home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Među premijerama 49. Međunarodnog salona automobila, koji se od 25. marta do 3. aprila održava na Beogradskom sajmu, jedna od najzanimljivijih je u areni hale 1, na štandu tradicionalnog izlagača - Euro Sumara, uvoznika i servisera Suzuki automobila i motocikala: nova limuzina Kizashi. U Srbiju stiže bezmalo u isto vreme kada i na većinu evropskih tržišta.

Kizashi pokreće četvorocilindrični benzinski motor od 2,4 litra sa 178 KS. Premijerni primerak je u verziji Sport, sa šestostepenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove (u ponudi je i varijanta sa pogonom na obe osovine). Ovaj luksuzni model D segmenta je opremljen, između ostalog, automatskim klima uređajem, ABS-om sa EBD-om, elektronskim programom za kontrolu stabilnosti, tempomatom, vrhunskim audio sistemom... Ugrađeni su još i sedam vazdušnih jastuka, elektropodesivi i grejani retrovizori, parking senzori napred i pozadi, elektropodesiv krovni prozor, kožna sedišta, kožom obloženi upravljač i ručica menjača, sedišta vozača i suvozača koja se električno podešavaju po visini itd.

Na Suzukijevom štandu je još sedam automobila, većina njih ima specijalne sajamske cene, u proseku niže oko 1.000 evra. Iz Euro Sumara pažnju skreću na Splash sa štedljivim jednolitarskim motorom (65 KS) koji "startuje" sa cenom od 8.900 evra, takođe i na potpuno novi Swift sa motorom od 1,2 litra (94 KS), sa petoro vrata i vrlo bogatim GLX paketom opreme, čija je sajamska cena 10.500 evra.


Potencijalnim kupcima se preporučuju i dve verzije Suzukija SX4 – sa pogonom na prednje točkove, motorom od 1,6 litara (120 KS) i najvišim paketom opreme GS, koji u danima pred i tokom samog sajma košta 12.900 evra, dok verzija sa istim motorom i opremom, ali i mogućnošću selektivnog izbora 4x4 pogona ima trenutnu cenu od 13.900 evra.

PR Euro Sumar



čitanja : 1695



Komentari

Svaka cast za Kizashi! Jos da ponude motor manji od 2 litra, slabijim paketom opreme, a sve to zbog cene rergistracije i ukupne cene, i eto uspeha!

Autor carobnjak 27 Mar 2011, 23:43

Kizashi su trebali da predstave u nekoj drugoj boji
Enterijer je extra.
Iako je dugačak 4.6m , nema se takav utisak uživo, izgleda dosta kraći, kao da je konkurent oktaviji

Autor Dejan L 28 Mar 2011, 00:05

Kizashi ima NENORMALNO nizak krov tako da sam i napred i pozadi stalno udarao glavom u njega :(

Inače, kao ponuda ne može da priđe Octaviji 1,8 TSI Elegance, čak i ako zanemarimo Šešeljev porez.

Naprosto, za tu cenu ima boljih auta.

Autor Nebojša 28 Mar 2011, 03:19

@Nebojsa
Seseljev porez je bio smesan u odnosu da demokratski.
On je uveden za vreme rata da bi se pomogla drzava.
Uglavnom,ovi su trebali da ga ukinu posto ne valja.
Ali ne,oni su ga poskupeli puta 100.

Autor PITBULL™ 28 Mar 2011, 03:26