home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U svojoj prolećnoj ponudi uvoznik rumunske Dacije (www.dacia.rs) kupcima u Srbiji nudi modele Sandero Ambiance i Sandero Stepway po ceni od 7.790 evra, odnosno 9.100 evra.

U pitanju su modeli Sandero Ambiance 1.2 16V sa 75KS koji između ostalog u opremi ima klima uređaj, svetla za maglu, elektro podizače stakala i ABS, kao i Sandero Stepway 1.6 sa 85KS čija oprema između ostalog obuhvata metalik boju, klima uređaj, radio CD MP3, kožni volan, elektro podizače stakala, svela za maglu, aluminijumske naplatke od 16 inča i ABS.

Za više informacija o ovoj ponudi obratite se najbližem Dacia dileru.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1930



Komentari

ma ovi nikako ne popusaju , prodaja im je pet puta opala.

Autor aca 08 Maj 2012, 17:16

Opanak se popapučio

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 19:58

Vau, alu felne i kozni volan za 9100E, pa to nema nigde! :)))

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 19:58

@Dejan L
samo sam cekao tvoj komentar! :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 19:59

@auto

Da li ste vec objavili ovu novu ponudu iz Renaulta (vidi baner) sa petogodisnjom garancijom i placenih 5 servisa?!?
Ili sam mozda propustio...

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 20:02

@ carobnjak
Iskreno, za te pare: Fiesta, Fabia, Ibiza, Corsa, Grande Punto, Splash, itd...
Dizel Punto Classic, a Stepway ni prići po kvalitetu i materijalima u enterijeru ni 1 od navedenih, a plus *** za bezbednost...
Jok BRE!

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 20:18

Dejan L
Hteo to ili ne, Dacija je stasala na tržištu i poravnala se sa Fiatom. Mehanički, to je kvalitetniji auto od Fiata, a karoserijski na nivou Hju - Kia programa.
To što se tebi ne sviđaju ablenderi i piksle, je tvoj problem a običnom čoveku kupcu Dacije, bolje prija i daje više prostora od napadnih proizvoda iz Koreje i Italije.
Jeb.ga ti si fensi dečko, nije Dacija za tebe :)) Za tebe je izgleda dizajn Fabije, da se bolje cakli po svadbama i veseljima ;)

Autor Mange 08 Maj 2012, 20:26

@Mange
Pozdrav!
poseti Renaultov sajt pa ces da vidis da su Megane Berline i Generation isto! :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 20:29

carobnjak
Ja sam uvek i tvrdio da su isto ako se sećaš, osim sitnijih sklopova i detalja i to baš onih vidnih, tipa enterijera, zvučne izolacije, guma, amortizera....
Mnogi tvrde da je Generation ustvari Megan 2 što nije tačno.
Mehanički gledano Megan 2 i 3 su slični kao jaje jajetu i naravno da je 3 proistekla iz 2 samo sa novim odelom.

Autor Mange 08 Maj 2012, 20:35

@ Mange
Sve to stoji, ovde u Lazarevcu postoji salon Renault-Dacia.
U kolubari su plate reda veličine 50.000-120.000, rata za Sandero i Logan 85€, za Stepway oko 100€. Što mu dođe 1/5 najniže plate, u mom komšiluku (u ulici, ulici ispod i iznad moje) ima 10 Dačija. Ima ih vala po Lazarevcu milion. 1 hvale, drugi proklinju sami sebe. Ono što sam ja video svojim očima je da se silen blokovi menjaju na 30.000km, da je 1 Logan totalno truo na rubovima, sem toga (možda je to problem sa ovdašnjim dilerom), mali servis je preskup. Plastika koja se pod prstima savija, a deo ispred suvozača (rupa) je od oštre i vrljave plastike. Sa 1 strane kontrolna leži na A stubu, sa druge strane ima 3 mm. Kad se penje na ivičnjak, puca u krovu nešto, a sedišta su najgora ikada, ne drže u krivini (čak je i Yugo bolji).
Uporedi samo sa sedištima Punta Klasik (profilisana i proštepana)!!!!!
Dakle nemoj pričati napamet, probaj da se voziš par puta po gradskim ulicama, rupama i krivinama!
Molim lepo

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 20:39

http://www.dodaj.rs/?1L/mB/10LvOrna/stegway.jpg

Slika godine :)))))))))))))

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 20:51

Autor Mange 08 Maj 2012, 20:35
Kako su isti, a sa toliko razlika?
Generation izgleda očajno unutra za razliku od "pravog" koji je prosek..

Logan je 2005g. kretao id 5.500 ojra..

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 20:53

@ Panchev9
Ovako, kad je drug kupio Generation i kada sam napisao koliko je loše zvučno izolovan i koliko oplate vrata zvone kada ih kucneš, smejali su mi se, govorili su: ,,Zar ti meriš kvalitet čukanjem plastike?''
A sad lepo istina dođe na videlo, znači Generation je Turska kopija ionako plastičnog Megana. Fiat Bravo je avion u poređenju sa Meganom Generation.
E pa smejte se opet, sa slike se ne može opipati i doživeti auto!

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 21:00

@Mange
ne! Ti si tvrdio da je Generation iz Turske i da je zato jeftiniji, a ja sam rekao da je jeftiniji zbog opreme i slabijeg motora, a ako je turski da su onda svi iz Turske, zar se ne secas?

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:03

Megane original se proizvodi u Francuskoj( Duoj ili sl.) i u nekom gradiću u Španiji..
"Turčin" je nasledio trake prošlog Megana sedana.. Legendarana fabrika Oyak iz Burse( Fluence)

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 21:13

@Panchev9
mislim da kod nas stizu samo "turci", a da u EU idu ovi "bolji"...

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:21

carobnjak
nisi u pravu. Uvek sam tvrdio da je razlika u ceni Genarationa i Berline u enterijeru, završnoj obradi, izolacijama, kvalitetu farbanja, pa i u slabijem motoru (ne lošijem nego jeftinijem i slabijem jer nema VVT usisne bregaste remenicu)...

Panchev9
Generation se radi na postojećim trakama u Bursi koje su korišćene za Sedana. To nije znak da je Megan Genarition Megan 2. Postoji neka razlika u načinu sklapanja školjke, drugačiji varovi, punktovi, čak i neki otpresci drugačiji, jer su prilagođeni postojećoj opremi. Međutim to ne znači da je ta školjka neka klasa ispod.
Klasa ispod je plastika enterijera i sl. Tu je razlika u ceni. Znači, školjka Megana iz Turske ima sve potrebne mehaničke osobine za recimo NCAP i otpornost na koroziju kao i svaki Renault i ona je otkrovenje za svakog Koreanca recimo.

Autor Mange 08 Maj 2012, 21:26

@Mange
kako nisam u pravu kad odgovarajuci Panchevskom negiras samog sebe!

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:31

P.S. a sad su ti svi Berline! :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:33

Dejan L
Daciju vozim mogooo više nego što si ih ti i video. I Fiate, Grande, Clasic,, Z10...
To što Daciji krca plastika pri penjanju na trotoar, na Clasicu je x2 gore. To što pominješ silen blokove na Fiatu su gori x2. Na Clasicu zadnji amortizeri počnju da lupaju na 20-30kkm. Zadnje vešanje se rastandrče trenutno ko vozi teret. Menjači... servo.... glava motora... auspuh koji pređe 20kkm.... to je fiat danas.
Vidiš, taj Logan i Sandero u Srbiji u taksiju, pređu bez problema na TNG 700-800kkm. Lično koristim aute sa takvom kilometražom. Zanimljivo je da Škode recimo ne mogu ni pola te cifre a bez totalnog remonta motora i mnogo čega.
Nemoj širiti dezinformacije koje konstruišeš naspram "čukanja" "gledanja" itd.
Sa Dacijom ni ja ne bi bio zadovoljan je nije auto za mene iz dosta drugih razloga. Onom kome odgovara treba da ga kupi. Oni koji su ga kupili i od njega očekivali pasata ili golfa, ili Renoa (pošto svi oni tvrde da je Dacija ista Renault, kao ti što tvrdiš da je Skoda ista VW) malo su se zez... i omašili temu. Koliko para toliko i muzike - prosto jel da, bez čukanja po krilima?

Autor Mange 08 Maj 2012, 21:39

carobnjak
A šta sam to rekao Pančevskom što nije u skladu sa mojom prethodnom tvrdnjom? Ta priča je upravo priča o "onim" platformama, sećaš se?
Generation se može nazvati "ogoljenom" varijantom Berline.

Autor Mange 08 Maj 2012, 21:43

@Mange
fokusiraj se na to sta se proizvodi u Turskoj a sta ne, tu je poenta!

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 21:46

Ha, kupiš ovaj akcionarski sandero i dobiješ alu 16, a za 2 puta i malo više para uzmeš bazni 308 SW i dobiješ Fe 15 "coli"...

Autor Moron 08 Maj 2012, 21:53

Autor Mange 08 Maj 2012, 21:26
"Megan Genarition Megan 2"-naravno da nije isti.. Ovo je treća generacija..
To će ti bolje Moron objasniti preko Wb "dispariteta".. Doduše, on može samo u karavan da sedne i to na kratko.. :)

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:00

...i na te felne "metneš" 195/65/15 divota and "lepota"...
(sigurno ima i takvih u saobraćaju)

Autor Đenka 08 Maj 2012, 22:06

Fudbalerovski,

"...
u karavan da sedne i to na kratko"
: ))))
Uništio si ga!

Autor Đenka 08 Maj 2012, 22:09

@Mange
bas ti covek ne moze pozavideti na voznom parku! :)))
Na stranu sto si sa nabrojanim problemima malo preterao, tj. malo vise, ali ti to odlicno stoji! :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:12

Mange
-Vidiš, taj Logan i Sandero u Srbiji u taksiju, pređu bez problema na TNG 700-800kkm.-

Ako bi mogao da uslikaš neki bord sa ovolikom kilometražom i od mene imaš i ručak i večeru i (j)opet repete.. :)

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:17

Panchev9
Ne mogu baš da pohvatam šta tačno poredite u smislu "upotrebljive dimenzije" ( tj. Wb-a )? Ako je verovati sajtu Carfolio, sadašnji megane ( 3 i 5 V iz 2012 ) ima Wb 2641 mm, "Grandtour" ( iz 2012 ) ima 2703 mm, Fluence( iz 2009 ) 2702 mm, "Estate" ( iz 2009 ) 2701 mm, megane II ( iz 2006. sa 3 ili 5 V ) ima 2625 mm, a megane sedan iz 2006. ima 2686 mm. I tako ...
Da je ista, rekao bih da je neka jako "fleksibilna platforma"

Autor Moron 08 Maj 2012, 22:18

carobnjak
Megan Genarition se komplet proizvodi u Turskoj. Svi vitalni delovi su na nivou Renault Grupe (motor, menjač, školjka, glavni deo elektronike, osnov vešanja... a periferni delovi, tipa amortizera, motor brisača recimo, gume, kočione obloge... je nešto ispod modela za EU i sve potiče iz Turskih fabrika, koje to isto prodaju Fiatu za prvu ugradnju, recimo.
Mislim da je jasno?

Autor Mange 08 Maj 2012, 22:19

Autor Moron 08 Maj 2012, 22:18
Zadnja rečenica je dovoljna.. Hvala na Wb podacima.. Ako se nekad u Vujakliji bude pojavio prevod "Wb-a", bilo bi nepošteno da tebe ne stave kao "izvor".. ;)
Pronosiš slavu Wb-a kao niko.. :)

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:23

Panchev9
Za sada mi veruj na reč, časti mi. Ima bar 5-6 komada koje znam, na kojima je LandiRenco TNG ECU crkavao više puta u eksplataciji.
Seti se samo onoga taksiste iz Tuzle od miliončeta km.
Potrudiću se nekad i da uslikam cajger.

Autor Mange 08 Maj 2012, 22:27

@Mange
Generation nije sporan! Pitanje je gde se proizvode ostale verzije za nase trziste?

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:29

Đenka
Dimenzija 195-65-15 će na našim putevima uskoro postati česta koliko i Bugati Vejron ...

Autor Moron 08 Maj 2012, 22:31

@ Mange
Aman dečače, moj 307SW dizel, unutra kao u gluvom filmu, nema buke, a Generation benzinac urla, čuješ svaki šum ispod haube!
Baš Ti, PONAVLJAM Ti si govorio da su Generation i onaj iz Francuske ISTI!
I nemoj mi molim te soliti pamet i nemoj govoriti da nemam pojma. Čoveče vrata na Generation-u su ŠUPLjA! Zvone, drče, zveče, čuju se kamenčići koji udaraju u koševe i pod. A vidi tek Dačiju, molim te urazumi se!
Pa ni u Fabiji prve generacije nije toliko loša zvučna izolacija kao kod Megana od Sulejmana!

Autor Dejan L 08 Maj 2012, 22:32

@Panchev9
Mange nam se radikalno promenio!
Do proslog leta nije mogao Daciu da smisli, a sad je hvali pa cak i vozi !?! :)))

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:33

@ DACIA-ljupci (i ostali)

Da li je tacno da je odrzavanje ovog motora 1.2 16v drasticno skuplje od odbacenog 1.4?

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:35

Dejan L
Kao u "gluvom filmu"? Možda ga ipak malo pretera. Malo?
Ali,mogu da potvrdim iz prve ruke, da je za novi megane berlina "u zbiru" zadnji branik ( plastika spoljna, gornja i donja ), kao i Alu "greda" zadnjeg branika, dva puta jeftinija nego za 308. Čudno ...

Autor Moron 08 Maj 2012, 22:36

carobnjak
Evo i sajta..

http://www.eurofound.europa.eu/emcc/automotivemap/renault.htm

Kao što sam već napisao, ali se preskače..
Nemoj da brigaš za npr. GT Megane.. Takav ne bi izašao iz Turske.. Najbolje da se javi neki vlasnik Megana( da nije Generation)..

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:36

@carobnjak
...i roka po Škodi :(

Samo vas gledam!

:))

Autor Predrag 08 Maj 2012, 22:37

@Predrag
pozdrav druze! Kako turbina? :)))

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:38

auto
Mogli bi ste da u budućnosti da napišete o tome gde se šta proizvodi..
Na ovom sajtu može biti da je potreban "refresh"..
Ali, dobra polazna tačka..

http://www.eurofound.europa.eu/emcc/automotivemap/

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:39

@carobnjak
Pozdrav tebi i ostalima ;)

Turbina je još uvek dobro, hvala na pitanju. Samo šišti :)

Autor Predrag 08 Maj 2012, 22:39

@Panchev9
taj sajt ne kaze nista sto vec nisam znao!

Za Tursku pise samo Megane ali ne i koje verzije! :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:40

P.S. Twingo se pravi u Sloveniji a to ne pise tamo!

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:41

@Panchev9
sad vidim, taj sajt ti je od pre deceniju , pogledaj koji modeli Dacie se prave u Rumuniji, Logan jos nije ni postojao... :)))

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:43

Dejan L
Izvini, ti si još navučen na Paju Patka. Šta ti to znači "na gerationu su vrata šuplja"? Misliš tanji lim, ili ima neka rupa pa duva iz vana? Da si čitao moje komentare nekada a i sad, znao bi da ja nikada nisam rekao da su G i B isti, već sam prvi ukazivao na razlike i govorio da Megan 3 ne gledate kroz Generation i ukazivao na razliku u ceni. Drugo pogledaj kakve probleme ima Pežo u Srbiji pa pričaj dalje. Drugo, zadnje vešanje na 307 je kataklizmično a enterijer jeste kvalitetan. Pošto je za tebe auto ima samo enterijer i dizajn... sve je jasno.

carobnjak
Ne znam gde se proizvode ostali modeli Megana za naše tržište.

pančev
Za početak sam malo guglao i nije teško naći o Daciji u TAXIju:
http://imageshack.us/f/151/logan3j.jpg/
http://imageshack.us/f/718/logan2m.jpg/
http://imageshack.us/f/826/logan1sat.jpg/

Autor Mange 08 Maj 2012, 22:44

carobnjak
Bože Petra, pa neće da kažu naziv opreme.. :))) To ne biva.. Twingo ulazi u refresh.. I meni je on prvi upao kao manjak.. Revoz respect..

Evo bolje verzije..
I sada "jedna po jedna" i povrđivanje..

http://www.autonews.com/assets/PDF/CA41321314.PDF

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:44

Moron,
Jes vala, nekada davno je bilo koliki volan, toliki točak! U beloj boji su bili naročito veliki! Danas volan debelo gubi u tom poređenju i na dobrom je putu da ga izopšte iz "kapsule"!
Točak od 16" polako poprima socijalni karakter.

Autor Đenka 08 Maj 2012, 22:46

I ovo je za refresh..

Mange
To je samo pola od rečenog..

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:46

@Panchev9
eh da je samo nivo opreme u pitanju, ne bi bilo ove "kreativne" rasprave... :)

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:49

@Mange
pa vidim da ne znas, u tome i jeste nasa rasprava, ali da te utesim - ne znam ni ja! :)))

Autor carobnjak 08 Maj 2012, 22:52

Pančev
Zadnji put sam dve TAXI dacije koje su prešle tih 700 video posle onih mrazeva u servisu.
Žalili se da troše mnogo TNG. nakači čovek dijagnostiku i ona pokaže da nisu ugašene 20 dana uopšte!!! Skinut konektor sa benzinske pumpe. Zamisli 20 dana nisu ugašene na onom mrazu i žale se na veliku potrošnju od 12-13L na 100km!? A sve relacije se svode do 3km.

Autor Mange 08 Maj 2012, 22:53

Đenka
Beli volani? Gde se njih seti ...
Vidi, majku mu, pa logan ima 185-65-15. Ako je on sa tom gumom prešao pola miliona, onda sam i ja "siguran" bar 300.000 km sa 195-65-15 ...
Pozdrav svima

Autor Moron 08 Maj 2012, 22:57

Mange
Pošto si ljubitelj Francuza, mogao bi da savataš nekog vlasnika Berline-te i da uslikaš da li je iz Francuske(Douai) ili iz Španije(Palnecia)..

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 22:58

17. sekund.. CC..

https://www.youtube.com/watch?v=bhaxagV_PvY

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 23:00

Panchev9
Ma vozio sam ja i Berlinu i Generationa ali je poenta što ne možeš da znaš odakle je auto došao. To jedino ako hoće, može diler da ti kaže jer zna odakle ga je povukao. Inače razlika se jako teško primeti, skoro nikako na normalnim Renaultima. Izuzetak je Turska, gde je očigledno da se radi o siromašnijim i jjeftinijim modelima.
Ja već dugo ne mogu da ukapiram gde je proizveden motor u mom Renault-čiću. Čak ni servisna mreža to ne može da zna.

Autor Mange 08 Maj 2012, 23:03

Kod Toyote a verujem i mnogih drugih proizvođača, se po broju šasije tačno zna iz kog "porodilišta" dolazi. Čudno je da Reno to "maskira"?

Autor Đenka 08 Maj 2012, 23:08

Đenka
Za Hondu je sve lako proveriti..
Ovo za Renault sam se negativno iznenadio.. Ako je tako..

Autor Panchev9 08 Maj 2012, 23:19

Evo šta je Renault (preveo Google):

Међународна индустријска организација: - 38 индустријских зона у 17 земаља обезбеди производња се јавља близу тржишту - Стандардизација гарантује исти ниво квалитета широм света - Међународни производни капацитети се брзо шири

Evo link, koji sve objašnjava, pa čak i pojam "platforme":
http://www.renault.com/en/groupe/renault-dans-le-monde/pages/fabrication.aspx

Inače, mislim da kriju iz predrasuda kupaca. Cena u renolu sve govori, koliko para toliko muzike nezavisno od zemlje proizvođača. A garancija pokriva sve jednako.

Autor Mange 08 Maj 2012, 23:29

I da dodam. Svaki rezervni deo Renault alijanse ima svoju šifru i standardizovano pakovanje i decidno piše u kojoj zemlji je proizveden.

Autor Mange 08 Maj 2012, 23:35

Samo da dodam...
Imam Logan 1.4 Laureat bez TNG-a. Presao 93000 km. Uz jako neredovno odrzavanje(zbog nekih drugih prioreta u domacinstu) auto i dalje vuce odlicno za svojih 75 KS. Za sve to vreme, pored standardnih potrosnih delova izdvojio bi izuzetke kao sto su automat za rikverc svetlo,svetlo u kaseti i akumulator koji su riknuli neplanirano. Dakle mizerno. Enterijer je spartanski ali robustan, nema nikakvih neprijatnih mirisa plastike o kojima Dejan prica. Upravu je za limariju, to je najslabija tacka auta posto su simptomi poceli da se javljaju. Imajuci u vidu opremu,cenu i velicinu te 2006. nije bio bolji nov auto. I da,bucan je preko 110 km/h imajuci u vidu da mu aerodinamika nije jaca strana...
Pozdrav svima!

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Maj 2012, 00:02

@ Mange
LAŽEŠ, LAŽEŠ, LAŽEŠ, toliko lažeš da će sajt da se uruši od tvojih laži. Svaki dan navedeš po 3 druga auta, ima li auto koji ti nisi vozio?
Šta si ti, međunarodni test vozač? Čekam samo kad ćeš da se javiš i kažeš kako si vozio supersonični Konkord!
Ti si vozio i Fabije i Rumstere i Logane i Stepway i Duster i Bmw i Mercedes i Audi i 307 i 308 i samo ne znam koja firma ima tliki vozni park!
Dakle pošto ta firma ima 101 vozilo, a takve nema, očigledno LAŽEŠŠŠŠŠŠŠ.

Autor Dejan L 09 Maj 2012, 00:27

@ Mange
P.S. i sa svakim od njih si prešao po 300.000-700.000
Pa ti si čoveče fenomen!
Ti si nacionalno blago Srbije!
O ljudi, kakav crni Đoković, Mange No-1

Autor Dejan L 09 Maj 2012, 00:29

Imam Ladu Rivu sa TNG staru 20 godina i 180.000 km, kupljena nova za 6600 DM. Nakon 16. godine počelo je da cure cilindri kvačila i kočnica i ostali sitni kvarovi. Sve auspuhe zamenio sam prošle godine, a mogli su još, počeli su da se čuju. Sada je krenula i korozija, ali to može da se sredi sa čeličnom četkom, plastikom i sprejom. Hvala bogu nije metalik farba. Armatur tabla mekana i očuvana. Vozilo je kruto i čvrsto, utegnuto. Vozio sam Logana i Sandera od prijatelja. Tanak lim krenula spoljašnja korozija, tektirani premazi otpali u blatobranima, auspusi korodirali i dobro se čuju, tapacirung kao krep papir, motor i prednje vešanje su dobri, zadnje torziono vešanje neudobno i kruto.
Neka hvala, jeste moderniji i noviji auto, ali meni je stara Lada bolji auto. Imam ugrađen šper diferencijal na zadnjoj osovini tako da zimi nisam hendikepiran, već naprotiv za 500 € dobio sam terensko vozilo. Kada nazad natovarim 250 kg tereta, nije kao što je bilo sa Golfom šlajfuje u mestu jer točkovi ne dodiruju asfalt kako treba, već ide i po brdima. Čekam da Rusi izbace za 2-3 godine novu Nivu, jer rade na tome sa GM, pa da kupim nov auto.
Hvala, ovaj auto je za decu da se uče vožnji. Trabant je imao dugotrajniju karoseriju od ovoga.

Autor Mikula mali 09 Maj 2012, 16:44