Novi Hyundai i30 već od 11.990 evra (dopunjeno)

Hyundai Auto Beograd lansirao je svoj najnoviji model u C segmentu-novi i30, čiji je prethodnik ostvario fantastične prodajne rezultate na Evropskom tržištu. Cena novog i30 kreće se već od 11.990 evra.
Dizajniran i razvijen u Hyundai centru (Russelsheim/Nemačka), novi i30 predstavlja korak dalje u jedinstvenoj dizajnerskoj filozofiji ''fluidic sculpture''.

Ovaj pravac koristi mekane, dinamične linije inspirisane prirodom i modernom arhitekturom kako bi Hyundai modeli imali trodimenzionalni izgled.
Vozila će se proizvoditi u Hyundai fabrici u češkom gradu Nošovice.
Novi i30 će kupcima biti punuđen sa tri benziska /1,4 od 100 ks, 1,6 od 130 ks i 1,6 GDI od 135 ks/ i dva dizel motora /1,4 od 90 ks i 1,6 od 128 ks/ koji pokrivaju raspon snaga od 90 do 135 konjskih snaga. Obe vrste motora imaju značaju ulogu u evropskom C segmentu.

Nova Hyundai ''Blue Drive'' tehnologija optimizuje potrošnju goriva i smanjuje emisiju izduvnih gasova. Sa ugrađenim Stop Go /ISG/ sistemom, gumama sa niskim otporom kotljanja i Alternator menadžment sistemom, novi i30 ostvaruje emisiju CO2 ispod 100 g/km. Veličina prtljažnika je 378 litara što je 10% više nego kod prethodne generacije ovog modela.
Novi i30 poseduje elemente aktivne i pasivne bezbednosti na bazi najnovijih tehnologije kako bi se potigla maksimalna zaštita putnika. Aktivni sistemi obuhvataju: ESP sistem, ABS, VSM, sistem Stop svetala u slučaju opasnosti …
Nova generacija modela i30 obezbeđuje i dodatnu vrednost putem paketa koji dobija svaki kupac: dugogodišnja garancija na vozilo, 24h/7 besplatna pomoć na putu i besplatne godišnje preventivne preglede.
Od prvog predstavljanja 2007. god. model i30 je u Evropi prodat u rekordnih 360.000 jedinica a 2010. godine beleži neverovatan rezultat od 115.000 prodatih.
automobila što je najbolji godišnji prodajni rezultat jednog Hyundai modela u Evropi. Od nove, druge genarcije, i30 očekuje se ne samo da nastavi uspeh svog prethodnika već i zahvaljujući modernom dizajnu, kvalitetu, performansama i ekonomičnosti predstavlja veliki korak napred.
PR Hyundai Auto Beograd d.o.o.
U nastavku se nalazi zvanični odgovor od Hyundai Auta za lim. Da li je pocinkovan ili ne?
- Sva vozila Hyundai, kada je u pitanju predmetno, su izrađena po tehnologiji tople elektrohemijske zaštiten obloge od Zn.
- Sve zemlje imaju drugačije uslove garancije.
Primer Sjedinjene Američke Države imaju garantne uslove koji su
najbolji u svetu. tzv bumper to bumper 10 godina! ili 150000 milja.
Oakve uslove nemaju ni Nemci.
- Uslovi se uglavnom vezuju za broj prodatih vozila i opšte stanje na tržištu.
Primer Albanija ima malo lošije uslove garancije od nas. Ili primer Rumunije i Bugarske koji su do prijema u EU imali jedne
uslove kao i mi ostali u Istočnoj i Jugoistočnoj Evropi a po prijemu u
EU druge – one koje imaju EU.
Kakvi su uslovi garancije, imate u servisnim knjižicama i na internet stranici Hyundai Auto Beograd.
Hyundai Auto Beograd d.o.o.
dobra kupovina, mada ipak astra clasic 3 kosta 2 hiljade manje iako je stariji model za nase trziste je cena jedan od glavnih kriterijuma pri kupovini
ćao zdravo za Focus, 308-cu, Novu Astru, Citroen C4 (kog je i onako kupilo svih 5 stanovnika Beograda)!
New I30 1.4 GLS Impression 15290e
New C4 1.6 HDi Atraction 14990e
benzinac u fullu ili dizel osnovne orpeme???
@auto
gde nestade ono naknadno saopstenje PR Hyundai-a o pocinkovanoj karoseriji novog i30?!?
To stalno morate objavljivati zbog ovdasnjih "eksperata"...
@ carobnjak
To saopštenje nije nigde nestalo:), i dalje stoji među komentarima u članku o našoj kratkoj vožnji novog i30.
autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2012/05/06/autoblog-pregled-novi-hyundai-i30-prvi-utisci
ALEKSANDAR BG
Ako se prelazi dosta km, onda "osnovac"..
Mange
Ili da ga otvorimo na metan.. 85 din/kg.. Milina..
Pasivna bezbednost? Ovaj bazicni i30 ima 2 jastuka. Koliko je to "zvezdica"?
Doduse, onaj benzinac za preko 15.000 je solidno opremljen...
@auto
sad vidim...
Stavite vi to kao posebnu vest, bice i za nase a i vase dobro, verujte mi! :)
P.S. nadam se da cete tako lepo izvozati i novi Ceed, pozdrav!
@ carobnjak
To saopštenje je sada naknadno dodato i u ovaj članak. Pozdrav.
@auto
Znači, pocinkovan? Pa, ako je to garanciju na koroziju "iznutra", kako piče ( a ne na onu što je spolja "pravi" Mange "peskarenjem" ), što je onda kod nas ( ili u HR ) garancija na tu "intimnu" ( "unutrašnju" ) koroziju 6 godina, a kod Slovenaca 12 godina? Ni u GB nije 12. Gde je tu logika?
Carobnjak
Moja Greska u pisanju:)
carobnjak
Ja ništa ne verujem a ne veruju ni oni kad daju garanciju od 6 godina na školjku?
Kako verovati nekom kad on sam sebi ne veruje?
Vreme sve pokaže, uglavnom i30 stari nema pocinkovanu limariju, osim možda selektivno na pojedinim delovima kao Dacija.
@Mange
nisam ni pomislio da ces poverovati! Mozda za jedno 4-5 godina... :)
P.S.kako su Toni i Energy? :)))
carobnjak
Tako je! Za 4-5 godina, možda i Hju da garanciju 12 godina kao i svi normalni, tj, tad će možda početi da prave standardna kola za pojam Evrope.
Što se tiče tomija i enrdžija pozdravi ih sa moje strane. A posebno DejaL koji je šampion među blogerima. Svi su po nešto naučili ali taj jok, ostao jednako automobilski nepismen.
Probao sam novi i30 1.4 prosle nedelje i deluje neuporedivo bolje od prethodnika u svakom pogledu. Voznja prilicno udobna, motor malo inertan u niskim obrtajima, ali ako se nagazi ume lepo da povuce. Mislim da se najvise isplati drugi paket za 12.5k. Zasto?
Zato sto vec od 13.500 imate Elantru, ciji sam vlasnik vec nekoliko meseci pa mogu da ih uporedim, i koja je bolja u odnosu na i30 u bukvalno svim segmentima. Ne u smislu da brise pod s njom, posto ima dosta slicnosti, pre svega u kabini, ali je u malo bolja u vecini stvari.
Elantra je mnogo veci i prostraniji (pogotovu zadnja klupa) auto. Ima udobnija, sira i duza sedista pa je i zamaranje na duzim relacijama nepoznat pojam. Gepek je za 50% veci, bolje se vozi, volan je direktniji, za nijansu je tisi, a i menjac je bolje uparen s motorom.
Sve u svemu, i30 je u vrhu klase kompaktnih hecbekova, a probao sam dosta njih kada sam kupovao auto. Medjutim, rekao bih da nije isplativ u visim paketima, gde vec udara u 15.000, a to je, po meni, ipak previse.
Za potrosnju nemam informacije, ali ako je stedljiv kao moj 1.6 u Elantri autoput oko 6.5, grad 8, magistrale 5.5), onda jos jedan plus.
@Primus
Hvala na utiscima. +1
Ti, dakle, imas novu Elantru? Kako ti se cini preglednost, i imas li parking-senzore za tu zezanciju? Kakva je zavrsna obrada?
@W
Preglednost napred je odlicna, a s obzirom da se sedista podesavaju u svim pravcima, vlo lako se nadje idealan polozaj za volanom. Pozadi i nije bas neka preglednost, pa mi dosta pomazu parking senzori. Brzo se covek navikne.
Zavrsna obrada deluje solidno. Uglavnom mekana plastika, tvrda je ostala jedino na B stubu i deo na centralnoj konzoli. Medjutim, sve skupa deluje dosta cvrsto i kao da je napravljeno da traje.
Autom sam prezadovoljan za sada. Preporuka je da se uzme sto bolji paket (Fly npr. uz popust moze da se dobije za 14.500).
Motor ima dovoljno snage za preticanje na regionalnim putevima, menjac je fantasticno precizan i prosto voli da se nagazi (sto kaze jedan recenzent - motor je 'vrlo radostan' u visokim obratjima.)
Vrlo mi je cudan ovaj komentar da u Elantri ima vise mesta nego u i30. Ja imam "stari" i30 i 2m visine i 110 kg i sedeo sam u elantri vise puta i ona definitivno ima manje mesta i napred i na zadnjoj klupi nego i30, dok je gepek dosta veci nego kod i30. Najvise mesta na zadnjoj klupi ima u i30cw. Pod mestom podrazumevam mesto za kolena i glavu dvometrasa, za sirinu nisam poredio.
@ Predrag
Slažem se, kod Elantre se spušta linija krova, pa se i ja pitam kako onda ima više mesta? Kakav je međuosovinski raspon i koliko su zakošenija sedišta u Elantri?
Možda na to misle, jer se u uspravnom položaju češće dodiruje plafon!
Medjuosovinsko je na strani Elantre (2700 mm vs 2650 mm).
Moj, a i utisak prodavca je da na zadnjoj klupi ima vise mesta za noge kod Elantre. To je sto sam prvo zapazio kada sam usao u novi i30. Za glavu pravo da vam kazem nisam ni proveravao, s obzirom da ne dodirujem plafon kod oba modela iako sam visok 189cm.
Sto se tice samog polozaja sedenja, to je vec daleko na strani Elantre. Sedista su zavaljenija, ne pitajte me za koliko, ali je svakako prijatnije sedeti u njima. To je onako prvi utisak bez ikakvog merenja.
Dok sam prednja sedista stvarno merio, posto mi se odmah nakon sto sam seo na vozacko mesto ucinilo da mi je sediste uze i krace nego li u Elantri. Nesto poput sedista u Oktaviji. Metar pokazao - uza 5cm, kraca 4 ili 5 zaboravio sam tacno.
Pozdrav svima!