Peugeot 208: cenovnik za Srbiju

Uvoznik Peugeota za Srbiju (Verano Motors) je na svom zvaničnom sajtu objavio cenovnik za novi model Peugeot 208.


Cene startuju od 10.950 evra koliko košta Peugeot 208 Access 3v sa 1.0L benzincem sa 68KS, dok je najskuplji Peugeot 208 Allure THP sa 1.6L motorom sa 156KS koji treba platiti 18.270 evra.


Najjeftiniji dizelaš je inače Peugeot 208 Active sa 1.4L dizelašem sa 70KS, čija cena iznosi 14.450 evra.


Kompletan cenovnik, kao i spisak standardne i dodatne opreme možete pogledati na sajtu Peugeot.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs

@Mange
"Najjeftiniji dizelaš je inače Peugeot 208 Active sa 1.4L dizelašem sa 70KS, čija cena iznosi 14.450 evra"
Sta sad kazes?
@auto
dobro me pratite na blogu, svaka cast! :)
Koliko je samo ruzan...
206 se prevrce na nekom otpadu od sramote.
@ carobnjak, cenovnik za 208-icu sam imao i ranije, ali me je Vaš komentar podsetio da ga uopšte i objavim :)) Jednostavno, previše posla i informacija, pa neke vesti ponekad i ne stignem da objavim što se, između ostalog, desilo i sa cenovnikom 208-ice.
Zašto je Peugeot skuplji od Renoa?
http://www.dodaj.rs/?u/8b/1eqiIiiT/pugrnlt.jpg
@auto
ma ja se salim, slucajno sam otisao na sajt da vidim cene za kralja Mangea...
Mislio sam na to da pratite nase komentare a ne da ja letim ispred vas, pozdrav! :)
Clio 4 će u Evropi biti 13.700€, čitaj 11.700€ , (možda 11.500€ u Srbiji).
Nažalost!!!
@Mange 15 Avg 2012, 20:10
apsolutno! Trziste je vrlo surovo, a mozda je to i dobro...
@ carobnjak
Tvoj odgovor na 20:11
Jel ti sad jasnije, zašto je Pežo skuplji?
U svim klasama
Ja dve nedelje svakog dana vidjam ovaj 208,strane tablice ne mogu da se setim cije tacno...
Meni je sasvim ok,tj lep mali autic...Uzivo je stvarno druga prica...
@ dusan
5 dana nakon premijere, sam čitao na stranim forumima, da svi, ali svi kažu da je 208 uživo prelep, a na slikama odvratan. Najviše su hvalili crni 208, kažu da izgleda kao premijum. A sad ću to da potražim da pokažem šta sam pisao JOŠ TADA!
Ooo neee!
Zašto je ova nakazica, izmučeni automobil, tako brzo morala da se pojavi u Srbiji??
Hitno joj je potreban redizajn! Evo prijavljujem se za dž ;)
Čiji im je ovaj motor 1.0 od 68 ks?
Bojim se da su ovo jake cene.
Pohvalno je da i "bazni" ima ESP ili 6 vazd. jastupka ( ili da metalik boja košta samo 280 ), ali bazni nema klima uredjaj... Zadnji parking senzori ili panorama krov su im znatno skuplji nego na 308.
Velika je sreća "Verana" da je USS ukinuo odredbe o "automatskom stečaju", jer cenim da bi ih to uskoro snašlo sa obimom prodaje koji imaju, a taj obim uz ove cene i ne može da im bude veći ...
Moron
Kad reče samo 280 € za metalik boju... mislim da je to bezobrazno, pošto se sada sve boje rade kao baza + lak. Lak je isti, a razlika u ceni nemetalik i metalik baze za jedan automobil ne iznosi 300 i više € koliko obično naplaćuju svi proizvođači, već je ta razlika oko 10 puta manja.
Za Koral-a In L doplatu za metalik boju 3.8.2005. godine platio sam 7.788 din sa PDV-om, a sam auto je koštao 330.277 din. To je razumna doplata s obzirom na to da se radi o prelasku sa Duginog akrila na PPG bazu + lak, ali ovo što danas rade proizvođači je čist bezobrazluk.
Zato je nikada neću doplatiti, mogu samo da mi je poklone ;)
@ Moron
Tipujem na Tojotin iz kombinacije 107-ajgo-c1. Složio bih se sa ostatkom komentara.
Moron
Mislim da je to Tojotin 1.0 L VVTi motorčić. Vozio sam ga u starom jarisu, elastičan je i lepo radi u višim obrtajima, jako štedljiv i za njega je OK. Inače motor je poreklom iz Dajhacua koji je pao pd Tojotu i ovaj motorić je više puta nagrađivan kao naj naj. Ovaj motorić bi prošao za grad kao jako štedljiv u ovom 208
Treba otiću u Verano i videti im salon... Tuga jedna... Pre nisu imali samo kupaca, a sada skoro ni kola u salonu. Sa cenama koje imaju brzo će da odu u "tri lepe".
Meni "ni u džep, ni iz džepa", ali je jako depresivno kada na sve strane gledaš ( i ) poluprazne auto salone, sa izuzetkom retkih koji još zrače nekim "optimizmom" ( KIA, Hyndai, Škodislav ... )
Panchev9,
Slažem se , mada ja volim Pežo još nisam video uživo ovoga tako da ne mogu da sudim...
Pa, šta je sada taj 1.0? Od majke Toyote ili baš grupacije PSA? Svakako je samo 3 cilindričan ...
A eto, pogledaš nove cene yarisa i 208 i shvatiš koliko je 208 totalno "promašio temu"
Moron
Ako tako potraje, odnosno ode Verano u ... nema ti druge nego da promeniš brend ;) Koji ti je od "optimističnih" najbliži srcu?
Moron
Svi motori su PSA. Napraviše ljudi 2 trocilindarska motora, imaju valjda i oni pravo na to ;)
Moron
PUG u Srbiji nema nikakvu taktiku prodaje, cene su užas a eto kod komšija nam Hrvata, cveta.
Inače, saloni automobila jedan po jedan idu pod led. Evo neki dan Hjundaji ugasio salon u Čačku, tj Preljini. Kažu da imaju zaradu na i30 manje od 150 evra.
Jedino opstaju saloni luksuznih kola i onih baš na dnu, kao Dacija, Fabija, Punto.
Predrag
Kad nađeš vremena od "silnih" obaveza..
Moron
Kude si video 1.0 motor u PSA.. Kod njih je šljakao( i dalje), onaj 1.1 s' 4 cilindri(oduvek u C3)..
Predrag
Dodaj i Clio i Polo. Sve dno ponude... i Megana generation... Ali koreja je ispod dna, još uvek.,..
čekajte... zar nitko od vas 208-ce još NIJE vidjeo u živo? a svi već znate, da izgleda ko nakaza...
auto je u živo ko grom! nakinđuren malikce ali, da je "prst u oko", nije! no, baš toliko, da kakva Fabija ili Polo napram njega izgledaju pusto, ko dvopek pored kroasana... :)
autić je sasvim ok a novi trocilindrični motori su njihovi! ;)
Fruškogorski mrtvozornik,
imaš pozdrave (od kolege)
Videh neki dan uživo 208(eksponat) u jednom tržnom centru.
Najmanje što mogu reći, vrlo je interesantan uživo, čak prija oku...
Međutim, izgleda će cene "zamagliti" tu prijatnost?
drugmirko
Pre oko 2 meseca sam video 208 1.6 THP u auto salonu, sa svim "dodacima" ( krasne felne i sl. ). Mislim da nije imao samo Thule "grobić" na krovu...
Mene taj automobil nije impresionirao dizajnom. Lepši mi je bio 207. Mnogo. Ne kažem da je bio i bolji, jer to ne znam
Što se dizajna tiče ne bi se izjašnjavao, nisam ga video. Ovako mi se čini po malo ružan ali sa niekim specifičnim šmekom, što je bitno. Na kraju nije devojčica pa da bude lep:)
Sviđa mi se činjenica da mu je dužina smanjena na račun onih bezveznih plastičeetina na 207.
Drug Mirko
Generacijo, ako tako kažeš ne sporim da je 1,0 njihov motor. Jako su dobro prepisali sve dimenzije od Tojote. Čak je i snaga ista, uz nešto niži obrtni moment.
Ne znam, za normalnu verziju sa slabim motorom od 1.0, a bolji ti i ne treba za gradsku voznju, pogotov ako trosi kao sto su napisali, 12500 i nije mnogo. Ovo je auto koji se voli, i pre bih dao taj novac za unikatan peugeot, nego neki no name hyundai kiu ili sta god.
Problem nastaje kada uporedimo stvari sa Fordom, gde jednako opremljena fiesta kosta manje...
Polo ne racunam, jer izgleda ko frizider.
drugmirko
Verujem u utiske.. Bio je jedan na oglasima kod nas..
Dejan
Samo ti dođi sa Integrale.. "Vrtićemo pedale"..
Da li je mnogo 360 EUR-a za "prelazak" sa 1.0 od 68 ks na 1.2 od 82 ks ( koji ubrzava 12,2 i "ide" 175 )?
A treba celih 800 za "prelaz" sa 1.0 na 1.4 od 95 ks. Pljačka skoro ista kao kada kod KIE prelaziš sa 1,4 na 1.6 ...
Moron,
mnogo je 360€ razlike između dva trocilindrična, a opet mislim da te razlike ne bi bile toliko strašne da je bazni model sa nekom normalnijom cenom.
Šamaraju bezobrazno, ali baš "bogato" Pamtim kada je kod 307 1.6 HDI ( pred "kraj života" ) "prelazak" sa 90 na 110 ks bio samo oko 400 EUR-a ( pri čemu je sa 0 ks dolazio bez FAP-a ), a sada je kod 208 prelazak sa 92 na 115 ks skoro 1.000. Moguće je da je to i zbog Start & Stop sistema na "jačem".
Neće oni ove 208 prodavati sa ovim cenema u većem broju od majbaha
Ma `ebo te trocilindraše, ja to ni na motorciklu ne volim da vidim, a kamoli na kolima.
meni je dizajn bas ok posebno entrijera.spolja me malo iritiraju stopke.nije mi jasno kako je neko uspeo ovako da ih dizajnira.i malo mi je smesan gril napred.kad god pogledam sliku asocira me na mini usb :-)
@Dejan
stvarno nije Toyotin motor... projekt EB0 i EB2 rade od 2008-me, u njega su uložili oko 3/4 milijarde eura i (iako ga montiraju u "slovački" C1, motor se proizvodi u Tremery-u kraj Pariza... ono što men "smeta" je, da su motori "samo" atmosferski i da (pogotovo kod 1.2l) nema turbo verzije... pa je tako podatak od 82 konja kod 1.2 litarskog motora nekako "slabašan" u usporedbi s 1.2 litrenimi turbo mališanima iz Fiata, Renaulta, VW-a, Forda... koji svi redom prelaze 100 konja!
@svi ostali...
ha, i meni je, kad sam prvi put vodjeo slike (pogotovo 5vr. verzije) "pao mrak na oči"... :))
ali, u živo je malac sasvim ok! i to već u toj "ružnijoj" 5vr. verziji... mislim, moglo bi tu i tamo štogod "manje", "neupadljivije", "jednostavnije" ali... ni najmanje "pretjerano"! a auto u totalu, izgleda DALEKO bolje od toga što sam očekivao prema slikama! a pogotovo je "impresivan" u kvaltetu izrade i upotreblejnih materiala u kabini... srednje i više razine opreme, prema 207-ci izgledaju, ko kakav DS3 naspram prve verzije C3-ke!
u biti... novi 208 je bitno bliže Citroenovom DS3 nego kakvoj "Fabiji"...
Video sam 208 uživo u Verano Salonu, u nekoj najboljoj opremi. Za dizelaže se dobija subvencija od 100.000 dinara zbog emisije gasova tako da cena od nekin 13.600-700 eura i nije mnogo za taj auto. Vlasnik sam Peugeot-a 207 1.4 hdi, kupljen prošle godine u julu (restyling model) i bio je plaćen 14.450 e sa metalik bojom i tempomatom (5 vrata), sledeće godine ću sigurno kupiti 208 1.4 hdi. Gledao sam cenovnik, na standardnu opremu treba dodati metalik boju i touchscreen radio i to je to. Isto tako, sami servisi u Veranu više i nisu tako skupi, redovan servis za Peugeot na 20.000 km je bio oko 8.000,00 sa pdv.
@ Boško
Ne mogu da verujem. Nama su dopunu klime naplatili 5.500 din i nije radila ni mesec dana.
Više nikad u Verano, ali nikad.
Ove god smo klimu dopunili u privatnom servisu za 2.500 din, već 3 meseca radi kao luda.
@Boško
Servis na 20.000 km? Ko to još poštuje?
@Dr Deki
Negde ti ispušta sistem...
@ Predrag
Nigde ne ispušta, nego su u Veranu prdnuli 100ml gasa.
Ovi momci su dobro napunili, već 3 meseca hladi kao januarski severac!
@Dr Deki
Jedino ako su u toku punjenja ostali bez gasa, što je malo verovatno.
Pri punjenju klime u programu se odabere model automobila i sipa se propisana količina gasa. Ukoliko ne može da se nađe odgovarajući model onda se pogleda da li na info pločici piše koja količina treba da se sipa. Ako ni toga nema, onda se prate pritisci i temperature koje pokazuju instrumenti na uređaju, uz napomenu da u crevima ostaje oko 100 g gasa.
Pre punjenja sistem se vakuumira (da bi se videlo da li negde pušta gas), a punjenju se pristupa tek kada je sve u redu. Zajedno sa gasom, sipa se i propisano ulje. Dosta njih sipa šta im padne na pamet...
Klima sistem ima zaštitu (presostat) koji ne dozvoljava da kompresor startuje ukoliko je pritisak u sistemu nedovoljan. Tako da ta priča o 100 g gasa ne pije vodu.
@ Predrag
Znam, to znam. Za 10 min su nam vratili auto i rekli:
,,Sistem je sada napunjen, sipali smo i ulje i tečnost koja će pokazati ukoliko negde pušta, videćete crveni prah ako negde curi, uvek isključite klimu 2-3 minuta pre nego ugasite motor, tako ćete smanjiti mogućnost rđanja evaporatora!''
To nije trajalo ni mesec dana. Cena je bila 5.500 din. Kada pritisnemo dugme za klimu, neće da zasvetli i samo se čuje CAK-CAK-CAK-CAK. Šta je onda Verano radio?
Ove god smo dopunili u Lazarevcu za 2.500 din, već 3 meseca radi perfektno.
@ Predrag
Sa skupim servisom i ovim cenama, brzo će Verano postati Robna kuća Beograd! Pa će da izdaju prostor kineskim buticima.
Čika Đelmašu svaka čast! Kod njega je sve po P.S.-u
@Dr Deki
Đelmaš već godinama nije ovlašćeni servis za Pežo, inače rade OK. Uglavnom je to tako sa manjim privatnim servisima, a u svim velikim je katastrofa jer neće da plate inženjere da nadgledaju proces rada. Kole zbog toga puca.
@Predrag
Kako misliš ko još vodi računa o servisu na 20.000 km ? Pa ovo je nov automobil koji je u garanciji. A i bez toga zar se ne održava ?
Drug Mirko
Znači li to da i u Toyote (ajgo,jaris) ugrađuju taj Pežo motor?
Svratio sam danas u Verano. 1.0 VTI je ipak Tojotin, a 1.2 vti je Pežoov.
Što se automobila tiče delimično sam promenio mišljenje. Kvalitet izrade i materijala je odličan, drastično ispred 207. Veoma mi se dopao volan malog prečnika kao u kartingu, a instrumenti se gledaju preko volana, a ne kroz njega.
Iznenađujuće je to što mogu da nađem gotovo idealan položaj za volanom, međutim, iako pozadi ima više mesta nego u 207, ipak ga nema dovoljno da mogu da se smestim iza sedišta koje je podešeno za mene. Fabia je tu neprikosnovena ;)
Na mestu suvozača mi se ne dopada to što je pod previše podignut, pa mi noge lebde u vazduhu, odnosno nemaju dobar oslonac što je prilično naporno za duže vožnje.
Sedišta su jako dobra, preglednost je kao u Fabiji (što znači da nije pregledan - ne vidi mu se ni delić haube), prtljažnik je pristojne veličine i oblika, rezervni točak je punih dimenzija, smešten u gepeku.
Ručica menjača deluje nekako klimavo (okreće se malo oko svoje ose), i predaleko je pozicionirana kada se ubaci u prvi stepen prenosa.
Uživo mi dizajnerski prilično smeta sledeće: oblik zadnjih svetala, oblik prednjih svetala, prednja maska koja izgleda kao da je od stiropora, hromirani ispusti oko svetala za maglu, špicevi na prednjem braniku).
Ne dopada mi se to što je hladnjak izuzetno blizu prednjeg branika i nije zaštićen nikakvom šinom, tako da i najmanji udar dovodi do velike štete. Takođe, donja ivica branika je prilično nisko pozicionirana pa mu kačenje o ivičnjake ne gine.
Motorski prostor je prviše načičkan,tesan, nepristupačan. Zvučna izolacija je dobro urađena i spolja i iznutra.
Osnovni oblik mnogo više podseća na 206 u odnosu na 207.
Kada bih mu prepravio sve što sam naveo, možda bi i mogao da prođe. Možda...
@Boško
Mislim da je previše da se zamena ulja vrši na 20.000 km, posebno u gradskim uslovima i posebno kod dizela, bez obzira na fabričke preporuke.