Citroen C3 – Poslednja količina po sajamskoj ceni od 9.480 evra

U kompaniji Vitro Group, zvaničnom uvozniku i distributeru Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, proslavili su brojne nagrade i priznanja koja su dobili na ovogodišnjem Sajmu automobila. Naravno i dalje je u centru pažnje Automobil godine u Srbiji Citroen C3.
Nakon velikog interesovanja, koje ne jenjava ni posle zatvaranja sajamske manifestacije, i prodaje iznad očekivanja, preostalo je svega 30 vozila po sajamskim uslovima i ceni od 9.480 evra. Kako je najavljeno od strane francuskog proizvodjača nakon ove količine, koja je bila namenjena Sajmu u Beogradu, ovog modela nece vise biti po ovoj ceni u prodaji. Iz tog razloga, s obzirom da se ocekuje da će preostala količina brzo biti prodata, iz ove kompanije pozivaju sve zainteresovane da posete neki od salona Citroen vozila u Srbiji i sebe obraduju jednim od najlepših vozila na tržištu u svojoj klasi. O kvalitetu nagradjenog C3, koji se proizvodi u novim pogonima kraj Pariza, dovoljno govore nagrade i u Srbiji i širom Evrope, kao i prezadovoljni kupci koji ga već voze. Da podsetimo i na činjenicu da je prvi servis za ovaj model ispod 10.000 dinara, a da je održavanje do 100.000 kilometara medju najjeftinijim u Srbiji, šta su nedavna istraživanja pokazala.
Novi Citroen C3 izdvaja se izborom materijala koji mu podižu kvalitet. Jedan je od najkompaktnijih automobila u svojoj klasi pa pruža izvanredan komoditet putnicima, a 300 l prtljažnog prostora, najviše u svojoj klasi, čine ukupan utisak daleko konfornijim. Zahvaljujući neverovatnom Zenith vetrobranu dobio je ogromnu armiju poklonika u celoj Evropi, a inovativni dizajn potpuno ga je odvojio od ostalih modela u toj klasi.
Model koji je na akciji odlikuje sjajna dodatna oprema u koju spadaju: klima uredjaj, 4 vazdušna jastuka, ABS, progresivni servo upravljač, putni računar, elektro podizači prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, , električno podešavanje ogledala spoljnih retrovizora u boji karoserije, upravljač podesiv po visini i dubini, vozačevo sedište podesivo po visini, deljiva zadnja klupa, 15” ukrasni poklopci točkova..
Pozivamo vas da obidjete neki od prodajnih salona Vitro Group u Beogradu, Nišu ili Kragujevcu, ili njihovih dilera u Novom Sadu, Bačkoj Topoli, Šapcu i Zrenjaninu.
Za sve dodatne informacije pogledajte sajt www.vitrogroup.rs ili pozovite na telefon 011/35-38-555.
VITRO GROUP Marketing
Specijalno za VITRO GROUP Marketing:
Sramota je kako ste organizovali Citroenov stand na beogradskom sajmu!
Modele koji su najzanimljiviji, DS3 i DS4, postavili ste na polusprat i jos ih ogradili kao da su od zlata?!?
Nemam reci jer mislim da je svako zeleo da ih vidi, posebno enterijer!
Ali zato imam dobar predlog za vas, za iduci sajam: nove modele okacite o plafon hale, da ih gledamo odozdo! Jeste da se nista pametno nece videti, sto vama ocigledno nije ni vazno ali cete sigurno dobiti priznanje za najoriginalniji stand!
Dal´ se za ove pare dobije i ova carica?
Bio bi red bar da se proba :D
@carobnjak
Potpuno je na mestu? Još da su i Jelenu stavili na platformu, pobedila bi malo sutra :))
@Predrag
evo sad cu da te demantujem: mislim da su trenutno francuzi vodeci u dizajnu ali nikada ne bih dao prednost francuskom vozilu pri kupovini! Dovoljno?
@carobnjak
Da rezimiramo, C3 je lepši od Fabije, ali ti bi ipak pre kupio Fabiju, ili, na pr. C4 je lepši od Octavije, ali ti bi pre kupio Octaviju :)))
Ako je tako, pozdravljam tvoj stav ;) hahaha
@Predrag
ne, uzeo bih DS4, ali posto me nisu pustili da ga vidim - NECU!!!
Nego kako nam je "uspavani lav"? :)))
Nisu valjda rasprodati C3 sa onim tjuniranim 1.1 motorom. To beše "kappa" motor ili tako nešto. Bem ti Sunce, kakav maler ...
Moron
Kappa je kod Hyundai-a :)) Taj na koji ti misliš je TU 1JP :))
@carobnjak
Eve ti ga Lav :))
@Moron
Veliki broj šofera nikada nije isprobao svoju svu konjicu. Tako da ovaj 1.1 komotno može u kas, ali bez galopa.
@Energy saver
I tih 60 kljusadi će uskoro postati previše na našim putevima, što zbog organa, što zbog stanja puteva ...
@carobnjak
Nisam znao da je "vodeći u dizajnu", niti shvatam zašto je ( ako je i ko je to presudio ). Ima "lav", kao brend i modeli, dosta falinki i promašaja, tako da ih moje mišljenje ne bi baš usrećilo