Zimska obuća za Suzuki po promotivnim cenama

Nakon promotivnih kampanja u kojima je najtraženiji Suzuki – SX4 sa pogonom na prednje točkove dobio cenu od svega 9.990 evra, a isti model sa pogonom 4x4 od 11.990 evra sa PDV-om, uvoznik ovih automobila, beogradski Euro Sumar, pripremio je posebnu ponudu i za one koji se već voze u popularnim "japancima".
Uoči zimske sezone formirane su specijalne cene za komplete čeličnih naplataka ("felni") i zimskih pneumatika za većinu modela iz ponude. Recimo, komplet čeličnih "felni" sa gumama od 15 inča za novi Swift, uz besplatnu montažu, može da se dobije već za 47.600 dinara, a zavisno od proizvođača pneumatika, za SX4 od 44.000 do 55.000 dinara. Modeli Splash ili stari Swift II mogu se opremiti ovakvim kompletima po ceni od 39.990 dinara, a za SX4 sa pneumaticima od 16 inča potrebno je od 75.600 do 86.000 dinara.
U ovoj promotivnoj ponudi Euro Sumara su zastupljeni pneumatici poznatih proizvođača – Tigar, Kleber, Michelin i Goodrich.
PR Euro Sumar
A zbog čega ne Barum i Sava umesto Tigra, Klebera i BF-a? Ne znaju ni pneumatike da izaberu.
Najbolje nekog savetnika za gumd da uzmu. Je li tako Predrage? A zar vise fali danas Tigru, no ranije Zastavi?
Ako Wintere ( ili bilo koje zimske gume ) voziš samo onda "kada je vreme", dok usled habanja "spadnu" ( sa 8,5 mm ) na "samo" 6 mm profila ( tj. dok "potroše" ta oko 2 mm koje Mange pominje ) može i da prodje i 5-6 zima.
Ja stvarno nisam "Fandjo" i neku značajnu zamerku Winteri ( u prednjim okolnostima ) nisam našao, mada imam utisak da Alpin A4 po snegu ipak bolje "lepi" i "čupa". Uostalom, kada baš treba, čovek se može "okrenuti" i ( sa prednjim pogonom ) unazad se "popeti" sa Winterama gde se A4 ne bi popeo ni vožnjom smerom unapred
Moron & Mange
Na istom automobilu sam imao Kleber i Winter1. Obe su na mokrom loše, Winter1 dodatno na suvom, ali se bolje ponaša na snegu i ledu od Kleber-a koji je više univerzalan za razliku od Winter 1 koji je isključivo za sneg i led (onaj hrapavi). Mana Winter1 je što se jako troši u svim drugim uslovima (kada nema snega i leda).
Što se tiče Tigra, najveća mana pored brzog trošenja mu je cena. Previše je blizu, a ponekad i veća od cene uvoznih pneumatika srednje kategorije. Po meni je to bezobrazluk.