Suzuki SX4 1.6 GLX+ 4WD pojeftinio 800 evra

Nakon što je proteklih meseci popularna Suzukijeva “četvorka” sa pogonom na prednje točkove stigla do brojnih kupaca, njenim tragom od polovine oktobra kreće i verzija sa pogonom na svim točkovima, pa SX4 1.6 GLX+ 4WD od sada košta 11.990 evra, odnosno 800 evra manje nego donedavno.
Zahvaljujući zajedničkom aranžmanu proizvođača - Suzukija i ovdašnjeg uvoznika, beogradske kompanije Euro Sumar, posle modela SX4 sa standardnim pogonom na prednje točkove, koji se može kupiti već za 9.990 evra, novu, nižu cenu dobila je i verzija sa pogonom na obe osovine.
Od 15. oktobra ova verzija sa motorom zapremine 1,6 litara, 120 KS i paketom opreme GLX+, prodaje se za 11.990 evra. Automobil ima manuelni petostepeni menjač, a vozač može da izabere vrstu pogona – 2WD, 4WD, LOCK i time ga po potrebi transformiše od klasičnog vozila u veoma sposobnog terenca.
Kao i svi drugi Suzukijevi modeli, i ovaj je bogato opremljen. GLX+ paket sadrži elektro servo uređaj u upravljačkom mehanizmu, ABS sa EBD (elektronska distribucija kočione sile), šest vazdušnih jastuka, daljinsko otključavanje, kodirani ključ sa imobilajzerom, manuelni klima uređaj, radio/CD/MP3 WMA sa 9 zvučnika, multifunkcionalan volan podesiv po visini, podešavanje sedišta vozača po visini, info displej, (temperatura, vreme, potrošnja), elektro podizače prednjih prozora, polen filter, elektro podesive retrovizore sa grejačima, aluminijumske naplatke, zadnje svetlo za maglu, krovne šine i bočne odbojnike.
PR Euro Sumar
Da li ćemo i sada nešto da „prigovorimo“? Skupe gume, loša plastika...? Barem nešto?
@Dikh tu kava
ono sto si provalio za kvalitet enterijera jednostavno ne stoji!
carobnjak
Enterijer je gori nego u Grande Puntu. Platno na sedištima kao u Clasicu, čista prosta sintetika, ali meni to ne smeta.
Ne za ove pare.... što reče Moron.
@Mange
bas! Grande Punto ima odlican enterijer shodno godistu i ceni, pa tako i SX4...
@Dejan L
jel si kuckao plastiku ovom japancu, ubedljivo najboljoj ponudi kod nas?
carobnjak
Štof na sedalima na Clasicu je zaista prost, da nema reči. Čak neudobnost potiče od njega. Tako je nekako krupnozrn, grub i na izgled, baš kao i sintetik štof po tapaciru vrata. Uz one unutrašnje kvake kao na kočiji, najveća estetska i ergonomska mana.
@ carobnjak, u arhivi ima test SX4 sa sajta Novosti.rs
https://autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2012/06/13/suzuki-sx4-2wd-gs-na-probi-novosti
@Mange
nisam pominjao Classic!
Opet shodno godistu (nastanka) i ceni...
Već sam pisao da sam se vozio u ovom vozilu ( 2 WD, u baznom paketu ) i ja enterijeru vozila ili bučnosti ( što Predrag prigovara ) ili udobnosti ne mogu prigovoriti. Čak je i bord pokazivao baš smešnu potrošnju. A sve to u rukama jedne žene ...
carobnjak
Dok važi činjenica "koliko para toliko i muzike" uvek sam za kpod ovi auta što nisu "kao" premijum.
Kad počnu da prodaju "Rog za sveću" ne trpim.
Tako recimo ljubitelji golfa, da bi prespojili dve navedene gornje izreke, guraju uporno Golfa u premijum, jer u glavi osećaju da nešto škripa....
@Mange
apsolutno si u pravu!
Borim se protiv toga svim srcem... :)
@Moron
ko ga je vozio i opipao (ili iskuckao) a svestan je cene znace pravu istinu...
Elem, ne bih ja sve ovo pisao da mi SX4 (NAVI) nije bio u najužem izboru za kupovinu. Ne ide loše, solidno je udoban, nije preskup, jako pristojna oprema.. A onda se nažalost dogodio NS i Autoshow, gde sam potvrdio ono što nisam do kraja uspeo na test vožnji: enterijer (korišćena plastika) je plakanje. I to u poređenju isključivo sa mojim 12 godina starim vozilom, koje je Baumgartner u odnosu na eneterijer SX-a. Stvarno nisam mogao da dajem za to pare. Inače, kome to ne smeta, verujem da je OK kupovina.
@Dikh tu kava
a kako si dokazao da je plastika (vizuelno) nekvalitetna?
Golf ima istu plastiku ali za duplo vece pare pa je bestseler! :)))
Naravno, svako ima svoj ukus, to razumem i postujem, samo mi nije jasan tako radikalan komentar...
Imah suzuki preko 100.000 km i decenije, ali nikakvo habanje ili grebanje plastike enterijera nije postojalo... Doduse, kola su koriscena samo u hirurskim rukavicama i sa papucama, dok su deca uvek bila vezana lancima i katancima, a pri povracanju izuzetno pazljiva...
Najgori mogući kvalitet plastike enterijera koja leti škripi. Za moje noge nema baš dovoljno mesta, pozadi takođe, gepek je relativno mali, ne podešava se volan po dubini, bučan je... ide lepo, motor dobro podnosi klimu, pregledan je, dobro upija neravnine i prilično je stabilan. Ovo je potpuno realno sagledavanje ovog modela, a ko kaže da nešto nije ovako neiskren je prvo prema samom sebi. Možda sam nešto preskočuio, ali ovo je suština.
Znao sam da će i ovaj da ga "pljune", ali "temeljito" i baš "mašinski"...
E moj Predrage, a gde su ti tako sofisticirani kriterijumi bili kada si formirao svoj vozni park? Ni SOS Taxi udruženje iz Novoga Sada toliko i takvih kola nema ...
Carobnjak
Sta da ti kažem, došli mi dokazi u san.. ;)
Aj sad ozbiljno, ako te stvarno zanima, a počinjem da verujem da je tako: granulacija/tekstura plastike vrlo je slična nekim Zastavinim/Ladinim proizvodima, što nije dobra referenca, naprotiv; test model koji sam vozio bio je star nepune 2 godine, i instrument tabla mu je škripala, lično se uverio; plastični tapacirung na donjem delu vrata, gde stoje flaše, prstom može da se povuče tako da stavlja do znanja da tu treba biti nežan, ili... ;i najgore, gornji deo instrument table, iznad volana, palac kad se stavi na deo gde je brzinomer, a 2 prsta kad se stave iznad i njima pritisne, taj deo se ugiba da to stvarno treba videti, toliko je tanak. Pri čemu, ponavljam, poređenje vršim sa Škodom Fabijom Elegance 2000. godište, koja zaista pored Suzukija izgleda unutra kao avion. A sasvim je prosečan model, 12 godina stariji.. Inače, da izađemo iz domena plastike, bukvalno na svim sajtovima kao mana mu se navodi buka koju proizvodi preko 100 km/h. Nisam proverio, pa ne bih da tvrdim, ali testovi tako kažu.. Dakle, rezime: unutrašnjost takva kakva je, za mene je apsolutni dealbreaker, a bio sam bukvalno na milimetar da ga kupim. Za razliku od mnogih, ja neću da se naljutim ako neko misli drugačije, meni ni iz džepa ni u džep, niti želim ikoga da odgovorim od kupovine, za koju, da nije ovoga napred (što očigledno samo meni smeta), mogao bih da tvrdim da je vrlo blizu najbolje na tržištu trenutno.
Dakle, relax, kad gode te razbesni moja opsednutost unutrašnjošću, samo zamisli da sam ja jedan vrlo, vrlo čudan čovek koji ima fetiš da mu auto unutra mora da bude kvalitetan na oko i na dodir, i mirna Bačka.. ;)
@Dikh tu kava
recimo da je sve kao sto si naveo, opet vredi svaki euro!
Ja sam ga vozio do 120 km/h, nisam primetio nikakvu buku...
Drugarov ima oko 15 meseci, cekam da "proskripi" pa javljam...
Kad se setim Skodinih enterijera za iste pare ili Golfove za duplo vise para, ne primecujem nista lose na ovom SX4...
P.S. a Backa je mirna, i previse! :)))
To oko "pozicije instrument table"... To je zbog omogućavanja maksimalne personalizacije vozila, odnosno, simbioze "rukovaoca" i "materijalno tehničkog sredstva". Skidah na mom suzukiju "jednom-dvaput" instrument tablu ( "redovno održavanje" ) i primetih da ju je moguće namestiti "ovako" i "onako", "prst amo" ili "tamo". Prosto, kako kome odgovara, a ukusi su različiti. Zar to nije prednost?
Ili taj tapacirung vrata, što se pominje. Pa šta ako posle 10 godina nisam imao ni deseti deo "žabica" i što se u donjem delu negde možda mogao "uvući prst"? To vam samo olakšava da je skinete kada je to potrebno, radi, možda podešavanja vodjica prozora ili slično. I to je za mene prednost...
Velika buka preko 100 km/h? Možda pri 130 ... Ali, sedite u ladu nivu pri toj brzini i shvatićete kakva je harmonija suzuki, pri čemu će Vam taj 4X4 pružiti nešto što sa 2WD ne možete ni da sanjate ...
Dakle, za taj novac se tom SX4 4X4 ništa relevantno prigovoriti ne može, sem ako ste baš sitničavi
Za mene lično auto za Jetija. Mada jeti ima bolji emterijer.
Največa mana za mene u enterijeru SX4, nemogućnost podešavanja volana po dubini.
Za ovu funkciju, dao bi i ESP, ABS....
Naravno, neželjeno područije vožnje auto put, zbog čeone površine i otpora. Ali za kutijastog Jetija, majka...
Moron,
ovako kao lajk bih pretpostavio da je lakši poduhvat Feliksa Baumgarnera bio, nego N(j)ivom do 130 km/h? A čini se da je u Lajki i "glava više u torbi"!
:)
BIH
Imam nekoliko. Poređenje sa SX4 vršeno sa modelom u tekstu već navedenim, koji vozim najviše, Fabia 2000-to, Elegance. Pri čemu ne smatram da vozim sjajan auto. Kao što nisam ljubitelj nijedne marke posebno, da bih imao razlog da favorizujem sopstvenu. Ovaj SX ide bolje od Fabije, a ima i više KS i više Nm, ali je aljkaviji od Škode. A predrasude glede Škode svoj izvor imaju verovatno u činjenici da su ljudi uglavnom imali kontakt sa flotnim modelima, golim ko pištolj, voženim od strane 17 vozača odjednom. Nemam problem da stanem na crtu za sve što sam naveo, jer (kako se kolega carobnjak zapitao) lako dokazujem sve napred navedeno prostim vizuelnim pooređenjem, live. A nemam problem ni sa Suzukijem kao "brendom", naprotiv, mislim da je Swift u GS varijanti sjajan auto.
Što bi rekao jedan "mnogocenjeni" auto-novinar sa ovih prostora, zadovoljni odgovorom? ;)
Što se mene tiče, sve rečeno. Over & out.
@Dikh tu kava
a tih "nekoliko" su koji?!?
20:25
"plastični tapacirung na donjem delu vrata, gde stoje flaše, prstom može da se povuče tako da stavlja do znanja da tu treba biti nežan, ili... ;i najgore, gornji deo instrument table, iznad volana, palac kad se stavi na deo gde je brzinomer, a 2 prsta kad se stave iznad i njima pritisne, taj deo se ugiba da to stvarno treba videti, toliko je tanak."
E brate svaka ti cast, ne bi mi ovo palo na pamet nikada! :)))
Za tebe bi najbolji bio celicni enterijer...
Dosta teških zaključaka na teret SX4, a bez objektivnih i relevantnih činjenica iz kojih bi oni sledili.
Svaki je model lako "zalepiti", paušalno ili na sitnicama, jer savršena stvar ne postoji. Mislim da stepen savršenstva treba gledati i u svetlu cene, a "savršenstvo" SX4 u verziji 4 WD sa ovom cenom teško je poreći
Enterijer je obican, tipicno japanski (prevashodno mislim na tablu). Izgleda jeftino, ali recimo meni to apsolutno nije presudno.
Gepek je jako mali, a i mesta na zadnjem sedistu ima malo, peti covek... vrlo tesko.
Sve u svemu, ovo je neka mini-off-road kombinacija u maloj izvedbi, kome to moze da posluzi - sjajan izbor, ali ovo nije porodican auto.
Sve pricam iz sopstvenog iskustva, meni je bio u uzem izboru kada sam uzimao auto. Zbog navedenih stvari nisam na kraju ni probao voznju, ali verujem (a i tako sam na vise mesta citao) da Suzukijev benzinski agregat je sve samo ne los.
@carobnjak
Ti bi trebalo da se pokrijes usima, jedan si od najneobjektivnijih. A Suzuki branis samo zato sto ima FIAT-ovog brata blizanca.
@Cika Sima
ima dobrih godinu dana kako sam prestao da se palim na tvoje "bogom dane" komentare, pa cu tako i nastaviti...
A Suzuki branim zato sto ga ima moj drug a kupio ga je na moj nagovor, tako da znam o cemu pricam! A Fiat je tu samo zacin... :)
P.S. ja cu se pokriti usima, ali mi je veoma drago sto si se osetio prozvanim, sta ces vise... :)
@Cika Sima
pa cekaj sad, ja isto to mislim o SX4 sto si i ti napisao (uglavnom), u cemu je problem?
Ili da preformulisem: sta sam ja to napisao a da (po tebi) ne stoji?
Danas sam vozio Corsu 1.3 CDTi staru godinu dana sa 30.000 km. sedišta su uska i jako tvrda, u vetrobranskom staklu se vidi kompletna tabla što smeta u vožnji, auto lepo ubrzava, ali motor je jezivo buča, jezivo. Florida je i pre izolacije za njega mala maca, čak nije ni za poređenje. Ručica menjača previše teško ulazi u stepene prenosa i zahteva neke specifične putanje, naročito iz drugog u treći stepen prenosa i obrnuto. Tako nešto nema ni na Yugu. Oslanjanje je prilično "tvrdo" podešeno, iako ima balone od pneumatika 185/70R14. Dosta je "tvrđa" od Fabije koja ima 195/55 R15.
U nastavku sledi o Cliju 2 1.5 dci.
Jos jednom: svaka cast uvozniku. Od jedne ne preterano popularne marke na nasem trzistu dodjose do odlicne prodaje jednog modela koji nije preterano interesantan.
Tako se to radi.
Mogli bi da porade na ceni kizashi-ja, sa trenutnom je prilicno nekonkurentan.
Predrag
Propustio si da ukažeš na samo još jednu sitnicu, a to je da je fabia u svemu bolja od SX4 4WD.
Samo, bojim se da fabia 4X4 i ne postoji, zar ne?
Moron
Ne osporavam ništa osim onog što sam već naveo. Da sada kupujem auto, kupio bih SX4 4x4, doradio bih mu zvučnu izolaciju, oblepio bih trakama delove koji škripe, zaštitio bih mu limariju, razbušio šine za vozačevo sedište kako bi više išlo unazad, ugradio bih mu uređaj za TNG, ali ne znam šta bih uradio sa volanom koji mi je predaleko. Sve ostalo mi odgovara.
Predrage,
ima rešenja!
Obmotaš oko volana 150-200 metara kanapa!
Em si ga "debljinom" približio vozaču, em si tom "intervencijom" veštački pojačao servo asistenciju :)))
Damko,
Kizaši je predivan i kako veliš jeste ubog sa cenom, međutim ja smatram čak i da je manja cena, ne bi se bitno "zapatio" međ` kupcima.
Prosto mislim da ko kupuje taj segment vozila, kupiće nešto "provereno" i zvučno sa malo kaliranja pri kasnijem otuđivanju.
Predviđam sličnu sudbinu i Kia-Optimi (nažalost), takođe vrlo ozbiljnom automobilu...
Obe pomenute marke (bar) mene asociraju na male gradske povoljne automobile, i mislim da od tog "identiteta" ne mogu pobeći... (bar ne skoro).