Novi Fiat Punto po staroj ceni

Na srpsko tržište nedavno je stigao Fiat Punto modelska godina 2012, koji uprkos brojnim izmenama i poboljšanjima nasleđuje cenu odlazećeg Grande Punta.
Osnovna verzija (Punto 1.2 Pop s troja vrata) košta samo 8.990 evra, a čak dve
verzije s veoma niskim nivoom štetne emisije ispunjavaju uslov državne „eko
inicijative“. To su verzije s benzinskim motorom TwinAir i turbo dizelom
MultiJet 2, oba s maksimalnom snagom od 85 „konja“.
Cena Fiat Punta sa TwinAir motorom i istoimenim paketom opreme iznosi 11.950
evra, dok verzija 1.3 MultiJet 2 (85 KS) košta 11.900. U navedene iznose nije
uračunata državna subvencija od 100.000 dinara, na koju kupci ostvaruju pravo
zbog štetne emisije manje od 100 grama ugljendioksida po pređenom kilometru.
Da podsetimo, Fiat Punto MY 2012 ima restilizovanu karoseriju (dužine 4065 mm,
širine 1687 mm i visine 1490 mm), bogatiju opremu i gamu motora koju sada čine
benzinske verzije 1.2 8V (69 KS), 1.4 8V (77 KS), 0,9 TwinAir (85 KS) i 1.4
MultiAir (135 KS), kao i tri verzije proslavljenog 1.3 MJTD agregata sa 75, 85
i 95 KS.
Kupcima su na raspolaganju četiri nivoa opreme (Pop, Easy, Lounge i TwinAir).
Bazni paket, između ostalog, nudi ABS, EBD, servo upravljač podesiv po visini,
putni računar, radio-CD-MP3 sa šest zvučnika, klima uređaj, električne komande prozora
u prednjim vratima, podešavanje vozačevog sedišta po visini, deljiv naslon
zadnje klupe (u odnosu 60:40 odsto) i drugu bogatu opremu.
PR Fiat Automobili Srbija
Svaka cast za cene ali, nazalost, bazna Pop verzija i dalje ima enterijer iz 2005.godine sto je nedopustivo!
Fiat-u treba ukinuti da koristi reč NOVO (Nuovo).. :)))
Kad bi sa dobrim motorom i opremom "motao" oko desetke, išao bi k'o alva..
Punto više nije toliko bitan, u FASu očekujmo iduće godine početak proizvodnje 500X, crossover za tržište SAD.
@PR Fiat Automobili Srbija
a kako bi mogli da se uverimo da je ono sto kazete istina kad na Vasem sajtu nema novog cenovnika?!?
Treba da košta 500€ manje u osnovnoj opremi, ali izgleda da bi taj potez drstično oborio cenu Klasiku, što bi bilo odlično
ja mislim da je skroz enterijer razlicit, ne znam da li si video ogromnu razliku izmedju punta clasic i grande putnta i ogromnu razliku izmedju grande punta i evoa , tako ce verovatno i ovaj novi biti bolji od evoa
@aca
NE! To vazi samo za skuplje varijante dok bazicni ima ISTI enterijer kao Grande Punto sa pocetka karijere (Evo u svim verzijama ima moderan enterijer).
Idi na sajt pa skini katalog gde su sve fotke pa ces ladno da se iznenadis...
@ MilosVA
Povećan za 18cm u odnosu na Punto klasik i nazvali su ga Grande Punto.
Sa redizajnom je dobio crne delove na branicima i hrom lajsnu sa logogom iznad maske i dobio ime Punto EVO, pa je to uklonjeno, vraćen stariji izgled uz male dopune, pa se sad samo zove Punto
Ova ultra-turbo-bijesna zelena boja je rezervirana isključivo za twinair. Šteta.
@Dejan L
jos dodatak za verzije enterijera Punta MY 2012:
"pop" iliti bazni ima enterijer od Grande Punta a sve ostale od Punta Evo!
Obratiti paznju na 26.stranu:
http://www.fiatsrbija.rs/modeli/download/Punto%202012%20-%20katalog.pdf
po tom katalogu, meni lici unutra na 308 (onaj deo oko radia) a sedista deluju vrhunski
@ aca
A vidi enterijer Korse 2012!
Zaostaje 10 godina za Grande/Evo/Puntom
a vidi cenu korse . ti za 9 hiljada u korsi dobijes trocilindras, korsa je uvek skuplja od punta
Dejan L
Kad je Fabia trocilindraš tada je sve perfektno, po tebi jel de?
Jeste, ok je jer osnovna košta 7.990€, ne gura se tamo gde ne treba!