home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Kakva je ponuda polovnih „kabrio“ vozila kod nas: Najpovoljniji „eskort“. „Punto“ od 1.000 evra. Najskuplji je „pežo 307“ iz 2004. godine - košta 6.850 evra

Vreli letnji dani su, sudeći po prethodnoj nedelji, pred nama. A kada je napolju više od 35 stepeni, jedno od rešenja za rashlađivanje može biti i vožnja „kabrioletom“. U oglasima se mogu naći modeli i za 450 evra, ali kupci moraju biti spremni da za tu sumu dobiju vozilo proizvedeno početkom osamdesetih godina. Jači motori i manji broj godina starosti diktiraju i višu cenu. Tako bi 2.000 evra trebalo odvojiti za „Zastavin“ oldtajmer, dok se bolje „mašine“, poput „pežoa 307“ prodaju za nešto manje od 7.000 evra.

DO 3.000 EVRA kreće se raspon cena za vozila sa „kabriolet“ karoserijom koja uglavnom koriste benzinski pogon i stara su minimum 10 godina. Vrlo povoljno, za 450 evra, prodaje se „ford eskort“, iz 1983. godine, sa 160.000 pređenih kilometara. Motor snage 68 KS i 1.300 kubika poseduje i pogon na gas. Skuplji za 100 evra je benzinac „fijat punto“ iz 1996. godine, čija kilometraža iznosi ukupno 150.000. Poseduje servo volan i „er beg“ za vozača, a 1,6-litarski motor ima 90 konjskih snaga. Cena njegovog vršnjaka, „pežoa 306 sport ful“, ide do 1.000 evra. Loša strana je veći broj pređenih kilometara - 225.000, ali cenu može da opravda 110 konjskih snaga, 1.506 kubika, kao i oprema u koju spadaju manuelna klima, električni retrovizori i svetla za maglu.

DO 5.000 EVRA

Stanje na specijalizovanim sajtovima „polovnjaka“ pokazuje da, za starije modele u kategoriji „kabrio“ vozila, ali sa manjim brojem pređenih kilometara, važi cifra od 2.000 evra. Više novca potrebno je za mlađe i „jače“ automobile, sa većom „kilometražom“. Tako, simpatična „zastava 750 bagi“, proizvedena 1977. godine, staje 2.000 evra

Benzinskim motor ovog „oldtajmera“ poseduje svega 24 KS, ali prednost je što vozilo broji 80.000 pređenih kilometara. Manje atraktivan, ali bolje opremljen, za istu cenu se prodaje „ford eskort“, star 17 godina. Performanse njegovog motora su 1.400 kubika i 75 konjskih snaga, sa pogonom na benzin i gas. Desetogodišnji benzinac „reno megan“, sa osnovnom sigurnosnom opremom, prodaje se po ceni od 3.150 evra. Do sada je prešao 138.555 kilometara, a njegov 1,5-litarski motor ima 107 konjskih snaga.

DO 7.000 EVRA

Za one koji su u mogućnosti da odvoje nešto više novca, na raspolaganju su „kabrioleti“ proizvedeni u prvim godinama 21. veka.

Praktični „smart fortu“ iz 2002. godine, sa neskromnim spiskom sigurnosne i dodatne opreme, može se kupiti po ceni od 4.000 evra. Ovaj gradski auto sa motorom od 599 kubika i 61 konjske snage, prešao je nešto više od 111.000 kilometara.

Za 300 evra je veća cena modela „sitroen C3 plurijel“, 2005. godište, sa 2,0-litarskim benzinskim motorom od 136 „konja“. Godinu stariji, sa motorom iste zapremine i jačine, „pežo 307“ prodaje se po dosta višoj ceni - 6.850 evra. Ima kožna sedišta, a poseduje i bogatu dodatnu opremu poput senzora za parking i putnog računara.



čitanja : 3503



Komentari

z4

Autor bmw 26 Jun 2012, 19:15

A pa za leto da se vozikaju ljudi pod otvorenim krovom.

Autor MasterHaosis 26 Jun 2012, 19:41

Jugo ili Golf 1 Cabrio. Sve ostalo je besmisleno za nase uslove

Autor Panco 26 Jun 2012, 20:27

@Panco
Ma za nase uslove nije ni jedan kabrio sa mekim krovom pogotovo ako zivis u gradu u stanu a parkiras na parkingu ispred zgrade...razlozi su poznati, od ljubomornih a zlonamernih komsija pa nadalje...a sve to pada u vodu ako imas garazu za auto... ;)

Autor Orlo 26 Jun 2012, 23:35

U tekstu, u delu do 7.000 evra uglavnom su opisani modeli koji su trebali da budu pomenuti u rubrici do 5.000 evra.

Autor Damko 03 Jul 2012, 16:34