Za prva tri dana Salona automobila u Beogradu prodato 800 vozila

Preuzeto sa : Pressonline.rs
Ima para - Za samo tri dana na Sajmu automobila u Beogradu prodato oko 800 vozila, jeftiniji modeli prvi pronalaze kupce, ali je interesovanje veliko i za skupe modele
Auto kuće su u prva dva dana Sajma automobila prodale automobile u vrednosti većoj od 10 miliona evra. Kako smo saznali, prodato je više od 800 vozila, a zanimljivo je da je „Mercedes" prodao sve premijerno predstavljene automobile.
Najskuplji je „majbah 57S", koji košta čitavih 570.000 evra, a prema našim saznanjima, ovaj automobil je već kaparisan. Najviše se, ipak, prodaju limuzine od 7.000 do 13.000 evra, a izlagači su se potrudili da kupcima pruže što povoljnije uslove.
Interesovanje za sajam automobila juče je bilo veoma veliko, gužva je bila ogromna, mada dileri tvrde da je manja nego prethodne godine. Ipak, izgleda da su ove godine na sajam došli ozbiljni kupci, jer je prodaja, kako prodavci kažu, bolja nego ranije. U „Mercedesu" su već prodali dve „S klase" za 120.000 i 128.000 evra, a očekuje se i prodaja „majbaha 57S".
Bolje nego prošle godine
- Prodali smo sve premijerne modele, i to „mercedes SLK" koji košta 59.000 evra i „c-kupe" od 37.000. Takođe, prodat je i CLS koji smo premijerno predstavili i koji košta 91.000 evra. Pored premijernih modela, imali smo prodaju još nekih automobila i veoma smo zadovoljni prodajom u prva dva dana - kažu u „Mercedesu".
Zadovoljni su i u BMW-u, gde tvrde da im je prodaja za trećinu bolja nego prošle godine.
- Najbolje se prodaju modeli X3, koji košta oko 60.000, kao serije 1 i 5 koje se kreću između 45.000 i 47.000 evra. Najskuplji auto na štandu nam je „BMW 740 D" od 114.000 evra. Iako ga nismo još uvek prodali, ima interesovanja za njega - rekli su nam na štandu BMW-a.
Na štandu „Tojote" su nam rekli da su za prva dva dana prodali oko 25 automobila i da su veoma zadovoljni.
- Najskuplji model koji smo prodali je „lend kruzer premijum", koji košta oko 63.800 evra, a otišlo je i 4-5 „tojota rav", koje se kreću od 25.000 do 35.000 evra. Najskuplji auto koji smo izložili je „lend kruzer V8" od 83.700 evra, a i za njega ima interesovanja. Kupci se raspituju za sve modele, a najviše se prodaje „tojota auris", čija se cena kreće između 13.000 i 15.000 evra - rekao nam je Marko Kruška, direktor marketinga „Tojote". Inače, ova kompanija ima i jedan od najjeftinijih modela. To je „ajgo", koji košta samo 7.990 evra.
Najprodavaniji „ fijat punto"
On kaže da su prva tri dana sajma dosta bolja nego prošle godine, iako se čini da je poseta manja.
- Izgleda da je poseta manja, ali dolaze nam ljudi koji su konkretno zainteresovani za kupovinu - kaže Kruška.
U tradicionalno jeftinoj „Dačiji" rekli su nam da su za prva dva dana prodali oko 50 automobila, a da se kupuju svi automobili bez obzira na cenu.

- Najjeftiniji nam je „sandero ambijens", koji sa klimom košta 7.777 evra, dok je najskuplji „daster" od 16.000 evra. Oba modela su već prodata u više komada. Na ovom štandu se prodaje sve, bez pravila - rekli su nam u „Dačiji". Inače, dosta dobro prodaja ide i „Renou", gde su nam objasnili da su njihov najjeftiniji model „tvingo" već prodali u više komada, a i premijerno predstavljeni „letitjud" od 31.200 evra se za sada dobro prodaje.

Prema našim saznanjima, najprodavaniji auto na sajmu je „fijat punto", koji košta oko 6.200 evra i ujedno je najjeftiniji na salonu. Međutim, na štandu „Fijata Srbija" juče nisu mogli da nam kažu koliko je ovih kola prodato.
Popusti na štandu „Honde"
U „Hondi" kažu da se najbolje prodaju oni modeli koji su na akcijama i imaju dobre popuste.

- Najskuplja „honda" na sajmu koja je prodata je model CRV od 30.500 evra, dok za „sivik" imamo najpovoljniju ponudu. Nema pravila u prodaji što se tiče cene, a primetili smo da se najbolje prodaju modeli koji su na akcijama i imaju dobre popuste bez obzira na klasu - rekli su nam na štandu „Honde".
Foto : Autoblog.rsSandero stepway 8.990€
koda fabija 7.999€ (ima je u ponudi!!!)
Danas na Studiju(((B))) kažu pored Punta, Sandero i Fabija vode rat u nadmetanju za kupca.
A za Focus i pre sajma bilo 200 porudžbina
Kakav čovek može da kupi Sandera za 9000€? Pa tu je blizu i clio 3! I megan generation je blizak sa cenom!
Da ne pričam o ponudi za I30, koji je najbolja ponuda sajma sa onim što nudi za 10400€, koji vredi 3 Sandera.
Za klasika ne treba komentar. narod ide kao muve na g....
O niskoj ceni G. punta ne treba ni diskutovati mada ni toliko ne vredi.
@Energy saver
a kakav covek bi uzeo Clio pored Focusa ili Proceeda za 9990 eura?
@ Energy saver
Ti lupaš po običaju
Sanderoje 9.000, a megan 11.500
Jel ti misliš da je 2.500€ mala razlika? Smešan si
@carobnjak
Ford i Opel ni za džabe. Čak bi i fiata pre kupio.
Clio je ipak bolji od proceeda, bar za odličnu limariju i dobru servisnu mrežu.
Kažem I30 za 10400 nudi čudo opreme.
@Dejan L
Ako misliš da su Sandero i Megane u istoj klasi onda si produvao!
On je u klasi clia 3 i košta u evro isto. Kakav lik može da kupi sandera pored Klija, pitam se, pitam se?
@ Energy saver
Ovo si ti napisao
Kakav čovek može da kupi Sandera za 9000€? Pa tu je blizu i clio 3! I megan generation je blizak sa cenom!
Znači sandero i clio bliskii cenom sa meganom?
A 2.500€ razlika?
Sandero je kao i logan na bazi Clia 3, tako da ne moraš mene da učiš koja je klasa sandero
@Dejan L
Ma da zaboravio sam da ti sve znaš.
Sve se nauči po trotoarima. Izvini,,,,,
@Energy saver
ti ne bi Fiat, ne bi korejce, ne bi Ford ni Opel ?!?
Sreca pa si u manjini...
Kada bih sad izdvajao za novi auto do 10.000,morao bih da se snadjem za jos 400 da kupim i30,mada mozda bih i ProCeed-a.Jako dobri automobili za tu cenu.
@ Energy saver
Čisto da znaš Stepway u gradu troši čistu 10-ku, ne može ispod 10L benzinac.