Grand Motors : Ford Focus Classic je prodajni hit

Shodno očekivanjima uvoznika, Focus Classic je trenutno ne samo jedan od najtraženijih Fordovih automobila, već i jedno od najpopularnijih putničkih vozila u Srbiji.
Grand Motors je od 14. februara do 7. marta primio više od 200 porudžbina za
ovaj, najbolje opremljen, a sa maloprodajnom cenom od 9.990 evra (u dinarskoj
protivvrednosti), najjeftiniji model u svojoj klasi.
U prodajnom salonu Grand Motorsa na Novom Beogradu i novootvorenom
prodajno-servisnom centru Grand Motors Jug na Petlovom brdu (kraj Ibarske
magistrale, na izlasku iz Beograda), kao i u salonima dilerske mreže u
Subotici, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Čačku i Vršcu ovih dana je veoma živo,
jer potencijalni vlasnici žele da se i lično uvere u navode uvoznika – da se za
9.990 evra ni u jednom novom automobilu u Srbiji trenutno ne može dobiti više
najsavremenije opreme. Ilustracije radi, Focus Classic je jedini automobil u
svojoj koji se kod nas može kupiti sa elektronskim program za kontrolu
stabilnosti za manje od 10.000 evra.
Zainteresovani za ovaj automobil imaju još malo vremena da se odluče za
izuzetnu ponudu: raspoloživo je još samo stotinak nerezervisanih vozila po ceni
od 9.990 evra - uz važne napomene: prozvedenih u Nemačkoj, u ovoj godini. To
znači da ih srećni vlasnici mogu očekivati početkom aprila, pravo iz fabrike.
Iz Grand Motorsa poručuju da će cena od 9.990 evra za ovu verziju Focus
Classica važiti i tokom predstojećeg, 49. Međunarodnog salona automobila, koji
se od 25. marta do 3. aprila održava u Beogradu. Uvoznik Fordovih vozila,
naime, i pre ove manifestacije nudi neke modele po predsajamskim, osetno nižim
cenama - među njima su i Focuc Classic sa benzinskim motorom od 1,6 (100 KS) i
paketom opreme Anniversary za 11.990 i sa dizelašem od 1,6 litra (90 KS),
takođe s opremom Anniversary, za 13.490 evra, u dinarskoj protivvrednosti.
Ma sve je to super,lep i komforan auto sa brdo opreme,al' je 1.4 motor preslab za njega.Dzaba mu i oprema i sve,ako ce da se po putu vuce kao deda...
Slazem se, ja vozim Fiestu koja ima isti motor. Kad se kod nje oseca nedostatak snage kad ukljucis A/C, mogu da zamislim kako je kod Focus-a.
Eh da ste se ranije setili, mozda bi bilo i 2000 porudzbina...
80ks malo? Ma jok, puca od snage!
Snaga motora je jako bitna za nekog ko je probao od 80-109KS koliko imaju motori 1.4 a koji su na raspolaganju na našem tržištu.
Pun auto i klima,poređamo ih sve pa na uspon. Neki će verovatno početi da se kreću i u rikverc ALI...
Šta zna prosečan srbin koji je do juče vozio Yuga.Cena je najbitnija...možda,ali ne hvala za ovaj Focus.