home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zvanična prodaja novog Renault Clia u Srbiji startuje 29. oktobra, a bazna verzija će sa uračunatim popustom koštati 9.990 evra.

Po toj ceni će biti dostupan Clio sa Authentique paketom opreme i benzinskim motorom 1.2 16V sa 55 kW/75KS.

 

U ponudi će biti i benzinski motor TCe 90, kao i dCi dizelaši dCi 75 i dCi 90, a pored Authentique opreme na raspolaganju su i Expression i Dynamique paketi opreme.


Najjeftiniji Clio sa dizel motorom košta 12.990 evra, a ima dCi 75 dizelaš sa 55 kW/75KS i Expression opremu.

Najskuplji Clio u ponudi je Dynamique Energy dCi 90 EDC koji ima cenu od 16.490 evra.

Kompletan cenovnik, tehničke podatke, spisak serijske opreme i cenovnik dodatne opreme za Clio IV možete pogledati OVDE (u pdf formatu).

Ivan Mitić - Autoblog.rs





čitanja : 32408



Komentari

Kupis ga 10k, za nekoliko godina ne vrijedi ni 3. Ovi dci su mnogo mali potrosaci.

Autor Sony 22 Okt 2012, 00:05

E, borba može da počne!
Ajmo sada ko je šta rekao, od koje cene kreće, do koje ide, vruće-hladno, manja-veća...
:)

Autor Đenka 22 Okt 2012, 00:12

Cene osnovnih varijanti:

1.Clio 1.2 Authentique 9900 evra
2 208 Acess 1.0 VTI 10960

Autor milan 22 Okt 2012, 00:28

Portabl centralna konzola mi je favorit! Ili možda prozorče? Ma oba :)

Autor Predrag 22 Okt 2012, 01:44

Ima na netu testova 0.9 Tce, uglavnom se svode na: ide solidno, a ako hoćeš da ide dobro, moraš da ga gaziš i često menjaš brzine, i onda nastaje Katrina u rezervoaru.
Trebalo bi sačekati i da ga testiraju kod nas. Uglavnom, koliko god ja ne bio pristalica 3-cilindraša, izgleda da bi Fordov Ecoboost mogao da bude bolji.

Zagrejan sam (bio) za 1.5 dCi 90 ks (dosta pozitivnih komentara/testova na netu), samo je dosta skup, sa par stavki koje bi trebalo da se dokupe - ode na preko 16.000 (bez EDC). A nijedan nema 6 brzina. Nek se javi ko je probao Rio 1.4 Crdi, možda to nije loša alternativa.

Autor Dikh tu kava 22 Okt 2012, 08:58

A sto volim ove sto odmah racunaju koliko ce kola da vrede kad ih budu prodavali. Pa kola kupujes da ih vozis a ne da ih prodajes. Pre cu da kupim kola koja volim i koja ce me ispuniti zadovoljstvom nego da kupujem i da razmisljam koliko cu biti dobar za 5 ili 10 godina. Tako da srecno Vam uzivanje u vasim Golf dvojkama.
Ajd uzdravlje

Autor Danda 22 Okt 2012, 10:26

Dikh tu kava,
neću ti pomoći ako kažem da sam vozio benzinca u istoj zapremini (mršav je), ali zar oni tamo (na lakat krivini) nemaju tog dizela za probu? Mislim jel si se interesovao?
Ne znam koji će ti odgovoriti potrebama, ali Sport-sedanom sam bio jako prijatno iznenađen! (razume se NE 1,4 benzin)
Naravno petovratni manji je lepši, ali je i gepek bitno manji.

Autor Đenka 22 Okt 2012, 11:15

Đenka,

Nekako mi se Clio više sviđa, ali isti/sličan nivo opreme kod Clio-a je cca EUR 2000 skuplji nego adekvatni kod Rio-a. Jeste da je dCi verovatno dosta bolji od crdi, ali što je mnogo, mnogo je.

Nisam išao na lakat, nego u Milutina Milankovića, imaju 1.1. crdi (probaću ga uskoro), a 1.4 crdi još nisu registrovali. Ipak, moraće i Clio da se proba kad stigne..

Autor Dikh tu kava 22 Okt 2012, 12:28

@dtk
Pre mesec dva sam kupovao auto i slucajno sam razgledao Rio. Cini mi se da je bio drugi nivo opreme. Iskreno auto je ostavio dobar utisak. Enterijer fino odradjen. Iako nisam ljubitelj koreanaca Rio je stvarno dobar autic.

Autor Bagzi 22 Okt 2012, 14:31

Dikh tu kava,
poštujem, treba probati Clia i meni je vrlo interesantan više originalan!
Meni je dCi samo poznatiji na tržištu, a da li je i bolji (?) ne znam... ali znam ljude koji su muke imali sa njime!?
Verovatno od slučaja do slučaja. Ne bih favorizovao ni jedne.

Autor Đenka 22 Okt 2012, 14:36

Da. Bez testa nema ništa. Za 1.4 Crdi kažu da nije baš najštedljiviji, što nije problem ukoliko dobro radi svoj posao. Karakteristike bar na papiru slične kao 1.5 dCi. Bitan je i sluh Renoovih dilera za ne/spuštanjem cene Clia.
Btw., priznajem da mi se evropska konkurencija još uvek čini boljom od Koreje, ali ako se Koreja po Samsungu poznaje, onda ne bi trebalo bežati ni od KIA-e.

Autor Dikh tu kava 22 Okt 2012, 15:01

Cene su konkurentne.. Kasnije ću da vidim oko opcionala koliko su "pošteni"..

Dikh tu kava
http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=3196

Samsung nije baš reper za kvalitet.. Za konstantno napredovanje ili praćenje najnovijih trendova jeste..

Autor Panchev9 22 Okt 2012, 15:06

Šteta što imaju tako slabe dizele, odn. što nemaju u ponudi 1.5 sa 110ks.
Jer i dalje nema ništa u ponudi čime bih adekvatno mogao da zamenim Rio 1.5 CRDi.

Autor dzigi 22 Okt 2012, 15:08

Uf, Panchev9, na moju veliku žalost znam za taj sajt, ne znam šta bih rek'o, bolje da se ne izjašnjavam..

Ja lično mislim da su Samsung proizvodi odličnog kvalieta. Štaviše, pišem na osnovu ličnog iskustva.

dzigi, i ja bih voleo da se nije desio downgrading, ali šta da se radi, nema jači dizel, pod uslovom da je zaista neophodan. Kao što rekoh, ništa bez testiranja..

Autor Dikh tu kava 22 Okt 2012, 16:05

Danda, to kad ti bude komsija kupovao auto, ne gledas, a kad dajes iz svog dzepa, gledas na sve. Je li bolje za koju god da vrijedi od 5 do 7 k nego 3k i plus nece svako ni da ga uzme i jos ga smecem nazivaju. Ti kao sa Marsa da si pao pa ne znas o tome.

Autor Sony 22 Okt 2012, 16:20

dci od 90 ks sa klimom kosta malo vise no 208 HDI sa 90 ks, tako da je cena za pocetni period saglasna PSA braci. Sa Kiom necu da poredim, zbog Mangea i njegovog buduceg 1.2 Tce koji ce dobrano da kosta ... Ne znam da li smem sa focusom...
Cudi me da u kliu ne nude dci od 110 ks, barem u nekom jacem paketu opreme

Autor Moron 22 Okt 2012, 17:26

Sony
Izgleda nisi upućen u cene polovnjaka, pa činjenice iznosiš na pamet.

Panchev9
Problem nema Renault DCI, nego remomirani proizvođači sistema ubrizgvanja, koji se ne mogu izboriti sa srskom ložom, i sl đubretima iz NIS i Knez P kuhinja. Kad Merc i sl imaju iste probleme u Srbiji, ćuti se. Inače, što savremeniji motor, više je osetljiv na gorivo. Inače svaki DCI pređe duplo više od "moćnog" TDI.

Dikh tu kava
Treba sačekati koji mesec da padnu cene Clia. Dok bude velike potranžnje, cene neće padati.

Što se Clia tiče, vidim da je enterijer značajnije kvalitetniji , bogatiji i lepši. Interesuje me da li su ozklonili najveću falinku za mene, a to je labavo - gumasta ručica menjača. Da se razumemo, menjač je ekstra kvaliteta,, a primedba je isklučivo na sistem same heble i prenosnih sajli.

Autor Mange 22 Okt 2012, 17:47

Moron
Sve je dozvoljeno, ali i nelogično :)

Autor Mange 22 Okt 2012, 17:55

Mange
Što bre meni?
Nisam pomenuo dCi..

Autor Panchev9 22 Okt 2012, 18:50

Polovično su "pošteni" za opcionale..

Autor Panchev9 22 Okt 2012, 18:56

Panchev9
Izvini, greška u koracima. Bilo je Đenki namenjeno, u vidu fusnote :)

Autor Mange 22 Okt 2012, 19:01

@Panchev99
Nije ti ovo clanak o hondi pa da se 'media prostor' koristi na neprimeren nacin... Prosto, 'nelogicno' je reno sa bilo cime porediti :)
p.s.Kad si ti pre do 'opcionala' stigao? A da 'sisaju' k'o ovce u nekim detaljima, 'sisaju' brate ...

Autor Moron 22 Okt 2012, 19:54

Mange,
replika povodom fusnote! :)

DCi koji sam gore spominjao, nije stigao da "popije" našu naftu, vozilo je kupljeno eksploatisano i na kraju "izdalo" u Belgiji, tj. od "rođenja" je tamo bilo...
Osim ako i njihova nafta nije nafta?
"Ogradio" sam se time što sam naveo da je i taj slučaj možda "izolovan" a ne pravilo.
Znam i za modele vožene ovde kojima su crkavale turbine, dizne itd. Prosto nemam uverenja da je dCi nešto bolji od konkurencije, ali ni gori?!
Spomenuo si TDI?
Nih već smatram manje vrednim od konkurencije, mada znam više svetlih primera, nego tamnih. U pitanju su 1.9 službena vozila (često gas u patosu) sa većim delom života provedenim na auto-putevima.

Nekako i dalje najviše vere imam u japance... kada su dizeli u pitanju spokojan bi bio sa 2.0 D4d :)

Autor Ðenka 22 Okt 2012, 22:43