Polovni kabrioleti do 10.000 evra

Preuzeto sa: Novosti.rs
Polovni automobili u Srbiji: U ponudi „SLK klasa“, „opel“, „pežo“. Zanimljivi i „oldtajmeri“
Duga hauba, specifična karoserija i pokretni krov jasna su asocijacija za kabriolete.
Kako popularni četvorotočkaši „bez krova“ sezonu otvaraju već početkom proleća, odlučili smo da ponudu za ovonedeljnu rubriku usmerimo baš na njih.
Među njima su se našli noviji modeli, ali i neki „oldtajmeri“, po cenama od 3.000 do 10.000 evra.
Do 3.000 evra ponuda uglavnom obuhvata vozila starosti 15 i više godina. U izboru ima dosta „Folksvagenovih“ modela, a tu je i „astra“, „ford eskort“, kao i nekada nezaobilazni „jugo kabrio“. Popularnu „bubu“ iz 1975. godine, možete pazariti za svega 1.600 evra.
Reč je o automobilu koji je prešao 71.500 kilometara, sa benzinskim motorom snage 34 konja. Novijeg datuma je model „smart fortu kabrio“ iz 2002. godine, po ceni od okruglo 3.000 evra. Opremljen je dizel motorom od 800 kubika, a prešao je 127.000 kilometara.
Do 5.000 evra širi se ponuda kabrioleta, uglavnom mlađih i sa manjom kilometražom. Preovlađuju „pežoi 206“, od kojih smo izdvojili garažiran i potpuno fabrički opremljen benzinac, star osam godina. Prešao je 107.000 kilometara, sa motorom koji razvija 82 konjske snage. Staje 4.200 evra. Italijanski „lepotan“ „fijat barčeta“ iz 2002. godine, poseduje standardnu opremu i benzinski motor od 1.747 kubika. Prešao je 59.000 kilometara, a trenutni vlasnik ga ceni 4.750 evra.
Do 7.000 evra luksuzniji modeli koji ulaze u ovu cenu, poput „mercedesa“ „SLK“ klase i „BMV Z3“ uglavnom su starijeg datuma, dok su „renoovi“ i „opelovi“ automobili uglavnom 2003. i 2004. godište. Jedan takav je „reno megan dci karman“ od 6.400 evra. Prešao je 147.000, ima motor snage 120 konja. Tu je i „opel astra G“, benzinac iz 2003. godine, koja je prešla 100.000 kilometara. Vozilo je garažirano, sa „ful“ opremom i košta 6.000 evra.
Do 10.000 evra je rezervisano za više standarde kada su automobili u pitanju. Najviše cene drže „luks“ kabrioleti kojima pariraju sve popularniji „oldtajmeri“.
Automobil koji nikad ne zastareva „mercedes SL450“ iz 1977. godine, prešao je 160.000 kilometara. Ima automatski menjač, motor od 4.520 kubika, kožni enterijer, a vlasnik ga ceni okruglo 10.000 evra.
Istu cenu, među novijim modelima, ima „audi A4“ sa „hajlajn“ paketom opreme. Ovaj benzinac iz 2003. godine prešao je 109.000 kilometara.
Gde li samo nađu ove smešno male kilometraže. Pa kad bi stvarno mogli da kupimo polovna kola sa ovakvim kilometražama i cenom koja je 5 puta manja nego kad je auto bio nov onda niko ne bi bio lud i kupovao nov auto. Ljudi u Nemačkoj auto koji ima 70 000 do 100 000 km star 5 ili 6 godina košta isto kao kod nas ali kad mu se na cenu dodaju dažbine tipa carina, pdv, troškovi dovoza, to onda izađe 2000 ili više nego kod nas. Pa nisu ni Nemci ludi da za auto daju recimo 20000 eura, voze ga jedno 70 000 km i onda ga nama prodaju da nam "na ime" izađe 5000 eura. ovo što se ovde prodaje kao polovno su preko 90 % LEŠEVI samo našminkani.