Honda Civic Sedan u Srbiji od 18.990 evra

Novi model Honde Civic u Sedan verziji, unapređen ali i repozicioniran u odnosu na prethodnu generaciju ovog modela, predstavljen je prošlog vikenda u sklopu događaja Honda Adrenalin dan. Ovaj model je u prodaji u salonima Honde od 11. juna 2012. godine.

Potpuno novi Civic Sedan, koji po svojim performansama i bogatoj opremi pripada segmentu između modela Accord i Civic Hatchback, dostupan sa 1.8 i-VTEC benzinskim motorom u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim i 5-stepenim automatskim menjačem.

Performanse ovog modela su značajno unapređene, čemu je doprinelo i smanjenje mase vozila, a smanjena je i potrošnja goriva na samo 6.6 l na 100km kombinovane vožnje. Smanjenju potrošnje i emisije štetnih gasova doprinose i napredni “koučing” sistem koji vozaču pomaže da vozi što ekonomičnije, kao i ECON funkcija koja je sada standard u svim paketima opreme.

Kod Civic Sedana primenjeni su najsavremeniji sistemi pasivne i aktivne bezbednosti. Poseban dizajn rama šasije, koji usmerava prenošenje kinetičke energije prilikom sudara daleko od putnika i tako ih štiti, predstavlja najefikasniji Hondin sistem pasivne bezbednosti. Sistemi aktivne bezbednosti primenjeni kod novog modela Civic Sedan, a koji su standard u svim paketima opreme su: VSA, “motion adaptive” EPS, aktivni nasloni za glavu, 6 vazdušnih jastuka i aktivni pojasevi sa zatezačima, dok su sistemi CMBS i ACC dostupni u najvišem paketu opreme. Kod ovog modela značajno je poboljšana i preglednost, naročito u prednjem delu, što sve zajedno utiče na to da su bezbednost, komfor i upravljivost najjače strane ovog modela.

Visokom nivou komfora novog modela takođe doprinose inteligentni multi-informacioni displej (i-MID), instrument tabla sa ergonomski raspoređenim komandama usmerena ka vozaču i prednja sedišta koja su redizajnirana i sada pružaju bolju podršku vozaču i obezbeđuju više prostora putnicima. Iako je novi Civic Sedan po mnogo čemu napredniji model od prethodnog, čak i klasa za sebe, važno je istaći da ovo vozilo nema veliki servis, tako da je tekuće održavanje, kao i cena originalnih rezervnih delova zadržana kao kod prethodnog modela.
Zbog svog atraktivnog dizajna i sportske linije ovaj model nalazi svoju ciljnu grupu među mlađom populacijom, ali zbog svoje praktičnosti, prepoznat je i kao porodični automobil.
Po svom karakteru, praktičnosti ali i konforu koji pruža, kao i kada je u pitanju cena, ovaj model bi trebalo čvrsto da zauzme mesto u segmentu između modela Civic Hatchback i Accord, kao idealan kompanijski automobil. Cena ovog modela kreće od 18.990 evra.
PR Delta Automoto
Verzija sa manuelnim menjačem
Motor |
|
Oznaka |
1.8 i-VTEC |
Vrsta |
SOHC |
Zapremina (cm3) |
1798cc |
Max. snaga kW (KS) pri ob/min |
142ks/6500 o/min |
Max. obrtni moment Nm pri ob/min |
174Nm/4300 o/min |
Norma |
Euro 5 |
Menjač |
|
Vrsta |
6-stepeni, manuelni |
Potrošnja |
|
Gradska vožnja (lit.) |
8,7 |
Na otvorenom (lit.) |
5,5 |
Kombinovana vožnja (lit.) |
6,7 |
Emisija CO2 (g/km) |
154 |
Performanse |
|
Maksimalna brzina (km/h) |
200 |
Ubrzanje od 0-100 km/h (s) |
8,7 |
Dimenzije |
|
Dužina (mm) |
4545 |
Širina (mm) |
1755 |
Visina (mm) |
1435 |
Masa neopterećenog vozila (kg) |
1210-1245 |
Zapremina prtljažnika (lit.) |
440 |
Zapremina rezervoara (lit.) |
50 |
Verzija sa automatikom
Motor |
|
Oznaka |
1.8 i-VTEC |
Vrsta |
SOHC |
Gorivo |
Benzin |
Zapremina (cm3) |
1798cc |
Max. snaga kW (KS) pri ob/min |
142ks/6500 o/min |
Max. obrtni moment Nm pri ob/min |
174Nm/4300 o/min |
Norma |
Euro 5 |
Menjač |
|
Vrsta |
5-stepeni, automatski |
Potrošnja |
|
Gradska vožnja (lit.) |
9,1 |
Na otvorenom (lit.) |
5 |
Kombinovana vožnja (lit.) |
6,5 |
Emisija CO2 (g/km) |
151 |
Performanse |
|
Maksimalna brzina (km/h) |
200 |
Ubrzanje od 0-100 km/h (s) |
10,4 |
Dimenzije |
|
Dužina (mm) |
4545 |
Širina (mm) |
1755 |
Visina (mm) |
1435 |
Masa neopterećenog vozila (kg) |
1213-1270 |
Zapremina prtljažnika (lit.) |
440 |
Zapremina rezervoara (lit.) |
50 |
Živela Insignia!
Samo me interesuje ko bi dao za ovo 19.000€!?
Mitsubishi Lancer je 100x bolji!
A tu je i Oktavija dizel.
@ carobnjak
Kontrolna ništa lepša od Škode Rapid! Čak je i sludjena, istumbana, ma neću trošiti reči!
Previše amerikanizovan. Ustvari, to i jeste izvorno model za Ameriku, samo su zaboravili da ga pripreme za Evropu.
@ dzigi
Enterijer pogotovo. Na američkim testovima je dobio najgoru moguću ocenu za enterijer, za ergonomiju i komplikovan način paljenja. Ubaciš ključ, okreneš ključ, pa pritisneš taster, samo koji, zeleni ili crveni?????
Kako 5-stepeni AT menjac na otvorenom trosi manje i ima nizu emisiju CO2 nego 6-stepeni manuelni menjac? Honda je to ...
Ne sumnjam da je ovo dobar i kvalitetan auto,ali su ga bas odvalili sa cenom.
Kao vlasnik Honde accord,2008 dizel, interesuje me da li je iko od ljudi koji komentarisu ovde, ikada vozio neki automobil marke honda. kada budete vozili neku hondu onda komentarisite.Od svega gore navedenoga vozio sam octaviu vise puta i poredjenje je smesno
Ovaj auto je totalno druga filozofija od drugih, cena mu je u svakom slučaju visoka. Kao što rekoste suviše je Amerikanizovan.
Meni se inače mnogo više dopaad verzija sa dvoja vrata. Naročito bih pohvalio enterijer, koji je u najjačim paketima dosta kvalitetniji no ranije, i položaj za volanom, kao i sveukupnu ergonomiju.
@jovan: Evo ja sam vozio Civic 2.2 dizel i Accord 2.0 benzin tokom četiri godine, 2006-2010. A malo sam provozao i Jazz-a.
Da li me je to dovoljno kvalifikovalo da komentarišem?