Mitsubishi sajamska ponuda

Inoto d.o.o. (zvanični i ekskluzivni uvoznik i distributer vozila Mitsubishi Motors za Srbiju i Crnu Goru) je na svom sajtu objavio sajamski cenovnik za modele ovog japanskog proizvođača.
Sajamski cenovnik za Outlander

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Po ceni, motoru i opremi "Lancer 1.6 Invite" je bolja kupovina od mazde 3 ( sedan ) 1.6i TE.
I dalje SKUPO!
Loša servisna mreža(samo u Beogradu)i skupo održavanje(i rezervni delovi)
To je zato sto delove ne prave turci i rumuni nego delovi prave japanski proizvodjaci pa su cene takve a i nisu prevelike.
Mene paknovi kostaju 4000 japanski, a italijanski 1600.
Pa vi vidite razliku u cenu a kamoli u kvalitetu!
ljudi kod nas pod "skupim odrzavanjem" podrazumevaju sve ono sto ne spada u malu privredu golf 2 i zastava delova koje majstori obozavaju da budze svaka 2 meseca ;)
Svaki auto je skup za odrzavanje sa originalnim delovima... ali jednom kada zamenite takav deo mirni ste makar onoliko koliko je prvi deo drzao
@ Aki i joca
Jelte, jel vi to iz iskustva znate za juga i golfa? Namenjali ste se delova? Tata vam se rodio u Mitsubishiju?
Naravno da će da koštaju 4.000 kad prevale 15.000km, a transport košta, a Jen ojačao, a imaju 2 i po servisa u celoj Srbiji. Vidim 1 Mitsubishi u mesec dana na ulicama, i pre se VelAuto sa Petlovog brda ubijao koliko je obro radio, ubijao od muke. Sa takvom politikom cena i servisa, ima da vas nestane iz Srbije! Davno su prošle devedesete kada su Komunjarski profiteri FURALI PAJERO
Ja sam pre par meseci uzeo Lancer Sportback Invite i oduševljen sam autom, a ova cena je odlična. Servisni interval je 20000km.
Velauto više nema veze sa Mitsubishi-em i novi zvanični distributer je daleko profesionalniji i ozbiljniji. Imaju sada servis i u Nišu i šire se dalje, pa ne može novi distributer odjednom da ima raširenu mrežu za 1 dan, bolje istražite pre nego što lupate gluposti.
@ milo
Govorio sam o cenama rezervnih delova, da nije deo 4.000 din zato što je 3x kvalitetniji od fijatovog, već zbog transportnih troškova - daleko je Japan, delovi putuju mesec dana brodom, a to košta debelo, onda ne cenu utiče drugačije carinjenje robe sa VANEVROPSKIH tržišta, a najveći razlog je mali broj servisa i mala ponuda istih.
Dejane, tvoje pljuvanje je postalo ogavno, zatrujes bukvalno svaku vest na autoblogu. Nadji devojku covece!
@Dejan L
Mitsubishi Europe ima skladište delova u Holandiji tako da delovi ne putuju direktno iz Japana. Ne znam koliko su delovi jer nisam imao priliku da mi nešto treba a i nadam se da osim redovnog održavanja neće ni trebati. Redovan mali servis je oko 120e što je slično kao i kod drugih proizvođača.
@ milo
Pogledaj komentar u 23:06h
Ne znam ni ja, ali nebuloze da Mitsubishijev deo košta 3x skuplje od fijatovog zbog kvaliteta istih...
I šta ima loše u tome što sam rekao istinu o VelAutu, samo kažem ako Inoto misli da ne propadne kao VelAuto, sa takvom politikom cena i cena delova, nešto mora da se menja.
Italijanski delovi za recimo golf-a su uvek bili jeftiniji od nemackih. Pitaj bilo kog vlasnika golfa I, II, III koga hoces. I u ono vreme, bez Turaka i sada Kineza.
Kosta i transport, ali ti pricas napamet.
@Dejan L
ti si lazov iz neznanja, dezurni pljuvac bukvalno svake teme. Mislis da sve znas ali je daleko od toga.
Nemas pojma odakle dolaze delovi, nemas pojma o kvalitetu mitsubishija, cenama konkurencije, sve ti smeta, smeta ti i kad fiat zaposli mlade strucnjake iz kragujevca. Ogadio si mi citanje komentara jer bukvalno svuda uvek naletim na tvoju frustriranost.
@Dejan L
Valjda je skuplje zbog prevoza i carine, a o kvalitetu ne znam ali je moje (subjektivno) mišljenje da su delovi iz Japana kvalitetniji. Ja naravno u garanciji nemam izbora i moram da uzimam te delove.
Ne vidim problem sa cenovnom politikom, u rangu je sa ostalim Japancima... A ova sajamska cena je odlična kad pogledaš šta se sve dobija od opreme
@ milo, Sasha
Ako je vama cena Colt-a koja je do skoro bila 11.500€ normalna, onda ja nisam normalan. Za te pare i bolji i lepši i veći auto. Ja nigde nikad nisam napisao da su japanci LOŠI. NIKAD. Najpouzdaniji su i kvalitet je extra, ali zameram politiku uvoznika, ako misle da osim na sajmu (sajamskim akcijama) prodaju značajan broj vozila, mogli bi malo da produže akciju! ASX 18.900€, za te pare Insignija, Superb, Avensis, Kia Sportage, ma mogu da nabrajam do sutra. Ako misle da sa Golfa narod pređe na japance, onda moraju nekako da privuku taj narod, što nikako ne može visokim cenama i skupim održavanjem.
Ti si neznalica na koju ne zelim vise da trosim vreme.
Mesas razlicite kategorije automobila, a pri tom nemas pojma koje su im cene i oprema. Colt kao takav cak i da je drasticno skuplji (a nije) opet vredi tih para.
http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=2&pstatid=1&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqpzAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym68C5X3xLE4HeR_
I da, slazem se sa tobom samo za poslednje sto si napisao u prvoj recenici ;)
Ok, nek vam bude, samo mi objasni onda koja je razlika između Inoto-a i VelAuta?
Šta su to promenili, pa misle da će brend Mitsubishi imati više uspeha?
Čak je i Čeri za godinu dana otvorio brojne salone! Šta Inoto nudi, a velAuto nije nudio?
Smešno
Lanceri u sajamskoj akciji su očerupani - npr. umesto Dunlop guma imaju Yokohamu, a o digitalnoj klimi može da se sanja... Mislio sam da je to dobra ponuda, ali cena Lancera i ASX-a za ponudu koja obuhvata i skupe servise tužnog izgleda ne može da bude viša... Mali udeo na tržištu odbija, a ko hoće Japanca, Honda, Nissan, a i pored skupog održavanja Toyota imaju veliku prednost
@ Genije
Pročiaj moje postove na ovoj temi
Pa posle ja nemam pojma! Sve sam bio u pravu. Mitsubishi je puko, Inoto ništa ne radi kao što tvrdi
Da se nadovezem sto se tice delova, od kad sam kupio auto nisam radio zadnje kocnice, procureo mije kocioni i gubio sam ulje... Kad sam skinuo dobose i video kakvi su paknovi i kakvog kvaliteta nisam mogao da verujem! Presli su 30000km i vise i perfektnom stanju su bili samo je ovaj sto je bio natopljen uljem propao! a kad sam uzeo ove italijanske i video kvalitet mogao si o beton da ih potrosis! Nije tolika razlika u ceni nego vise u kvalitetu! i to se vidi u praksi!Ljudi koji kupuju i voze mitsu vozila znaju o cemu ovde ljudi pricaju i na sta misle! Glavni kvaliteti nikad nisu bili unutrasnjost i zavrsna obrada! Najveca prednost i kvalitet ovog brenda su motori i pouzdanost... Pogledajte sve testove pouzdanosti njihovih modela pa se uverite sami! Ko zna o cemu pricam razumece! hvala