home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Shodno očekivanjima uvoznika, Focus Classic je trenutno ne samo jedan od najtraženijih Fordovih automobila, već i jedno od najpopularnijih putničkih vozila u Srbiji.

Grand Motors je od 14. februara do 7. marta primio više od 200 porudžbina za ovaj, najbolje opremljen, a sa maloprodajnom cenom od 9.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti), najjeftiniji model u svojoj klasi.

U prodajnom salonu Grand Motorsa na Novom Beogradu i novootvorenom prodajno-servisnom centru Grand Motors Jug na Petlovom brdu (kraj Ibarske magistrale, na izlasku iz Beograda), kao i u salonima dilerske mreže u Subotici, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Čačku i Vršcu ovih dana je veoma živo, jer potencijalni vlasnici žele da se i lično uvere u navode uvoznika – da se za 9.990 evra ni u jednom novom automobilu u Srbiji trenutno ne može dobiti više najsavremenije opreme. Ilustracije radi, Focus Classic je jedini automobil u svojoj koji se kod nas može kupiti sa elektronskim program za kontrolu stabilnosti za manje od 10.000 evra.

Zainteresovani za ovaj automobil imaju još malo vremena da se odluče za izuzetnu ponudu: raspoloživo je još samo stotinak nerezervisanih vozila po ceni od 9.990 evra - uz važne napomene: prozvedenih u Nemačkoj, u ovoj godini. To znači da ih srećni vlasnici mogu očekivati početkom aprila, pravo iz fabrike.

Iz Grand Motorsa poručuju da će cena od 9.990 evra za ovu verziju Focus Classica važiti i tokom predstojećeg, 49. Međunarodnog salona automobila, koji se od 25. marta do 3. aprila održava u Beogradu. Uvoznik Fordovih vozila, naime, i pre ove manifestacije nudi neke modele po predsajamskim, osetno nižim cenama - među njima su i Focuc Classic sa benzinskim motorom od 1,6 (100 KS) i paketom opreme Anniversary za 11.990 i sa dizelašem od 1,6 litra (90 KS), takođe s opremom Anniversary, za 13.490 evra, u dinarskoj protivvrednosti.

PR Grand Motors



čitanja : 3233



Komentari

Ma sve je to super,lep i komforan auto sa brdo opreme,al' je 1.4 motor preslab za njega.Dzaba mu i oprema i sve,ako ce da se po putu vuce kao deda...

Autor Danijel DCT 10 Mar 2011, 17:42

Slazem se, ja vozim Fiestu koja ima isti motor. Kad se kod nje oseca nedostatak snage kad ukljucis A/C, mogu da zamislim kako je kod Focus-a.

Autor Ceda 10 Mar 2011, 18:09

Eh da ste se ranije setili, mozda bi bilo i 2000 porudzbina...
80ks malo? Ma jok, puca od snage!

Autor carobnjak 10 Mar 2011, 19:35

Kome je malo 80 KS neka da još malo više novca i dobija jači

Autor gagiNBG 10 Mar 2011, 22:29

Onda je vec bolji izbor i30 ili Ceed!

Autor carobnjak 10 Mar 2011, 22:36

Snaga motora je jako bitna za nekog ko je probao od 80-109KS koliko imaju motori 1.4 a koji su na raspolaganju na našem tržištu.
Pun auto i klima,poređamo ih sve pa na uspon. Neki će verovatno početi da se kreću i u rikverc ALI...
Šta zna prosečan srbin koji je do juče vozio Yuga.Cena je najbitnija...možda,ali ne hvala za ovaj Focus.

Autor sava 11 Mar 2011, 01:16

Kakva najbolja oprema?
Nema ni farove za maglu i sa plastičnim radkapnama!
Može to i bolje!

Autor Zocky,Beograd 11 Mar 2011, 03:08

ma da.. nista bez farova za maglu.. ne znam kako bih ziveo bez njih.. :P

Autor MarkoBM 11 Mar 2011, 15:35