Volvo C30 s predsajamskim popustom za 16.990 evra

Kupcima koji cene švedski kvalitet i Volvo tradiciju, uvoznik i serviser automobila poznate marke, beogradski Grand Motors, nudi mogućnost da i pre sajma jedan od modela nabave po specijalnoj ceni: natprosečno opremljen C30 sa benzinskim motorom od 1,6 litara (100 KS) trenutno košta 16.990 evra, u dinarskoj protivvrednosti, sa carinom, transportnim troškovima i PDV-om.
- Taj model, sa izuzetno dugačkim spiskom ugrađene opreme, nikada do sada kod
nas nije imao povoljniju cenu, kaže rukovodilac prodaje Volvo automobila u
Grand Motorsu, Milan Arsić. Ovu tvrdnju ilustruje samo nekim detaljima: verzija
na popustu je, između ostalog, opremljena prednjim i zadnjim naslonima za ruku,
putnim računarom, tzv. Bauxite unutrašnjim dekorom, elektronskom kontrolom
klime, odvojenim podešavanjem temperature za vozača i suvozača, unutrašnjom
recirkulacijom vazduha, filterom za polen.
Unutrašnjost je uređena Falsterbo tekstilnim obloga, vozačevo sedište se
podešava po visini i u lumbalnom delu, iza suvozačevog naslona za glavu je
vešalica za sako, zadnja klupa je deljiva, kolo upravljača i poluga parkirne
(»ručne«) kočnice su obloženi kožom, podizači prozora imaju elektro komande sa
Auto-up i Auto-down funkcijom, na tabli s instrumentima su obrtomer, digitalni
sat, Performance sistem ozvučenja sa radiom, CD-om i četiri zvučnika (po 20W),
na zadnjem delu centralne - tunel konzole Uke uičnica 12V, prostor kod nogu
vozača i suvozača je osvetljen, unutrašnje osvetljenje ima odloženo gašenje,
kaseta za sitnice je osvetljena i zaključava se, u kaseti su držač za sitninu,
kreditne kartice i olovku, na podu tekstilne patosnice, farovima se manuelnom
podešava visina, branici su delimično u boji vozila, a retrovizori potpuno u
boji vozila. Bez dopalate su i podešavanje volana po visini i dubini, servo
asistencija u upravljačkom mehanizmu, displej spoljne temperature, električno
podešavanje spoljnih retrovizora sa grejanjem, bočni migavci u spoljnim
retrovizorima, spoljašnji donji branici mat crne boje, kao i aluminijumski
naplaci 6.5x16'' CORDELIA...
Retki su automobili koji za ovu cenu nude tako sveobuhvatnu bezbednosnu opremu
kao što je ima C30 za 16.990 evra. Nju, recimo, čine, sistemi ABS, EBA
(asistencija pri naglom kočenju), EBD (elektronska raspodela kočione sile), EBL
(aktiviranje stop svetla pri iznenadnom kočenju), disk kočnice napred (ventilirane)
i nazad, DSTC (dinamička kontrola stabilnosti), IDIS (inteligentni sistem za
informisanje vozača), prednji vazdušni jastuci za vozača i suvozača, SIPS
(bočni vazdušni jastuci za prednja sedišta), IC (vazdušne zavese napred i
nazad), WHIPS (zaštita od povrede kičme na prednjim sedištima), automatsko
podešavanje visine i zatezači pojaseva napred i nazad, home safe osvetljenje i
dolazno svetlo, daljinsko centralno zaključavanje, elektronski imobilajzer itd.
Uz sve ovo, u predsajamsku cenu od 16.990 evra su uključeni još i Bluetooth
handsfree, audio komande na upravljaču, prednja svetla za maglu i aluminijumski
detalji u unutrašnjosti.
Kao i svi Volvo automobili, i C30 ima dvogodišnju garanciju za celo vozilo a 12
godina za karoseriju. Prava iz garancije se mogu kod ovlašćenih dilera i
servisnih parntera u celoj Evropi. Opisani C30 za 16.990 evra, po fabričkim
podacima, u kombinovanom ciklusu troši sedam litara benzina na 100 km, od 0 do
100 km/h ubrzava za 11,8 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 185 km/h.
(Economy.rs, 1. mart 2011.)
Smejao sam se dok sam citao ovaj spisak opreme, pa to je skoro sve normalno i ima samo par stvari koje su mozda "natprosečne"
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=133068664&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=39&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&usage=NEW&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
Zaista smesno sta ovi nabrajaju kao b o g a t u opremu. Pa naravno da ovo nije 1991 godina i da vise ne vozimo lade. Sramota za garanciju. Pa i pegla za kosu ima 2 god. Polako,napravice kinezi to da valja,samo malo strpljenja.
isto sranje drugo pakovanje...upss bice samo vise plastike
China made in
Da makar ima 5 vrata, ovako ima opremu kao i svaki drugi auto C klase.
Ono što se dobija kupovinom Volvo-a C30 je da se razlikuješ u masi
Obicno se samo modeli sa najslabijim motorima u ponudi nalaze u salonima, ostali se cekaju. Nije pravilo, ali je obicno tako - jer se najvise kupuju. Dodatno, svakako ovaj 1.6 motor ne bi okarakterisao kao "preslab".
@Cika Sima
neko ko ceni Volvo tesko da bi uzeo ovaj motor...
A za salone bas nisi u pravu, sve je relativno na koji ces model naici.
Moja iskustva su suprotna, bas nikad nema modela koji su na akcijskom popustu vec su tu oni skuplji...
Ovaj motor nije preslab, ali je "preslab" C30 inace kao model...
Nije za nase "prohteve"...
Neko ko ceni "volvo" svakako ga ne ceni zbog ubrzanja 0-100 ili neceg slicnog. Ako to jeste slucaj - taj je malo pomesao svoje svetove sa ovim realnim.
Cika Sima
C30 realno mnogo kosta za ono sto (ne)nudi...
Sta je na njemu "vrhunsko": kvalitet, motori, izgled i kvalitet enterijera, komfor, prakticnost...
Po meni nista od navedenog...
Ali ako se naklonost prema istom iskazuje kao prema Alfi, onda i razumem izbor i kupovinu C30...
Poz
@Panchev9
Nije mi sporno nista od toga sto si napisao - ali su i Merlinov i moj post bili o "volvo" brendu generalno.
Konkretan model C30 je meni pre svega mnogo ruzan (iako se uvek trudim da dizajn bacim na poslednje mesto ovaj zadnji deo je jednostavno...).
Ko bi kupio Kiju Soul ili Nisan Dzuk(c)a? Uglavnom (ne svi) oni sa tipicnim kompleksima i nezreloscu "samo da se razlikujem i budem primecen". ;)