home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila slavi 7 godna postojanja i predstavlja veoma atraktivna iznenadjenja i prodajne akcije za ukupno 7 modela.

PREMIJERA: Ono što je kupcima i svim posetiocima Sajma najzanimljivije jeste NOVI Citroen C4. Atraktivno izvajane linije, izuzetan kvalitet izrade, niz originalnih i i eksluzivnih karakteristika, kao i sjajna paleta motora izdvajaju NOVI C4, koji prosto zrači pozitivnom energijom. Sa mnogo tehnoloških i vizuelnih iznenadjenja izazva veliku pažnju, a prava poslastica je cena. NOVI C4 se prodaje po sajamskoj promotivnoj ceni, nižoj za 7%, odnosno od 13.490 evra.

PRODAJNE AKCIJE: Najmanji i veoma prodavani Citroen C1 ostaje u svom atraktivnom cenovnom rangu za model sa X paketom opreme od 7.490 evra pri čemu se klima uredjaj dobija kao poklon. Već za opremu SX cena je snižena, pa uz sajamski popust ona sada iznosi 8.590 evra. 

Cena najjeftinijeg modela C3 i dalje je 9.480 evra sa klima uredjajem kao poklonom, ali su zato sniženi modeli sa ostalim paketima opreme, pa se tako SX paket na Sajmu može nabaviti već za 10.580 evra. 

Posebno zanimljiv je Citroen DS3. Poznato je da ovaj atraktivni auto već u početnoj ceni ima veoma mnogo opreme, a na Sajmu ima cenu od 14.980 evra sa automatskom klimom. Izbor i mogućnosti personalizacije su zaista fantastični, tako da će trendseteri i mladji kupci sigurno uživati u donošenju odluke.

U domenu mini volumena, Citroen C3 Picasso stiže sa sajamskim popustom, koji cenu ovog atraktivnog vozila spušta na sjajnih 12.480 evra. Računajući sve prednosti, izgled i opremu, sve su šanse da C3 Picasso bude jedan od prodavanijih modela. Njegov stariji brat Citroen C4 Picasso sa poštovanim 1.6HDi motorom i šestostepenim menjačem moći će samo u vreme sajamskih dana da se kupi od 18.490 evra.

Citroen C5 se pojavljuje sa izuzetnom Attraction opremom, 1.6 benzinskim motorom i šestostepenim poluautomatskim menjačem za stvarno respektibilnih 18.480 evra, što ga svrstava u kategoriju vrhunske sajamske ponude.

Da slavljenički dani proteknu u dobroj atmosferi brine se hit beogradskog Sajma automobila Citroen DS4. Predpremijera ove atrakcije na četiri točka, privlači najveći deo sajamske publike. Prodaja počinje početkom jeseni.


Pozivamo vas da obidjete atraktivan štand francuskog proizvodjača u areni Hale 1 Beogradskog sajma i iskoristite ponudu automobila koji prevazilaze svoju klasu. 

PR Vitro Group

Foto : Autoblog.rs

Sajamska premijera  - novi C4

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila predstavlja premijerno NOVI CITROEN C4.

Atraktivno izvajane linije, izuzetan kvalitet izrade, niz originalnih i i eksluzivnih karakteristika, kao i sjajna paleta motora izdvajaju NOVI C4, koji prosto zraci pozitivnom energijom. Novi CITROËN C4 je izvor energije za sve njegove putnike bazirajući svoje pojavljivanje na tri bitna segmenta:

-           Ušteda energije: dostupne su verzije sa e-HDi mikro-hibridnom tehnologijom i poslednjom generacijom Stop & Start sistema, koje emituju 109 g/km CO2 prilikom pokretanja vozila, koja kasnije pada na 99 g/km. Mikro-hibridni pogon takodje uključuje nove MICHELIN ENERGY Saver gume, premijerno prikazane na Citroen vozilima, dizajnirane za veoma nizak nivo potrošnje goriva koje takodje pomazu da se emisija CO2  smanji. Korišćenjem inteligentnih dizajn tehnika, Citroen je zadržao težinu NOVOG C4 i uspeo da obuhvati 15% zelenih materijala, što je rekord za PSA Group. 

-           Pruža pozitivan utisak sigurnosti: NOVI CITROËN C4 sadrži funkcije koje su jedinstvene u svom segmentu tržišta, kao što je sistem nadziranja mrtvog ugla, programirani limitator brzine i tempomat  i inovativni CITROEN eTouch servis. Ovaj servis uključuje pored drugih funkcija i lokalizovani sistem za hitne pozive, jednostavan i efikasan nacin za promociju sigurnosti na putu.

-           Postavljanje visokih standarda za udobnost: kako bi obezbedio da putnici veći deo svog vremena provedu u automobilu, NOVI CITROEN C4 ima posebno udobna sedišta sa električnim podešavanjem lumbalnog dela i masažnom funkcijom za putnike na prednjim sedištima. On takodje poseduje i čulno prilagodjen unutrasnji ambijent (boje na instrument tabli, izbor polifonih melodija, intenzitet klima uredjaja) i utičnicu od 230V. Sve ove karakteristike su nove na tržištu hečbek limuzina.

Proizvodi se u Milhouse fabrici u Francuskoj, u pogonima koji imaju visoke standarde proizvodnje, čak i za zahtevno evropsko tržište. Porastao je u svim segmentima u odnosu na svog predhodnika, tako da mu je dužina 4,33m, a širina 1,79m, dok je visina 1,49m. Gepek je najveći u svojoj klasi i iznosi 408 litara, a kompaktnost i bezbednost je potvrdio osvajanjem svih 5 zvezdica na EuroNCAP testu.

Karoserija moze imati 10 razlicitih boja, a točkovi su veličine od 15” do 18”. Posmatrano spread rebrasta hauba krivi se po bokovima, prednja svetla su usadjena unutar bocnih krila a maska postaje veca.  Bocni prikaz pokazuje dve linije stila koje se ukrštaju i kvartalne podizače stakala, naglašavajući dinamičan izgled NOVOG CITROENA C4. Na zadnjem delu, novi ševron i originalno osvetljenje naglašavaju prestizan dizajn ovog kompaktnog hečbeka. Izvajane linije i zadnji crni spojler dodatno ilustruju potragu za optimizacijom aerodinamike.

Kao i spoljašnji i unutrašni stil NOVOG CITROEN C4 prikazuje odmah visok nivo kvaliteta i prefinjenosti. Unutrašnjost je luksuzna i dobro osmišljena, sa horizontalnim pregradama aerodinamicnih linija. Centralna instrument tabla, na kojoj su objedinjene kontrole audio sistema i klima uredjaja, obezbeđuju savršeno uklapanje u konture prednjeg unutrašnjeg dela vozila.

Prezentacijom kabine do najsitnijih detalja, NOVI CITROEN C4 predstavlja najbolje materijale u klasi, kao što je glatka koža na instrument tabli i oko otvora za ventilaciju, vrhunski materijal za krovne obloge i detalje hroma na komandama volana, ventilacionim otvorima i ručici menjača. Pozicija za voznju na NOVOM C4 reflektuje Citroenov kreativni talenat. Dizajn je optimizovan, a instrument tabla je neposredno ispred vozača, tako da su sve komande na dohvat ruke. Nova instrument tabla je sa tri birača i kombinuje analogne i digitalne informacije i obezbedjuje jasnu čitljivost podataka. Novi, pažljivo dizajniran, volan obogaćen je sa centralnim kontrolama i sa mnogo funkcija smestenim u jasno vidljivim područjima za muzički uredjaj, telefon, limitator brzine i ostale vozačke uredjaje.

Kabina sadrži mnoštvo prostora i odeljaka za odlaganje sitnica i specijalnu novu funkciju - visoku široku centralnu konzolu sa četiri različita prostora za skladištenje. Najinovativnija je od svih ostalih prostora za skladištenje – multifunkcionalna i rashladna, osvetljena spreda i zatvorena sa zavesicom. Može da primi do četiri boce od ½ litre i takođe uključuje kliznu fioku idealno postavljenu ispod komandne ploče. Drugi glavni prostor ove konzole je ispod prednjeg naslona za ruke. Namenjen je da se tu skladište CD-ovi i sadrži i uticnicu od 230V. Ova visoka centralna konzola je prava inovacija, nikada ranije viđena na tržištu komercijalnih vozila. Zajedno sa selektorom koji je pravi "dragulj" vozila, i sa električnom parking kočnicom, reorganizuju kabinu u istinski modernu i funkcionalnu.

Da bi se postigao vrhunski rezultat, NOVI CITROEN C4 koristi najnovije industrijske tehnologije kao što je mašinski sklop tela pomoću laserskog zavarivanja. Sa ovom industrijskom inovacijom spoj krova postaje nevidljiv na NOVOM CITROENU C4. Proizveden u Francuskoj on ima biljku sa ISO 14001 sertifikatom. Proizvodni proces je u skladu sa zahtevima brenda u svakom pogledu. Za maksimalnu pouzdanost, automobil je  vožen više od dva miliona kilometara, u raznim uslovima i po raznim putevima,  pre njegovog lansiranja.

NOVI CITROEN C4 ukljucuje bezbednosni spektar dizajniran tako da unaprede sigurnost ne samo vozaca I suvozaca, vec I drugih vozaca na putu. Ovo je automobil koji stavlja naglasak na korisne inovacije i intuitivno korišćenje, u pogledu bezbednosti, udobnosti i prostora. Posmatrajuci izvan prepoznatljive tehnologije NOVI CITROEN C4 poseduje i pomoc pri kretanju na uzbrdici, elektricnu parking kocnicu, LDWS (Sistem nadgledanja), ksenon  prednja svetla sa dvostrukom funkcijom, senzore za parkiranje (Sistem nadgledanja) uz "procep" za merenje parking prostora i još neke nove funkcije koje ranije nisu vidjane u ovom segmentu, kao što su:

-Slepe tacke sistema za praćenje sa ultrazvucnom tehnologijom, jedinstvene na tržištu. Kada ova inovativna funkcija detektuje vozilo u mrtvom uglu, ona obaveštava vozača putem zute diode postavljene u ugao retrovizora. Sastavljen od četiri senzora na prednjim i zadnjim branicima, ovaj sistem je aktivan na izmedju 12 km/h i 140 km/h. On prati područje od prednjeg retrovizora do mesta od oko 5 metara iza zadnjeg branika i do 3,5 m sa obe strane.

-Programirani limitator brzine i tempomat. Vozač može memorisati do pet postavki brzina i resetovati ih lako kada se ogranicenje brzine na putu menja.

Prednja svetla za maglu sa statičnim migavcima. Ovo je originalna novina za CITROEN vozila. Ovi farovi pružaju drugi izvor svetlosti u krivinama i na taj način povećavaju vidljivost i sigurnost na krivinama i raskrsnicama. Oni se mogu aktivirati na dva načina: kada su indikatori uključeni ili kada je volan pod uglom od 60 °. Svetla za maglu tako mogu da osvetle područja do 75 ° na desno ili levo od vozila.

-Nova usluga CITROEN eTouch. Sirok spektar usluga u kabini, uključujući ugrađene lokalizovane hitne i prekinute pozive (zavisno od zemlje), besplatne usluge koje su dostupne 24h, 7 dana u nedelji. Integrisana SIM kartica osigurava da vozilo može da se pronadje sa preciznošću, u slučaju nezgode ili udesa, tako da hitne službe dodju do mesta nesreće brzo. Dve druge usluge su takođe dostupne na Internetu: virtuelna servisna knjiga i Eko driving usluga. Ove usluge upozoravaju vozača u slučaju mehaničkog ili bezbedonosnog kvara, da ga obaveste o predstojećim operacijama servisa, kao i da prate potrošnju goriva i emisiju CO2.

Akustični tretman je takođe bio jedan od prioriteta u pružanju izuzetnih standarda udobnosti u kabini. Zvučna izolacija NOVOG CITROENA C4 je slična onoj kod najnovijih Citroen vozila, C5 posebno. Vibracija, buka motora, aerodinamična buka i uticaj buke su amortizovani kako bi obezbedili miran ambijent u kabini. Da bi se ovo postiglo, zvučna izolacija i prigušenje su usmereni na izvore buke.

Audio sistem takodje veoma doprinosi udobnosti i opustanju pri voznji. Karakteristike novog zvuka su pojačane pomoću specijalne tehnologije. Pozicije “zvucne scene” su postavljene preko puta vozača i svih putnika radi maksimalne udobnosti slušanja. Ovaj sistem reprodukuje boju glasa mnogo vernije, emituje mnogo snažnije niske tonove i distribuira zvuk mnogo efektnije po kabini. Za putnike koji žele da uživaju u još uzbudljivijem muzičkom iskustvu, novi izvrsni HiFi sistem napravljen u kooperaciji sa Denon-om dostupan je kao opcija sa trećim nivoom opreme. Korišćenjem pojačanog subwufera u prtljažniku dodatno se postiže fantasticno viši nivo zvuka.    

NOVI CITROEN C4 se prilagođava tako da odgovara svim korisnicima. Odlikuje ga asortiman opreme koji se može prilagoditi individualnim ukusima, i unutrašnjem ambijentu vozila. Vozači mogu da biraju izmedju 4 vrste polifonih melodija (Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy, Urban Rythmik) kako bi čuli bočne repetitore I upozoravajuće signale. Takodje mogu da odaberu jedan od tri moguća nivoa intenziteta klime (nizak, srednji, visok) I da definišu boju instrument table (od bele do plave).

Novi CITROEN C4 ima mnoštvo veza, od kojih su neke nove na kompaktnom trzistu hečbek limuzina, kao što je 230V utičnica. Funkcija koja je idealna, čak i od suštinskog značaja za poslovne korisnike. Sadrzi USB port, dzek i 12v utičnicu. Svi su smešteni na prednjem delu centralne konzole i osvetljeni izvorom svetlosti. 12V džek je takođe dostupan u prtljažniku. Sva ova rešenja, pozicionirana na dohvat ruke, doprinose visokim standardima udobnosti i za vozača i za putnike.

Takodje može biti opremljen sa ugrađenim navigacionim sistemom nove generacije sa velikim ekranom u boji. Ovaj navigacioni sistem, eMyWay, uključuje ekran sa displejom visoke rezolucije, internu memoriju, USB konekciju kompatibilnu sa svim MP3 plejerima, Speed Limit Displej, i Bluetooth audio streaming kako bi vozac mogao da sluša muziku sa svog mobilnog telefona.

CITROEN WiFi On-Board system omogućava putnicima da u potpunosti koriste Internet tokom putovanja i na taj način kvalitetno iskoristite svoje vreme na putu. Jednostavan za korišćenje, ovaj sistem se zasniva na WiFi jedinici smeštenoj u automobilu. Pružanjem Internet veze u kolima, CITROEN bežični On-Board omogućava putnicima pristup svojoj e-mail pošti, da dobiju praktične informacije, igraju online igrice ili surfuju i sve to u isto vreme.

NOVI CITROEN C4 ima elektronsku HDi tehnologiju sa nekoliko verzija. Ova e-HDi tehnologija je nova generacija Stop & Start sistema i kombinuje reverzibilni alternator sa dizel motorom. Zaustavlja motor i restartuje ga odmah kada vozilo treba da se pokrene. Glavne komforne funkcije (klima, radio, Itd) i pomocne funkcije (upravljacki mehanizam, ESP, itd.) prirodno ostaju dostupni tokom “STOP” faze. Ova inovacija smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova iz HDi motora do 15%.  E-HDi sistem je originalan po tome što kombinuje nekoliko tehnologija: HDi motor, jedan od najefikasnijih pogonskih sistema na tržištu, Stop & Start sistem sa drugom generacijom reverzibilnih alternatora, E-buster sistem da odmah ponovo pokrenete motor (0,4 s), Elektronski sistem kontrole alternatora, projektovan da povrati energiju kada vozilo usporava i menjač sa optimizovanim rasponom.

Novi CITROEN C4 se sastoji od 70% metala, već uveliko recikliranog, 5% raznih materijala (staklo, itd) i 5% tečnosti. Preostali deo je plastika (polimeri). PSA grupa je postavila ambiciozan cilj u eko-dizajnu: da obuhvati 20% zelenih materijala u vozilu do 2011. Termin "zeleni materijali" obuhvata prirodna vlakna (lan, konoplju..), nemetalne reciklirane materijale i biomaterijale (materijale iz obnovljivih izvora i ne sadrži petrohemijske  proizvode). Ovi materijali omogućavaju da se koriste manje fosilna plastična goriva i na taj način se promovišu sirovine iz obnovljivih izvora, da bi neke delove ucinili lakšim i smanjili emisiju CO2 i da bi promovisali reciklažu plastike.

Novi CITROEN C4 koristi 15% zelenih materijala u svom dizajnu od ukupno 200 kg polimera sto je najbolji rezultat do sada ostvaren od strane PSA grupe. 40% od ovih zelenih materijala su prirodni materijali i 60% su reciklirani materijali.

U isto vreme, kao odgovor na rastuće zabrinutosti vozača vezano za "ekološku" i "ekonomičnu" vožnju, novi CITROEN C4 isporučuje se sa standardnim indikatorom menjanja brzina, koji se nalazi na instrument tabli. Ova funkcija govori vozaču kada da promeni brzinu, što dovodi do ekonomicne potrošnje goriva.

Novi CITROEN C4 opremljen je sa motorima Euro V koji poštuju životnu sredinu i ekonomičan je u upotrebi: četiri HDi motora (HDI 90 DPFS, HDI 110 DPFS, E-110 HDi DPFS i HDi 150 DPFS) i tri dizel motora (VTI 95, VTi 120 i THP 155). THP 155 i E-110 HDi motori su DPFS i upareni sa 6-stepenim menjačem. HDi 110 DPFS i HDI 150 DPFS su upareni sa 6-stepenim ručnim menjačem. VTi 120 motor je dostupan sa 5-stepenim manuelnim menjačem ili 4-stepenim automatskim menjačem.

Pozivamo vas da obidjete neki od prodajnih salona Vitro Group u Beogradu, Nišu ili Jagodini, ili njihovih dilera u Novom Sadu, Čačku, Subotici, Bačkoj Topoli, Šapcu i Zrenjaninu i uživo se uverite u sve prednosti NOVOG CITROENA C4, vozila za vreme koje tek dolazi. Zakažite test vožnju i budite jedan od prvih vozača NOVOG CITROENA C4 u Srbiji. Neka se okreću za Vama.

Citroen DS4 – drugi lepotan DS linije

Na prodaji tokom drugog kvartala 2011, CITROEN DS4 je upravo poboljšao DS-liniju. Čak I kao dalji dokaz Citroenove Creative tehnologije, CITROEN DS4 se savršeno uklapa u DS-filozofiju, demonstrirajući smele odluke u pogledu stila, osećaja, dizajna i prefinjenosti. To je podvig opsežne moći koji, zahvaljujući svojim uslugama, ispunjava nekoliko zahteva u isto vreme, kao sto nudi još veću dinamiku i zavođenje.

CITROEN DS4 kombinuje sofisticiranost i prečišćavanje sa dinamičnom kupe karoserijom, stvarajući izuzetnu raznovrsnost i iz dana u dan i praktičnost u okviru kompaktnog dizajna - 4.27m (L), 1.81m (V) i 1.53M (H).

CITROEN DS4 donosi novo iskustvo sa vožnjom bez premca i senzacije i izuzetnog agilnog rukovanja na putu. Blago povisena silueta sa svojom cvrstom linijom, DS4 je jedinstven i primamljiv.

Fino izrađen da prenese prestižno prisustvo i spolja i iznutra, CITROEN DS4 nudi pedantne detalje od pažljivo postavljenih hrom detalja do materijala za kabinu - kao što su kožna sedista najfinijeg kvaliteta. Veliki panoramski vetrobran, koji nudi poboljšanu vidljivost za putnike, osvetljava fokusirano mesto vozaca, stvarajući svetlo i prijatno okruženje.

Kombinovanjem kupe stila sa 2+2 prakticnim vratima, CITROEN DS4 nudi tri zadnja sedišta, kojima se pristupa sa zadnjih vrata koja imaju skrivene drške integrisane u liniji auta. CITROEN-DS4, takođe ima koristi od 370-litarskog gepeka i mnoštva pametnih rešenja za skladištenje.

CITROËN DS4 je dostupan sa izborom od 6 unapredjenih I efikasnih motora – tri HDi dizela I tri benzinska motora. Svi motori pružaju kombinaciju visokih performansi - uključujući novi za CITROEN, benzinski motor od 200KS - i ekološki motor. Novi CITROEN e-HDi na primer, ima poboljšanu ekonomičnost potrošnje goriva i manju emisiju CO2.

CITROEN DS4 je izglasan za "Najlepši automobil godine" na osnovu konkursa koji je okupio mišljenja od preko 60 000 ljubitelja automobila iz 62 zemlje širom sveta. Ova nagrada je predstavljena u pozadini 26. Međunarodnog festivala automobila.

Pored ovog priznanja od strane javnosti, žiri sastavljen od ličnosti iz sveta dizajna, sporta, kulture i medija, dodelio je posebno ovom prilikom, nagradu CITROEN-u DS4 «Najlepsa unutrasnjost». Ova druga nagrada ponovo naglašava kvalitet CITROENa DS4 i šire od same DS linije.

JEDINSTVENI STAJLING

Primer zaista kreativnog dizajna, CITROEN DS4 je smela mešavina najpoželjnijih stilova za kreiranje uzbudljivog novog automobilskog sveta. Kompaktan I snazan, DS potpis na haubi dopunjen je upecatljivim led diodama smestenim oko prednjih svetala za maglu. Led diode su osvetljene i nocu i danju.  Upadljivog profila, sa hromiranim lajsnama iznad samih svetala za maglu na zatamnjenim farovima, unapređen snaznim lukovima iznad tockova - koji naglasavaju velike točkove (do 19 ") kunisan je krovom koji je u skladu sa spojlerima za dodatnu vitalnost. Donji deo zadnjeg branika je izveden u hromu a horizontalni detalji na zadnjim svetlima ističu inovativni bumerang dizajn.

ISKROJENI ENTERIJER

Kao sa svojim prestiznim eksterijerom, kabina CITROËNa DS4 odiše snagom, dinamičnošću I prefinjenošću. Položaj za vožnju ima hromirane obode brojcanika usmerene direktno ka liniji pogleda vozaca. Karakterna, izvajana kontrolna tabla, presvucena je visoko kvalitetnim materijalima za vrhunski osećaj.

Kabina CITROËN-a DS4  dominantna je sa velikim panoramskim vetrobranskim staklom koje se proteze nazad u liniji krova. Nudeci do 45° gornje vizije, panoramska glatka površina u kombinaciji sa blagom povišenošću vozila pruža optimalnu vidljivost vozaču, sa svetlom, intimnom, prozračnom okolinom za putnike.

Dozvoljavajuci vlasnicima da personalizuju enterijer, CITROEN C4 je dostupan sa izborom od 5 kožnih kombinacija, uključujući izbor od dve ton nijanse.  Range-topping modeli su takodje opremljeni sa visoko kvalitetnom kožom na instrument tabli i panelima vrata – zajedno sa “Narukvica” dizajnom na sedištima, evocirajuci vezu sa kaišem sata.

Za dodatni dodir luksuza, ventilacioni otvori, snop zupčanika (menjač), ručica menjača i delovi centralne konzole su uokvireni hrom detaljima. Aluminijumske pedale, kožne ručice vrata i ambijentalno osvetljenje su dodatni dokaz pažnje oko detalja CITROEN-a DS4.

PRIRODAN DINAMIČAN I BRZ

Sa svojim visokim izgledom, čvrstim stavom I okretnošću, CITROEN DS4 je podešen za dinamične performance, apelujuci na vozače koji su u potrazi za automobilskim iskustvom. Na putu, CITROEN DS4 uvežbava primarnu kontrolu, pružajući korisnicima osećaj sigurnosti u svim situacijama. Opremljen MacPherson tipom sklopa elasticne veze napred, fleksibilnim poprečnim nosačem pozadi I hidrauličnim sistemom za upravljanje sa električnom pumpom za vodu.   Platforma je isprobana I testirana solucija skrojena po meri za karakterističan sklop automobila.

U zavisnosti od nivoa podešavanja, CITROEN DS4 je opremljen sa ventilacionim kočionim diskovima visokog dijametra (340mm) i kao standardna oprema, sa posebnim kočionim kontrolnim sistemom   koji uključuje ABS sa Elektronskom Distribucijom Sile Kocenja (EBD) I Emergency Brake Assist (EBA – asistencija pri naglom kočenju).  Obezbedjenjem optimalne kontrole vozila u najzahtevnijim situacijama u voznji, DS4 takodje poseduje sistem kontrole proklizavanja sa ESP.

CITROEN DS4 će biti lansiran sa izborom od 6 preradjenih i visoko efikasnih Euro 5 motora. Tri HDi diesel - HDi 110 (takodje dostupan kao e-HDi verzija) i HDi 160 – su opremljeni sa Citroen Dizel specijalnim filterom za čestice. Tri benzinska motora - VTi 120, THP 155 I novi THP 200 – su razvijeni u saradnji sa BMW. Novi THP 200 – baziran na 1.6-litarskom motoru – nudi visoki izbor performansi I užitka u vožnji zahvaljujući svojoj snazi (147kW), najvećem obrtnom momentu (275Nm na 1,700rpm) – sa niskom emisijom CO2 ogranicenom na 149g/km.  Svi motori su opremljeni sa manuelnim ili 6-stepenim EGS menjacem.

Specijalna paznja je posvećena unutrašnjoj akustici ovog automobila, koja pruža prijatnu atmosferu tako sto minimizira vibracije motora, vetra I buke na putu. Ovo je postignuto postavljanjem specijalnog panoramskog vetrobranskog stakla sa amortizujućim slojem, apsorbirajućim materijalima u motornom prostoru i zaštiti na karoseriji i vratima.

STRUCNO EFIKASAN

DS4 je dizajniran od samog početka da ima smanjeni uticaj na životnu sredinu – posebno njegova izrada- korišćenjem najkvalitetnijih komponenti, ekološki usmerenim procesom proizvodnje i korišćenjem "zelenih materijala" - oko 15% od 200kg plastike koja je upotrebljena u CITROEN DS4 vozilo, potiče od "zelenih materijala."

DS4 se može pohvaliti mikro-hibridnom Citroen e-HDi tehnologijom, koja je dostupna u verzijama opremljenim 110 HDi motorom.

e HDi system se sastoji od :

           ekonomicnog HDi Euro V diesel motora

           nove generacije Stop & Start systema, koji trenutno isključuje motor kada se automobil zaustavi (crveno svetlo, gužve u saobraćaju).

           druga generacija reverzibilnih alternatora i e-booster funkcije koja odmah restartuje motor (0,4 sekundi)

           elektronski kontrolisan alternator koji obnavlja energiju tokom kočenja;

           elektronski menjac (EGS) sa optimizovanom promenom brzine.

Sve potrebne funkcije kao što su radio, klima-uređaj i servo ostaju u pogonu, kada je motor zaustavljen od strane sistema. Ova inovativna tehnologija može da smanji potrošnju goriva i emisiju CO2 od čak 15% u naseljenim urbanim sredinama.

ZADOVOLJSTVO IZ DANA U DAN

Kompaktna spoljašnjost CITROENA DS4 prevazilazi prostranu i luksuzno udobnu kabinu, kojoj se može lako pristupiti sa 2+2 rasporedom vrata automobila. Da bi se olakšao pristup zadnjim sedištima - često vidjeno kao slaba tačka za neke sportske modele - Citroen DS4 ima integrisana zadnja vrata sa drškama skrivenim u okvirima vrata. Zahvaljujuci njegovom optimizovanom dizajnu, prednja vrata DS4 su uža i lakša, što ih čini lakšim za otvaranje i zatvaranje, promovišući lak pristup napred.

Drugo sredstvo u smislu raznovrsnosti i prostranosti je 370-litarski (VDA) gepek, koji je po zapremini slican mnogim konvencionalnim salonima. CITROEN-DS4 takođe ima brojne dodatne pregrade za odlaganje za dodatnu udobnost putovanja, uključujući i veliki, dobro osvetljen pretinac za rukavice; dzepovi u vratima su dovoljno veliki za 1,5-litarski flaše pa čak i fioka ispod suvozačevog sedišta. Inteligentna arhitektura centralne konzole (dostupan na modelima opremljenim EGS-om) takođe pruža prostrana mesta za skladistenje. Najveći od njih - koji je rashladan, osvetljen i zaštićen kliznim poklopcem - može da primi do četiri 50-CL boce i sadrzi prostor za audio priključak, USB port i 12-voltnu utičnicu. Veliki prostor koji se nalazi ispod naslona za ruku napred takodje ima dodatni izvor napajanja.

CRÉATIVE TECHNOLOGIE ON-BOARD

Pored njegovog stilskog rešenja i dinamičkih performansi, kabina CITROENA DS4 je preplavljena sa "Creative tehnologijom”, koja pruza opremu, funkcionalnost i inovativne funkcije za prvu klasu udobnosti putovanja i pogodnosti krajnjeg korisnika. Funkcije koje su dostupne ukljucuju napredni audio sistem sa softverom za efikasno prostiranje zvuka, pružajuci visok kvalitet, autentični zvuk ravnomerno rasporedjen u celom vozilu. Za krajnji luksuz vožnje, masazna prednja sedista su dostupna sa električnim podešavanjem lumbalnog dela sedista vozaca I suvozaca.

Takodje, vozaci mogu odabrati ambijent u unutrasnjosti vozila koji im najvise odgovara: 4 razlicita polifona zvuka za upozorenje I podsecanje - Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy & Urban Rythmik; 3 nivoa provetravanja klima uredjaja - lagani, srednji & jak; I paletu boja za instrument tablu – od bele do plave.

Vozači mogu da pristupe svim kontrolama za voznju i komfor - jasno su vidljivi, pa čak i pozadinskom osvetljenju za noćno korišćenje - bez skidanja ruku sa volana.

Za potpuni mir, CITROEN DS4 je opremljen nizom sigurnosno-poboljšanih tehnologija:

         CITROËN eTouch system koji automatski ili na inicajativu putnika, upucuje lokalizovane pozive za pomoc na putu za precizno lociranje vozila I brzu intervenciju u slucaju kvara ili nesrece, koristeci ugradjenu SIM karticu .

         Za bolju vidljivost u krivinama CITROEN DS4 ima svetla za maglu spreda sa bocnim osvetljenjem, - do 75° levo I desno od vozila, koja nude dodatni svetlosni snop.

Svetla automatski osvetljavaju kada vozač ukazuje na to da zeli da skrene ili okrene točkove pod uglom od više od 60 °.

         Sistem za nadzor mrtvog ugla – baziran na istoj tehnologiji kao I senzori za parkiranje u rikverc – cetiri ultrazvucna senzora upozoravaju vozaca ukoliko se drugo vozilo nalazi u njegovom mrtvom uglu (područje koje se proteže na oko 5m iza zadnjeg branika i 3.5m sa obe strane automobila). Vozač je upozoren putem piktograma prikazanog u spoljnim retrovizorima.

         Programirani tempomat sa limitatorom brzine takodje omogućava vozačima da unapred definisu svoju rutu i top brzine za dodatnu bezbednost i udobnost na otvorenom putu.

USLUGA PRVE KLASE

CITROEN FREEDRIVE, prvi put predstavljen sa Citroenom DS3, je prepoznatljiv paket za CITROEN DS4 vlasnike, obezbeđuje potpuni mir sa širokim dijapazonom usluga koje se mogu personalizovati specifičnim potrebama klijenata. FreeDrive Ugovori mogu da budu prilagođeni da pokriju:

           Redovan I godisnji servis

           Periodicno odrzavanje

           Zamena pohabanih I pocepanih stavki

           CITROËN pomoc (na putu/kod kuce/obnova/detalji putovanja/European Cover)

           Zamena vozila tokom redovnog servisiranja, MOT Testiranje

           Ciscenje vozila tokom servisiranja.  

CITROEN FREEDRIVE takođe nudi i opcione zamenske pneumatike, Pick up servis od kuće kupca ili na njegovom radnom mestu, ili Pick up & Delivery servis.

PR Vitro Group 



čitanja : 4583



Komentari

C3 EXC 1.6 "sajamski" košta samo 15.980. Doplata za ESP 580 ( al je "Zenith" gratis ). To ja zovem "džabaluk" ...

Autor Moron 27 Mar 2011, 23:25

Novi C4 i novi Focus su mi nekako kao braca, pomalo lice, isti segment, pojavili se u isto vreme...
Jedino me cudi zasto je bazni Focus 2000 eura skuplji?
Pored ovakvih takmaca, bazni Golf od 80 ks ne bi smeo da kosta vise od 12000 eura!

Autor carobnjak 27 Mar 2011, 23:28

Ako uporedite enterijer C4 Picasso-a i enterijer Scenic-a, shvatićete u čemu je cenovna razlika ogromna.
Scenic je plastika , plastika i samo plastika
C4 Picasso, koža, komplet, tu je i hrom i prevrnuta koža

Autor Dejan L 28 Mar 2011, 00:08

da li je neko uspeo da sedne u ovaj c4?

Popizdim kad odem na sajam da pogledam automobile i pola ih je zakljucano, sto prodato sto kao da se ne ostete. Pa valjda zato i sluzi sajamski popust da kupim auto koji je izlozen na sajmu i u koji je selo 100000 ljudi.

Autor Rade 28 Mar 2011, 12:05

@ Rade
Samo kaži da si ozbiljan kupac!
Ja sam seo i verovao ili ne ima mnogo mesta i napred i pozadi, Astra i Focus su pozadi tesni ako napred sedne osoba visoka od 187cm, dok C4 i dalje nudi komfor.

Autor Dejan L 28 Mar 2011, 12:10

@Rade
modeli Volkswagena su uglavnom zakljucani da niko ne moze da vidi "kvalitetnu" unutrasnjost...:)))

Autor carobnjak 28 Mar 2011, 12:17

@carobnjak, @Dejan L - ne kapirate me izgleda, ne zelim da lazem da sam kupac C4, ali zelim da se upoznam sa onim sta taj auto nudi. Mozda resim za 3 meseca, mozda za tri godine, mozda nekome preporucim kao Dejan sada meni, da ima vise prostora od Astre, Focusa...

Mada sam vise popizdeo dok sam gledao saab-a, u subotu su mi dozvolili da sednem, i preispitam auto, u nedelju dosao sa zenom da pogledamo zajedno ali je ispala komplikacija jer nisu hteli da nam otkljucaju auto dok nisam rekao da sam ozbiljan kupac, a onda posle cekanja prodavca od 10 minuta sam ih lepo napusio i otisao.

Prijatelj ima rezervisanu BMW sedmicu ali kao aj da pogleda sta nude ostali, i naravno nisu hteli da mu otkljucaju ni A8 ni A7.

Stvarno ne razumem pristup dilera, ogadili su mi automobile skroz, ne volim da lazem da ja kao hocu bas taj auto, zelim da pogledam, sta ako me neki automobil privuce a nisam uopste razmisljao o njemu.

Tako da verovatno C4 necu probati ni videti dok ga neko od prijatelja ne kupi, jer da im udjem u salon nemam nameru posle ovoga.

Da pohvalim hyundai gde i40 moze slobodno da se pregleda, kao i novi pezo 508, koji sam pregledao detaljno i zakljucio da mi ne odgovara, iako mi se spolja svidja.

Autor Rade 28 Mar 2011, 13:53

Rade, ni meni se ne svidja takva politika niti mi je jasna. Ali za utehu, mozes da odes do salona i na miru pogledas svaki model, sednes, kuckas, zapitkujes... A mozes i da dogovoris testnu voznju. Ja sam se sit izvozao pre par godina dok nisam doneo pravu odluku.

Autor dzigi 28 Mar 2011, 22:43

@Rade
Mnogo puta do sada se ispostavilo da kupci ne žele da uzmu vozilo koje je bilo izloženo na sajmu baš iz tog razloga, previše je ljudi sedelo u njemu..... Skoro svi kupci vozila za vreme trajanja sajma po preuzimanju proveravaju da li je njivo vozilo bilo izloženo i da li je "habano". Vole ljudi da budu prvi, iako nisu, al vole.

Autor Milan Nikolić 29 Mar 2011, 12:31

@Rade

Prijatelju, ne iznosi lazi i neistine!
Citroen NEMA NI JEDAN AUTOMOBIL ZAKLJUCAN! Cak ni DS3 i DS4 to nisu, samo su ogradjeni, da ne bi u istom trenutku previse ljudi bilo oko njih, jer je interesovanje ogromno, pa u petak i subotu, dok nisu bili ogradjeni nije ni stepenicama moglo da se pridje.

Na standu su dva NOVA Citroena C4. Jedan je prodat prvog dana, uz zahtev novog vlasnika, da se selektivno pustaju posetioci u njega. On je zakljucan, ali svaki prodavac ODMAH GA NA ZAHTEV OZBILJNOG KUPCA OTVARA!
Tu je odmah pored njega drugi, isti, samo sa drugacijim paketom opreme, OTKLJUCAN SVE VREME I ZA SVE POSETIOCE STANDA! Izvini, molim te, ako ti se ne sedi u tamno sivom autu, nego bas preferiras da se smestis u crveni, mozes da dodjes i zatrazis, bice ti udovoljeno.

Prvog dana je prodat i DS4, a posto kupac nije bio izricit oko ulaska posetilaca, u njega se ulazi i moze da se pogleda, iako je auto o kome ogromna vecina nas jos dugo moze samo da sanja.

A ti stani malo na ulaz u halu, pa gledaj narod, pa posle udji i iskesiraj neki sajamski model, pa onda sedi pored i gledaj koliko ljudi ulazi i sta sve rade unutra. Pa se zapitaj da li bi ti to dozvolio u svom novom autu i zbog cega dodju ljudi bas prvog dana da kupe novi model auta koji je izlozen na sajmu.

I ne izmisljaj vise.

Pozdrav svim ostalim blogerima i zahvaljujemo se sto realno komentarisete vesti Citroen-a.

Autor Sa standa Citroen-a 30 Mar 2011, 11:12

@Sa standa Citroena
Ja vas molim da objasnite sta smatrate 'ozbiljnim kupcem'. Da li je to onaj ko vam se tako 'predstavi', ko je 'ozbiljno' odeven ili onaj ko vam 'pokaze' kes? Ko kod vas 'zasluzuje' privilegije 'ozbiljnog' kupca? Ako bajsom dodjem do salona, u (cistoj)odeci koja vredi 5 eura, ne kazem da sam 'ozbiljan' jer NECU (a mozda imam pare), mogu bez 'nadzora' da sednem u 'Vasa' kola? Dosta vi gresite...Tako ni za kifle necete zaraditi.

Autor Moron 30 Mar 2011, 13:41

@Rade - slobodno idi do salona, moguće je probati novi C4 u krugu salona. Ja išao, probao 1.6 benzin comfort, auto je sjajan. Lepo ubrzava, buka je minimalna, lepo prelazi preko neravnina (namerno sam išao na šahtove da vidim kakav je osećaj).

Ozbiljan kandidat za kupovinu (gledam mnogo automobila ovih dana), nisam uzeo jedino što se čeka minimum 3 meseca ako ga već nema lageru. Ako za sve moje opcije ispadne da moram da čekam, onda idem na novi C4.

Autor Aleksandar 30 Mar 2011, 14:30

@Aleksandar
A kako ti se cini duzina hodova rucice 5-stepenog menjaca uz taj 1,6 motor? Meni to deluje malo 'prevazidjeno' i zalosno je da ne stave neki bolji-koji PSA vec ima ( ne mislim na 4 stepeni AT menjac koji sparuju sa 1,6 ). A kada sa m ja u Veranu seo u 'testni' 308 sa tim motorom, bord je pokazivao prosek od preko 10 litara ( mojih prethodnika ). Jeste tih, a (ne)elasticnost mu je u granicama proseka te vrste motora.

Autor Moron 30 Mar 2011, 14:54

@ moron

Promasena tema.
Al ajde za osnovce:
Primer 1:
"Axa, ovo je taj NOVI C4. Paa, lep je. Ne znam samo kakav je unutra, ja vozim ... pa onako bi da uporedim".
Gospodine(gdjo), s obzirom da je ovaj vec prodat, a enterijer je veoma slican u identicnom autu pored izvolite sedite i uporedite. Ukoliko zelite visi paket opreme da uporedite otvoricemo Vam i ovaj".
Primer 2:
"Interesuje me NOVI C4, dosta sam citao, hteo bih da ga pogledam i da porazgovaramo malo o paketima opreme i uslovima kupovine".
Odgovor je za malo vise razrede, a s obzirom da su ovde vecinom masteri, njima je potpuno jasan.
Primer 3:
"Jeli batice, koji je ovo auto. Moze se sedne malo, otpadose mi noge ceo dan po sajmu, a vidim unutra dobar, koza.."
Odgovor takodje poznat starijim razredima.

Eto @moron, na pauzi smo, jedemo kifle (mi ipak zaradismo za njih), dajemo besplatne casove nizim razredima i tako..
Kao sto si primetio mi iz Citroen-a se veoma, veoma retko ukljucujemo u diskusije, ali pratimo, reagujemo na lazi o nama i sto je najvaznije potpisujemo se uvek.
To zbog skole..
I da rezimiramo iz predhodnog posta:
"Na standu su dva NOVA Citroena C4. Jedan je prodat prvog dana, uz zahtev novog vlasnika, da se selektivno pustaju posetioci u njega".
Nastavak teksta ("On je zakljucan, ali svaki prodavac ODMAH GA NA ZAHTEV OZBILJNOG KUPCA OTVARA!")ti je slikovito objasnjen.

Veliki pozdrav svima.

Autor Sa standa Citroen-a 30 Mar 2011, 15:08

@ Sa standa Citroen-a
Nemoj o razredima, a ni o vaspitanju.

Autor Uzelac 30 Mar 2011, 16:03

Zahvaljujući poslu obišao sam više sajmova "preko" i ne mogu se baš pohvaliti da sam igde ulazio ili opipavao izložena vozila. Naravno da sam video da su pojedini imali pristupe unutrašnjosti ali svakoko ne svi koji to požele. Doduše, siguran sam da se ovi sajmovi prilično konceptualno razlikuju od našeg. No batalimo sve to, siguran sam da niko neće zbog nesporazuma odustajati od kupovine ili želje da vidi ono što ga privlači. Ipak bi to bilo suludo i ličilo na ono "ne kupujem xxx jer su oni nas'...". Pozdrav svima i dodjite na sajam da vidite sve ove lepe automobile na jednom mestu. :-)

Autor Milan Nikolić 30 Mar 2011, 19:17

Izlozena vozila i sluze za opipavanje, isprobavanje a kasnije za probnu voznju, test-voznje, kao sluzbena vozila, bar bi tako trebalo, a ne da se prodaju kao nova!?!

Autor carobnjak 30 Mar 2011, 19:34

@Sa standa Citroen-a
Moja duboka zahvalnost za Vaše posvećeno vreme i znanje, jer se sada osećam "skoro" prosvećeno do te mere kao da bih bio u stanju preći u viši razred. Ipak, smo "skoro",jer imam osećaj da ne možete da se oslobodite Vaše iz nekih ranijih vremena zaostale stručne navike potcenjivanja zdravog razuma "potencilajnog kupca", koji će Vam uz taj Vaš stav teško postati i "ozbiljan kupac". Kada vozila budete prodavali po ceni žvaka, tada će ih normalni ljudi birati onom brzinom i sa istom dozom ozbiljnosti kao što biraju žvake.
Do tada, nova vozila će se od strane "potencijalnih kupaca" birati upravo onako kako je to Rade lepo naveo - polako, skoro godinama, odnosno, na jedan veoma "ozbiljan" način, u čemu ne vidim mesta nekom posebnom poslovnom uspehu tradicionalno arogantnim prodavcima.
A tvoja ( pardon, Vaša ) persona mi baš na jednu takvu izgleda, tako da mogu da poželim svaku sreću na putu ka kiflama, kao kruni uspeha preostalog dela poslovne karijere. "Tolko" o školi.
Što se tiče Citroena i njegovih modela, dosta toga mogu da pohvalim, neke modele i da baš poželim ( recimo C4 grand picasso ), ali neke moram da "pljunem" jer to tehnički i zaslužuju. Jedna medju njima je svakako i 4-stepeni automatski menjač uz benzinski 1.6 motor, jer, verujem da ste čuli, odavno postoje daleko, daleko bolji.
Toliko i pozdrav od "ozbiljnog kupca" - pekara ( to je onaj što pravi kifle )

Autor Moron 30 Mar 2011, 22:47

@Moron
Naravno da imate pravo na SVOJE mišljenje i SVOJ stav o nečemu što se VAMA svidja ili ne. Sličnu priču sam čuo jednom od jednog u nizu direktora Verana kada je hteo da piše PSA zbog velikog otvora na 407, plašio se da će uletati ptice u bržoj vožnji. Ne omalovažavam Vaše mišljenje nego samo navodim da su karte tako podeljene i da je dosta toga stvar lične percepcije i hteli to ili ne i određenih sklonosti ili anomiziteta. Tamo negde, postoji gomila tehničkih frikova koji testiraju, odlučuju i troše ogromne količine novca i naprave kombinacije za koje deluje opravdano da se nadju na tržištima. Tržište samo reguliše šta je uspešno i gle..taj menjač je i dalje tu. Sama C4 ima 4 različite kombinacije menjača u svojim ponudama a Vi i dalje ne volite (opravdano za Vas) samo jednu od njih. Ipak, PSA je to napravio za neko veće tržište od Vas ili mene. Ponavljam, uopšte ne osporavam Vaše mišljenje ali mislim da niste baš nevino izneli mišljenje o motoru a ono o računaru i potrošnji, i sami shvatate da je nepristojno komentarisati ozbiljno. Bilo kako, ni mi nismo prodali neku značajnu količinu vozila sa automatskim 4-stepenim menjačem, (ne zato što ne valja, nego što nema interesovanja). Sve najbolje

Autor Milan Nikolić 30 Mar 2011, 23:19

Sajam automobila u Bg. je kao i sve u ovoj zemlji.
Dileri naručuju vozila i izlažu ih kao i preprodavci kršavele na Bubanj Potoku.
Znači uzimaju se vozila u paketima koji se mogu prodati.
Mnoga kola su zaključana, starlete namrgođene, na kolima nalepnice "prodato", baš kao na buvljaku.
Vozilo na sajmu je tu da se vidi, prikaže, prezentuju osobine, da neko stručno mišljenje. Recimo dame na Citroenu ne znaju da li model ima DPF filter čestica. A par "brava" je bilo zaključano. Valjda cuvaju krpe za glancanje-šmirglanje, da im neko ne ukradde.
Ma Mzdinom štandu sam dobio grdnju kako sam smeo da sednem u MX-5, zaboga.

Autor Mange 30 Mar 2011, 23:21

@Moron
drzi se ti lavova, mirnije ces spavati! :)))

Autor carobnjak 30 Mar 2011, 23:24

@ carobnjak
Idi na forum
tema Škoda Volfster

Autor Dejan L 30 Mar 2011, 23:28

@Dejan L
ne mogu da vidim sliku!

Autor carobnjak 30 Mar 2011, 23:30

@Mange

Dame ni ne treba da znaju da kola imaju FAP filter. Njima to ne bi bilo jasno sta je i da im objasnis. One sluze da se smeju, da ulepsaju kola jos vise i da daju najosnovnije informacije : cena izlozenog modela, nivo opreme, i nista vise. Za sve drugo je zaduzen prodavac

Pozdrav

Autor . 31 Mar 2011, 10:01

Milan Nikolić
Najpre - iskreno hvala za lepe želje. Nemojte mi o mudrosti PSA i o tome kako njihovi stručnjaci "prave kombinacije za koje deluje opravdano da se nadju na tržištima". Evo "jednog" žalosnog primera bisera Pežoa ( koga pominjete ), a ni Citroen nije daleko i opet, naravno, taj "prokleti menjač" ( kao veoma bitan deo "paketa" koji se zove vozilo ). Recimo, čovek nekako "skupi" pare ( "ukradi" ovde, "ukradi" onde, rizikuj glavu ... ) da udje u D segment i treba mu naravno "bazni model", ništa suvišno i što bi dizalo cenu ( pošto nije "nakrao" dovoljno ). I tako uzme, recimo, vama "bratski" bazni 508, sa skromnim motorom 1.6 od 120ks, a uz njega može da uzme samo poluatomatski ( "pilotirani" ) menjač. Uobičajena doplata za takav menjač "kod njh" je inače oko 1.150 EUR-a. I tako, umesto da bazni model sa baznim motorom ima i bazni menjač ( onaj nesrećni, sa veoma dugim hodovima ), pa da tehnička nesreća bude kompletna, oni mu bazno "zveknu" - pilotirani menjač - verovatno zato jer ga niko inače i ne kupuje.
Ili, "nesrećnik" skupi malo više ( izlagao se većem riziku ), hoće bazni dizel 1.6 od 110 ks ( koji uobičajeno gotovo u svim PSA modelima dolazi sa 6 stepenim menjačem ), a oni mu u baznom 508 dizelu "zveknu" onaj "dugohodni" 5 stepeni menjač ( a sve to gotovo po ceni kao da je 6 stepeni AT menjač ). Verovatno jer im je negde zaostalo par desetina hiljada tih prevazidjenih menječa ...
"Brat" Citoren, naravno, sledi tu korektnu politiku tehničke prevare brata lava ... Prosto ne znam kako bih to nazvao i izrazio emocije koje se kod mene u vezi sa tako nečim stvaraju.

Autor Moron 31 Mar 2011, 22:21

@Moron
Nadam se da razumete da ne bi bilo profesionalno da komentarišem politiku ovdašenjeg uvoznika Peugeot-a (radio tamo od osnivanja, sve jako dobro znam) ali me navodite da to radim. Sav primer koji ste naveli se odnosi na taj brend a ja nisam pozvan da to komentarišem. Apsolutno odbacujem silogizam koji naturate da je to isto i kod Citroena. Molim, nemojmo o namerama, rekao prijatelj i šta bi bilo kad bi bilo. Ne želim da u takvim razgovorima učestvujem, možda uz pivo u kafani. Mozda mogu i da Vam objasnim kako se radi narudzbina lagera i ceo kod koji govori koji motor i koji menjač želimo da nam se napravi (nam je PSA sistem). I niko nikoga ne sili da kupi vozilo koje ne želi, pa pobogu ima cenovnik, ima konfiguratore, ima informacije sa net-a, nemojte mi reći da neko ko je spreman da da 10+ hiljada evra može da kaže da zavisi od priče nekog prodavca i da mora da kupu šta mu se nudi.

Autor Milan Nikolić 01 Apr 2011, 10:58