Opel Astra Classic III 1.6 od 9.990 evra, nova Astra 1.4 od 12.990 evra

Svi ljubitelji Opela koji žele da osete vožnju vrhunskog automobila, udobnost, komfor i sigurnost, sada imaju priliku da ostvare svoje snove. Kompanija Opel svima pruža mogućnost da dodirnu zvezde jer je najsjajnija od njih, Astra, sada dostupna po izvanrednim uslovima.
Bogat paket opreme, kvalitet i najpovoljnija cena nove Astre i Astre Classic III, čine ponudu iz snova.
Astra Classic se već dokazala na putevima, a uveliko je omiljena među kupcima. Potvrđen kvalitet i jedinstvena atmosfera udobnosti čine je pouzdanim, vrhunskim saputnikom.
Opel Astra Classic III 1.6 115 KS sa petoro vrata dostupna je već od 9.990 €.
Spisak opreme uključuje: klima uređaj, ABS, servo volan, centralna brava, CD player, zadnja maglenka, električni podizači prednjih stakala, 4 vazdušna jastuka.
Nova Opel Astra je spoj vrhunske tehnologije i nemačkog kvaliteta. Svojim izgledom, performansama i utiskom, nova Astra je za klasu ispred ostalih. Pored dinamičnog i atraktivnog dizajna, luksuz prvoklasnog putovanja i inovativne tehnologije su ono što je izdvaja od konkurencije.
Početna cena bogato opremljenog modela nove Astre 1.4 sa 100 KS i
petoro vrata je 12.990 €.
U spisak opreme ubrajamo: klima uređaj, radio CD mp3 player sa trostrukim info
ekranom, 4 vazdušna jastuka, elektro-prilagodivi retrovizori sa grejačima,
električni podizači prednjih stakala, centralna brava sa daljinskim
zaključavanjem, servo volan podesiv po visini, ABS, ESP, zadnja maglenka.

Spoj funkcionalnosti i komfora, bezbednosti i udobnosti, dinamičnosti i elegancije čine Astru glavnom zvezdom Opelove flote. Sa svim ovim karkteristikama Opel Astra je stvorena za sve koji žele da uživaju u vožnji najkvalitetnijeg automobila. Kompanija Opel svojim vernim ljubiteljima to omogućava po najpovoljnijim uslovima do sada.
PR Opel
vrhunska cena nema sta :) za ovoliko para nema ni chery! svaka cast za opel . classic za 10k odusevljen sam
Sta se odusevljavate, pa classic je prevazidjen model, aktuelna astra dobila i restilizovanu verziju, pa koliko mislite da vredi nov classic (uvaljuju kao i fiat punto classic)?
Ovo me podseća na ponudu iz aprila prošle godine za fokus 1.4 po istoj ceni...da...dobra cena i to za motor od 1.6 litara...ko planira nov auto neka ovaj uzme u obzir. Do sada je stepwey bio odličan izbor...najjače je što ga reklamiraju 9.300 sajamska cena, a pre neko vreme je bio 8.900...
@ Damko
Bolja je sigurno od pola novih iz B klase!
BOSCH koristi ovakve Astre kao službena vozila. A imaš i AutoBild od pre 3 godine, gde kažu da je za nijansu izgubila od Golfa, Golf 89 bodova, Astra 87 bodova.
Ja sam sutra planirao da idem da probam novog focusa ali neću zaobići ni opelov salom.
115 ks za manje od 10k?!? Pa to nema nigde niti je ikada bilo...
Sada bi i Octavia sa citavih 80ks trebala pasti ispod 10 hiljada, ako ima pravde! :)
Vladane, onaj Fokus kao da su ga Korejci pravili. :D Ovo je odlicna Opelova ponuda.
@ carobnjak
Lepo zvuči, ali neće. Možda ona Tour verzija padne na 11.500€.
to kada napisu OD 9990, znam odmah o cemu je rec. sigurno je sa klimom i nekom osnovnom opremom 11k evra. necu ni da zovem da se ne nerviram
@ dudule
PIŠE LEPO:
Opel Astra Classic III 1.6 115 KS sa petoro vrata dostupna je već od 9.990 €...klima uređaj, ABS, servo volan, centralna brava, CD player, zadnja maglenka, električni podizači prednjih stakala, 4 vazdušna jastuka.
super ponuda ako je istina !
jel oni daju neko finansiranje !?
recimo imam 7500 znaci fali mi u ovom slucaju 2500..koja je najbolja varijanta ??
znam da u daciji ima beskamatni kredit 3000 evrica
na 3 god !
Neverovatna cena za motor od 115 ks...
Skoda octavia nikad ovako nisko pasti nece, jer ona nije 'klasik'
@ Dejan L
Ne bih rekao da je tako. sve to sto je nabrojano je za ovu astru J. Za Astru H je cena za klot verziju, mislim da ima samo klimu, bez centralne, bez elektropodizaca- to se sve sigurno doplacuje, ali opet ne bi trebalo da bude losa ponuda. treba pozvati
@dudule
aman covece jel ti umes da citas???
Lepo ti pise sta sadrzi OSNOVNI paket za 9990 eura!
ti si veliki optimista, nece romster trocilindras skoro biti 10000 a ne octavia. mada realno bolje astra 1.6 nego octavia 1.4
@aca
nisam optimista nego realista, a pravda mora biti zadovoljena! :)
Standardna oprema Astra Classic 1.6:
Prednji i bočni vazdušni jastuci
Sistem za regulaciju blokiranja točkova
prilikom kočenja (ABS)
Električno, daljinsko zaključavanje vrata
Električni podizači prednjih stakala
ISOFIX dečje sedište za bočna zadnja sedišta
60 : 40 deljiva zadnja sedišta
Dekorativne lajsne u boji grafita uTabita, grafit/Elba, grafit ili Tabita, plavoj/Elba, grafitnoj boji
Držač za čaše u tunel konzoli
Prednja svetla smeštena u crno kućište
Hromirana prednja maska
15-inčni čelični točkovi
Vozačevo sedište podesivo u 4 smera
Komplet za popravku guma
Udobna prednja sedišta
Elektro-servo upravljač sa tri kraka
Priprema za radio
PLUS poklon oprema:
Klima uredjaj, Elektricni retrovizori, CD Player, Radio
kontrole na volanu, Kožni volan, Prednja svetla za maglu
Nije tesko naci, samo treba otici na www.opel.rs a ne lupetati!
Kome ne treba zujalica, Astra Classic je dobro rešenje.. Nisam znao da još "fabrikuju"..
carobnjak
Kakva je ovo oprema?
Dekorativne lajsne u boji grafita uTabita, grafit/Elba, grafit ili Tabita, plavoj/Elba, grafitnoj boji
Držač za čaše u tunel konzoli
Prednja svetla smeštena u crno kućište
Hromirana prednja maska
15-inčni čelični točkovi
Vozačevo sedište podesivo u 4 smera
Komplet za popravku guma
Udobna prednja sedišta
Elektro-servo upravljač sa tri kraka
Priprema za radio
Ovo bi trebalo usput da pomenu, a ne da se hvale..
čarobnjak
probao sam octaviu i golfa 6 sa 1,4 motorom od 80 ks i mogu vam reći da su za grad đene, đene, makar nešto lakši golf ali za otvoreno pa još recimo uzbrdo i ne daj bože natovareno SMRT. Ne bih mogao sebi da oprostim zašto sam dao tolike pare a dobio auto po snazi jednako puntu 1,2.Ali ovi modeli sa malo boljom opremom i malo jačim motorom biju po ušima od cene, pogotovu golf onda sam morao da pređem na neke druge marke iako mislim da ova 2 modela najbolje u klasi drže cenu. Gledao sam elantru, verovatno ću je sutra probati, ima pristojan motor 1,6 od 132 ks, menjač 6 brzina, dobru opremu, 3. po redu paket opreme, i to je sve oko 15000 sa felnama, metalik bojom isl. Međutim ja sam pre za hetčbek pa sam (pošto sam odbacio ceed i I30 jer su stari modeli a cena im je u klasi sa ovom astrom klasik, kad se pogleda oprema, ali kao što rekoh STARI MODELI). E onda sam došao do forda i focus mi je dosta dobro legao sa ponudom. Naime 1,6 benzin sa 125 ks i trend sport opremom, 3. po redu oprema a pre Ghie, je oko 15000 a od opreme ima sve npr. digitalna dvozonska klima, kožni volan sa komandama, alu felne, sportsko ogibljenje i sedišta, ESP, vazd. zavese, kožni naslon za ruku ... Ono što me je kupilo je mesto vozača jer je jednostavno perfektno sa profilisanim sedištem, podebelim volanom i centralnim grebenom sa ručnom pored a ne iza menjača, preosto prava atmosfera za zaljubljenika. Ako je Feeling u vožnji zaista kao što kažu bolji od golfa ili astre taško će me nešto odvratiti, mada očekujem sutra još neki popust s obzirom da plaćam u gotovom a i dosta sam se žalio na garanciju od 2 god, mada ću onda moći ranije da ugradim plin. Izabrao sam i neku specijalnu perla boju, tamno crvena candy red, opasno mu stoji sa 16 alu felnama i zatamnjenim staklima iza B stuba koja hoću kao dodatnu opremu.
čarobnjak realista! Divno zvuči.
Ovaj Opel bi trebao tako da snizi sve cene, pa da vide kako će da im krene prodaja umesto da kukaju samo kao babe neke i da se žale na krizu.
@Vladan
a jel si probao Rio? Megane? Fluense? Bravo? Mazdu 3? Civic? Evo i Giuliette za 16k sa extra opremom...
Ima tu mnogo toga za 15 hiljada, kao i kompletan B segment, cak i u turbodizel izdanju. Mada se postavlja pitanje da li je normalno dati tolike pare za B segment...
Zeljno cekam tvoje izvestaje sa probnih voznji! :)
Pozdrav!
B segment je po meni za max. 11000 benzin ili 12500 dizel i to sa dobrim paketima. Rio sam vozio i zadovoljan sam ali je dosta skup mada ima puno opreme posebdo bezbednosne, Fluence mi se ne sviđa nekako izgleda kao limuzina za starije, megan mi se takođe nesto bas ne dopada izgledom a i izašao je dosta odavno, Đulija je dobra ponuda za ovaj novac s, tim što probija moj budžet od 15000 jer ja hoću bas dobru opremu a na ovo će morati još po koja opcija pa će biti preskupo, takođe isto i nova astra. Mazda 3 bezobrazno drži svojih oko 14500 pa će sa opcijama takođe prekardašiti cenom a i konzola je već zastarela, uopšte ceo auto je imao samo Facelift a ne novi model, to je najveća man i Oktaviji koja osim što je skupa izgleda zastarelo i spolja i iznutra osim u Elegance paketu ali to dosta košta. Ostaje focus i eventualno Elantra ali ja sam bliži focusu.
Ljudi trebalo bi malo da provozate te aute, jer jedno je na papiru a drugo je u voznji. Tako da Kruz od 1.6 i 130ks je jedno govance koje se vuce po putu i trosi skoro 10 litara, jedino mu je oprema na zavidnom nivou
@ Miloš
Koreanci navode KS na radilici i to na najvišim obrtajima, a ne na točkovima!
Дејан Л
Сви наводе снагу на радилици.
На точку је увек мање.
На точку показује "дино".
@ Pitbull
Ne bih se složio, a i da je tako kao što kažeš, onda treba pogledati na koliko obrtaja je ta snaga, a i kolika je onda potrošnja, kao i to u kom opsegu obrtaja je kriva snage relativno konstantna.
@Dejan L
Proizvodjaci uvek objavljuju najvecu snagu agregata na radilici i objavljuju na kojim obrtajima je postignuta ta snaga. Isto vazi za obrtni moment. Pa nece valjda navoditi snagu na leru???
@Dejan L
Jeste u pravu su loshmi i Pitbull snagu koju deklarisu proizvodjaci je uvek na radilici. Ne mogu da se usaglase da kako ce da odredjuju snagu na tockovima jer zavisi mnogo kolika ce snaga ici na tockove od gubitaka od motora do tockova koji se stvaraju u transmisiji(menjac, diferencijal itd.) pa i od pneumatika...desava se da isti motor na razlicitim autima na tockovima daje razlicitu snagu... :)
A ja sam baš gledao kad porede McLaren i Porsche, kada voditelj Top Gear-a kaže: ,,Na papiru jači McLaren MP4-12C, a u praksi Porsche odnosi ubedljivu pobedu i postavlja pitanje gde je merena snaga, na dinamometru ili pomoću fizičkih formula i jednačina?'' A ovaj drugi mu kaže: ,,Ne verujte svemu što papir trpi''