Autočačak predstavio Škodu Citigo

Generalni uvoznik vozila Škoda za Srbiju, kompanija Autočačak predstavila je najmanji i najjeftniji model iz game Škoda - Citigo (startuje po ceni od 6.490 evra). Ovo je model koji će u obe verzije kako sa dvoje tako i sa četvoro vrata predstavljati nešto novo, nešto veoma upotrebljivo i kvalitetno za sve one koji kupuju svoj prvi automobil ili žele okretni mali gradski auto, rekao je na promociji Dušan Cincar, direktor marketinga.
Ovom prilikom predstavljeni su i promoteri novog automobila koji bi trebalo da svojim imidžom i reputacijom doprinesu da ovaj mali automobil postane blizak ciljnim grupama kojima je namenjen. U Autočačku su odlučili da to budu Katarina Vučetić, manekenka i novinar i Ilija Bozoljac, teniser.

Prema istraživanjima velikih marketinških agencija, mali gradski automobili biće okosnica prodaje velikih grupacija jer se zbog ograničenog broja parking mesta, velikih gradskih gužvi sve više traži baš takav proizvod. Male dimenzije spolja, ali veliki prostor unutra, fleskibilnost, komfor koji pružaju velika vozila i mala potrošnja bile su ideje vodilje inženjera Škode.
Štedljiv benzinski motor uparen sa manuelnim ili automatskim menjačem uz veliku paletu boja unutrašnjosti i spoljašnosti za sve kupce daće traženu kombinaciju. Citigo je automobiil kojim može ravnopravno da se kreće kroz grad, ali i da se krene i na kraće putovanje.
Kako sam proizvođač kaže, za njega će da budu zainteresovani mladi bračni parovi koji tek stupaju u zajednički život, mladi ljudi koji kupuju svoj prvi automobil, ali i stariji bračni parovi, kao i žene kojima je potreban jednostavan, efikasan i brz prevoz po gradu. Filozofija koju svi oni dele jeste "dostupnost i radost života". Drugim rečima, oni nisu kupci koji isključivo traže najnižu moguću cenu. Umesto toga, oni žele najviši standard koji mogu svojim novcem da priušte, ali nemaju nameru da zapostave izgled i funkcionalnost. Privlačnost Škodinog novog modela je da sve ciljne grupe tvrde da je ovaj mini automobil kao stvoren za njih i neće se osećati kao da su u automobilu izvan njihove dobi ili društvenog statusa.
Dakle, Citigo je automobil koji prevazilazi generacije. Za one koji bi želeli da svom automobilu daju neku osobenu crtu Škoda se pobrinula svojim tunning paketom koji će se najviše prodavati u veziji sa dvoje vrata. Citigo je automobil koji zbog oslanjanja i udobnosti na putu svojim karakteristikama podseća na mnogo skuplja i veća vozila. Servisni intervali su dovoljno dugački, a kvalitet ugrađenih komponenti garantuje dugotrajnost eksploatacije.
Izvor: Netauto.rs
I koja je cena?
Kako glupa izjava: ,,...oni nisu isključivo kupci koji traže najnižu cenu...''
Ne nego treba da košta više od Fabije, CCC
Pa piše cena, startuje po ceni od 6.490 evra. Sa petora vrata je 6.990. Što su ok cene, Up! je 7.990€ osnovni (sa doduše dobrom opremom).
@ dzigi, podatak o ceni je naknadno ubačen u ovaj tekst, dakle posle komentara Dejana L.
@ carobnjak
6.490€ je mnogo bolje nego Chery Ego, bolje i od C1, 107, Aygo kompanije. Pa čak i 6.990€ je bolje od istih (navedenih u prethodnoj rečenici).
Da ne tražim sad, ali ako im je CO2 ispod 100g, biće i subvencija od 100k din. Kakva bi to bila prilika...
Kiji Pikanto je odobrena subvencija, cenom je vrlo konkurentna ovoj Škodi.
Mene samo interesuje cena budućeg Dačija Towny (Citadine).
Buduće male gradske Dačije od 3.6m
Vidim i Sandero košta kao Fabija, tj. kao Fiesta, hahaha
Gde se denula ona jeftina Dačija, koja košta koliko i pre krize. Fabia i Festa sa 10.500€ spadoše na 7.900, a Sandero i Logan ni 1€ nakon 4 godine krize.
Predrage, neko veče sam obišao salon Auto Čačak i bio je "poluprazan", a i nijednog superba. Ovo novo malo čeljade tamo nema.
Dejan L
Stvarno misliš da je Citigo bolji od C1, 107, Tvinga....?
Veliki ti optimizam :)) koji neće biti ostvaren. Misliš standardno da je "bolji" od Up-a?
Ovaj auto ako kvalitetom prati Fabiju, realno treba da košta do 6000 evra u osnovnom paketu, što će i biti, kad se uzmu popusti i akcije.
Izgledom, standardno za škodu, bezličan, ružno zaobljen.
I da dodam. Ovakvi automobili u Srbiji loše prolaze. Sve se ceni "metrom"
@ Mange
Ne mislim. Ipak su sva 3 nastala na bazi Toyote, koja je kvalitetna.
Međutim preko 6.500€ za A klasu je bacanje novca.
Citigo je duži 18cm od japansko-francuskog trija. Dovoljno za kolena, zar ne?
Auto je dobar, sudeći prema mišljenju mnogih strucnjaka u inostranim casopisima.Čak je i cena ispod 7000e relativno niska,ali je kod nas kupovna moć veoma mala ,pogotovo u posl.godinu -dve.Inače je bolji,veći,čvršći i jeftiniji od tria C1,107,Aygo.O Cheriju da i ne govorimo...
Dejan L
Pa eto, dokazao si moju tvrdnju da se kvalitet kola u Srbiji meri metrom. Po tebi je Citgto bolji od konkurencije za 18cm.
Najbolje bi bilo da Skoda napravi nešto od jedno 6m, a da košta 6000 evra. To bi bilo baš za Srbe.
@ Mange
Ne, ne kapiraš, ovde je ljude sramota da kupe mali auto, kompleksi, ko god je kupio Punto (Twingo) čuo sam komentare tipa: ,,Imao si Passat 2000.god znaš kakav, a ti brate uze ženski auto i još si dao tolike pare?''
Auto je pravi bombon. Biće hit među devojkama da im tata kupi za 18. rođendan :)))
A segment kod nas slabo prolazi zato sto mu cena zalazi u B segment a nije neka velika razlika u ceni, a ljudi kada vec daju svoj tesko zaradjen novac radije biraju veci auto...ali i zarada prodavaca je minimalna da bi cena bila konkurentna tako da se neki modeli A-segmenta nisu nikada ni prodavali kod nas ili su bili marginalni...
@ Orlo
Pre krize su marže bile tolike da je i A segment koštao 10.500€
Kako sad mogu da spuste?
U pravu si skroz, ali moram da dodam, bolje ogoljena B klasa, nego polu opremljena A klasa
@Dejan L
Sada uvoznici/serviseri zaradjuju samo na redovnim servisima, slaba je sada vajda od prodaje vozila...drug ima poznanika u jednom auto salonu u NS-u i bas prica o tome...
Skoro je bila komparacija u AB - cena pre krize i sada, stvarno je neverovatno kolika je razlika, ako zanemarimo da je cena nekih modela na pocetku prodaje visa, otimali su novac samo tako a sada neki jedva prebace neke cifre godisnje koje su mesecno prodavali pre neku godinu...
Škoda prodaje isti model po 8-9 godina, a drugi na 6 god izbacuju novi model. I kad stigne novi model, Škoda stari model prodaje u istoj meri. Ova trenutna oktavija A5 se proizvodi od 2004. , znači punih 8 godina, A I DALjE JE TRAŽENIJA od mnogo novijih modela. Mislite o tome
Automobili ove klase se u normalnim zemljama obično kupuju kao drugi (ili čak treći) auto u porodici, dok Srbi sebi obično ne mogu da priušte više od jednog, pa zato on mora da bude veći.
"nas punto je auto za ovu sklopociju"
em nije naš, em se ne prozvodi više...