u Cosmo varijantu, uz upotrebu kakao
boja u različitim tonovima, kao alternativa crnoj boji.
Kabina je podjednako praktična, koliko i ispunjena stilom. Nijedan drugi
kompaktni karavan ne nudi toliko prostora za odlaganje u unutrašnjosti– 25
litara ukupno, ili dva puta više nego kod aktuelne generacije karavana. Sada je
karavan pun intuitivnih lokacija za odlaganje stvari, uključujući džepove na
vratima, u koje se mogu smestiti velike flaše od 1,5 litara, visoko
prilagodljivu središnju konzolu koja dopušta veliki broj konfiguracija, kutiju
odgovarajućih dimenzija za rukavice i fioku za odlaganja na izvlačenje na
strani vozača.
Prvoklasna
udobnost za vožnju na duge staze
Mnogi vozači Astre Sports Tourer koristiće automobil za dnevne poslovne potrebe,
kao i za privatne/porodične vikend izlete, i očekuje se da će oni prelaziti
mnogo veću kilometražu u odnosu na prosečan pređen godišnji put vozača u
Evropi. Radi optimizacije udobnosti i bezbednosti na dugim putovanjima, Astra
Sports Tourer nudi niz ključnih osobina.
Prednja sedišta pružaju najbolji opseg podešavanja po dužini a kupci imaju
mogućnost i da uzmu auto sa jedinim ergonomski pogodnim prednjim sedištima u
segmentu sertifikovanim od strane nezavisnih stručnjaka za kičmu iz nemačke
organizacije Aktion Gesunder Rücken (organizacija stručnjaka za zdrava
leđa, poznata kao AGR).
Udobnost i bezbednost vožnje unapređeni su Opelovom najnovijom, trećom
generacijom prilagodljivih prednjih svetala (AFL+). Ona obezbeđuje do
devet funkcija osvetljenja, koje se automatski uključuju radi prilagođavanja
profilima i uslovima vožnje. Pored toga, „Opelovo oko“, sistem sa kamerom koji obaveštava
vozače o određenim saobraćajnim znacima, te ih upozorava u slučaju da vozilo
nenamerno napusti traku – što je od naročitog značaja za bezbednost tokom dugih
putovanja. Ove napredne tehnologije predstavljaju Opelov prvenac u kompaktnom
segmentu.
Agilno
rukovanje sa najnovijom tehnologijom šasije
Astra Sports Tourer preuzima podešavanja šasije i sva fina dinamička svojstva
modela Astra u hečbek izvedbi. Zadnja osovina koristi inovativnu i jedinstvenu
kombinaciju duple osovine i Watt veze. Ovaj genijalni koncept koji štedi
prostor podržava bočne sile tokom ugaonog kretanja kako kako bi pružilo
dinamično i agilno rukovanje, ne na uštrb stabilnosti ili udobnosti.
Ponašanje šasije može se dodatno unaprediti prefinjenim FlexRide
sistemom prilagodljivog vešanja. Sistem koristi mehatroničku tehnologiju
šasije, objedinjujući mehaničke funkcije sa elektronskim komandama, i predstavlja
pravu retkost u kopmpaktnom segmentu.
FlexRide se kontinuirano prilagođava promenama uslova na putu i u načinu
vožnje. U potpuno prilagodljivom Standard načinu rada, on nudi pun opseg
dostupnih podešenja. U Sport i Tourer načinima rada, koje bira vozač, sistem
primenjuje najudobnija podešavanja i ona koja su najviše slična sportkom
režimu. Sport režim dodatno pojačava odgovor u sistemu napajanja i upravljanju
– kao i upravljanje automatskim prenosom.
Proširena
ponuda pogonskih grupa: Emisija CO2 smanjena na 109 g/km
Opsežna ponuda pogonskih grupa modela Astra Sports Tourer sadrži četiri dizel,
pet benzinskih i jednu LPG opciju, nudeći snagu u opsegu od 70 kW/95 ks do 132
kW/180 ks.
Linija dizel modela uključuje jedinice od 1.3, 1.7 i 2.0 litre – koje odreda
poseduju komon-rejl, ubrizgavanje goriva na većem broju tačaka, turbo punjenje
varijabilne geometrije (VGT) i filter za čestice koji ne zahteva održavanje.
Sve u skladu sa Evro 5 normama.
Start/Stop tehnologija, koja je nedavno uvedena na modelima Opel Agila i Corsa
biće na raspolaganju početkom sledeće godine za model Astra 1.3 CDTI (70 kW/95
ks). Nudiće izvrsnu ekonomičnost u potrošnji goriva sa svega 4.1 l/100 km u
kombinovanom režimu vožnje i emisiju CO2 od svega 109 g/km.
1.7-litarska CDTI verzija se isporučuje u dva podešavanja, sa 81 kW/110 ks i
260 Nm, ili 92 kW/125 ks i obrtnim momentom od 280 Nm. Potrošnja u kombinovanom
režimu vožnje u oba slučaja je 4.5 l/100 km, uz emisiju CO2 od 119
g/km.
Najjači motor u liniji, 2.0 CDTI sada se nudi sa opcijom izbora između
manuelnih, ili automatskih šestostepenih menjača. Smeštajući u sebi 118 kW/160
ks, i obrtni momenat od čak 350 Nm pri svega 1,750 ob/min, motor omogućava
ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od deset sekundi. Potrošnja u kombinovanom
režimu vožnje sa manuelnim prenosom je 5.1 l/100 km uz emisiju ugljendioksida
od 134 g/km.
Izbor benzinskih modela sadrži motore od 1,4 i 1,6 litara, od kojih je svaki sa
prirodnim dotokom vazduha i turbo-punjenjem, u opsegu od 74 kW/100 ks do 132
kW/180 ks. Kontinualno varijabilno vremensko podešavanje ventila i na usisnoj i
na izduvnoj strani, zajedničko je svim motorima, osim onom zapremine 1,6 litara
u turbo izvedbi.
Potpuno novi turbo benzinski motor zapremine 1,4 litre uveden je sa ovom novom
generacijom Astre. Na raspolaganju su sada dva nivoa snage. Verzija sa 103
kW/140 ks zamenila je prethodnu od 1,8 litara sa prirodnim protokom vazduha
slične snage. U skladu sa Opelovom strategijom smanjivanja veličine motora,
ostvaruje se vredan dobitak od gotovo 15%, kada je u pitanju efikasnost goriva,
kao i za 14 odsto viši obrtni momenat pri kombinovanom režimu uz potrošnju
svega 6,1 l/100 km. Na raspolaganju su manuelni, ili automatski šesto-stepeni
prenos. Nova verzija od 88 kW/120 ks ostvaruje svoj debi u liniji Astra modela
sa modelom za 2011. godinu, sa šesto-stepenim manuelnum prenosom. Prosečna
potrošnja goriva je 6,1 l/100 km.
Osnovni nivo, jedinica od 1.4-litre sa prirodnim tokom vazduha razvija 74
kW/100 ks i ostvaruje izvrsnu potrošnju pri kombinovanom režimu od 5,9 l//100
km uz emisiju CO2 od 139 g/km. Jedinica sa turbo punjenjem od 1.6 litara sa 132
kW/180 ks i 230 Nm obrtnog momenta najjači je model u liniji benzinskih motora.
Šesto-stepeni manuelni menjači su standardni na turbo benzincima 1.4 i 1.6 kao
i na motorima 1.7 i 2.0 CDTI. Jedinice 1.4 i 1.6 sa prirodnim dotokom vazduha
zapremine 1,3 litre u turbo dizel izvedbi, isporučuju se sa peto-stepenim
menjačem. Potpuno novi šesto-stepeni automatski menjač dostupan je kao opcija
na modelu 1.6 sa prirodnim dotokom vazduha, 1.4 Turbo (103 kW/140 ks) i 1.6
turbo benzincu, kao i na modelu 2.0 CDTI.
Najpovoljniji
ukupan trošak posedovanja u klasi čini Astru Sports Tourer pravim izborom
karavana
Sports Tourer predstavlja obavezan izbor za flote, od kojih se očekuje da pređu
50 odsto prodaje na tržištima poput Nemačke. Kompaktni karavan može da služi
kao prilagodljiv radni automobil za prelaženje velikih rastojanja tokom nedelje
i može postati porodično vozilo za sve namene tokom vikenda.
Obzirom da je trošak posedovanja sve bitnija stavka, Opelovi dizajneri i
inženjeri su se usredsredili na to da održe niske troškove popravke kola od
posledica udesa. Iako se najveći broj udesa dešava pri relativno niskim
brzinama, oni obično izazivaju visoke štete na karoseriji i delovima. Ključna
stvar za konkurentnost modela Astra Sports Tourer je dizajn njegovih branika,
kao i prednje i zadnje karoserije: niski troškovi opravka podrazumevaju niske
troškove osiguranja a uštede mogu dostići do nekoliko stotina evra godišnje.
Snažne preostale vrednosti nove Astre su već naznačene brzom prodajom hečbek
vozila preostalih na tržištu. Stručnjaci auto industrije očekuju da će nova
Astra Sports Tourer zabeležiti sličan uspeh.
Uzev u obzir sve činioce, Astra Sports Tourer nudi najpovoljnije troškove
posedovanja u klasi, što je zaista čini pametnim izborom za poslovne korisnike.
PR Opel
Na jednoj slici auspuh levo,a na drugoj desno!!! Inace,strava auto za solidne pare.
Citao sam test u Sat-u.
Nahvalili su ga bas.
Po mom misljenju,odlican auto za te pare.
Cak vise nudi nego sto kosta.
Ogroman prtljaznik,mnogo lep dizajn.
Nudi mnogo vise od konkurenata.
I sto se tice dizajna i sto se tice funkcionalnosti.
Spojili su kvalitetno,lepo i korisno sto mnogima nije uspelo pogotovu konkurenciji iz Volfsburga(VW)
pa jeste, ali se meni mnogo svidja i skoda superb combi... realno je veca od ovog opela... i dalje pitam da li za drugi auto uzeti karavan zbog dece ili manji gradski auto... a za putovanja nabaciti gore prtljaznik
@ joca
Samo superb košta malo više i za klasu je malo veći od astre.
@ Orlo
Poredeći ga sa vw golf VI variantom (karavanom) , celu svetlosnu godinu je ispred. I po dizajnu i po nekim rešenjima
@joca Tvoj izbor zavisi od toga gde zivis tj da li imas dovoljno mesta za parking jer mislim da je suludo voziti auto od skoro 5 metara po gradskim guzvama a tvoj problem moze da resi verovatno neki sedan ili karavan iz c-segmenta jer tako nesto predstavlja najbolji kompromis npr kao ova astra j ili astra h e i da izbegni najslabije motore!pozdrav
@Orlo, @Dejan L
Da, da kapiram da ce da kosta vise, ali je i klasa vise.
Imam garazu - poenta je da nisam siguran koliko mi je zaista potreban karavan... verujem da nije lako pronaci parking mesto za karavancinu....
Karavani tipa Superb ili Mondeo, ma koliko prakticni su jednostavno nepodnosljivi za svakodnevnu upotrebu i parkiranje po Beogradu. Nesto kao ova astra je optimalno sto se tice dimenzija i potreba 4-clane porodice, osim naravno ako se ne vuku drva, vo na raznju ili kovceg ppu-ppu