Srbija: Petogodišnja garancija za Fordove automobile

Sva nova Fordova putnička i laka komercijalna vozila koja u Srbiji prodaju uvoznik, distributer i serviser Grand Motors i mreža ovlašćenih dilera od 15. juna imaju petogodišnju garanciju.
Pri kupovini novog Forda vlasnik potpisuje ugovor o korišćenju Garantnog paketa, koji važi 60 meseci, pod uslovom da korisnik garancije obavlja sve kontrolne preglede, radove na održavanju vozila, popravke i zamene originalnih rezervnih delova u ovlašćenoj servisnoj mreži, to jest u radionicama na Novom Beogradu, u beogradskom naselju Petlovo brdo, u Subotici, Nišu, Novom Sadu, Čačku i Kragujevcu.
Da bi korisnik garancije ostvario prava iz Garantnog paketa, obavezan je da kontrolne preglede i radove na održavanju vozila obavlja isključivo kod davaoca garancije i to najmanje jednom u 12 meseci, odnosno na svakih 20.000 pređenih kilometara, u zavisnosti od toga koji uslov prvi bude ispunjen.
Garantni paket se odnosi na najvitalnije delove i skopove vozila – motor, rashladni sistem, menjač, komponente za prenos snage, klima uređaj, zaptivače, gorivni, električni i sigurnosni sistem.
PR Grand Motors
carobnjak,
A svi su bili skeptici!
Nego sada kao da ih kopiraju i po izgledu...
Za Ford je i bila sramota da prodaje automobile sa garancijom od 2 godine. Kad sam pre nekoliko meseci uzimao Focusa to mi je bila glavna zamerka ali su mi jos tada rekli da će biti produžena na 5 godina i da će važiti retroaktivno od nove godine, tako da sam pre neki dan produžio do 2017. god. Inače za svaku pohvalu je servisni interval od 20 000 km, a cena redovnog servisa je manja nego kod Kije. Kad sam bio u Kiji i probao Rio, rekli su mi da servis za benzinca košta između 15 i 20 hljada što nije baš malo tj. za tu klasu auta je mnogo.Jedina zamerka Fordu trenutno je nemogućnost fabričke ugradnje plina, osim kod Fieste, a i tu košta 870 eura, dok recimo kod Škode Octavie za 1,6 benz., doduše onaj prastari motor od 105 Ks, fabrička ugradnja plina uz iznosi 650 eura, što je za svaku pohvalu.
@Vladan
Nećeš valjda da poštuješ taj sumanuti interval od 20.000 km?
@Vladan
Da je bio taj 1.6 kada sam drugi put kupovao Fabiju uzeo bih ga bez razmišljanja + Zavoli TNG uređaj = dobitna kombinacija.
Predrage,
Jel ko zavoli TNG taj i kupuje "Zavoli"? :)
Kako li ide taj (auto/motor) sa plinom. Moželi se izvršiti preticanje bez posledica?
@ĐenkE
1.4 je išao isto na TNG i na BMB. Verujem da je i kod 1.6 ista situacija, a pošto je prilično snažniji i elastičniji ne bi trebalo da bude problema sa preticanjem.
"Garantni paket se odnosi na najvitalnije delove i skopove vozila"
Ne zvuči kao da se odnosi na sve što bi realno moglo da crkne.. ;-)
zadnji pasus sve objasnjava , sigurno je opet igra recima
ne znam zasto bih posle npr dve godine upotrebe nastavio dq dolazim kod njih na sisanje vune cca focus posle dve godine ume da izgubi i 50% vrednosti sudeci po oglasima
@Predrag
Ma ako su oni propisali servis na 20 000 i pri tom nisu, kao mnogi drugi, za našu zemlju dali preporuku za skraćenje intervala, zašto bih se ja bojao i sam ga skraćivao. Međutim pošto je servis na 20 000 ili 1 godinu, šta pre izađe, ja ću silom prilika to raditi na recimo 15000 jer računam da ću sa njim toliko prelaziti godišnje s obzirom da nam nije jedni auto u porodici.
@čarobnjak
Focusom sam zaista zadovoljan. Uzeo sam sedan, sa trend sport paketom opreme i još nekim opcijama, tako da dosta lepo izgleda a i u kabini je skoro sve od dodataka tu. Motor od 105 ks je dovoljan ali ispod toga ne preporučujem. Ja imam sportsko ogibljenje tako da je na lošim putevima malo tvrđi, ali je zato u krivinama pravo uživanje voziti ga. Potrošnja je, recimo do mora bila 5,1 litar/100km ali sa prosečnom brzinom oko 100 km/h. Inače u gradu je između 7 i 8,5 lit. zavisi da li je čist grad ili ima i nešto van prigradske vož nje. Sve u svemu ja sam za sada prezadovoljan.