home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toliko košta osnovna verzija Base u dinarskoj protivvrednosti sa PDV-om, opremljena 1.6 litarskim benzinskim motorom sa 82 ks. Dacia Lodgy pojaviće se u prodajnim salonim u našoj zemlji u septembru 2012. godine.

Novi model rumunskog proizvođača imao je svetsku premijeru na Sajmu automobila u Ženevi, u martu 2012. Dacia Lodgy osmišljena je da ponudi novi automobil ciljnoj grupi koja želi da kupi polovan MPV poput Renaulta Scenic.

Reč je o minivanu dužine 4,5 m, širine 1,75 m i visine 1,71 m, koji je dostupan u verziji sa pet i sa sedam sedišta. Prtljažni prostor automobila ima 207 litara u konfiguraciji sa svih sedam sedišta.

Ukoliko se se treći red izvadi, zapremina prtljažnika raste na 634 l. Kada se obori ili izvadi srednji red sedišta dobija se 1861 odnosno 2617 l tovarnog prostora.

Lodgy će se prodavati u dve benzinske i dve dizel verzije. Slabiji benzinac opremljen je 1.6 litarskim motorom sa 82 ks, dok snažnija varijanta ispod haube ima 1.2 litarski TCE agregat koji razvija 115 ks.

Ako se odlučite za dizel opciju, na raspolaganju vam je 1.5 litarski dCi u verziji sa 90 ili sa 107 ks.

Osnovni paket opreme Base između ostalog sadrži ABS + sistem pomoći pri naglom kočenju, prednji vazdušni jastuk za vozača i suvozača, prednje bočne vazdušne jastuke, zadnje svetlo za maglu, branike u boji karoserije, sistem za pričvršćivanje dečjeg sedišta ISOFIX, centralno zaključavanje...

Klima uređaj dostupan je tek u najbogatijem paketu opreme Laureate, a najjeftinija benzinska verzija sa ovim paketom je 1.2 litarski TCE sa 115 ks koji se može nabaviti po ceni od 13.300 evra.

Najjeftiniji dizelaš koštaće 12.900 evra, a reč je o modelu sa 90 ks i srednjim paketom opreme Ambiance.

Za najskuplju verziju Dačije Lodgy na našem tržištu potrebno je izdvojiti 15.200 evra. U pitanju je dizel varijanta sa 107 ks i paketom Laureate.

Ovaj automobil između ostalog opremljen je i “klimom”, radio CD/MP3 uređajem sa Bluetooth, AUX i USB konekcijama i komandama pri upravljaču, elektropodesivim spoljnim retrovizorima u boji karoserije, vozačevim sedištem i upravljačem podesivim po visini i limiterom brzine.

Preuzeto sa: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia





čitanja : 2649



Komentari

Koncept je dobar ali kao i kod Dustera vrlo malo opreme u standardnom paketu, pa vas nateraju da platite mnogo više od osnovne cene. Čist primer je klima koje ima samo u najačem paketu opreme, mada branici u boji karoserije idu u osnovni paket a kod Dustera to može tek u drugom paketu opreme koji je zbog par sitnica skuplji 1500 eura ili više. Osnovne cene su Ok ali u njima je oprema KLOT.Ipak ima malo pomaka, recimo 4 jastuka u osnovnoj opremi što nije loše, a i prednja konzola je dobila malo bolji izgled uz pomoć velikog ekrana ali ne smem ni da pitam koliko košta.

Autor Vladan 15 Avg 2012, 11:15

dođe kao jeftini senik. za plitak džep je ekstra. što će vam dodatna oprema na daciji? kome treba luksus nemoj da ga traži u daciji. napravljeno za prevoz ne za luksuziranje. ima klimu i teraj, ne treba ništa drugo.

Autor Tony 15 Avg 2012, 11:30

Mislim da 1.6 benzinac nema sta ovde da trazi.
Sto se pomenutog Scenica tice,za 6500-7500 evra moze se kupiti Grand Scenic star 5-6 godina sa bogatom opremom.

Autor milan 15 Avg 2012, 11:34

Dacia je pod kontrolom Renault-a ali je i dalje rumunska, a Zastava vise ne postoji..
Polako, za 7-8 god, Dacia ce imati ozbiljne modele, uvek u rangu ispod Renault-a ali ce se prodavati kao blesave..

Autor NemanjaBB 15 Avg 2012, 11:37

Moron
Šta čekaš? Rezerviši svoj primerak. Ovo je pravo vozilo za tebe ;) 1.5 dci 107 KS - milina :))

Autor Predrag 15 Avg 2012, 11:55

Pa, kada bi mi tenk prešao preko postojećih kola, verovatno bih u ovom trenutku pre dao 15.000 -16.000 za najskuplji lodgy, nego isto toliko za neki fiat 500 L ( mada je 500 L nesporno lepši ).
Prosto, kao klasičan „drvoseča“ ( u osnovi, čovek bez stila ), ali neko ko traži što veći prostor za smeštaj svoje „nejači“, te svih „kineskih kofera“ koje je supruga u stanju da napuni, mislim da mi je lodgy prihvatljivije rešenje ...

Autor Moron 15 Avg 2012, 13:37

Opet samo 3 zvezdice na EuroNCAP. Za cenu najviseg modela moze da se kupi Kangoo MAxi, koji je jos prostraniji, jos prakticniji, na koroziju otporniji, a cak ce i moci da se proda za vise novca. Da ne spominjem da moze da se kupi i apr godina star Grand Scenic, koji je AUTOMOBIL za ovo...

ovo je ispaltivo resenje samo ako kupuej firma koja zeli novo vozilo sa garncijom, jer znaju da ce svako unistiti za pargodina, te i nije bitno da li je kvalitetno ili ne.

Autor Fordovac 15 Avg 2012, 13:48

Moron
Znam ja šta ti voliš, samo što je ovo gadno do besvesti ;)

Autor Predrag 15 Avg 2012, 14:19

Pa da ima 5 zvezdica na N-Cap-u, zvao bi se 500L
:))))))))))))
AutoBild je izjavio da je plastika još gora nego u Loganu i da je izlivena sa mnogo OŠTRIH IVICA, ma ni 3 zvezdice im ne bi dao. Zamisli u full opremi 3 zvezdice, ZNAČI da u osnovnoj nije ni 1 zvezdica. I onda pljuju 500L samo zato što se sklapa u Srbiji.
BOŽEEEEEE

Autor Dr Deki 15 Avg 2012, 15:56

mogu zamisliti kako ce se kretati ovo cudo sa samo 82 hp kada bude u njemu 7 ljudi i gepek pun tereta ...

Autor mile antena 15 Avg 2012, 16:10

Sinonim za ruzno.

Autor Damko 15 Avg 2012, 16:10

Lodgy je pravi pogodak i dolazi u pravo vreme i u punom jeku krize. Imaće dobru prođu, jer nešto slično se ne proizvodi za ove pare. I ja bi 1.6 motor izbacio, osim možda kao kombinaciju sa TNG, jer navedeni motor je odličan za tu namenu. Mislim da će za Evropu biti obavezni paketi sa ESP i sl gedžetima, koji su realno rečeno nepotrebni.

Dr Deki
Poznati su tvoji stavovi o Daciji ali nije poznato da li si u međuvremenu sem kuckanja neku i provozao? Shvati da je Ncap test postao čisto proser..nje.

Autor Mange 15 Avg 2012, 16:13

mile antena
ovo "čudo" će se kretati sa 7 ljudi i teretom, slično kao naš puntašin klasika sa 4 osobe i cegerom u gepeku. Brži auto i ne treba realno rečeno za 90% vozača.

Autor Mange 15 Avg 2012, 16:16

Iako lično volim i vozim sportske limuzine, moram da pohvalim Lodgy. Pravi auto za veću porodicu! Odličan balans cene, prostranosti i kvaliteta, svaka čast Dacia!!!

Autor Miki 15 Avg 2012, 16:38

Uzimajući u obzir cenu, veličinu i funkcionalnost predpostavljam da će ovaj auto u Srbiji da ima dosta fanova. E sad motorčići jesu mršavi, ali kupiti auto 2012-to godište bez klime je stvarno teško prihvatljivo, a da za to treba da se doplati skoro 4.000e.

Autor Aleks 15 Avg 2012, 17:26

Nema ružnijeg auta od Dačije Logan. Podseća na unapređene ruske modele iz socijalizma da su opstali. 500L je za njih bombona.

Autor B. M. 15 Avg 2012, 17:47

Dajte link za EURONCAP test.. Mislim da Lodgy nije bio jos na testiranju, samo Logan, Sandero i Duster.

Autor dejan 16 Avg 2012, 13:07