Dobar start Fiata 500L u Srbiji

Prema dobijenim statističkim podacima o prodaji u septembru, Fiat je na teritoriji Srbije prodao ukupno 272 vozila u prethodnom mesecu.
U odnosu na avgust, Fiat je u septembru više prodao 105 vozila odnosno +60%, čime se gotovo poravnao sa rekordnom prodajom u maju ove godine.
Najviše je novih vlasnika selo za upravljač Punta Classic (136) i dostavnog Doblo Cargo (20).
Fiat 500L je treći po prodaji ove grupacije u Srbiji sa 17 primeraka. Solidan rezultat, posebno imajući u vidu da je ovaj broj ostvaren za svega nekoliko dana od početka zvanične prodaje najnovijeg modela.
Izvor: Vrelegume.rs
17 komada?
Koliko se agresivna kampanja vodi jalov je ovo rezultat, i pored cene koja je "Gas-beton Vreoci".
Koliki je broj pojedinaca koji su dali 13.000+ za klot model (ohne klimanlage) a sa ventilatorom?
Da je lep, lep je.
@ Đenka
Bez ljutnje ali mi je stvarno preko glave ljudi koji komentarisu cenu auta koji nikada nisu videli...
Fiat 500L je ogroman auto. Kad ga budes video uzivo recices da je 13.000€ za klot model bagatela.
sinbad,
vid`o!
Imam i svedoka... jednog odavde koji samo u Wb gleda.
13.000+ ojra su danas vrlo "skupi" novci!
Nuditi auto 2012 god. bez klime pa čak i u našoj šašavoj državi, u najmanju ruku me vređa!
Pa nismo mi talibani da ne znamo ništa osim "kalaša" i rafalne paljbe, majku mu?
Možda mogu da progutam da su za tržišta Belgije, Švede, Norway i ostale "hladne" zemlje. Tamo se često može naći auto bez klime, ali kod nas je to NEdopustivo!
Ovo je sve samo ne skup automobil. Pogledajte samo koliko kosta jedan Verso, Scenic ili Vojager. Ovo je dzabe, a jos nas, domaci, sve sa aparatom za tursku kahvu
@ Đenka
Nema više GAS BETON VREOCI, prodata je džab džabe nemačkom YTONG-u.
To se zvalo KIGM, Kolubara industrija građevinskog materijala, pa Gas beton Vreoci, sad se zove YTONG.
Moj 1. komšija Sloba Milanović je direktor. Vozio je dugo Superb mk1, kupio Leksus 2011., šlepovao 2x zbog ovog i onog razloga poludo kompjuter, sad opet vozi Superb samo mk2!
500L je 4.14m, a Golf 6 4.20m, drugo on je u klasi sa Merivom, B_MAX-om, Modusom, itd... on nije B klasa (3.8-4.0m), a nije ni C klasa (4.2-4.45m)
@Dejan L
a odakle ti te granice za klase?
Ti si ih izmislio?
A sta je izmedju 4.0 - 4.2m ?!?
@ carobnjak
Ne izmišljam, pogledaj kolika je dužina vozila B klase (ne računajući B sedan i B karavane)
Svi su između 3.8 i 4.0m +/-3cm
Pogledaj Vozila u C klasi (4.2-4.44m Astra i Focus, eventualno Lancia Delta)
Šta izmišljam?
Nepisano pravilo, ako pogledaš dimenzije po klasama.
A tu je i WB
Doduše SX4 je po dimenzijama kad se pojavio bio C klasa, danas je bliži B klasi.
500L je samo 6cm kraći od Golfa, ja ne bih rekao da je među klasa, već MPV na B platformi
@Dejan L
pa sad to plus/minus je sasvim drugo...
NE postoje stroge granice sto se tice dimenzija!
@Dejan L
Realno gledano nemas bas tako podeljene MPV: B, C segment modele - mislim nije to tako prihvaceno kod MPV-a ali ni kod SUV-ova, vec tip mali, kompaktni, veliki u zavisnosti na kojoj je platformi radjen i jelte dimenzije...
@ orlo
Kako nema
Zafira je na bazi Astre, C$ Picasso, sama reč kaže na C platformi od C4, Meriva je na bazi korse.
MPV je mini van (muti practic vehicle) ali i oni imaju manji-veći-srednji...
A mislim da je WB odlika
Damko,
Pacijen(a)t je ubačeni element-provokator! :)
(mnogo mi "miriše" na jednoga...)
Nešto poput stranog plaćenika! :)))
Pa valjda je ocita velicina, upotrebna vrednost ili dizajn fiata 500 L i njegova nadmoc nad svim konkurentima a sto i opravdava naizgled nesto vecu cenu
sinbad
Ja sam bio "svedok" da ga je Djenka gledao. Doduše, "sa dva metra" i "kroz staklo", ali smo obojica bili oduševljeni onim što smo videli ( za sebe sam siguran, a za njega pretpostavljam ).
Doduše, ono što vidiš je teško ne dovesti u vezu sa cenom i tu nastupa ( i ) moje razočarenje ( ako se to tako može nazvati )
Za onaj iz 1969 Wb je bio1840 mm, a na ovom procenjujem na oko 2900 mm, ako ne gresim. Zato i pominjem Verso i sl
@DejanL
Ne valja ti logika, ali nista. Ako je C4 Picasso C segment (ne C klasa, to je nesto drugo) jer je na platformi C4, da li je onda i C3 Picasso C segment iako je na platformi C3, koji je B segment? :)
@ Vlada
Ne mislim C4 C segment zbog C već zbog toga što je broj 4 kod Citroena C klasa i platforma od C4.
A broj 3 kod citroena je B klasa, C3 na platformi B klase. C1 je A klasa, a C2 je promašaj
@DejanL
Pa onda i napisi tako, a ne dvosmisleno: "C4 Picasso, sama reč kaže na C platformi od C4"..
A MPV ne znaci multi practic vehicle, kako si napisao, vec multi purpose vehicle, ili visenamensko vozilo.. Multi practic je u kuhinji.. Malo znanja pored tolikog teoretisanja ti ne bi skodilo.. nimalo..
Imam neke fotografije F500L, poredjenje sa Oktaviom. Kako mogu nakaciti slike u komentar?