home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sinoć je u Hit Autu, koncesiji Renault na beogradskom Starom sajmištu prigodnim programom obeležen dolazak Clia četvrte generacije u Srbiju i početak njegove prodaje. Veliki broj zvanica, među kojima su bili Fransoa-Gzavije Denio, ambasador Francuske u Srbiji, Milan Belin, generalni direktor Renault Nissan Srbija, poslovni partneri i novinari, pozdravio je Erik Graser, vlasnik Hit Auta.

Pored reči dobrodošlice rekao je da se ovom prilikom obeležava i deseta godišnjica postojanja i rada ove automobilske kuće, podsećajući na njen razvoj i uspešno poslovanje tokom tog perioda.

O novom Cliu govorio je Zoran Dragoj, direktor Hit Auta: „Saga o uspehu u prodaji modela Clio koji je Renault lansirao početkom '90. godina već se piše neverovatnim brojem 12 miliona. Došlo je vreme za četvrti deo sage koji piše automobil koji predstavljamo i očigledno da će ovaj nastavak biti uspešniji od svih predhodnih.

Danas su svi automobili oličenje tehnološkog razvoja koji je dostigao neslućene razmere ali ih je malo koji  predstavljaju kondenzovanu strast kao novi Renault Clio.

Postignuto je čak i ono što u visoko serijskoj proizvodnji do sada nismo imali, a to je personalizacija za kupca što je do sada bila privilegija znatno više klase.

Ne treba samo oni koji su zaljubljeni u tehniku da znaju da ima puno toga što je direktno iz razvoja Formule 1 prešlo u serijsku proizvodnju, a to su važni sklopovi u motoru, grafitirani električni klipovi...

Kao najnoviji predstavnik Renault game koja je do sada bila poznata po povećanju ekoloških standarda po sistemu Eco2, novi Renault Clio dostiže nove vrhove, a to je potrošnja od svega 3.2 litra na 100 km i emisija CO2 od samo 83 g.“

Cena Clia 4 počinje od 9.990 evra, a može da se kupi i na lizing i putem kredita, kao poklon predviđena je produžena garancija od pet godina. Svi zainteresovani mogu da zakažu probnu vožnju na telefone 011/2018-036 i 011/2018-038.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 4058



Komentari

Ma, je li ono naš "Salajko" na drugoj "sliki", drugi sa desna? E, znao sam ...

Autor Moron 31 Okt 2012, 12:27

Mogao bih da svratim da ga pogledam. Zanima me da li je i užuvo ružan kao na slikama.

Autor Predrag 31 Okt 2012, 12:32

'grafitirani električni klipovi' - valjda neko ume da mi objasni šta je ovo...

Autor Dima 31 Okt 2012, 13:25

@ svi

Bio neko na sajmištu? Imaju li ga u salonu?

Autor Diklh tu kava 31 Okt 2012, 14:03

Moron,
grešiš to je Energy, Salajko bi mogao biti onaj što sa M.Belinom prijatno ćaska? :)

Autor Đenka 31 Okt 2012, 15:29

P.S. Nekom lep, nekom odvratan, a ja lično mislim da Renault ulazi u trku za najlepšu gamu, polazeći od novog Clio-a, pa preko budućeg Megane-a, ponovo sam ga se podsetio: http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/308/60990/new-peugeot-308-and-renault-megane-pictures/page/3/0#main-content-area

Autor Dikh tu kava 31 Okt 2012, 17:00

Ovaj na "sliki" је "dci" za ContiEcoContact gumama. "Podkrila" su mu uradjena u "punom formatu" ( a ne kao kod dačije ). Pod je pun aerodinamičkih "ploča" ( čak i na delovima zadnje osovine ).
Zadnji branik nema u sebi metalnu "gredu" ( već plastičnu ).
I tako ...

Autor Moron 31 Okt 2012, 22:14

Dikh,
evo Moron sve objasnio do "finesa" :)

Stoji baš ovaj crveni na sajmištu u "poluprevrnutom" stanju napolju, te se lako može i "stomak" videti.
Ono što sam po mraku mogao skenirati (ne mnogo) taman mi se sve i svidelo, izgleda odlično, bar meni mnogo bolje nego na "sliki"...
Ova me(n)talik crvena mu stoji "drsko" dobro za razliku od one plave "polizia stradale" na primerku unutra u salonu!
Tog su baš mogli izložiti ispred "29"-og sa sve rotacijama...

Iz nekog ugla gledanja (slično poziciji na prvoj slici) izgleda kao panter u skoku, mogu samo zamisliti kako će "nervozno" izgledati neki "RS"?!

Eto toliko, hitaj tamo pa "doživi"... :)

Autor Ðenka 31 Okt 2012, 23:26

Đenka,

Overio juče. Deluje kao kvalitetan proizvod. Taj napolju je Dinamique dci, onaj u salonu je Expression tce. Mesta za vozača (185 cm) ima recimo prilično solidno, nazad već ne. Naslon za ruke ili ne može da se podešava po dužini, ili ja to nisam uspeo. Gornji deo armature je presvučen nekim gumiranim materijalom kod oba nivoa opreme, dakle, nije cela konzola izrađena od gumiranog materijala, nego presvučena, nešto kao kod poslednje revizije Leona i Aurisa. Svejedno, deluje prijatno. Touch screen funkcioniše dobro. Samo vozačev prozor ima automatiku, ostali ne. Ručica menjača iz Clio-a 3. Testiraću dci kad ga registruju. Da li bih ga kupio? Sa određenom nivelacijom cena - da. Postavlja se pitanje šta je bolje, Clio ili Rio. Meni lično mnogo lepši Clio.

Autor Dikh tu kava 01 Nov 2012, 09:26

Niste napisali je li plastikaner kako Dejan L stalno konstatuje.

Autor salajko 01 Nov 2012, 11:53

@Salajko
Kakvi su tvoji utisci?
Meni malo zasmetalo ( u sklopu cene ) da i najbolja verzija ima dobose pozadi, pa bi mi teze bilo uraditi 'brzi servis'. Ne bih sad poredio i rekao koja druga vozila ove ili nize klase imaju te diskove. Znam da bi neki rekli da su oni suvisni, ali mislim da na vozilu od 15.000 nisu ...

Autor Moron 01 Nov 2012, 12:19

salajko,
ma pusti to, evo vidiš da ima nas sa vrlo pozitivnim utiscima :) nego šta gosn Belin kaže u neoficijalnom ćaskanju? Kada "akcije" počinju i tako to ...
Jel se ono šampanjac pijuckao ili neka kratka žestina?
Mange jel viđen (ako ga uopšte znaš), mislim pozvan je na više ovih događaja pa da li je baš na istom bio ...

Autor Đenka 01 Nov 2012, 12:43

Moron, Đenka
Drago mi je da su vam utisci dobri. Jer Renault je obično imao loše prve utiske zbog bezveznih sitnica enerijera.
Neko pomenu ručicu menjača da je identična kao na Clio 3. Ako mehanizam radi isto, to je zamerka na neviđeno. Možda i najveća zamerka koju će od mene imati ovaj Clio.
Moron, zadnji diskovi na ovakvom autu u osnovnom paketu nisu neophoni, čak su i suvišni za normalne uslove.
Aerodinamični paket posvozija je odličan način smanjenja buke i potrošnje goriva.
Juče i danas sam proveo u Beogradu, ali na promociji nisam bio, Očekujem da ga probam u skorije vreme.
Salajka, ne znam. Prvi put ga ovde i vidim.

Dima
Greška, jer nema "grafitirani električni klipovi", nego suknjice klipova imaju grafitne umetke na turbo benzincima, kao i posebnim postupkom cementirane bregaste... Obe stvari su sa Renault F1 motora,

Autor Mange 01 Nov 2012, 16:23

@Mange
Ja ne govorim o 'osnovnom', vec najskupljem paketu i najjacemm motoru...
A za masu koju ima, clio moze da ima ne samo dobose na sva 4 tocka, vec i V-brake :)

Autor Moron 01 Nov 2012, 18:19

Mange
Kasnije sledi izveštaj o novom Cliu ;) Idem sada ;) Gori je nego što sam mislio. @auto nam je mnogo vredan pa je obrisao komentar na drugom mestu brzinom svetlosti. Sada sam ga ostavio na pravoj temi ;)

Autor Predrag 01 Nov 2012, 18:26

Vidi Predraga sta ovde sada pise, a na licu mesta danas bio odusevljen....

Autor Moron 01 Nov 2012, 18:28

Moron
Najači motor tek treba da dođe. 1.2 TCE od nekih 115KS i on će imati diskove pozadi, nadam se. Inače, diskovi su veliki problem na malim kolima, zbog korozije. Znaš priču.... :)
Inače ovaj Clio je lakši od prethodnika. Zanimljivo je da postoje zadnji doboši prečnka 8 i 9 cola.
Znaš li da se u Nemačkoj ne može registrovati automobil sa korodiralim diskovima ili vidno čišćenim i obrađivanim?

Autor Mange 01 Nov 2012, 18:29

Moron
Nema šanse da ti poveruju ;)

Autor Predrag 01 Nov 2012, 18:29

@Predrag
Sta pricas?! Pa jesmo li danas zajedno gledali a dok smo sedeli ti se odisevljavao koliko mesta ima, pa i pozadi? Crn bio ...

@Mange
Primetih da ima dobosa u dve velicine.
Kad bi to iz Nemacke ovde bilo, pola kola ne bi registrovali.
Zato ja svako vece ili pre kise diskove sa WD40 zastitim ...

Autor Moron 01 Nov 2012, 18:51

@Predrag
jedva cekam tvoje utiske o Kliju, osecam da ce biti hit veceri... :)

Autor carobnjak 01 Nov 2012, 20:15

@carobnjak
Siguran sam da ce u osnovi reci da je Clio IV bar dva puta bolji od fobije ili klia 2 ...

Autor Moron 01 Nov 2012, 20:59

@Moron
naravno, vec se radujem... :)

Autor carobnjak 01 Nov 2012, 21:07

Zaspacu... Gde je Predrag sa hvalospevima?

Autor Moron 01 Nov 2012, 22:10

carobnjak
Neće Predrag ništa da kaže što će biti povod za sprdnju

Moron
Kreće pisanije ;)

Autor Predrag 01 Nov 2012, 22:57

"A sad malo Kristina".. :)

Autor Panchev9 01 Nov 2012, 22:59

@Predrag
ma kakva sprdnja?
Znas da cenim tvoje misljenje, samo pazi sta pises... :)

Autor carobnjak 01 Nov 2012, 23:01

Danas sam bio u salonu i detaljno sam pregledao Clia 4. Potrudiću se da budem realan iako mislim da je automobil čist šminkeraj bez veće upotrebne vrednosti (da ne kažem budalaština). Počeću od spolja. Farovi su i uživo veličine točka, a hauba deluje kao bezlična gomila lima. Rešetka na braniku je toliko retka da se kroz nju vidi hladnjak pa deluje malo jeftino i nedorađeno. Automobil je vidno sužen u zadnjem delu na uštrb prtljažnika i širine zadnje klupe. Zadnje staklo (njegov upotrebljivi deo) je jako malo, zadnja svetla su neproporcionalno mala i ružna, a pobednik kompletnog dizajna i funkcionalnosti su stakla u C stubovima. To uživo izgleda toliko smešno i jadno da nemam reči. Mnogo bi inteligentnije bilo da su te "špijunke" iskorišćene kao mesto za kvake kada su već insistirali da ih smeste na ovako glupo mesto. Znači sve od B stubova pa do zadnjeg kraja automobila bi moglo iznova da se uradi ne bi li se ispravile sve navedene greške.

Enterijer je prilično klaustofobičan što je posledica oblika karoserije i spoljnih propusta. Kvalitet materijala je dobar, isto važi i za završnu obradu. Nisam uspeo da pronađem idealnu poziciju za vožnju i pored svih podešavanja jer mi je gas previše blizu čak i kada mi je pedala spojnice granično daleko. Za pohvalu je podešavanje volana po dubini, mada ko to danas nema. Sedišta su udobna ali imaju slabu bočnu potporu i kratak sedalni deo. Menjač ide lako, ali ima malo duže hodove. Materijal i oblik volana je prijatan. Mislio sam da je Fabia jedan od nepreglednijih automobila B segmenta (ako ne i najnepregledniji), ali Clio je po tom pitanju još gori. Ne vidi se ni delić haube, vetrobransko staklo je zakošeno tako da prednji kraj deluje kao da je negde tamo u daljini ili ga nema. Preglednost unazad je jeziva i bez komentara. Slobodno su mogli da ukinu sva stakla i da postave parking senzore, ne bi se primetila nikakva razlika. Glava mi je previše blizu krova, a napred deluje kao da nema dovoljno mesta po širini. Centralna konzola izgleda jezivo, jeftino, kao da je prišrafljena i to loše pošto može da se pomera rukama. Tačnije, izgleda kao neka ploča sa dva ventilaciona otvora i par dugmića. Nemam reči. Nisam nikada video nešto ovako glupo.

Instrumenti su onako. Možda jedini detalj koji uživo izgleda bolje nego na slici, ali opet čemu sve to. Digitalni km sat, obrtomer levo, mala skala za gorivo desno, pokazivač temperature nema (današnja glupa moda)...

Suvozačevo mesto je takođe skučeno. Kolena su jako blizu komandnoj tabli (zatvorenoj polici). Iznad nje postoji neka poluupotrebljiva otvorena ostava. Stopala su na podu postavljena previše vertikalno što zamara na dugim relacijama (problem kod većine novih modela).

Zadnja klupa je posebna priča. Vrlo je uska tako da po širini ima mesta samo za dvoje, a mesto u sredini je uzdignuto kao da hoće da stave do znanja da je neupotrebljivo. Mesta za glavu ima granično (bolje reći nema), a nasloni skoro da udaraju u krov. Iza vozačevog sedišta koje je podešeno za mene ne mogu ni da pokušam da sednem, a iza suvozačevog koje je podešeno tako da jedva imam mesta (da ne dodirujem komandnu tablu) uvučem se sa teškom mukom a kolenima duboko zalazim u naslon suvozačevog sedišta.

Zadnja stakla su visoko postavljena što dodatno pojačava utisak da je kabina uska i mračna, što zapravo i jeste.

Prtljažnik je pristojene veličine (mogao je da bude i veći), a zbog oblika zadnjeg dela karoserije je uži nego što bi trebalo, čak ima i neke špiceve po sredini od otvora vrata.

Sve u svemu, zarad lošeg dizajna žrtvovano je mnogo toga: komfor, preglednost, prostranost... i smatram da ne spada u automobile koji se kupuju iz racionalnih razloga jer nema šta racionalno ni da ponudi. Kupovaće ga oni kojima se dopada i koji imaju višak para da im ćerka, žena ili devojka prate "trend". Upotrebna vrednost mu je na niskom nivou, toliko da Clio 2 deluje kao auto koji može više da pruži, da ne govorim o Cliu 3.

Korak nazad.

Autor Predrag 01 Nov 2012, 23:37

P.S. Voleo bih da probam novi 0.9 TCE i da vidim koliko je udoban, stabilan, upravljiv, kako koči, koliko je bučan... Ima vremena. Mada me auto kao auto ne interesuje i ne bih ga nikome preporučio.

Autor Predrag 01 Nov 2012, 23:40

Predrag
Odakle toliko pesimizam prema Clio 4? :)
Ovo je auto koji pruža više od prevoza i kombija.
Nisam ga video i sedeo u njemu. neću ga mnogo komentarisati dok ga ne probam.
Što se Skode tiče, glupo je i porediti, kao recimo stari i novi vek, a posebno kad se uzmu i aktuelne Skoda cene, sve postaje jako smešno.

Autor Mange 01 Nov 2012, 23:49

@Predrag
ih brate, pretera ge sve u "sesnajs"...

Autor carobnjak 01 Nov 2012, 23:54

Mange
Jesi li ti namestio alarm na telefonu kada neko pomene Renault?
:)
Ako jesi, odlično radi.. Mora da je Japanac.. ;)

Autor Panchev9 01 Nov 2012, 23:55

auto
56 redova je napisao Predrag o automobilu..
Da li je to rekord? Pogotovo o nečemu što nije voženo..

Autor Panchev9 01 Nov 2012, 23:58

Mange
"Prodisao" sam nakon što sam iz Clia ušao u Fabiju. Možeš da je smeštaš u koji god hoćeš vek, ali ona je za Clia 4 ozbiljan automobil ;) Ako si realan, a jesi, primetićeš sve isto što i ja kada budeš ušao u njega. Sa mnom se nećeš složiti jedino ako ti je bitno samo vozačevo mesto kod kojeg propusti mogu da se progutaju. Ali čemu onda 5 mesta i preko 4 metra dužine. Nisam pesimistički nastrojen prema novom Cliu već sam ga vrlo realno sagledao. Moram da priznam da mi je žao što je takav. reno više nije ni "R" od onoga što je nekada bio. Sada pravi poluupotrebljive igračkice i konfekciju najgoreg tipa. Šteta.

Autor Predrag 01 Nov 2012, 23:58

Panchev9
Obično kad se ja pojavim neko kudi Renault. takva mu sudbina :))

Predrag
Jako je glupo očekivati da se u ovakvom automobilu vozi 5 ljudi od po 190cm. Za to je i Fluence mali....

Autor Mange 01 Nov 2012, 23:58

Pančevski
Pao je na prvom testu toliko da ga ne bi izvukle ni najbolje vozne karakteristike ;)

Generalno sam jako razočaran po pitanju novih modela, a poslednji koji mi se dopao je Ceed uz manji broj (estetskih) zamerki, iako mi na slikama nije delovao ubedljivo.

Za mene automobil nije statusni simbol, nije šminka niti nešto čime treba da skrećem pažnju. Za mene on predstavlja prevozno sredstvo koje u svakom pogledu treba da bude što funkcionalnije.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:03

@Predrag
kazes enterijer deluje jeftino...
Koji nivo opreme je u pitanju i u kojoj kombinaciji boja?

P.S. to sto pricas o preglednosti i manjem komforu pozadi vazi za 90% modela te klase...

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 00:05

Mange
Pa to je još veći problem što je Fluens mali! Tek on nema smisla. Reno po meni grdno maši po pitanju unutrašnjeg prostora i zbog toga gubi silne kupce. Uređenje unutrašnjeg prostora, preglednost i funkcionalnost u svakom smislu je ono čime VW dobija konkurenciju koja nikao da shvati gde greši. Ko igra na kartu dizajna prolazi kao što prolaze Reno, Pežo, Citroen, Alfa...

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:06

Predrag
Ti kao iskusan "procentitelj" automobila, moraš da umeš da se spustiš na nivo onoga kome je automobil namenjen.
Očigledno da za tebe nije, ali to ne znači da je loš i da ne valja i da nije za preporuku.
Po tome znači, kad bi ocenjivao kamion, opet bi rekao da je nepregledan jer nema zadnje staklo sl...
Ja odma, bez gledanja znam da nije za tebe, ali to ne znači da ne valja, kao što Suzuku SX4 nije za mene ali ne znači da ne valja!?
Polako moraš da počneš da prihvataš nove oblike, shvataš različite potrebe...
Za mene Fabija ima najuža sedišta u klasi, sedenje kao na kafanskoj stolici.... ali eto tebi odgovara i ja znam kome je mogu preporučiti a kome ne. Pričaš o potpori bočnoj sedišta u krivinama. Pa fabija je nema uopšte... alo kome treba to? Meni da, ali tebi nije bitno...

Autor Mange 02 Nov 2012, 00:07

carobnjak
Zato sam u par navrata i generalizovao priču. Ovo je moje mišljenje i pogled na automobile ne želim nikome da ga nametnem.

Nisam ni u jednom trenutku rekao da enterijer deluje jeftino. To se odnosi na onu nakaznu centralnu konzolu koja me podseća na nadgrobnu ploču, čak se i sija kao crni mermer (granit). Namerno sam ušao u srednji paket, a kombinacija boja je ok, smirena i elegantna varijanta.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:09

Mange
Videćeš sve kada budeš ušao u Clia sa osnovnim/srednjim paketom. Onaj viši ima bolja sedišta, ali ne zaboravi da ima da se doplati i Fabija sa polukadicama.

Rekao sam kome je automobil namnenjen, ćerkama, ženama i devojkama, anjima nije bitno ono što meni smeta. Racionalni ljudi sigurno neće da kupuju Clio. Nisam rekao da je loš i da ne valja, to će vreme da pokaže, ali ne bih ga preporučio onima koji razmišljaju kao ja. Nekoj drugarici koja se uglavnom vozi sama, što da ne.

Najuža sedišta u klasi ima Opel Corsa. U Fabijina sam stao bez problema.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:14

Predrag
Automobil ima drugačije sedenje od autobusa, vanova i sl. Ti ciljaš ka automobilu koji ima stolice a ne fotelje. To znači da en uživaš u vožnji, nego ti je autommobil prevoz. Pokušaj to da shvatiš, jako je jednostavno. Sedeći na stolici nemaš osećaj vožnje, ne osećaš tikove automobila, nemaš pravu reakciju, imaš odvojeno kretanje od automobila. Znači mnogo teže bezbedno voziti. A ti se uhvatio gledanja na zadnja bočna stakla, što je nonsens! Voziti 60km/h u gradu i okretati glavu u stranu za više od 90 stepeni. Pa to nije opasno, nego totalo neracionalno i ubitačno. Da okreneš glavu i nešto sagledaš treba ti 3 sec najmanje a pri tome auto pređe bez kontrole 50m, što je jednako zaustavnom putu pri 100km/h!!!!
Znači tražiš nešto sto nije normalno za korišćenje, i po tome ceniš auto.

Autor Mange 02 Nov 2012, 00:17

Mange
Sedeo sam u 500 L u kom se sedi kao u autobusu, tako da mislim da razumem na šta misliš, ali nije to ono na šta ciljam. volim da sedim dovoljno nisko/visoko da imam normalnu preglednost, a da se ne naruši osećaj o stabinosti.

Nekoliko puta u retrovizorima nisam video vozilo koje se kretalo pored mene, tako da bi bilo svašta da se nisam okrenuo.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:23

@Predrag
to je taj crni klavirski lak koji mi se ne dopada uopste!
Ima ga i novi Ceed i to u skupljem paketu...
Tezak kiceraj!

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 00:25

@Predrag
eto ti u 500L stane 5 dvometrasa sa 5 kofera pa opet nisi zadovoljan! :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 00:27

carobnjak
Negde ta crna sjajna plstika izgleda pristojno, ali ovde izgleda kriminalno.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:29

Predrag
To što nisi video vozilo u susednoj traci se dešava i ono je bilo tik pored tebe (dužinski do pola zadnjih vrata a bočno prilično udaljeno, više od 2m) i dovoljno je baciti pogled do pola zadnjih stakala, a nikako kroz C stub i sl.. Zato treba imati dobre retrovizore, sa spoljnim delom na kraju koji unanjuje. To treba da gledaš na autu.

Autor Mange 02 Nov 2012, 00:29

carobnjak
O 500 L neki drugi put.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:29

Predrage,
dobro si prošao od Mangeta!
Ubeđen sam bio da će te brenerom "češljati" i rektalni ti pregled papagajkama obavititi :)
Treba još Salajka "preživeti" i na konju si... :)

Jesi vala "pohvalio" Clia, ko majka ludu ćerku!
Pa bar da si rek`o boja lepa na odvratnom autu, nego ni to... :)
Kako si pričao o sedenju, da te ne znam i lično pomislio bi da si k`o pauk građen, više nogu nego prstiju?

Nemoj ići neko vreme preko "starog sajmišta", možda ovi "hvalospevi" dobacuju do njih, pusti...
:)))

Autor Ðenka 02 Nov 2012, 00:33

carobnjak
Vidi:

http://gearheads.co.za/wp-content/uploads/2012/09/Renault-Clio-4-interior-2012.jpg

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:33

@Predrag
ovo deluje jos sasvim pristojno! Zamisli one prolecne kombinacije boja...
Ovde su sedista bas vrhunska, a boje su bas po mojem! :)

P.S. konzola je za fejsbuk generacije, tako se i reklamirao...

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 00:37

ĐenkE
Mange me voli pa mi prašta. Da je neko drugi bilo bi strašno :)

Pokušava da me "opameti" i "preobrati", ali od toga nema ništa.

Boja je odvratna, neka plava gora od šerpa plave. Pa onu boju nisu imali ni Yugići iz perioda sankcija :))

Ona crveno-narandžasta je već vrlo lepa ;)

Jesi li ti ušao u automobil ili si ga samo šacovao spolja kao ono veče onu uvijenu Dačiju?

Možda i ti pomisliš da si pauk, ali pošto si navikao da se grčiš, tebi će verovatno sve biti oket ;) Na vozačevu poziciju imam najmanje zamerki, osim što mi je pedala gasa nekako uvek blizu.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:39

Predrag
Kad stisneš pedalu gasa do "daske" onda će biti taman. Tako se vozi Clio :))

Autor Mange 02 Nov 2012, 00:42

carobnjak
Pa kažem ti da je kombinacija boja pristojna i elegantna. Ovi što me napadaju očigledno nisu pažljivo čitali moje komentare. Ima u njima i nečeg pozitivnog i pohvalnog, ali kritike su prevladale ;)

Unutra mi pored nedostatka prostora, svetlosti i skučenosti najviše smeta ta odvratna centralna konzola u diskmen stilu (ako posmatram sa vedrije strane), ili u stilu nadgrobnog spomenika. Ne znam kako im je palo na pamet da naprave tako nešto...

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:44

Mange
Još ako se tako vozi... pa onda je tek za izbegavanje ;) stiskao sam onu mučenu Fabiju 1.4 do daske, skako sam po gasu iz sve snage ali nije bilo efekta :)

Stvarno bih voleo da probam 0.9 i 1.2 TCE, ali čak ni da se odlično pokažu to neće promeniti moje mišljenje o ovom automobilu.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:47

Evo da priznam nešto javno. Redizajnirani Focus 2 je baš po mom i žao mi je što ga nisam kupio umesto Fabije. To je po meni automobil za primer.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:49

Nisam pristalica novog Clio enterijera(http://www.netcarshow.com/renault/2013-clio/)..
Ali kako može biti lošiji od Fobijinog(http://www.skoda-uae.com/Fabia_Active_design.php)...

Đenka
Pao sam posle zadnjeg komentara.. :)))

Autor Panchev9 02 Nov 2012, 00:51

Panchev9
Pordiš babe i žabe. Fabijin totalni klot i nafrakani Clio sa sve spomen pločom :)) Kvalitet upotrebljenih materijala je vrlo sličan (tu prednjači nakazica 208), ali Fabijin je daleko prostraniji, malo širi i mnogo funkcionalniji.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 00:55

@Predrag
bazna verzija ne bi trebalo da ima taj odvratni klavirski lak?

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 00:57

Predrag
A kakav je taj supersonični full Fabijin?! Samo žućkast, sa automatskom klimom(ako ima) i sa radio aparatom(nije sa onom pripremom za radio).. I na nivou iz 90-ih godina..
Tek kad se budeš "razveo" od fobije bićeš realan..

Autor Panchev9 02 Nov 2012, 00:58

Panchev9
Automobile posmatramo na potpuno drugačiji način pa je svaka diskusija nemoguća. Kod enterijera cenim ono što ti i ne primećuješ, a ono što je tebi bitno je meni na poslednjem mestu.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:01

Predrag
Hvala Bogu da je tako..
Kada bih ja "testirao" automobile kao ti Clio, nikad ne bih izašao iz voza.. "Spavaća kola" su najbolja..

Laku noć

Autor Panchev9 02 Nov 2012, 01:04

Panchev9
Evo jednog nesupersoničnog (jer takvih nema kod ozbiljnih proizvođača) i veoma funkcionalnog:

http://www.themotorreport.com.au/content/image/2/0/2011_skoda_fabia_rs_and_fabia_wagon_rs_07-4b8dcf87bc20c-mc:1010x666.jpg

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:04

Panchev9
A kada bih ja birao auto kao ti, verovatno da ga nikada ne bih ni kupio.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:06

Panchevski,
ako i dođe do "razvoda" predviđam bar 2 braka u narednih 10-ak godina.
Prvi sledeći s "Rapidom" a onaj drugi s "Oktaviom" ...
Ako i biciklista uđe u "kolo" sa "Superb" ulaznicom, živeti se moći neće :)))

Autor Đenka 02 Nov 2012, 01:07

Samo vi gledajte oblike i šare. Nikada se nećemo razumeti.

Rapid, Octavia, što da ne? Moron ako je pametan kupiće onaj Superb Combi za one pare bez razmišljanja. On je bar racionalan čovek. Vas dvojica-trojica ste više pristalice škole Dekija plastičara ;)

PozZ za Dekija ;)

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:15

Predraže vraže ;), ima jedna narodna , ali ne bi sad o tome.
Šta reći na sve dosad napisano , nego samo veliki animozitet prema Renaultu.

Ovo za prostranost ga brate pretera , prostor je na nivou Clia 3 , samo zbog više linije prozora i nižeg položaja sjedenja dobija se samo dojam manjka prostora , uglavnom prostranost na nivou klase.

Dizajn je fenomenalan (iako se o tome ne raspravlja)

Meni u top 3 gradske klase.

A što se tiče 0,9TCe mogu reći da me pozitivno iznenadio , i snagom i kulturom rada.

Iako bi moj izbor bio 1.2 TCe , jer je to fantastičan motor , vozio sam ga u staroj verziji (Clio 3) i ne da me oduševio , u Cliu 4 ga nisam probao (jer ga još nema u ponudi) ali bi trebao biti odličan jer je dosta jači a sam auto lakši...

Autor Đorđe 02 Nov 2012, 01:33

Đorđe
Klasa spolja raste, a unutra se smanjuje. Loš trend, naročito za one koji ga prate ;)

Izreku znam, ali na mene nije primenljiva :)) U prenesenom značenju takođe nije primenljiva. Šta ću kada sam navikao na bolje ;)

PozZ!

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:41

@Predrag
jel sad vidis da sam pogodio da ce tvoj komentar biti hit veceri? :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 01:42

Čaki
Ma biće hit duže vreme ;) Ovi što hvale Clia ili su niski, ili im ništa nije bitno osim mesta za vozača koje nije ništa specijalno.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 01:45

Zanimanje "Kušač automobila" ...

Autor Moron 02 Nov 2012, 10:52

Moron
Da bi neko bio "kušač automobila", osnovno je da na dnu komentara ostavi konstataciju, za koga jeste ili nije jedan auto, odnos cene i nivo usluge.
Predrag je "malo" počeo da zanosi ka dizajn sekciju Bloga, a sebe uzima kao etalon u "testiranju", Podseti me na one lutke u Ncap Crash testovima :)))

Autor Mange 02 Nov 2012, 15:58

Mange
Ja u Clio 4 seo nisam, samo samo “noćom” pored njega “klečao”, tako da o unutrašnjosti vozila nemam šta da kažem...
Predrag? On i ja načelno “delimo” deo “kriterijuma”, oko poželjnog načina sedenja u vozilu ( klupa iz parka ), količine prostora za putnike i poželjne pregledosti ( vezano za C stub ). Ali sam do sada već imao prilike da se uverim da njegovom i mom telu ( mada smo slične visine, ali svako degenerik na svoj način, meni kratke noge, a njemu trup ), trebaju različita sedišta ( njemu je zbog natprosečno dugih nogu kratak sedalni deo svakog sedišta i svuda ima problem “visećih butina” ), različit položaj za volanom, kao i da imamo različit “osećaj komfora” ( posebno na zadnjoj klupi ). Prosto i on i ja se uopšte ne uklapamo u “prosečnog čoveka”. Inače, u svetlu njegovih konkretnih komentara za Clio 4, razmišljam šta bi bilo da nije “objektivan” ( kako navodi ), pri čemu deo njegovih komentara vezanih za komfor propisujem upravo tome što je “degenerik” ( fizički ), mada mi deo komentara ukazuje da ga je malo “uzelo i u glavu”, jer se kod njega ( čak i kada neke pojedinosti pohvali ) unapred gotovo uvek zna “konačna ocena” za svako vozilo koje nije škoda ( tako da clio 4 drugačije i nije mogao kod njega “da prodje” nego li je “prošao” ) , pri čemu bih ja bio još veći degenerik u glavu kada bih rekao da je sve glupo što je ovde napisao. Naprotiv, napisao je i dosta pametnih stvari, ali sa aspekta mojih pogleda na svet automobila ( kao čovek koji traži “kocke” u koje može dosta da se stavi ljudi i stvari ). Pod “pametnim” mislim i ono što je rekao za kvalitete koje načelno gaji VW ( “prostor”, kod većine modela ) i da ne pati toliko za dizajnom ( čemu neki često daju prioritet u odnosu na prostor ).
Uopšteno, ovde je noćas bilo veoma pametnih, a i izuzetno duhovitih komentara ( pa i ono tvoje poredjenje sa kamionom ) i zaista mi je žao da je ova tema “sahranjena” dok sa ja spavao. Svima svaka čast, da ne imenujem, da ne uvredim nekog koga neću pomenuti. Retke su takve teme na kojima se zakači toliko stvarno dobrih komenatara ...

Autor Moron 02 Nov 2012, 16:44

MangE
Više puta sam u svojim komentarima naglasio za koga je Clio 4. Ponoviću još jednom, nije problem: za žene, devojke i ćerke, za one koji su niski pa im ne smeta nedostatak prostora na svim mestima osim vozačevog, ili za one kojima je bitno samo vozačevo mesto a žele da se voze u "trendi" vozilu čiji dizajn traje jednu sezonu. Šta da radim kada se tebi Clio 4 dopada a priori, a ja sam nakon detaljnog pregleda bez probe shvatio da je za mene to polu-automobil jer ne ispunjava polovinu (mojih) zahteva. Ako si realan, možda i ti primetiš isto kada ga budeš uživo pogledao, ali ne verujem...

Moron
Hvala na pohvalama! Obiđi Clia 4 pa se uveri u ovo što sam napisao. Ostaje mogućnost da sam negde preterao, ali neke stvari su me toliko iritirale na tom autu da je odlično postalo dobro, dobro loše, a loše katastrofalno. Sve je možda skliznulo na dole, ali ne menjam svoj stav da je Clio 4 još jedan pomodarski polu-automobil, sezonski prolaznog dizajna, koji ne donosi ništa specijalno novo, ništa toliko vredno hvale, sa vrlo kritičnom upotrebnom vrednošću. Ne vidim zbog čega bi ostao upamćen. Jedan je Reno 4, jedan je Reno 5, a ovo je smejurija.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 17:53

@Predrag
e bas si ga lepo objasnio! Po istom nacinu gledanja i za mene je Fobija "pouautomobil" a mozda i samo "cetvrt"... :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 17:59

Predrag
Doista jesi pominjao neke žene, decu u pežorativnom smislu....
Ali ša bi onda rekao za automobil tipa tvingo, Pug 107 i sličnim? Jel ne valjaju zato što ti ne možeš da sedneš unutra na zadnju klupu?
Po toj filozofiji ne valja ti ni jedna Merc limuzina, Audi A6, BMW, jer imaju jako nizak krov i nisko sedenje?
Tu nisi realan, ne radi Clia, nego uopšte.
Nije svugde prioritet iskoristiti MAX unutrašnjost. Max iskorišćena unutrašnjost i komfor, obično ne idu pod ruku.
Ako želiš iskorišćenje, pogledaj od Renaulta, Modus. Boljega nećeš naći, ali ??? U Srbiji ga neće!
Ja lično drugačije tražim odgovarajući auto. Ljudi tvoga ukusa su obično školovani ljudi, ali ljudi koji nisu duhom vezani za automobil, nego ga gledaju samo kao prevoz.

Autor Mange 02 Nov 2012, 18:07

@Predrag
a da li si ti ikada cuo podatak da svetska statistika kaze da 75% vremena vozac vozi SAM!
Sta si vise zapeo za tu zadnju klupu, kupi autobus! :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 18:16

Čaki
Pa naravno, jer ti pripadaš dizajn sekciji, a bitno ti je samo mesto vozača. Kada budeš našao neku dvometrašicu ili ti deca porastu posmatraćeš automobil i na drugačiji način. :) Nećeš biti bitan samo ti ;)

Mange
Sav ženski rod sam pomenuo na pravi način ;)

Twingo 1 (ali samo on, ne Twingo 2), 107, C1, Aygo, Splash, ... su genijalni mali automobili sa odličnom iskorišćenošću prostora, praktičnošću i preglednošću. Da li mi veruješ da u svim navedenim ima više mesta nego u Cliu 4? Verovatno ne.

Od premijuma koje pominješ po istim kriterijumima otpada i A4.

Za mene automobil mora maksimalno da ispunjava sve osnovne i sporedne zahteve u odnosu na svoju veličinu.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:18

@carobnjak
Pa tih 75% treba da kupi mali automobil (Smart, 107, C1...) a ne da se voza u autu od 5 m. Nekada to ne dozvoljavaju mogućnosti (dva automobila), a nekada kompleksi.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:22

@Predrag
ja gledam auto u celini!
Nisam ga jos video uzivo, pa cu utiske napisati naknadno, planiram da idem do salona.
Mislim da preterujes prema svemu sto nije Skoda, a drugo, kriterijumi su ti najblaze receno cudni.

Da li ti znas da ne postoji auto B segmenta koji je komotan za 5 putnika? Isto vazi i za vecinu C modela...

Zato postoje velike limuzine, MPV, karavani, autobusi itd.
Njima se posveti i bices zadovoljan ( a i mi!)... :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 18:23

@Predrag
ne kapiras ti, ne 75% vozaca nego VREMENA svih vozaca provedenog u voznji!

Ti apsolutno nema sta da trazis u B a ni C segmentu, lutas druze... :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 18:27

carobnjak
Verujem da ćeš ti biti oduševljen.

Mislim da ne preterujem. Ne mogu da promenim svoj stav jer mislim da je ispravan. Nemoj da me teraš da navodim primere prostranih automobila u B i C segmentu. Džabe ću da pišem jer će http://www.polovniautomobili.com/oglas2262662/yugo_koral_in/auto da obriše.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:29

P.S. Ovaj link je slučajno uleteo... :)

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:30

Predrag
Kod automobila je sve kompromis. Kod mene je to legalno i ispravno. Recimo:
-Snaga motora i potrošnja goriva;
-Udobnost i ležanje;
-Prostornost i način sedenja;
-Visina karoserije u vezi potrošnja goriva i maksimalne brzine.
-Dizajn i preglednost i koef. otpora vazduha;
-Bezbednost i težina koja opet utiče an vozno - dinamičke karakteristike i potrošnje goriva;
-Benzin - TNG - dizel......
Mnogo tu ima koječega.

Da li postoje dva čoveka koja imaju jednake kriterijume. Ali zato MI koji smo kao neki auto eksperti moramo da umemo da procenimo potrebe čoveka, da mu možda promenimo naviku, ali samo uz ocenu njegovih potreba a ne svojih.
Isto tako kad se pojavi neki auto treba realno proceniti, kome zašto i kako preporučiti ili ne.

Autor Mange 02 Nov 2012, 18:31

carobnjak
Na to sam i mislio ;)

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:32

Mange
U pravu si. Za mene i one koji auto doživljavaju kao ja Clio 4 nije. On je za sve gore navedene ;) Za njih može da bude i najbolji auto na svetu ;)

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:34

@Predrag
e taj autic koji si linkovao je savrsen za tebe! :)

@Mange 18:31
potpuno se slazem!

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 18:36

@Predrag
na zapadu se ovakvi automobili koriste kao drugi u porodici, a ne za put na more ili na Mars kao sto ti trazis...
I nije sigurno namenjen strucnjacima u Srbiji! :)))

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 18:38

Predrag
Ja lično ne volim visk automobil, kojim se ljuljam po krivinama, ne volim bespotrebno veliki auto koji "vučem" za sobom, ne volim težak auto, ne volim meko oslanje i tvrd enterijer, ne volim velike i trome motore, ne volim automobil sa lošim kočenjem, ne volim visoke pneumatike, ne volim visok krov, malu šoferšajbnu....

Autor Mange 02 Nov 2012, 18:40

Mange
Volim dovoljno visok automobil da bih mogao da stanem u njega, ne volim ni ja da se ljuljam po krivinama. Što se tiče dužine Clio 4 je dugačak kao fabia, a mesta ima kao Citigo. Ne volim ni ja teške automobile, ali zbog bezbednosti postaju sve teži. Volim normalno oslanjanje (malo tvđe, ali ne pretvrdo kao kod Ceeda, većine Opela...) i mekša (udobna) sedišta (C4 ima sjajna). Volim energične i tihe motore, dobre kočnice koje se lepo doziraju, pneumatike normalnog profila (nikako balone i niskoprofilne) i veliku i ne previše zakošenu šoferšajbnu koja mi nije na 15 cm od glave.

Autor Predrag 02 Nov 2012, 18:50

Bijah u HIT-u. Doći ću i do klija...
Gledah ono što mene "veličinom" interesuje. Bio je Grand Scenic ( Bose Edition dCi 130 Energy, sa 5 sedišta, za 23.000 ). Ima prostora "po meri". Zameram, recimo, ventilaciju pozadi, u B stubovima, koja "duvaljka" nije veličinom ni "pola" u odnosu na ono što sam često vidjao na tom mestu. Ta duvljaka ( vizuelno ) više dodje kao stilski detalj, nego što ima funkciju, što je za kola onog volumena nedopustivo. Naslon ledja zadnjih sedišta ne može da podešava nagib ( nije nužno, ali za te pare ili "kod drugih"...). Naslon za glavu zadnjih sedišta ostaje suviše nisko i u gornjem položaju, udario bi u ramena i čoveka od 180 cm ). Ni preklapanje zadnjeg sedišta ( 2. reda ) radi ulazak na 3. red sedišta nije ništa posebno ( kod nove opel zafire je baš genijalno, ako je neko gledao ). To što mi se ne svidja lokacija i sama isntrument tabla, to je samo (ne)"svidjanje", ništa bitno. Tek, dobar automobil ... Inače, 3. ili 4. zonsku klimu ne možeš doplatiti.
Megane karavan... Ima za noge više mesta pozadi nego običan megane ( mislim da je za 5 cm veći Wb ), ali mi je glava pozadi i dalje problem. Čak ni u najvišem paketu ne mogu da se dobiju "duvaljke" pozadi ( u B stubu ili centralnom tunelu ), tako da to za karavan znači kuvanje leti i smrzavanje zimi ... Prostorno, 308 Sw je unutra nekak veći - moj je osećaj.
Megane karavan je bih kupio ...
Clio 4. Ne znam inače kola B klase i nemam šta da poredim. Na mesto vozača ( sa podešavanjem po visini ) sam lepo seo ( i našao lep položaj ), na mesto suvozača jako teško seo ( ne podešava se visina, moram naslon više da oborim ). Sedeo sam i zajedno sa jednim čovekom od 190 cm. On je lepo seo na oba mesta.
Pozadi nijedan seo nije. On nije pokušao, a ja nisam uspeo, osim u zaista izuzetno neprijatnom položaju ( glava mi je stajala vodoravno ) i to sve nakon što sam prednje sedište dosta pomerio napred ( tako da napred verovatno niko visok sesti ne može ).
Za ostale stvari u kolima nemam zamerke, stvar je ukusa. Činjenca je da se kroz zadnje staklo slabo vidi, da je malo, ali to je danas moda...

Autor Moron 02 Nov 2012, 18:58

Predrag
Sudeći po komentarima drugih nvi Clio ima sličnu prostraniost kao stari, što je potpuno dovoljno za ovu klasu. Dovoljno je za vozača do 195cm visine, suvozača i putnika iza njega do 180-185cm i jednog od 170cm iza vozača. Malo li je??
Za porodicu sa dvoje dece, od kojih je jedno u srednjoj a jedno u osnovnoj školi dovoljno.... A kad dete pređe 3god srednje škole sa roditeljima sve jedno i ne ide...
Znači ovaj Clio je dovoljan za normalnu srpsku porodicu, ma šta ti pisao. Ima ih za koje je i Kango mali, ali to su posebni "stručnjaci".
Jugo je dugo bio nacionale vozilo, i nisu se mnogo bunili.... a ti našao da Clio nije ni za koga.

Autor Mange 02 Nov 2012, 19:00

Lista prostranih tekućih modela:

A segment: C1, 107, Citigo (samim tim i UP! i Mii), Aygo.

B segment: i20, Rio, Corsa, Splash (iako je manji), Fabia, Polo.

C segment: Civic (verujem da je bar kao prethodni), Ceed, 308, Leon 2, Octavia (granično), Auris (ne ovaj najnoviji), Golf 6.

Premiumi su izostavljeni. Isključivo sam naveo one modele za koje smatram da imaju dobro uređen prostor za putnike.

Od starih modela: prethodna Fiesta, Focus 2, prethodni i30, prethodni Ceed, prethodni Clio, prethodna Fabia...

Autor Predrag 02 Nov 2012, 19:02

@Predrag
Polo ti je prostran? Pa ja sam jedva uspeo da sednem za vozacko mesto, a sta li je tek pozadi?!?

"A" segment i prostranost ne bih komentarisao...

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 19:06

Eto Moron ispade puno realniji a nije strucnjak... :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 19:07

Moron
Potpuno podržavam toje viđenje Renaulta koje si gledao. Možda pretetuješ sa ventilacijom za "pozadi" i sedenjem na zadnjoj klupi, jako visokih ljudi. Ne znam kome to baš treba. Recimo ti si visok--- ali žena, deca, babe dede, nije moguće da svi imaju baš takve zahteve. Pri ovome ne mislim samo na Renault, nego uopšteno.
To što ti zahtevaš, važilo bi za službena putovanja...

Autor Mange 02 Nov 2012, 19:07

Mange
Ja sam covek, sto znaci da sam proklet, uvek bih vise. Latitude ima 3. zonsku klimu, ali on nije moja ciljna grupa. Samo 'kocke' za udoban prevoz porodice i svih mojih bicikala ...

Autor Moron 02 Nov 2012, 19:13

Moron
Pa nešto kao Grand Senic bi ti dobro došlo. Ali zimi su takvi auti prokleta sprava kad legne u sneg, a znam ti rute :))

Autor Mange 02 Nov 2012, 19:16

Moron
I, gde sam preterao u kritikama? Zapamti utiske pa se ovih dana pakujemo u moju Fabiju.

carobnjak
Kako ti ocenjuješ nečiju realnost, a u auto nisi ni seo :)) Piš hahaha

Možeš da pokušavaš da mi rokaš po sujeti do sutra, ali nećeš uspeti da izazoveš nikakvu reakciju jer nisam sujetan za razliku od 90% nacije ;)

odoh na kratko :)

Autor Predrag 02 Nov 2012, 19:18

@Predrag
oslanjam se na bogato iskustvo...
A kad se ja vratim iz auto-salona, bices u misjoj rupi! :)))

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 19:21

P.S. nikakavu reakciju? Haha, samo pedesetak komentara... :)

Autor carobnjak 02 Nov 2012, 19:22

E nek bude da Clio 4 ima 101 komentar :)

Autor Mange 02 Nov 2012, 19:42

@Mange
Tesko je pomiriti sve zelje, stvarne i/ili povremene potrebe, razum, mogucnosti ...
Inace, nemam dilemu da za karavane, VAN-ove i sl treba bolja klimatizacija. Zato ne razumem da fluenece ima duvaljke pozadi izmedju sedista, a da to nema megane karavan...

Autor Moron 02 Nov 2012, 19:56

Moron
Fluence ima pozadi zaista dosta mesta. On je limuzina i po difoltu bi trebao da bude luksuzniji od karavana. Inače to su principijelno isti auti.
Fluence mi je bio jako ružan, ali mislim da će redizajnom prednji deo biti perfektan.
Zar ti Fluence odgovara? Nema treći red sedišta.
Jesi gledao Koleos? Odličan 4x4 prenos, dosta mesta, prilično udoban, dobar gepek.

Autor Mange 02 Nov 2012, 20:02

Mange
Flunce mi nikako ne odgovara. Samo kažem ako on, kao jeftinije vozilo to ima, zašto to nema megane berlina, a posebno karavan, kao skuplja vozila. Mislim da mi je jedan diler to davno objasnio time da fluence koristi komplet klimatizaciju ranije lagune, pa je tako dobio i te "stare duvaljke". "Stare" ili ne, tek one su dobra stvar za dobar osećaj putnika zadnje klupe.
Koleos ne bih. Jedan moj kolega je tražio polovan i "pola" njih sa oglasa je imalo samo "pola pogona". A i ruzan mi je. A mislim i da dolazi samo kao automatik sa jacim dizelom ( i 4X4 ), a automatik nije moj san, vec bih ga svakako izbegao

Autor Moron 02 Nov 2012, 20:48

carobnjak
Jedva čekam da se vratiš iz salona da vidimo ko će u rupu :) Problem je samo tvoja iskrivljena realnost...

Mange
Fluence prostran? Ne baš...

Autor Predrag 03 Nov 2012, 02:15