home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Honda centru na Novom Beogradu, predstavljena je obuhvatna ponuda motora i skutera od najpopularnijih do potpuno novih modela za sezonu 2012, uz veoma atraktivne cene i specijalne uslove finansiranja na kredit i lizing. Model PCX, najprodavaniji skuter u Evropi, u ponudi je uz ratu već od 51 € mesečno.

Od prošle godine kada je prvi put predstavljen, PCX je postigao neverovatan uspeh na tržištima širom sveta. Već prve godine postao je i najprodavaniji skuter u Evropi, sa prodatih 23.000 jedinica.

Kreiran je za vozače koji očekuju kompaktne ekonomične prednosti skutera od 125cc, ali i moderan izgled koji se češće sreće kod motocikala veće kubikaže. Četvoro-taktni jednocilindrični vodom hlađeni agregat zapremine 124,9 ccm razvija 11,3KS. Dizajniran je da pruži poboljšanu izdržljivost, povećanje snage i momenta, bolju ekonomičnost i mirniji rad.

Kao novitet, model PCX 125 je opremljen “Idle Stop” tehnologijom. Sistem gasi agregat nakon 3 sekunde rada u praznom hodu, a agregat se ponovo startuje jednostavnim zavrtanjem  ručice gasa, što doprinosi smanjenju  potrošnje goriva na čak 2,3l na sto pređenih kilometara.

U svakom pogledu, tihi motor, mala emisija gasova i lagano upravljanje, modelu PCX daju status praktičnog, brzog i zabavnog motocikla. Naravno, tu je i nezaobilazni Hondin pečat kvaliteta, maksimalna izdržljivost i najsavremenije tehnologije, kao i veliki prtljažni prostor koji vam omogućava odlaganje kacige i ostale prateće opreme.

Na evropskom tržištu skuteri manje kubikaže postaju sve popularniji, a na usmerenost ka ekonomičnijem transportu uticala je svest o zaštiti prirode, ali i visoke cene goriva. Ipak, prava vrednost skutera nije oslikana samo u činjenicama da su jeftini za održavanje, da manje troše i da mogu lako da se probiju kroz zakrčene gradske ulice, već i u zabavi  i slobodi koju možete osetiti samo na dva točka.

PR Delta Automoto



čitanja : 2275



Komentari

250ццм је оптимална кубикжа за макси скутер. 125 је недовољно а 500 сувише троши.
250 лепо иде, не мучи се, а потрошња је разумна, око 5л.
500 и више кубика, троше преко 10 литара, што је више од суперспорт мотора 600ццм.

Autor ПИТБУЛ™ 18 Maj 2012, 17:44

Pit, da je 250 prava mera za skuter, tu si u pravu a za sve ostalo si pogresio...

125 ccm je popularna kategorija u svetu zato sto moze da se vozi sa B kategorijom, kod nas je out...

Autor tommy... 18 Maj 2012, 19:06

125ццм се мучи на узбрдици кад се возе двоје, недовољан је.
500 кубика троше око 10л и више.

Autor ПИТБУЛ™ 19 Maj 2012, 10:28

Pit, opet si prvi deo u pravu a drugi jok... :)

250 ccm trosi 0d 3 do 4 l, 400 do 500 ccm trosi nesto vise a Burgman 650 uglavnom do 7 l na 100 km... Bilo je izuzetaka, na primer Kymco Xciting 500 sa karbom je umeo bas da potrosi, posle 2007-2008 svi imaju ubrizgavanje i trose umerenije... Druga je stvar sto se motori skuteri voze iznad 50% pa do maximuma svojih mogucnosti dok automobile uglavnom vozimo ispod 50% svojih...

Autor tommy... 19 Maj 2012, 14:08

Тешко да 250 куба у реалности троши 3л, толико троше 50ццм.
Другар који има 250-цу каже 4-5 лит у граду.
А баш тај Кимко 500 бије 10.

Autor ПИТБУЛ™ 19 Maj 2012, 15:05

Jako je velika glupost sto kod nas nemucu 125 cc dase voze sa b,odmah bih kupio jedan

Autor pelac 20 Maj 2012, 11:45