Ponuda za Škoda Octaviju

U "Last minute" ponudi uvoznika Škode za Srbiju (www.autocacak.co.rs) se nalazi Octavia 1.9 TDI, i to sa Elegance i Ambiente opremom.
Octavia 1.9 TDI Elegance košta 16.500 evra sa PDV-om (u opremi su između ostalog digitalna dvozonska klima, alu felne od 16 inča, multifunkcionalni volan, tempomat, el. podizači prozora, el. podešavanje retrovizora, daljinsko centralno zaključavanje, ABS, četiri vazdušna jastuka, radio Swing, svetla za maglu...), dok Octavia 1.9 TDI Ambiente ima cenu od 14.950 evra (u opremi između ostalog ima klimu, putni računar, el. podizače stakala, el. podešavanje retrovizora, daljinsko centralno zaključavanje, ABS, 4 vazdušna jastuka, radio Blues...).
Više informacija o ovoj ponudi možete dobiti kod ovlašćenih Škoda prodavaca u Srbiji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zar je moguće da ni u najvišem nivou opreme izgleda da nema ESP? Ili grešim? I dokle će da drže taj 1.9TDI motor sa sada već bednih 105KS? SVI ostali proizvođači izvlače mnogo više od 105KS iz 1.9 motora... Jeste pouzdan, ali je brate bučan ko traktor... Ipak je ovo 2011-ta i očekuje se više snage i manje buke!
Kome ne smeta "čekićanje", sam motor je ok, podnošljiv. Ali, za manje para kupiš odlično opremljen i30CW CRDI koji ima mnogo bolji motor i komfor
Oktavija je već 2 godine uzastopno NAJBOLjI PORODIČNI automobil!
I Tačka
Članovi porodice vlasnika "najboljeg porodičnog automobila" mogu samo da maštaju da im Wb vozila poraste na oko 2700 mm, koliko ima i30 CW ... Toliko o tom "pobedniku", jer manjeg Wb-a u C segmentu valjda nema
1.9 PD motor je bučan, a oni se više ne prave već su ovi od 105ks 1.9CR motori, i nisu toliko bučni. Ko kaže da je slab, očigledno ga nije ni vozio. A kome baš treba jače, taj kupuje 2.0TDI, prosta stvar.
Inače, cena je ta već duže vreme, moj drugar je još pre dve godine uzeo Elegance 1.9TDI za 16.500, sa svom opremom, ima čak i navigaciju... Bez kože doduše.
Octavije valjaju samo u TSI varijantama.
Sve ostalo je smešno i potiče iz prošlog milenijuma...
Djordje, ne lupaj, 1,9 CR motor ne postoji.
To je (pra)stari 1,9 PD koji nije ni za utovarivač....
Nema, lupam i ja svašta... Ali su odlični motori, imao sam ih u svim varijantama snage.
@Miki
Elegance nije najviši nivo opreme...
Iznad njega još imaš Scout, vRS i Laurin&Klement ;)
I sva tri paketa imaju ESP, kao i 4x4 Ambiente i 4x4 Elegance ;)
Robustna i pouzdana Oktavija spada u vrh klase, ovo je stvarno dobra cijena, ne postoji azijska šklopocija koja može da se mjeri sa njom.
"Po cemu ima bolji motor?Zato sto je manje bucan?"
A po cemu nema? Tisi, vise snage, veci obrtni momenat, manja potrosnja - zar treba vise od toga? :D
Kad se iskljuci urbana legenda po kojoj "pumpa-brizgaljka" motori prelaze milione kilometara, stotine hiljada km bez menjanja ulja, a na putevima ostavljaju sve druge automobile u oblacima dima iz sebe - od tog PD motora ne ostade nista.
@Cika Sima
Vozi te automobile pa ih uporedi, a ne na osnovu statistickih podataka.
@Cika Sima
U krugu od 100m od tvog stana imas bar 5 auta sa 1.9 TDi motorom koji je presao bar 300-400 000km, zato sto je teze naci uvoznog polovnog dizela sa manje od 200 000km nego iglu u plastu stena. Ne razumem kako neko moze da poredi Hyundaiev dizel sa TDi-om, pogotovo uz nas kvalitet goriva. Kada bih ja uzimao Octaviu, pre bih uzeo 1.9 TDi nego 2.0, zato sto su CR motori mnogo osetljiviji na nase gorivo, komplikovaniji, a i popravke su mnogo skuplje.
Da sam sinoć odgovorio na "primedbe", rekao bih da je octavia komforan automobil, ali samo za prevoz frižidera i ostale slične bele tehnike, jer zaista ima veliki prtljažnik. I tu je tačka. Jer, što se tiče onog dela koji se odnosi na prevoz ljudi, "prostor" i tu postoji, ali u C segmentu postoje proizvodjači koji nude mnogo bolje ( i30, ceed... ). Nekako mi tu ne prolazi "priča" o "japanskom kanisteru" koji zauzima prostor veličine samo jedne kutije šibica, a kao ima zapreminu od 50 litara...
Što se PD motora tiče, ako nekom odgovara "čekićanje", poštujem pravo na drugačiji ukus. Ja ga često slušam u garaži, gde prosto ubija zvukom sve oko sebe. Ne volim mu zvuk.
A koliko je elastičan ( ili neelastičan )vidi se sa grafikona "momenta"
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=627
Da li je 1.9 TDI trajniji od ostalih, to ne znam. Postoje lovačke priče za sve brendove.
Da je octavia džaba ili najjeftinija, svakako nije.
Tek, ne razumem zašto ovo vozilo ( nesporno dobro ) neki smatraju "najboljim porodičnim automobilom".
@Moron
sta li nam je pazario "Mladi Boleslav"? :)))
Nesto ga nema, mora da je odusevljen raritetom...
@Uzelac
Kako u voznji mozes da uporedis (same) motore? :) :)
I samo nemoj da mi kazes da si sa oba presao po 100.000 km pa da pricas na osnovu sopstvenog iskustva - odma' da ti kazem da necu da ti verujem. :)
@STrider
Babe i zabe, sve na jednom mestu u tvojoj poruci.
1) Tacno je da ne moze, jedan razlog je velika nepismenost i neobrazovanje. A drugo, svi su ti u proseku sa 1.5 generalnom.
2) Na mala vrata si uvuko kvalitet goriva u pricu. Ne mislim da su CR motori komplikovaniji, mozda gresim. Popravke skuplje? Taj 1.9 je 2 registracione kategorije iznad, a ni njegova popravka nije besplatna (bar se tako prica :)
A nisam ni dosao do "zvuka" motora automobila-traktora, koji ne znam kako nekome moze da bude prihvatljiv danas.
@Cika Sima
Necu reci da sam toliko presao jer to i nije tacno, ali sam ih vozio i moj zakljucak je takav da podaci o ks i Nm ne odrazavaju pravo stanje stvari u voznji.
Kad bi joj jos nabudzili i xenon svetla u tu cenu ja bih odma otrcao da to pazarim. Odlican je to auto za te pare. I ja se slazem da ne moze korejska gama(d)da tu priviri.
Mislim da je to njima ostalo na lageru, posto se taj motor vise ne proizvodi (mislim). Ovde (Austrija) se uveliko prodaju 1.6 CR
Po tome sto citam od vasih komentara svi vi ste nekakvi teoreticari (citaoci raznoraznih autonovina)A zapravo sumnjam da ste vozili automobile sa jednim i drugim motorima.Ja imam u vlasnistvu ford fiestu 1.4 tdci (kupljen nov) i Golf 1.9 tdi (kuplen polovan)Pretpostavljam znate da prvi ima common rail sistem a drugi pumpe dusse .A sad utisci : ovaj prvi me skroz razocarao (malo snage ,bucan kao kombajna ,turbo rupa ogromna ,potrosnja 6 litara a rekli su mi da ne ide iznad 4 ,posle 35000 km stradaju neke gumice ventila (zamislite na nov motor)cena nekih 200 evra,itd.
A polovnjak golf me odusevio motor mnogo tisi pogotovo kad se malo zagreje ,potrosnja dosta umerenija i sto je najvaznije imam ga vec pet godina i nijedan kvar na motoru.Moj bratanac ima mondeo sa 2.0 tdci(common rail) isto je razocaran motorom vise mu kola sedi u servis nego kuci (pa neke dizne ,pa gumice pa sto ne oko motora) kad ga pali rdi mu kao kombajna zmaj itd
Zato molim vas pisite sammo na osnovu onoga sto ste sami zapazili a ne onoga sto ste citali
@javtaganac
I na osnovu tvoje price o jednoj dizel "fijesti" i jednom dizel "golfu" (recimo da ti sve poverujem) zakljucujemo da su "common rail" motori sr**e, a stari TDI (pumpa-brizgaljka) najbolji na svetu? :D
Nego ti hitno da napises pismo VW-u, oni mozda uopste ne znaju da su im ovi stari motori bolji! Pisi odmah, dok nije kasno!!
"Necu reci da sam toliko presao jer to i nije tacno, ali sam ih vozio i moj zakljucak je takav da podaci o ks i Nm ne odrazavaju pravo stanje stvari u voznji."
Mozda i ne, ali subjektivan osecaj takodje moze da prevari.
S druge strane, sto se tice potrosnje i buke, je l' i tu verujes svom osecaju ili egzaktnim podacima?