home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Proizvođač Subaru automobila je Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), poznata svetska kompanija za izradu transportnih sredstava i proizvoda vezanih za vazduhoplovstvo. Zvanični distributer za Srbiju i Crnu Goru od 2005. godine je kiparska firma Nicos C. Kattamis S&M Ltd najstariji svetski i evropski distributer Subarua izvan Japana, koji se tim poslom bavi već 44 godine.

Istovremeno, zvanični dileri Subarua u Srbiji su kompanije Ćurčić Export-Import i Ehom Auto iz Beograda kao i firma Mikom iz Novog Sada, koje se bave uvozom i prodajom automobila na našem tržištu već dugi niz godina.  

Povodom pete godišnjice rada na tržištu Srbije, kompanija „Nicos C.Kattamis S&М Ltd je za poslovne partnere i prijatelje organizovala rođendansku proslavu na kojoj je na prigodan način upoznala prisutne sa dosadašnjim uspesima, misijom i vizijom kao i planovima za plasman automobila prestižnog japanskog proizvođača u neposrednoj budućnosti. Proslavi su prisustvovali predstavnici diplomatskog kora u Srbiji, uvoznika gotovo svih automobilskih brendova u našoj zemlji, poslovni partneri, novinari i predstavnici kulturnog i javnog života. 

Subaru, kao automobilski ogranak Fuji Heavy Industries(FHI) korporacije, nastao je integracijom šest kompanija, koje su prethodno bile u okviru prvog japanskog privatnog proizvođaća vazduhoplova, Nakajima Aircraft Ltd. SUBARU je japanska reč koja znači Ujedinjenje, a istovremeno i sazvežđe šest zvezda, koje je postalo zvanični amblem kompanije.

Fuji Heavy Industries je 1955. na tržište izbacio model Subaru 1500, prvi automobil sa samonosećom karoserijom proizvedenom u Japanu, a 1965. Subaru je postao prvi japanski proizvođać automobila koji je tržištu ponudio auto sa prednjim pogonom.
Subaru je 1972. napravio revolucionaran iskorak u svetu automobilizma, predstavivši prvo vozilo sa pogonom na četiri točka namenjeno svakodnevnoj upotrebi, Leone 4WD Station Wagion. Do tada je upotreba pogona na četiri točka bila limitirana na specijalna i terenska vozila, ali je Leone 4WD izgradio svoj veliki ugled kao automobil koji je sigurnosne i vozne prednosti pogona na četiri točka predstavio čitavom novom segmentu vozača u celom svetu. Tokom godina, Leone 4WD postao je najbolje prodavani automobil sa pogonom na četiri točka na svetu, utirući put razvoju novog Subaru symmetrical full-time All- Wheel Drive system-a. Danas mnogi vodeći svetski proizvođaći imitiraju Subaru-ovu naprednu tehnologiju, koja će uvek zadržati višegodišnju prednost.

Blisko vezani za pomenutu tehnologiju su i impresivni rezultati Subaru automobila koji se takmiče za Svetski Reli Šampionat(WRC), uključujuči superioran način na koji su osvojili Šampionat proizvođača tri godine za redom 1995,1996 i 1997, kao i nezaboravni nastupi Subaru vozača Kolina Mekrea(1995), Ričard Barnsa(2001) i Petera Solberga (2003) prilikom osvajanja njihovih pojedinačnih vozačkih WRC titula.
Kompanija je do sada proizvela više od 10 miliona vozila. Fuji Heavy Industries zapošljava više od 15,000 ljudi, ima devet proizvodnih postrojenja i prodaje svoju robu u više od 100 zemalja. Kompanija ima dugačku istoriju kao tehnološki inovator i može da se pohvali nekim od najraznovrsnijih i najnaprednijih tehnologija iz oblasti pogona na četiri točka na svetu.

Izvor : Netauto.rs



čitanja : 1302



Komentari

Šta ovi proslavljaju?
Ova "ekipa"je tipičan primer kako se može upropastititi imidž i prodaja jako dobrog i kvalitetnog Brenda(kao što je Subaru)na nekom tržištu(Srbija).
Koliko su samo Subaru-a prodali za tih pet godina?
Ne postoji gora i skuplja postprodajna mreža od njih.
A cene,max.naduvane,što je razumljivo kada se svi prisutni "ugrade"sa svojim delom.
Subaru MENJAJ distributera!

Autor Zocky,Beograd 27 Nov 2010, 01:20

@ Zocky
Kod nas je tržišno učešće Subaru marke katastrofalno. Subaru sa svojom voznom dinamikom prevazilazi standarde. Ali cene su katastrofalno visoke u Srbiji i potpuno se slažem sa tobom da treba naći novog uvoznika-psrednika, ali može to i drugačije, snižavanjem cena, a takodje i održavanja.

Autor Dejan L 27 Nov 2010, 08:37

Samo se setim kad su dali imprezu za 12k (sto je vise nego dobra cena za taj auto bila) kako im je krenula prodaja. Videli ide dobro i oni odmah dizi cene. Pa sad seci tortu bez nekog posebnog razloga.

Autor Damko 27 Nov 2010, 12:20

Dobra ova plavusa....jedino to valja

Autor nikokaoja 29 Nov 2010, 10:32

Subaru Je naJbolji brend i distributer Je odlična. Znam iz ličnog iskustva. Ako se samo FuJi Je više pristupačne automobile ....

Autor dragan67 30 Nov 2010, 00:59

@ dragan67
Bog ubio onog ko razume tvoj pravopis i koncept tvoje rečenice.
A distributer je loš, ma ne najgori je, upropastiće postojanje subaru-a na ovim prostorima, ako ovako nastavi.

Autor Dejan L 30 Nov 2010, 08:27

kakva neupućenost... ova vozila vrede svaku paru, mnogo vise para treba izdvojiti za sminku koju prodaju druga vozila. subaru nudi kvalitet

Autor andrej 06 Dec 2010, 08:26