Dacia Duster Delsey u Srbiji od 14.990 evra

Prestižni pustolov
Otmenost i putovanje po umerenoj ceni sa ograničenom serijom Duster Delsey. Prestižni pustolov robusne i zaštitničke spoljašnosti koju krase pažljivo obrađeni ukrasni elementi.
Poziv na putovanje
Kućišta spoljnih retrovizora, metalik tamnosivi aluminijumski naplatci, hromirana izduvna cev, crni ukrasni okviri svetala i oznaka "Delsey Duster" dokazuje uglađen karakter oplemenjen novom originalnom maslinasto-sivom bojom.
Miriše na pustolovinu
Ekskluzivne presvlake, kožni upravljač i ručica menjača sa crvenim ukrasnim prošivom, usklađeni obrubi tepiha, instrument tabla i okviri ventilacijskih otvora tamnosive boje.

Svestrana primenjivost i udobnost
Pouzdan, prostran, sportskog duha, pristupačne cene... uz ta svojstva koja su kumovala njegovom uspehu, Dacia Duster u saradnji s Delseyjem, poznatim proizvođačem opreme za putovanja, ostvaruje vaše najlepše snove o izletima u nepoznato.
Spreman za pustolovinu
Uglađenosti ograničene serije Delsey doprinosi i prostrana i prilagodljiva unutrašnjost vašeg terenca. Najbolji izbor za pustolovinu, Delsey vam nudi idealne putne kovčege i torbe za sva vaša putovanja. Ko kaže da su otmena putovanja povlastica?

SERIJSKA OPREMA DELSEY
Dodatno na opremo LAUREATE:
Kožni upravljač i ručica menjača s crvenim prošivom
Ukrasni elementi u sjajnoj tamnosivoj boji (središnja konzola, rub ventilacionog otvora, ručka na prednjim vratima)
Dvobojne presvlake "Delsey" s crvenim prošivima
Tepisi s crvenim rubovima
Uzdužni krovni nosači u boji mat hroma
Paket LOOK (Aluminijumski naplatci 16’’, spoljni retrovizori ,
ukrasni prag i zaštitna lajsna napred/nazad
dodatno zatamnjena stakla na zadnjim vratima, bočna zadnja stakla i
zadnje staklo)
Crna maska prednjih svetala
Oznaka "Delsey" na pragovima prednjih vrata
Spoljne oznake "Delsey"
Kofer "DELSEY"
Cene za Duster Delsey u Srbiji:
Duster Delsey 1.6 16V 4x4 77 kW/105KS - 14.990 €
Duster Delsey 1.5 dCi 4x4 81 kW/109KS - 17.290 €
Izvor: Dacia.rs
serijska oprema zadnje staklo.....auuuu..za tren pomislih evo doplate.....
Miriše na aceton i na jedva 3 zvezdice za bezbednost. Miriše na šišanje ovaca!
Miriše na 12.5 litara goriva na 100km u zimslim uslovima.
Miriše u p*** m******
Jednu zvezdicu je izgubio zbog bezbednosti pesaka, a drugu zato sto se bocni vazdusni jastuci i ESP doplacuju, tako da nisu deo serijske opreme.benyinska verzija ne prelazi 10 l,(sa pogonom 4x4 je na nivou hyundaija ix35) a dizel 6 l prosecno.Benzinac trosi manje nego isti takav od 90 ks u Sanderu.Sve u svemu, za moj ukus ovo je sjajan auto,imao sam prilike da ga vozim, plastika jeste tvrda i jeftina ali nije nekvalitetna, a preporucujem da ga probate u voznji je sjajan,udoban, malo glasan ali moze se reci da je u neku ruku lifestyle auto.
@ Bora
Od udarca lopte se ulube vrata. Prastara platforma Dačije Logan MCV, na koju su nabačeni širi blatobrani !
A što se bezbednosti tiče, na kreš testu su se zgužvala zadnja bočna vrata i limeni deo iza njih (polustranica), nemoj mi pričati o ESP-u i pešacima!
Isti lim na Sanderu, Loganu i Dasteru, a dužina sve veća. Kakav je to terenac kome se uvija i KRCKA krov kada se penje na ivičnjak. I ja sam se vozio u Dasteru. Stepway je donekle i krut, ali Daster...
" Kakav je to terenac kome se uvija i KRCKA krov kada se penje na ivičnjak."
јел ово само пљување или се стварно дешава?
@ Bora
I ne daj da ti pojačaju muziku ako budeš išao na test vožnju. Pred ivičnjak stani, prebaci u 1. brzinu, pa kreni lagano 1 točkom na ivičnjak... Čućeš krc, krc, i škrip i blump
Vozio sam se u verziji sa 1.5 dci motorom. Manje vise, dobro ide, unutrasnjost nisam zagledao jer i nema nesto da se vidi... Ono sto je najjaci utisak su vrata! Jadna, lagana, mislim da su vrata na mojoj bivsoj 128-ici bila bar duplo teza. Dacia, Boze pomozi...
@ baki
Moj metod opipavanja, čukanja plasrike i osluškivanja uvek upali
Dejan L lažeš, lažeš teško da si se vozio u "Dunsteru", a to da si ga čukao isto lažeš, samo si ga gledao na ulici i sve izmislio. Baš lažeš kao i uvek.
Tacno tako.Lazes brate, platforma je Clio III sa Nissanovim vesanjem, istu koristi i Juke i Quaskai,Renault Modus, Clio Grandtour i jedna je od najbezbednijih, ako ne i najbezbednija u klasi.Ta jadna lagana vrata ima i Renault Modus , a plastična krila mozes ulubiti rukom, ali ako
ti zvekne npr BMW iz 90ih, ili npr Volvo i to na primer visu srednju klasu, ja bih pre bio u cliu, Micri ili Dusteru.Bucan jeste, ali je utegnutiji od svega u sta si ikada seo i zato ne govoris istinu!
@ toni i bora
Crni Duster, nefarbani branici, 2x4, vozio sam se 2x , a plstiku sam opipao 100x i kod Logana i kod Sandera. Šta tu ima da se priča? Bio sam jasan, isključi muziku, pridji ivičnjaku, ubaci u 1. brzinu, kreni 1 točkom na ivičnjak!!!!! Krov i kederi se čuju kao da se lomi na pola. Ovo je moj savet, ako ikada poželiš da ga kupiš, kajaćeš se! Zašto na YouTube-u nema onog kreš testa iz 2010. ne znam. U pitanju je sivi, a ne braon Duster, deformisala su se zadnja bočna vrata i zadnja leva polustranica! Znam jer smo tad kupovali Fabiju i razmatrali Duster kao opciju! !!!!!!!
BRE
http://www.dodaj.rs/?3D/kf/4k5KRnFM/duster-2.jpg
Ako koza laže, rog ne laže!
Stvarno je sramota da se deformišu zadnja vrata i polustranica
http://www.dodaj.rs/?43/n7/19GL5iH8/duster.jpg
DejoL
baš si vickast i naivan! Pa jeli misliš da ako si Ti razmatrao Dustera i kao odustao, onh 100 000 godišnje su nenormalni?
Duster je trenutno najbolji SUV - poluterenac, za novce koje treba izdvojiti za njega.
Što se tiče tvojih kuckanja, samo bi se nasmejao i pitao Te da li znaš da sva vozila imaju veoma sličnu debljinu lima vrata, krila...?
Kakve si nam ovo slike postavio i šta one predstavljaju?
Svako veče izvališ po neki biser, svaka čast.
Samo kad se setim neko veče i priče koje vozilo bolje opstane kad se baci na krov! A šta bude sa kabrioletom? Jesi fenomen neviđen na Blogu!
Dejo predlazem ti da se okanes foruma, knjigu u sake, spremi se i polozi vozacki ispit prvo.Onda pitaj tatu da ti kupi neki polovan auto, a npr. Jugo, a kad naucis i da vozis, kazi tati da ti kupi tu fabiu koju Sanjas.I nemoj navijati za brendove, niti za automobile, to su samo prevozna sredstva, koja nemaju dusu.I Duster je sjajan auto, to su svi renomirani listovi koji se bave tematikom utvrdili, posebno su yadovoljni time kako nista ne krcka, skripi i kako se ponasa u terenskoj voznji.Ja sam rekao da sam imao priliku da ga vozim i odusevio me je osecaj , kao da vozis pravi terenac.