home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kupci najpopularnijeg modela imaće dodatne povoljnosti – produženu garanciju na tri godine i nižu kamatnu stopu od 4.25 odsto pri kupovini na kredit 

Kompanija Fiat Automobili Srbija u 2011. godini nastavlja sa najboljom ponudom na tržištu za kupovinu modela Punto Classic. U saradnji sa Credit Agricole bankom, kompanija je ponudila nižu kamatnu stopu od 4.25 odsto za kupovinu automobila na kredit, sa rokom otplate do sedam godina. Kupci modela Punto Classic dobijaju i produženu garanciju automobila, koja sada važi tri godine, odnosno do pređenih 75.000 km. Zahvaljujući novim pogodnostima i programu „staro za novo“, koji omogućava subvenciju u visini od 600 evra, Punto Classic je i dalje najpovoljniji automobil na tržištu. 

"Kao kompanija koja ima dugoročne planove u Srbiji, iz godine u godinu kupcima omogućavamo najpovoljnije uslove kupovine. Punto Classic je najpopularnije domaće vozilo, a u prilog tome govori i 15.000 prodatih automobila u zemlji i inostranstvu tokom 2010. godine. Punto Classic je model koji pruža stabilnu, lagodnu i udobnu vožnju i zato mu poverenje poklanja sve veći broj građana", izjavila je Iva Đurić, menadžer za odnose sa javnošću kompanije Fiat automobili Srbija.

Produženi garantni rok Punto Classic modela se odnosi na sva vozila koja su kupljena nakon 1. januara 2011. godine.

Ukupan iznos investicija FIAT-a u Srbiji iznosi 940 miliona evra. Podsećamo da je u oktobru 2010. godine, samo godinu i po dana od početka proizvodnje, sa montažne linije sišao jubilarni 30.000 Punto Classic. U toku je renoviranje i modernizacija Fiat-ove fabike u Kragujevcu, koja se prostire na 1.4 miliona m2.

Zvaničan cenovnik:

 

Punto Classic

 

Puna cena

 

Cena sa popustom

Cena sa popustom i ,,staro za novo,,

FIAT Punto Classic 1.2 60 KS ACTUAL

6,999 €

6,799 €

6,199 €

FIAT Punto Classic 1.2 60 KS DYNAMIC AC

8,599 €

7,999 €

7,399 €

FIAT Punto Classic 1.2 60 KS EMOTION ABS

9,699 €

8,799 €

8,199 €

FIAT Punto Classic VAN  1.2 60 KS DYNAMIC AC

8,199 €

7,899 €

x

FIAT Punto Classic VAN LPG 1.2 60 KS DYNAMIC A/C

9,699 €

9,099 €

x

FIAT Punto Classic LPG 1.2 60 KS DYNAMIC A/C

9,699 €

9,099 €

8,499 €

FIAT Punto Classic 1.3 MULTIJET 70 KS DYNAMIC A/C

10,499 €

9,899 €

9,299 €

FIAT Punto Classic 1.3 MULTIJET 70 KS EMOTION ABS

11,499 €

10,999 €

10,399 €

 

*Prikazane cene u tabeli su cene sa PDV-om

* Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS

PR Fiat Automobili Srbija



čitanja : 7475



Komentari

I dalje je skup za ono sta nudi.

Autor milan 25 Jan 2011, 13:03

Pogle cenu dizela, hahahah... Smehotres!

Autor Djordje 25 Jan 2011, 13:23

Skupo, baš skupo.

Autor Dejan L 25 Jan 2011, 13:26

Naravno, ABS nije tu. Sta dalje da se prica.
O cenama? Ovim cenama?

Ko ovo kupuje?

Ja! A znate sta sam ja!

Autor mun 25 Jan 2011, 14:04

Preskupo! Za te pare odlican polovnjak moze da se nadje, a da je ladja :)

Autor Nemanja 25 Jan 2011, 14:30

Narod naravno kupuje sta moze, ali drzava ne bi smela dozvoliti da prodaju ove bez ABS-a i tacka. Ovo kao minimum.
Tada bi oni drugacije razmisljali

Autor mun 25 Jan 2011, 15:30

a slika ovog punta je skarabudzena u fotosopu,a 3 godine ili 75000km,znaci dobar motor 1.2!

Autor vtf 25 Jan 2011, 16:24

Bar je produzenje garancije za pohvalu, ako ovako nastave stici ce 7-godisnju garanciju Kije! :)))

@vtf
upravo je motor 1.2 najbolji deo ovog Punta!

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 16:29

Preskup. Treba da ide od 4 pa do 7k eura maximum..

Autor McLaren 25 Jan 2011, 17:09

Ne daj boze da ga makar ogrebete,a kamoli cuknete...drugar ne ukoci sa 60,naravno nema ni ABS...cuknuo ga malo,i koliko su mu trazili u servisu za opravku? 200000!!! Bez PDV-a!!! pride,nisu mu se ni farovi polomili,ali je morao da ih menja, (jedan je koliko se secam oko 200e!!!) jer je pukla neka zabica...
I dalje najveca prevara na trzistu...

Autor Neimar 25 Jan 2011, 17:31

@ Neimar
Punto 1.2 2010. posle 4 meseca udaren o betonsku žardinjeru, prednji far, krilo i vrata.
Far nov, krilo novo, vrata peglana, migavac ostao originalni, nije puko.
Šteta procenjena na 78.000 SA FARBANJEM, vozili ga u KG. Urađen extra, nema šanse da neko i pomisli da je čukan.
Devojka mi radi u Dunav Osiguranju i svašta sam čuo, možeš u dogovoru sa veštakom da napraviš da košta i 300.000, ako hoćeš.
Nisu retki takvi slučajevi

Autor Dejan L 25 Jan 2011, 17:51

@Dejan L
a je l' se otvorio airbag, vozacev, suvozacev, za bocne da ne pitam? :)

Autor Damko 25 Jan 2011, 17:56

@ Dejan L
Kapiram ja to,drugar ga je odvezao sa caletom (posto je trebalo samo nesto da obavi...) pa je rekao caletu,da ce sve on da pokrije,sta ce...i odvezli su ga,(mogao je i da se vozi auto bez problema!?) gore na Vozdovac,gde su ga i uzeli...kad je pocela da mu nabraja...slosilo mu se...

Autor Neimar 25 Jan 2011, 17:59

Nije se ni otvorio,napao ih,s razlogom... i sta su mu rekli... Pa desava se da se ne upali airbeg?!?! Bilo bi tuzno da nije smesno...

Autor Neimar 25 Jan 2011, 18:01

Tj,bilo bi smesno da nije tuzno... :-)))

Autor Neimar 25 Jan 2011, 18:02

@ carobnjak
Ja nisam nikad čuknuo auto, ni svoj, a kamoli tudji. To je njena komšinica uradila, a pošto sin ćaletovog kolege ima komoru i bavi se farbanjem, raspitivala se da ide kod njega, ali je ipak uradila sve legalno.
@ Damko
Ne, samo onaj za kolena se otvorio i uključio se senzor za ESP i reduktor blokirao, kasnije utvrdili da je i hedap displej crko, a za svaki slučaj su proverili i gorivne ćelije.
P.S. izlazila je u rikverc iz dvorišta, meni samo nije jasno kako nije skembala branik

Autor Dejan L 25 Jan 2011, 18:02

@Dejan L
ti pricas o Grande Puntu?

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 18:05

@ carobnjak
Ma kakav grande punto, Punto klasik, nego se šegačim zbog ovog što pita za vazdušne jastuke, a auto samo očešan na vratima, zgužvano krilo i naprsao far.

Autor Dejan L 25 Jan 2011, 18:08

@Damko
naravno ali iz 2 navedena primera se jasno vidi da Deki govori istinu, osim onog za ESP...:)))

@Dejan L
nemoj da me zbunjujes sa "dodatnom opremom" Punta! :)))

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 18:15

carobnjak
Znam jednog punta, oko 2 godine star, koji je nedavno na semaforu dobio malo po dupetu, pa je od uzbudjenja odskočio na onoga napred. Gledao sam ga, malo su stradele obe haube, oba branika, svetla. Koliko sam video, ništa više ne deluje za zamenu ili oštećeno. Prosto, naizgled ništa tragično. Ali, procenjen je kao totalna šteta, jer cena potrebnih novih "zamenskih delova" i "ruku" eventualnu opravku čine neisplativom.

Autor Moron 25 Jan 2011, 21:00

@Moron
pa sad najbolje da se havarije racunaju u mane samog modela!?!

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 21:45

Moron
Pozdrav.

Bezobrazno je držati ovakve cene, bajatom puntu. Prva bajatost je po modelu a druga po godištu prošlogodišnjem. Cena punta Evo je 9999€ a bajatog punta 8800€ u nekom prihvatljivom obliku i ni sličnom paketu opreme Eva.
Slična priča važi i za daciju, koja drži iste cene a za primer recimo, u međuvremenu je clio 3 pao sa 14500€ na 9990€! Zaista me pojedini kupci podsećaju na "ovčice", koje idu na so.

Autor Mange 25 Jan 2011, 21:54

carobnjak
Nisam mislio biit zao, časna pionirksa reč. Znam dobro jednog procenitelja, kome sam se ( neupućen ) letos požalio na cenu haube za 308, a čovek mi ( skoro sa podsmehom ) reče da to "nije ništa" i da te cene nisu daleko od cena delova za punto. Imam i jednu drugaricu, kojoj su provalili u punto i pri tome uništili cilindar brave. To, zajedno sa peglanjem oko brave i farbanjem vrata je platila skoro 60.000 dinara. A i taj sada "stučeni" punto mi je od jednog dobrog prijatelja.
Prosto, imam utisak da cene "limarsko - plastičarskih" delova za punto nisu ni izbliza saglasne njegovoj tržišnoj ceni. Ništa drugo.

Mange
Pozdrav i Tebi.
Problem cene punta je po meni isto što i problem cene tigrovih guma. Prosto, kada "sve sabereš", cena im je previsoka u odnosu na konkurente, kao i za punta. Ali, nomialno posmatrano, i jedno i drugo ima najnižu cenu, pa se najviše kupuje.

Autor Moron 25 Jan 2011, 22:05

@Moron
ma znas da ti nista ne zameram...
Pa te cene popravki su samo dokaz koliko Puntic vredi! :)))

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 22:08

carobnjak
Ako te dobro razumem, kada je punto u pitanju, od veoma skupocenih delova su uspeli da sastave automobili koji se prodaje znatno ispod njegove proizvodne cene? U redu, progutaću :)

Autor Moron 25 Jan 2011, 22:15

@Moron
ne, nego preko skupih zamenskih delova moraju da nadoknade nisku i nikad povoljniju prodajnu cenu vozila...:)))

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 22:17

Što se cene automobila tiče važi, ko ne plati na drumu, na ćupriji će duplo!

Autor Mange 25 Jan 2011, 22:19

@Moron
sto se havarije tice, i ja sam ogrebao mog Punta iduci u rikverc, samo sam "malo" izguzvao prednji blatobran, tj. krilo.
Posto sam ja strastveni "italijan", novo krilo sa farbanjem i radom izaslo me NULA dinara...:)))

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 22:21

FIAT Punto Classic 1.2 60 KS EMOTION ABS za 8,799 €
Citroen C3 za 9.500 evra...
Fiat, molim lepo dovidjenja...
Doduse C3 dolazi sa "najmodernijim" motorom...
Ali ne moze sve...

Autor Panchev9 25 Jan 2011, 22:56

Panchev9
Uopšte je pitanje da li bilo koji ozbiljan proizvođač trenutno nudi slabije motore od fiata 1.2. PSA 1.4 je za njih F1.

Autor Mange 25 Jan 2011, 23:18

Mange
Citao sam da se 1.4 tromo pokazao u C3?
Da mu treba vremena da se "probudi"... A onda vec naletis na drugi semafor? Nisam ga vozio, ali jesam stari 1.4HDI i sasvim lepo je funkcionisao...

Autor Panchev9 25 Jan 2011, 23:21

@Mange
PSA 1.1 60ks dobijas u tom "supermodernom" Citroenu C3!

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:22

carobnjak
To je inzinjerov motor iz Leteceg...

Autor Panchev9 25 Jan 2011, 23:23

@Mange
a tek Polo 1.2 60ks?
Fabia? Clio storia?

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:24

@Panchev9
da, taj 1.4 u C3 se pokazao katastrofalno zbog tezine. Zamisli onda kakav je onaj od 60ks?!?
Punto 1.2 bar ima dobre prenosne odnose i vrlo je zivahan po gradu... :)

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:26

Mange
Iako neki ne misle tako, ali Renault-ov 1.2 75ks je odlican motor za prosecnog vozaca...
U Nemackoj cak i u Sandero ide taj motor, tako da bi to bilo zanimljivo da ga ubace i kod nas...
Sta mislis?

Autor Panchev9 25 Jan 2011, 23:28

P.S. bazni C3 je tezi za 150kg od Punta...
Treba mu cak 16.5 sek do 100 km/h.
Impresivno, dzaba mu popust i oprema...

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:29

@Predrag
tema je C3, tj. aktuelna ponuda ...
Fabia ima i od 60ks!

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:32

carobnjak
Ima toga. Ali svi oni imaju alternativu i jako malom broju se kao takvi prodaju. Punto "prošli" nema alternativu i od svih nabrojanih mislim da je na dnu i po vozno dinamičkim karakteristikama i po potrošnji. Nisam probao VW 60ks.
Nije bolji ni bazni u puntu Evo sa 65ks. Čak se može reći da je tromiji od pretka.

Autor Mange 25 Jan 2011, 23:32

@Mange
Evo bar ima T-jet motore...

Ne mozes uporedjivati zastareli model za Srbiju sa modernim!

Vrlo dobro znas zasto je izabran bas taj motor za Classic, da se ne ponavljamo...

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:35

carobnjak

Valjda si mislio M-air? Bezobrazno su skupi. M air 1.4. 105ks bez turbine je eskuplji za 1500€ od 1.4 77ks, a sa turbinom od 135ks za 3000€ !!!
Kome će to? I ko će to da održava bespotrebnu neispitanu tehniku? Delta? Za koje pare?

Autor Mange 25 Jan 2011, 23:44

@Mange
a gde si nasao te cene? U Srbiji se ne prodaje multiair!

Autor carobnjak 25 Jan 2011, 23:52

carobnjak
http://www.deltaautomoto.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Cenovnik%20Fiat%20Punto%20EVO.pdf

Autor Mange 25 Jan 2011, 23:59

@Mange
ne znam gde si to iskopao ali ovo je aktuelni cenovnik:

http://www.deltaautomoto.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Fiat%20Punto%20EVO%20Nov%202010.pdf

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:01

carobnjak
Pa moji navodi su razlog zašto je M jet povučen sa tržišta. Tvoj cenovnik je koji mesec mlađi od mog.
Znači trenutno je 1.4 77ks vrh ponude. Sramota. Da bar za pelcer ostaviše onaj 1.6 16v od 120ks.

blitzman
poz...
kako služi insignija?

Autor Mange 26 Jan 2011, 00:10

@Mange

sta ti znaci ovo:
"Pa moji navodi su razlog zašto je M jet povučen sa tržišta. "

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:15

@Mange
nikakav M jet nije povucen, kao sto si napisao pod 00:10

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:27

carobnjak
Bio u cenovniku, sad ga nema.
Kako nazvati, nego kapitulacija do daljnjeg?

Autor Mange 26 Jan 2011, 00:29

@Mange
imas Mjet od 75 i 95 ks.
Taj tvoj cenovnik je samo formalan, te jace verzije nikada nisu ni bile u prodaji u Srbiji...

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:31

Mange
carobnjak
Slaba prodaja... Ne mogu tacno da setim ali Fiat je u Srbiji mizerno malo prodao u 2010g. (ne racunam Classic)... Neka cifra da to nije normalno...

Autor Panchev9 26 Jan 2011, 00:32

@Panchev9
istina...

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:33

To je razlog. Drže se baznih modela, koji imaju povoljnu cenu. Meni je žao onog 1.6 16V od 120ks. Razmišljao sam i o njemu.
Sad gledam klija 1.6 16v od 138ks. To mi je meta.

Autor Mange 26 Jan 2011, 00:36

@Mange
mislis na dizel od 120ks?
O cemu si razmisljao? Da kupis Fiat? Ti?!?

Autor carobnjak 26 Jan 2011, 00:38