Citroen na Salonu u Beogradu

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila slavi 7 godna postojanja i predstavlja veoma atraktivna iznenadjenja i prodajne akcije za ukupno 7 modela.
PREMIJERA: Ono što je kupcima i svim posetiocima Sajma najzanimljivije jeste NOVI Citroen C4. Atraktivno izvajane linije, izuzetan kvalitet izrade, niz originalnih i i eksluzivnih karakteristika, kao i sjajna paleta motora izdvajaju NOVI C4, koji prosto zrači pozitivnom energijom. Sa mnogo tehnoloških i vizuelnih iznenadjenja izazva veliku pažnju, a prava poslastica je cena. NOVI C4 se prodaje po sajamskoj promotivnoj ceni, nižoj za 7%, odnosno od 13.490 evra.

PRODAJNE AKCIJE: Najmanji i veoma prodavani Citroen C1 ostaje u svom atraktivnom cenovnom rangu za model sa X paketom opreme od 7.490 evra pri čemu se klima uredjaj dobija kao poklon. Već za opremu SX cena je snižena, pa uz sajamski popust ona sada iznosi 8.590 evra.
Cena najjeftinijeg modela C3 i dalje je 9.480 evra sa klima uredjajem kao poklonom, ali su zato sniženi modeli sa ostalim paketima opreme, pa se tako SX paket na Sajmu može nabaviti već za 10.580 evra.
Posebno zanimljiv je Citroen DS3. Poznato je da ovaj atraktivni auto već u početnoj ceni ima veoma mnogo opreme, a na Sajmu ima cenu od 14.980 evra sa automatskom klimom. Izbor i mogućnosti personalizacije su zaista fantastični, tako da će trendseteri i mladji kupci sigurno uživati u donošenju odluke.

U domenu mini volumena, Citroen C3 Picasso stiže sa sajamskim popustom, koji cenu ovog atraktivnog vozila spušta na sjajnih 12.480 evra. Računajući sve prednosti, izgled i opremu, sve su šanse da C3 Picasso bude jedan od prodavanijih modela. Njegov stariji brat Citroen C4 Picasso sa poštovanim 1.6HDi motorom i šestostepenim menjačem moći će samo u vreme sajamskih dana da se kupi od 18.490 evra.
Citroen C5 se pojavljuje sa izuzetnom Attraction opremom, 1.6 benzinskim motorom i šestostepenim poluautomatskim menjačem za stvarno respektibilnih 18.480 evra, što ga svrstava u kategoriju vrhunske sajamske ponude.
Da slavljenički dani proteknu u dobroj atmosferi brine se hit beogradskog Sajma automobila Citroen DS4. Predpremijera ove atrakcije na četiri točka, privlači najveći deo sajamske publike. Prodaja počinje početkom jeseni.


Pozivamo vas da obidjete atraktivan štand francuskog proizvodjača u areni Hale 1 Beogradskog sajma i iskoristite ponudu automobila koji prevazilaze svoju klasu.
PR Vitro Group
Foto : Autoblog.rs
C3 EXC 1.6 "sajamski" košta samo 15.980. Doplata za ESP 580 ( al je "Zenith" gratis ). To ja zovem "džabaluk" ...
Novi C4 i novi Focus su mi nekako kao braca, pomalo lice, isti segment, pojavili se u isto vreme...
Jedino me cudi zasto je bazni Focus 2000 eura skuplji?
Pored ovakvih takmaca, bazni Golf od 80 ks ne bi smeo da kosta vise od 12000 eura!
Ako uporedite enterijer C4 Picasso-a i enterijer Scenic-a, shvatićete u čemu je cenovna razlika ogromna.
Scenic je plastika , plastika i samo plastika
C4 Picasso, koža, komplet, tu je i hrom i prevrnuta koža
da li je neko uspeo da sedne u ovaj c4?
Popizdim kad odem na sajam da pogledam automobile i pola ih je zakljucano, sto prodato sto kao da se ne ostete. Pa valjda zato i sluzi sajamski popust da kupim auto koji je izlozen na sajmu i u koji je selo 100000 ljudi.
@ Rade
Samo kaži da si ozbiljan kupac!
Ja sam seo i verovao ili ne ima mnogo mesta i napred i pozadi, Astra i Focus su pozadi tesni ako napred sedne osoba visoka od 187cm, dok C4 i dalje nudi komfor.
@Rade
modeli Volkswagena su uglavnom zakljucani da niko ne moze da vidi "kvalitetnu" unutrasnjost...:)))
@carobnjak, @Dejan L - ne kapirate me izgleda, ne zelim da lazem da sam kupac C4, ali zelim da se upoznam sa onim sta taj auto nudi. Mozda resim za 3 meseca, mozda za tri godine, mozda nekome preporucim kao Dejan sada meni, da ima vise prostora od Astre, Focusa...
Mada sam vise popizdeo dok sam gledao saab-a, u subotu su mi dozvolili da sednem, i preispitam auto, u nedelju dosao sa zenom da pogledamo zajedno ali je ispala komplikacija jer nisu hteli da nam otkljucaju auto dok nisam rekao da sam ozbiljan kupac, a onda posle cekanja prodavca od 10 minuta sam ih lepo napusio i otisao.
Prijatelj ima rezervisanu BMW sedmicu ali kao aj da pogleda sta nude ostali, i naravno nisu hteli da mu otkljucaju ni A8 ni A7.
Stvarno ne razumem pristup dilera, ogadili su mi automobile skroz, ne volim da lazem da ja kao hocu bas taj auto, zelim da pogledam, sta ako me neki automobil privuce a nisam uopste razmisljao o njemu.
Tako da verovatno C4 necu probati ni videti dok ga neko od prijatelja ne kupi, jer da im udjem u salon nemam nameru posle ovoga.
Da pohvalim hyundai gde i40 moze slobodno da se pregleda, kao i novi pezo 508, koji sam pregledao detaljno i zakljucio da mi ne odgovara, iako mi se spolja svidja.
Rade, ni meni se ne svidja takva politika niti mi je jasna. Ali za utehu, mozes da odes do salona i na miru pogledas svaki model, sednes, kuckas, zapitkujes... A mozes i da dogovoris testnu voznju. Ja sam se sit izvozao pre par godina dok nisam doneo pravu odluku.
@Rade
Mnogo puta do sada se ispostavilo da kupci ne žele da uzmu vozilo koje je bilo izloženo na sajmu baš iz tog razloga, previše je ljudi sedelo u njemu..... Skoro svi kupci vozila za vreme trajanja sajma po preuzimanju proveravaju da li je njivo vozilo bilo izloženo i da li je "habano". Vole ljudi da budu prvi, iako nisu, al vole.
@Rade
Prijatelju, ne iznosi lazi i neistine!
Citroen NEMA NI JEDAN AUTOMOBIL ZAKLJUCAN! Cak ni DS3 i DS4 to nisu, samo su ogradjeni, da ne bi u istom trenutku previse ljudi bilo oko njih, jer je interesovanje ogromno, pa u petak i subotu, dok nisu bili ogradjeni nije ni stepenicama moglo da se pridje.
Na standu su dva NOVA Citroena C4. Jedan je prodat prvog dana, uz zahtev novog vlasnika, da se selektivno pustaju posetioci u njega. On je zakljucan, ali svaki prodavac ODMAH GA NA ZAHTEV OZBILJNOG KUPCA OTVARA!
Tu je odmah pored njega drugi, isti, samo sa drugacijim paketom opreme, OTKLJUCAN SVE VREME I ZA SVE POSETIOCE STANDA! Izvini, molim te, ako ti se ne sedi u tamno sivom autu, nego bas preferiras da se smestis u crveni, mozes da dodjes i zatrazis, bice ti udovoljeno.
Prvog dana je prodat i DS4, a posto kupac nije bio izricit oko ulaska posetilaca, u njega se ulazi i moze da se pogleda, iako je auto o kome ogromna vecina nas jos dugo moze samo da sanja.
A ti stani malo na ulaz u halu, pa gledaj narod, pa posle udji i iskesiraj neki sajamski model, pa onda sedi pored i gledaj koliko ljudi ulazi i sta sve rade unutra. Pa se zapitaj da li bi ti to dozvolio u svom novom autu i zbog cega dodju ljudi bas prvog dana da kupe novi model auta koji je izlozen na sajmu.
I ne izmisljaj vise.
Pozdrav svim ostalim blogerima i zahvaljujemo se sto realno komentarisete vesti Citroen-a.
@Sa standa Citroena
Ja vas molim da objasnite sta smatrate 'ozbiljnim kupcem'. Da li je to onaj ko vam se tako 'predstavi', ko je 'ozbiljno' odeven ili onaj ko vam 'pokaze' kes? Ko kod vas 'zasluzuje' privilegije 'ozbiljnog' kupca? Ako bajsom dodjem do salona, u (cistoj)odeci koja vredi 5 eura, ne kazem da sam 'ozbiljan' jer NECU (a mozda imam pare), mogu bez 'nadzora' da sednem u 'Vasa' kola? Dosta vi gresite...Tako ni za kifle necete zaraditi.
@Rade - slobodno idi do salona, moguće je probati novi C4 u krugu salona. Ja išao, probao 1.6 benzin comfort, auto je sjajan. Lepo ubrzava, buka je minimalna, lepo prelazi preko neravnina (namerno sam išao na šahtove da vidim kakav je osećaj).
Ozbiljan kandidat za kupovinu (gledam mnogo automobila ovih dana), nisam uzeo jedino što se čeka minimum 3 meseca ako ga već nema lageru. Ako za sve moje opcije ispadne da moram da čekam, onda idem na novi C4.
@Aleksandar
A kako ti se cini duzina hodova rucice 5-stepenog menjaca uz taj 1,6 motor? Meni to deluje malo 'prevazidjeno' i zalosno je da ne stave neki bolji-koji PSA vec ima ( ne mislim na 4 stepeni AT menjac koji sparuju sa 1,6 ). A kada sa m ja u Veranu seo u 'testni' 308 sa tim motorom, bord je pokazivao prosek od preko 10 litara ( mojih prethodnika ). Jeste tih, a (ne)elasticnost mu je u granicama proseka te vrste motora.
@ moron
Promasena tema.
Al ajde za osnovce:
Primer 1:
"Axa, ovo je taj NOVI C4. Paa, lep je. Ne znam samo kakav je unutra, ja vozim ... pa onako bi da uporedim".
Gospodine(gdjo), s obzirom da je ovaj vec prodat, a enterijer je veoma slican u identicnom autu pored izvolite sedite i uporedite. Ukoliko zelite visi paket opreme da uporedite otvoricemo Vam i ovaj".
Primer 2:
"Interesuje me NOVI C4, dosta sam citao, hteo bih da ga pogledam i da porazgovaramo malo o paketima opreme i uslovima kupovine".
Odgovor je za malo vise razrede, a s obzirom da su ovde vecinom masteri, njima je potpuno jasan.
Primer 3:
"Jeli batice, koji je ovo auto. Moze se sedne malo, otpadose mi noge ceo dan po sajmu, a vidim unutra dobar, koza.."
Odgovor takodje poznat starijim razredima.
Eto @moron, na pauzi smo, jedemo kifle (mi ipak zaradismo za njih), dajemo besplatne casove nizim razredima i tako..
Kao sto si primetio mi iz Citroen-a se veoma, veoma retko ukljucujemo u diskusije, ali pratimo, reagujemo na lazi o nama i sto je najvaznije potpisujemo se uvek.
To zbog skole..
I da rezimiramo iz predhodnog posta:
"Na standu su dva NOVA Citroena C4. Jedan je prodat prvog dana, uz zahtev novog vlasnika, da se selektivno pustaju posetioci u njega".
Nastavak teksta ("On je zakljucan, ali svaki prodavac ODMAH GA NA ZAHTEV OZBILJNOG KUPCA OTVARA!")ti je slikovito objasnjen.
Veliki pozdrav svima.
Zahvaljujući poslu obišao sam više sajmova "preko" i ne mogu se baš pohvaliti da sam igde ulazio ili opipavao izložena vozila. Naravno da sam video da su pojedini imali pristupe unutrašnjosti ali svakoko ne svi koji to požele. Doduše, siguran sam da se ovi sajmovi prilično konceptualno razlikuju od našeg. No batalimo sve to, siguran sam da niko neće zbog nesporazuma odustajati od kupovine ili želje da vidi ono što ga privlači. Ipak bi to bilo suludo i ličilo na ono "ne kupujem xxx jer su oni nas'...". Pozdrav svima i dodjite na sajam da vidite sve ove lepe automobile na jednom mestu. :-)
Izlozena vozila i sluze za opipavanje, isprobavanje a kasnije za probnu voznju, test-voznje, kao sluzbena vozila, bar bi tako trebalo, a ne da se prodaju kao nova!?!
@Sa standa Citroen-a
Moja duboka zahvalnost za Vaše posvećeno vreme i znanje, jer se sada osećam "skoro" prosvećeno do te mere kao da bih bio u stanju preći u viši razred. Ipak, smo "skoro",jer imam osećaj da ne možete da se oslobodite Vaše iz nekih ranijih vremena zaostale stručne navike potcenjivanja zdravog razuma "potencilajnog kupca", koji će Vam uz taj Vaš stav teško postati i "ozbiljan kupac". Kada vozila budete prodavali po ceni žvaka, tada će ih normalni ljudi birati onom brzinom i sa istom dozom ozbiljnosti kao što biraju žvake.
Do tada, nova vozila će se od strane "potencijalnih kupaca" birati upravo onako kako je to Rade lepo naveo - polako, skoro godinama, odnosno, na jedan veoma "ozbiljan" način, u čemu ne vidim mesta nekom posebnom poslovnom uspehu tradicionalno arogantnim prodavcima.
A tvoja ( pardon, Vaša ) persona mi baš na jednu takvu izgleda, tako da mogu da poželim svaku sreću na putu ka kiflama, kao kruni uspeha preostalog dela poslovne karijere. "Tolko" o školi.
Što se tiče Citroena i njegovih modela, dosta toga mogu da pohvalim, neke modele i da baš poželim ( recimo C4 grand picasso ), ali neke moram da "pljunem" jer to tehnički i zaslužuju. Jedna medju njima je svakako i 4-stepeni automatski menjač uz benzinski 1.6 motor, jer, verujem da ste čuli, odavno postoje daleko, daleko bolji.
Toliko i pozdrav od "ozbiljnog kupca" - pekara ( to je onaj što pravi kifle )
@Moron
Naravno da imate pravo na SVOJE mišljenje i SVOJ stav o nečemu što se VAMA svidja ili ne. Sličnu priču sam čuo jednom od jednog u nizu direktora Verana kada je hteo da piše PSA zbog velikog otvora na 407, plašio se da će uletati ptice u bržoj vožnji. Ne omalovažavam Vaše mišljenje nego samo navodim da su karte tako podeljene i da je dosta toga stvar lične percepcije i hteli to ili ne i određenih sklonosti ili anomiziteta. Tamo negde, postoji gomila tehničkih frikova koji testiraju, odlučuju i troše ogromne količine novca i naprave kombinacije za koje deluje opravdano da se nadju na tržištima. Tržište samo reguliše šta je uspešno i gle..taj menjač je i dalje tu. Sama C4 ima 4 različite kombinacije menjača u svojim ponudama a Vi i dalje ne volite (opravdano za Vas) samo jednu od njih. Ipak, PSA je to napravio za neko veće tržište od Vas ili mene. Ponavljam, uopšte ne osporavam Vaše mišljenje ali mislim da niste baš nevino izneli mišljenje o motoru a ono o računaru i potrošnji, i sami shvatate da je nepristojno komentarisati ozbiljno. Bilo kako, ni mi nismo prodali neku značajnu količinu vozila sa automatskim 4-stepenim menjačem, (ne zato što ne valja, nego što nema interesovanja). Sve najbolje
Sajam automobila u Bg. je kao i sve u ovoj zemlji.
Dileri naručuju vozila i izlažu ih kao i preprodavci kršavele na Bubanj Potoku.
Znači uzimaju se vozila u paketima koji se mogu prodati.
Mnoga kola su zaključana, starlete namrgođene, na kolima nalepnice "prodato", baš kao na buvljaku.
Vozilo na sajmu je tu da se vidi, prikaže, prezentuju osobine, da neko stručno mišljenje. Recimo dame na Citroenu ne znaju da li model ima DPF filter čestica. A par "brava" je bilo zaključano. Valjda cuvaju krpe za glancanje-šmirglanje, da im neko ne ukradde.
Ma Mzdinom štandu sam dobio grdnju kako sam smeo da sednem u MX-5, zaboga.
@Mange
Dame ni ne treba da znaju da kola imaju FAP filter. Njima to ne bi bilo jasno sta je i da im objasnis. One sluze da se smeju, da ulepsaju kola jos vise i da daju najosnovnije informacije : cena izlozenog modela, nivo opreme, i nista vise. Za sve drugo je zaduzen prodavac
Pozdrav
Milan Nikolić
Najpre - iskreno hvala za lepe želje. Nemojte mi o mudrosti PSA i o tome kako njihovi stručnjaci "prave kombinacije za koje deluje opravdano da se nadju na tržištima". Evo "jednog" žalosnog primera bisera Pežoa ( koga pominjete ), a ni Citroen nije daleko i opet, naravno, taj "prokleti menjač" ( kao veoma bitan deo "paketa" koji se zove vozilo ). Recimo, čovek nekako "skupi" pare ( "ukradi" ovde, "ukradi" onde, rizikuj glavu ... ) da udje u D segment i treba mu naravno "bazni model", ništa suvišno i što bi dizalo cenu ( pošto nije "nakrao" dovoljno ). I tako uzme, recimo, vama "bratski" bazni 508, sa skromnim motorom 1.6 od 120ks, a uz njega može da uzme samo poluatomatski ( "pilotirani" ) menjač. Uobičajena doplata za takav menjač "kod njh" je inače oko 1.150 EUR-a. I tako, umesto da bazni model sa baznim motorom ima i bazni menjač ( onaj nesrećni, sa veoma dugim hodovima ), pa da tehnička nesreća bude kompletna, oni mu bazno "zveknu" - pilotirani menjač - verovatno zato jer ga niko inače i ne kupuje.
Ili, "nesrećnik" skupi malo više ( izlagao se većem riziku ), hoće bazni dizel 1.6 od 110 ks ( koji uobičajeno gotovo u svim PSA modelima dolazi sa 6 stepenim menjačem ), a oni mu u baznom 508 dizelu "zveknu" onaj "dugohodni" 5 stepeni menjač ( a sve to gotovo po ceni kao da je 6 stepeni AT menjač ). Verovatno jer im je negde zaostalo par desetina hiljada tih prevazidjenih menječa ...
"Brat" Citoren, naravno, sledi tu korektnu politiku tehničke prevare brata lava ... Prosto ne znam kako bih to nazvao i izrazio emocije koje se kod mene u vezi sa tako nečim stvaraju.
@Moron
Nadam se da razumete da ne bi bilo profesionalno da komentarišem politiku ovdašenjeg uvoznika Peugeot-a (radio tamo od osnivanja, sve jako dobro znam) ali me navodite da to radim. Sav primer koji ste naveli se odnosi na taj brend a ja nisam pozvan da to komentarišem. Apsolutno odbacujem silogizam koji naturate da je to isto i kod Citroena. Molim, nemojmo o namerama, rekao prijatelj i šta bi bilo kad bi bilo. Ne želim da u takvim razgovorima učestvujem, možda uz pivo u kafani. Mozda mogu i da Vam objasnim kako se radi narudzbina lagera i ceo kod koji govori koji motor i koji menjač želimo da nam se napravi (nam je PSA sistem). I niko nikoga ne sili da kupi vozilo koje ne želi, pa pobogu ima cenovnik, ima konfiguratore, ima informacije sa net-a, nemojte mi reći da neko ko je spreman da da 10+ hiljada evra može da kaže da zavisi od priče nekog prodavca i da mora da kupu šta mu se nudi.