Infiniti FX u novom ruhu predstavljen u Beogradu

Grand Motors je u novobeogradskom salonu Infiniti juče novinarima predstavio model FX za 2012. koji je posle četiri uspešne godine postao Infinitijeva ikona i najprodavaniji model te marke u Evropi.
Fokus u paketu poboljšanja bio je na jedinstvenoj mešavini strastvenog dizajna, inspirativnih performansi i modernog luksuza. Ukratko, FX dobija izražajniji „DNK“, koji je bio toliko popularan kod kupaca širom Evrope, što je omogućilo da na Starom kontinentu njegova prodaja u 2011. poraste za 31%, u tržišnom sektoru koji je inače zabeležio pad od 7 odsto.
Ova familija za 2012. dolazi sa nepromenjenim cenama (iz 2011-te), a „startuje“
sa 66.240 evra u dinarskoj protivvrednosti (sa carinom, transportnim troškovima
i PDV-om) za verziju FX 30d GT i stiže do 77.436 EUR evra za varijantu FX 30d S
Premium. Nepromenjene su uzbudljive performanse, hvaljeno rukovanje,
nagrađivane tehnologije, pet zvezdica za bezbednost i visok nivo standardne
opreme, što važi za svaki Infiniti model.
Po izgledu, FX više liči na sportski automobil nego na „kutijast“ crossover, a
verzije za modelsku 2012. godinu se mogu pohvaliti sa još više „uličnog“
uticaja nego na odlazećim varijantama, zahvaljujući, pre svega, pažljivo
„kovanim“ promenama na prednjem delu, zajedno sa novim, smelim bojama i novim
ekskluzivnim dizajnom naplataka od lakih legura. Novi, izražaniji izgled je
postignut preoblikovanom sekcijom branika i suptilno promenjenom maskom, a u
svemu se vidi dizajnerski uticaj koncept automobila Essence iz 2009. godine.

Sportska „nota“ je ojačana na verzijama GT i GT Premium sa
novim točkovima od 20 inča koji sada imaju dvostruke prečage („paoke“). Na S
varijantama, koje su dostupne sa sistemom aktivnog zadnjeg upravljanja (Rear
Active Steering -RAS), na dugačkoj listi funkcija koje olakšavaju upravljanje,
ostaju karakteristični točkovi od 21 inča. Budućim vlasnicima FX se nudi izbor
šireg asortimana boja za spoljašnjost karoserije - sada je dostupna i nova
iridijum plava (Iridium Blue). Tu je i najnovija Infiniti tehnologija boje sa
zaštitim slojem (otporna na grebanje), koja je dostupna na svim Infiniti
modelima. Nova boja Grafit Shadov je takođe dostupna na svim varijantama FX-a.
"Kupci vole kako FX izgleda i vole kako se vozi ovaj automobil, tako da su
to poslednje stvari koje ćemo da na njemu promenimo", kaže Bernar Loara
/Bernard Loire/, Infinitijev potpredsednik za Evropu i Bliski istok. "Ono
što smo uradili jeste da smo se fokusirli na jačanje ‘DNK’ na automobilima ove
familije."
FX familija za 2012. ima četiri „razreda“. FXS37 GT (od 67.027 evra) sa
lukuznim paketom opreme, pokreće Infinitijev harizmatičan 3,7-litarski
benzinski V6 motor sa 320 KS. „Ulazni“ FXS30d takođe ima istu luksuznu opremu,
ali 3,0-litarski V6 dizel od 238 KS, impresivnog maksimalnog obrtnog momenta OD
550 Nm i sa manjom emisijom ugljen-dioksida (CO2) -od 238 g/km. Uprkos visokim
performansama, FX30d GT (od 66.240 evra) ima prosečnu potrošnju u kombinovanom
ciklusu od samo 9 litara na 100 km.
„S“ verijante nude još više sportskih performansi i dolaze,
između ostalog, sa sistemom RAS - aktivnim „upravljanjem“ (oslanjanjem) na
zadnjoj osovini (osim na verziji FX37) i kontiunuiranom kontrolom
„amortizacije“ (Continuous Damping Control). Pored specijalno za njega
namenjenih točkova od lakih legura od 21 inča, ugrađena su i „zadimljena“
prednja svetla, crveni S bedž i tamno hromirani detalji u unutrašnjosti – na
otvorima za ventilaciju i trake na pragovima. FX37 S „na putu“ ima cenu od
71.066 evra, a FX30 D S od 70.333 evra.
Premium verzije GT i S su verovatno najsveobuhvatnije opremljena vozila u
svojoj klasi. Njihova specifikacija bazira se na vrhunskoj tehnologiji sa
bogatom standardnom opremom, uključujući napredne sisteme za navigaciju i
zabavu, zajedno sa paketom bezbednosnih funkcija, kao što je na EuroNCAP
nagrađivan sistem prevencije za napuštanje kolovozne trake. Sve benzinske i V6
dizel varijante su dostupne s Premium paketom. Perjanica FX50, sa 5,0-litarskim
V8 motorom od 385 KS, dostupna je samo sa S Premium paketom opreme.
Svaki FX je opremljen sa inteligentnim Infiniti sistemom pogona na sva četiri
točka, kao i sedmostepenim sekvencijalnim automatskim menjačem. Kompaktna, od
magnezijuma napravljena ručica za aktivaciju menjača, ugrađena u svakoj od
verzija ispod kola upravljača, demonstritra kako integritet FX-a, tako i
njegove personalizovane performanse.
U vrlo bogatoj specifikaciji osnovne verzije FX-a postoje samo dve opcije:
metalik boja (za 1.219 evra) i multimedijalni paket koji se sastoji od
navigacije sa HDD diskom od 30 GB i Bose® Premium audio sistem (za 2.774 evra),
koji je standard na GT i S Premium verzijama. Bez dodatnih troškova , kupci
mogu izabrati unutrašnje obloge sa umecima obojenim crnim lakom, umesto
standardnih - od javorovog drveta u Cerllo Flame boji.
Asortiman svih verzija FX za modelsku 2012. je dostupan u
svim Infiniti centrima širom Evrope. Kako je najavljeno na Sajmu automobila u
Ženevi u martu, moguće je naručivanje i vrhunske verzije FX Vettel. Za kupce u
celom svetu biće dostupno samo 200 primeraka tako opremljenih automobila sa V8
motorom od 420 KS. Isporuke prvim kupcima se planirane za 2013. Više
informacija o FX Vettel verzijama će biti dostupno kasnije tokom ove godine.
Izvor: Netauto.rs / Grand Motors
ништа му не фали, ал је прескуп... мислим, ако ће да се опростиш са 77,5 хиљада за 3.0 дизел ауто, онда ћеш да се опростиш са још пет до седам хиљада више да добијеш сву ту опрему и у Х5 3.0д или у МЛ 320 ЦДИ, ... ауди не помињем, јер је онај Q7 толка наказа да бих и овог ефикса узо пре њега
@MilosVa 30 Maj 2012, 15:51
па ако га рачунаш ко аутобус, онда јесте леп
Ovo mozda kosta kao i nemacki terenci ali zato ko zeli da se razlikuje u masi mafijaskih X5, ML i Q7 ovo je idealno. Meni se bas zato svidja... :)
Ja nisam skoro video auto kome se lak sija kao na Infinitiju!
Svaka čast za bojenje i lakiranje, dizajn...no comment :(
Мени се свиђао кад је изашао. И био је јединствен. Сад га је већ мало време прегазило, већи је хит Х6.
А и свакако би узео што каже Орло ове мафијаше пре њега. :)
Да је цена нижа ок, овако...
@ПИТБУЛ™
Meni su svi premium SUV svi OK ali vise volim da se razlikujem u masi... ;)
Mozda se nisam dobro izrazio ali ko u Srbiji, gde je prosecna plata nesto manje od 400 eura, vozi auto od 70, 80, 90 pa navise hiljada eura je za mene ili krimos ili mafijas...a u glavnom neradnik...svaka cast pojedincima oni su statisticka greska... :)
Ja ne verujem da je nekome X6 ili Q7 lep a ovo nakaza!
Hahahaha!
Ovo je UBEDLJIVO najbolje izgledajući SUV na tržištu!
Uživo ostavlja neviđen utisak.
Enterijer podseća na neku luksuznu jahtu. Zvuk 5.0 V8 motora je priča za sebe, jedan od boljih što sam čuo...
Sve u svemu jedan jedinstven auto, odlično dizajniran (kao i svaki Infiniti, a na ove komentare Hate-era se ne obazirem) i nadam se da će jednog dana biti moj!
On ili M35h daće Bog!
q7-ici nista ne fali, sve je na svom mestu u ostalom sigurno ne bi prosirivali ponudu na q3 i q5 da dizajnerski nije uspesan kao sto jeste, i dalje se dobro drzi i ako ima dosta godina od kako je izasao.
drugaru otisao blok motora na fx35. 2006-o auto, kao casa. pametnom dosta...popravka je.........pa nece ga popravljati ;)
Meni se svidja ovo kako izgleda...
Stole je ostrascen,pa mu je zato Q7 nakaza,ali dobro :))
Meni se Q7 svidja,prava zver na putu...Ljubitelj Bmw-a kaze za neki Audi da je nakaza,a ne zna da je njegov Bmw imao nakazu kao sto je Bmw 3 compact ili cak i Bmw 1m kupe...Ali Bmw 3 compact je vrh,ne moze ni jedan model premijum proizvodjaca da mu pridje koliko je ruzan...