„Srpski san“ već od 500 evra

Preuzeto sa: Novosti.rs
Polovnjaci: „Golfovi“ na našem tržištu. „Šestice“ od 9.500 evra, a „četvorke“ mahom od 3.000 do 5.000 evra
Stanje na specijalizovanim sajtovima za prodaju polovnih automobila dokazuje dugogodišnju tezu da je Srbima „golf“ jedan od omiljenih automobila. On je iz nedelje u nedelju među najtraženijim modelima i u svakom trenutku u ponudi ima nekoliko hiljada oglasa. Za manje od 1.000 evra prodaju se „golf 2“ i „golf 3“ benzinci i dizelaši, dok se najjeftiniji „golf 6“ može kupiti za 9.500 evra.

Do 3.000 evra kreće se svota novca koju bi trebalo da odvoje kupci polovnog „golfa 1“, „golfa 2“ ili „golfa 3“. Međutim ta cifra može biti i znatno manja. Tako smo našli „trojku“ staru 19 godina sa automatskim manjačem i servo volanom za samo 500 evra. Ovaj automobil broji 198.000 pređenih kilometara, a motor od 1.800 kubika i 90 konjskih snaga koristi benzin.
Skuplja za 170 evra je „dvojka“ iz 1985. godine, koja je do sada prešla 20.000 kilometara. Snaga dizel motora od 1.600 kubika je 54 „konja“. Za ljubitelje većih automobila, u ponudi se našao i „golf 3“ karavan, 1998. godište, po ceni od 3.000 evra. Motor je na dizel gorivo, ima 1.890 kubika i 90 konjskih snaga, a pređena kilometraža je 230.000 km.
Do 5.000 evra se mogu naći modeli mahom proizvedeni krajem devedesetih i početkom 2000. godine. Benzinac „golf 4“ star 11 godina pronašli smo u oglasima za 3.200 evra. On poseduje motor od 1.600 kubika i 105 konjskih snaga, a vozilo je do sada prešlo 123.000 kilometra. Dodatnu opremu čine električni retrovizori i putni računar. Za godinu dana stariji hečbek „golf 4“, potrebno je izdvojiti 3.500 evra. Vozilo je prešlo 100.000 kilometara i pored sigurnosne opreme poseduje multifunkcionalni volan i svetla za maglu. Dizel gorivo pokreće motor od 1.900 kubika i 75 KS. Za 5.000 evra može se naći nekoliko „četvorki“ starosti od osam do 12 godina.

Do 7.000 evra prednjače „petice“. Najjeftiniji modeli su starosti oko osam godina i sa više od 100.000 kilometara pređenog puta. Mi smo izdvojili iz oglasa model sa nešto slabijim motorom od 80 KS i 1.390 kubika, koji košta 5.650 evra. Star šest godina, a prešao je 112.000 km. Koristi kombinovano benzin i gas. Za još manje - 5.400 evra, može se kupiti „golf 4 TDI“, koji je prešao 117.100 km. Ovaj hečbek iz 2003. ide na dizel i ima motor od 1.896 kubika i 101 ks. Vozilo je garažirano, a u cenu su uključene nove gume i ksenon svetla. Zanimljiv je i „golf“ iz 2004. , koji je prešao 104.000 km. Cena 7.000 evra.
Do 10.000 evra mogu se naći „šestice“ i poneka bolje očuvana „petica“. Imaju bogatu dodatnu opremu poput ABS, blokade motora, putnog računara, CD plejera... „Golf 6 1.4 16v“, 2009. godište staje 9.800 evra. Ovaj benzinac prešao je ukupno 45.000 kilometara, a njegovu snagu od 82 konja pokreće motor od 1.390 kubika. Četiri godine stariji „golf 5 TDI“, može se naći za 7.300 evra. Poseduje jak dizel motor od 140 konjskih snaga i 1.968 ccm. Pređena kilometraža je 161.000 km.
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Niđe veze, 11, 12, i više godina, a 100.000km prešao. To samo naš seljak može postaviti, a još veći nasjesti na to. Pa realno, svako od nas godišnje pređe preko 25.000km, a da se uopšte mnogo ne voza, pa sami sračunajte.
Malo Vam je naslov "promasen". Meni nikad u zivotu nije palo na pamet da kupim kantu od Golfa. Zna se ko kupuje te kante ne u Srbiji nego u celom svetu. Preterano reci da je to "srpski san" ima hvala bogu i izuzetaka koji imaju ukusa.
Plaćen naslov od najnapadnijeg oglašavača godine.
Srpski san je nov auto sa jeftinim održavanjem i pouzdanom mehanikom, koji može da preveze vlasnika s porodicom i cement i cigle i armaturu, dok se ne skući malo
"Srpski san je nov auto sa jeftinim održavanjem i pouzdanom mehanikom, koji može da preveze vlasnika s porodicom i cement i cigle i armaturu, dok se ne skući malo"
QUOTE by: Dejan L 10 Maj 2012, 08:09
RESENjE: Hyundai
!!!