Volkswagen Golf VII u Srbiji od 15.500 evra

Poslednja generacija Folksvagenovog bestselera u kompaktnoj klasi stigla je i na domaće tržište, a novitet odlikuje bogata ponuda motora i visok nivo opremljenosti već u najosnovnijim verzijama.
Na danas održanoj promociji u Centru NAVAK domaćim medijima je predstavljena sedma generacija Folksvagenovog “golfa”, čime je ujedno ozvančen i početak prodaje ovog popularnog nemačkog kompaktnog modela.

Reč je o automobilu C segmenta, koji je tradicionalno na vrhu prodajnih statistika u Evropi, a po običaju Folksvagen je ponudio kontinuitet i evoluciju šeste generacije, koja je u prodaji od 2008. godine.
Danas, „golf“ ne nudi radikalno drugačije izdanje i dizajn koji će izazvati kontroverze već po oprobanom receptu pre svega nudi proverene vrednosti i linije koje će biti aktuelne i u godinama koje dolaze. Novi „golf“ dug je 4.255 milimetara, što je za 56 mm duže od prethodnika, i dolazi sa 59 milimetara većim međuosovinskim rastojanjem koje iznosi 2.637 mm.
U enterijeru, „golf“ i dalje predstavlja merilo celokupne klase, jer je kvalitet materijala i izrade na najvišem nivou, a kupcima će biti dostupna tri paketa opreme – „trendlajn“, „komfortlajn“ i „hajlajn“.
Od motora u ponudi će biti 1,2-litarski TSI agregat od 85 „konja“ kao i 1.4 TSI agregat od 138 konjskih snaga i tehnologijom aktivnih cilindara, koja opcionim deaktiviranjem dva cilindra postiže prosečnu potrošnju od 4,8 litra. Takođe u ponudi će biti i proslavljeni dizel motori, zapremine 1.6 litara sa 104 konjske snage čija prosečna potrošnja iznosi 3,8 litra, kao i dvolitarski litarski agregat od 148 „konja“.
Osnovni model se trenutno nudi po akcijskoj ceni od 15.500 evra, što se odnosi na model pokretan 1.2 TSI agregatom, dok je za 1.6 TDI dizel potrebno izdvojiti 19.000 evra.
Treba napomenutu da je standardna oprema sedmegeneracije “golfa” izuzeno bogata, a podrazumeva sva četiri elektro pomična prozora, klima uređaj, kožom opšiven upravljač i ručicu menjač, kao i muzički uređaj sa ekranom oserljivim na dodir.
Izvor: Topspeed.rs
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje kompanije Porsche SCG
Nakon svetske premijere u Berlinu i Parizu, u prisustvu velikog broja ljubitelja brenda Volkswagen, ličnosti iz javnog života i predstavnika medija, na stazi Nacionalne vozačke akademije - NAVAK prezentovana je sedma generacija Golfa.

Gosti Volkswagena, među kojima su bili i popularna glumica Danina Jeftić, voditelj Dragan Marinković Maca, i pevač Igor Lazić Nigor isporobali su novi Golf. Nakon uzbudljive test vožnje prisutni su bili uvereni da je Golf sedme generacije vodeći automobil u svojoj klasi, sa odličnim karakteristikama, ne samo u pogledu tehničkog i ekonomskog dostignuća, već i u pogledu industrijskog dizajna. Novi Golf zastupa napredak i savršenstvo u svakom detalju i donosi revoluciju u svojoj klasi, sa veoma ekonomičnim motorima i obiljem unapređene tehnologije.
Dizajn Golfa sedme generacije
Konceptualno, novi Golf je baziran na MQB. To znači da je sve redizajnirano: od šasije i pogona u unutrašnjosti - ali i celokupni informacioni sistem i sistem zabave, kao i novi pomoćni sistemi. Novi Golf je dugačak 4,255 metara što je za 56 mm više u odnosu na prethodnika, širi je za 13mm, što sada iznosi 1,799 metara i visok je 1,452 metara, što znači da je niži za 28 mm od prethodne generacije Golfa. Produženo je i međuosovinsko rastojanje, koje iznosi 2.637 mm. Veća je i zapremina prtljažnika, i to za 30 litara, tako da novi raspolaže sa 380 litara korisnog prostora u gepeku.
Dizajn novog Golfa u velikoj meri zasnovan je na prethodnoj generaciji ovog modela. Zaobljene linije na novom Golfu postale su oštrije i blago četvrtaste. To se najbolje uočava na prednjem delu automobila, farovima, haubi i krillima. Slično je i sa zadnjim branikom i stop svetlima. Novi detalj primetan je kod odvojenog trouglastog komada stakla na prozoru prednjih vrata, koji se nalazi tamo gde se na automobilima starijih generacija nalazilo leptir staklo.
Unapređena kabina novog Golfa u okviru tri novoa opreme
Osnovni Trendline paket je prilično bogat standardnom opremom: klima uređaj, elektropodizači prozora, ukrasni metalik detalji, novi multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kožom obloženi upravljač, sistem za detekciju umora kod vozača, ESP kao i još mnogo toga. Nivoi standardne opreme su približni jedan drugome.
U srednjem paketu Comfortline, dostupani su izmedju ostalog: tempomat, board kompjuter plus, 15 inčne alu felne, lumbalna podrška na prednjim sedištima i drugo.
Najviši Highline paket, standardno donosi luksuzne dodatke i vrhunsku opremu, kao što su multifunkcionalni volan, ambijentalno osvetljenje, ukrasni detalji od hroma, 16 inčne alu felne, i kvalitetne Alcantara materijale u enterijeru.
Volkswagen sa novim Golfom prezentuje napredak i savršenstvo u svakom detalju, pa je tako proširen i prostor na zadnjem sedištu.
Napredni sigurnosni sistemi - prvi Volkswagen sa sistemom sprečavanja višestrukih sudara
Bezbednost i komfor na visokom nivou parole su novog Golfa. Sistem automatskog kočenja nakon sudara, značajan je jer sprečava dalje kretanje i eventualne sekundarne udare automobila, nakon inicijalnnog sudara. Paket asistencije vozaču je u ponudi kao opcional kod nivoa opreme Comfortline i Highline. Ovaj paket obuhvata, ACC adaptivni tempomat, „Front Assist“ sistem praćenja okruženja sa funkcijom City Emergency Braking, Bi-xenon farovi sa LED dnevnim svetlima i adaptivnim svetlima, „Dynamic Light Assist“ dinamična kontrola glavnog svetlosnog snopa, paket Light and sight, „Lane Assist“ asistencija pri ostajanju u istoj traci, alarm protiv krađe „Plus“, detekcija saobraćajnih znakova.
Paleta unapređenih benzinskih i dizel pogonskih agregata
Dostupni su novi motori i 4Motion pogon na četiri točka koji obogaćuju veliku gamu novog Golfa. Ljubitelji Golfa uživaće u novoj generaciji motora koji nude veću ekonomičnost i niske vrednosti emisije CO2. Četiri nova motora: 1.2 TSI BlueMotion od 63 kW (85ks), 1.2 TSI BlueMotion od 77 kW (105ks), 1.4 TSI BlueMotion 90 kW (122ks) i 1.4 TSI BlueMotion od 103 kW (140ks) sa ACT (aktivan menadžment cilindara). Ovi motori se mogu kombinovati ili sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa 7-stepenim menjačem sa duplim kvačilom (DSG). 4Motion pogon na sva četiri točka je dostupan kao opcional u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem i sa motorima, 1.6 l 77 kW (105ks) TDI BlueMotion tehnologija, 2.0 l 110 kW (150ks) TDI BlueMotion tehnologija.
Osnovni benzinski model (TSI) troši samo 4,9 l/100km, a osnovni dizel motor (TDI) troši 3,8 l/100km. TSI modeli imaju CO2 emisije od 115 g/km, dok TDI imaju CO2 emisiju od 99 g/km. Golf BlueMotion ima najbolje performanse: 3,2 l/100km i 85 g/km CO2. Još jedan novi motor je 1.4 TSI sa 103 kW/140 ks i automatskim isključenjem cilindra. Kombinovana potrošnja goriva ovog benzinskog motora, koji je podjednako sportski i postojan, iznosi 4,7 l/100km, čemu odgovara 109 g/km CO2. Veoma značajna činjenica je da je unapređena ušteda goriva za maksimalno 23%, u zavisnosti od izbora motora.
PR Porsche SCG
Moron
Tvoja omiljena :)
Dok glavni dekica bude živ VW & Co. sigurno neće početi da prave promašaje kao većina firmi.
15'' felna ....dobar argument kada prodajes auto...iz udarca oduvas vise od pola konkurencije:)
TDI kreće od 19 000€!!
Dal se oni šale ili???
Pa doda se još koja sića i ide Merc A klase.
Osnovni TDI ne vredi ni banke preko 15-16 000€!
E moj Predrage, svaki Golf je promašen makar za 3 000€.
Ono što košta Skoda, trebala bi biti cena VW, a Skoda bi trebala biti jeftinija 15-20% najmanje.
Mozda nije dizajnom inovativan al je zato tehnički potkovan. Golf se većinom uzimao zbog najboljih motora u klasi. Npr. ja sam fan Opela al on triši ko tri golfa.
@Mangde
Potpuno se slazem sa tobom !
Sto se tice golfa 7 , jako ruzan auto , ja ne vidim nikakav napredak u odnosu na golf 4 . Sve posle golfa 4 je isto , ,malo sminkeraja i proju ono za bubrege ! Ja ne kazem da je los auto ali da se toliko neko divi jednom najobicniojem narodnom automobilu , stvarno je strasno !
Napredak, nije vise 80ks sad je 85...
Da spuste cenu za 3-4 hiljade i eto narodnog auta, sto mu je i svrha...
Oni koji prate ovaj blog duze vremena, kao ja naprimer, setice se da je Autoblog 2008 objavio da je cena osnovnog modela Golfa VI sa 1.4 benzinskim motorom u Srbiji tada bila 16.990 evra...
Zivela kriza!!!
@Vladigar
jeste ali uz bitan dodatak:
"bez bilo cega sto se moze nazvati opremom..."
Pre nego neko kaže da je novi golf "preskup", neka detaljno pogleda spisak opreme i cenovnik. Bazni danas skoro ima više opreme nego nekada i Highline ( a više nego i neki konkurenti ). Dobijete i automatsku klimu ( kod focusa ni manuelnu bazno ) i brdo pametne i potrebne opreme.
Pored toga, za oko 950 eura doplate dobijate i neke verzije sa 4Motion pogonom, što u C segmentu ne znam ko još nudi.
Evo kako izgleda osnovni model:
http://www.autoscout24.de/NewMarketDetails.aspx?id=223774961&cd=634884031100000000
http://www.autoscout24.de/NewMarketDetails.aspx?id=222170957&cd=634884470270000000
http://www.autoscout24.de/NewMarketDetails.aspx?id=223484393&cd=634884462600000000
A ovih 15.500 eura jel je to za trovrtanu varijantu? Nigde nisam procitao da pise da je to za onu sa 5-vrata... a i ono elektricni podizaci prozora bez onoga napred mi zvuci sumnjivo pa zato... :)
Orlo & Co.
Pročitajte detaljno cenovnik i pakete opreme i mislim da ćete prestati sa suvišnom pljuvačinom. Sve piše:
http://www.volkswagen.rs/files/rs/download/datei/novi_golf_01_11_2012.pdf
@Orlo
vau, kakav plastikaner!
Car je go, otprilike...
Ali, vredi svaku paru... :)))
Osnovna oprema je sjajna. Iskreno, ne znam šta bih dodao. Svaka čast za VW! Idem sutra da ga vidim.
Predrag & CO
Što se ljudi palite na opremu? Kotarica je kotarica, sa ESP ili bez!
Pogledaj fotke enterijera. Kad je ovako pravio Clio u prethodnom modelu, svi su ga bacali u bedak!
19 000 za najprostiji TDI je više od smeha!
Nisam za rasprave o dizajnu, ali ovaj nije ni redizajn 6-tice a ona je bila 5, a ona 4, a od tada ništa novo!
VW će brzo početi sunovrat. Još ga drži jaka Nemačka ali ne za dugo.
@Predrag
Ja nikada nisam "pljuvao" Golf tako da... cak i gotivim Golf (3 i 4) narocito 6-icu, a cenim da cu i 7-icu cim se budem upoznao sa kvalitetima...
Ovo za sva 4 el. podizaca prozora, klimu i touch screen (iako nije navigacija) skidam kapu, svidja mi se s obzirom na cenovnu politiku VW-a...
Mange
A vidim Renou sa onim nakazama koje pravi ide samo tako. Pa nijedan auto osim Modusa i Senika nije u potpunosti upotrebljiv. VW pravi vozila koja pružaju maksimum u pogledu svega onoga što automobil treba da bude. Zbog toga i koštaju malo više od ostalih koji se na tržištu uglavnom koprcaju dizajnom. Pa skoro ni u jednom drugom automobilu koji ne pripada VW grupaciji ne mogu normalno da sedim na mestu suvozača jer su mi kolena bliže ustima nego podu, a glava mi je tik uz šoferšajbnu. Moron mi je svedok. Podovi su im više vertikalni nego horizontalni. Ko to projektuje i pušta u prodaju stvarno mi nije jasno.
Predrag
Bilo bi te zanimljivo provozati, da naučiš kako se sedi u autu.
Nije mi jasno šta može da pruži Golf sem išijasa?
Nemoj da gledaš ovog Dinosaurusa od 20 000 € sa normalnom opremom, jer je ista ko 6, a ona ko 5.
Samo ne pašu maska i farovi, sa jednog na drugi.
@carobnjak
Cena jeste visoka, neko lepo rece sto je nekada bilo highline sada je trendline... moraju brze da saltaju, Korejci im otimaju trzisni kolac, znaju bolje sa osnovnom opremom i kupci se brzo preorjentisu hoce vise za svoj novac pogotovo u vreme krize, a sada sa ovom opremicom pokazu kako su dobrotvori... nego dobro makar nece ljudi kupovati klot varijante kao ranije za velike pare ako im je za utehu a to cenim... samo polako bice i Golf jednom sa dosta opreme... ;)
Ko bre sirotinja, daj pet komada!!! Nekad "davno" prodavaše Pola kod nas sa samo 2 vazdušna jastuka standardno, u Hrvatskoj beše 4, a u "evropi" 6. Onda i kod nas podigoše na 4. Međutim, kod golfa je bord kompjuter i dalje bio misaona imenica kod bazne opreme. E sad, Golfa ćeš uvek da prodaš i to "po dobre pare". A na kraju krajeva, imam trenutno i većih problema u životu :)
Svaka cast za osnovnu opremu, sad ce golfic da odere sve u klasi.
Ovi sto im je skocio pritisak zbog fer ponude za nov model, solidno opremljen, sa dugom reputacijom kralja klase i generacijama hvaljenim kvalitetom, jedan prijateljski predlog: zaobidjite ostale vesti o golfu, prvih 100.000 primeraka ce da plane dok kazes keks, da vam ne bude mnogo tesko, a i milion ce ubrzo, nek kupuju milioni ljudi koji ne znaju, a vi i dalje vozikajte raznorazne kojestarije.
Hajd' srecno vw, nek novi golf nastavi tradiciju!
Za one koji su culi izraz - golf ce da posatire konkurenciju (bolje mi zvuci nego satre). Ma nece od konkurencije ni srafovi a ostanu! ;)
Za opremu sam prosto siguran da niko nije ocekivao.Svaka im cast auto.klima,naslon,elektrika prozora,5" displej,ceo bezbednosni paket.Realno ozbiljan udarac konkurenciji.Prijatno iznenadjenje.
@auto
Hajde javite nam do Nove godine kad bude vec 100.000 narucenih.
Mislim da ce najvise profitirati oni koji se odluce za Highline. Dobija se vrhunska oprema za smesnu nadoplatu.
Sve u svemu svaka cast VW-u, vrlo lep su posao napravili sa novim Golfom. Jedina zamerka ide na poprilicnu cenu za dizele, sve ostalo je za cistu 10ku.
Video sam ga uzivo u nekoj hihline opremi (napred ima radar u braniku, sta je vec). Iako generalno golfove mrzim, mislim da je sedmica "on the spot" sto se tice dizajna.Nije vise onako zaobljen, ima prilicno ostre linije (nisam siguran koliko ce se to svideti tradicionalnim kupcima)a uzivo izgleda prilicno sportskije nego na fotkama.Cak je i centralna konzola zakrivljena ka vozacu...
Svaka cast za osnovnu opremu, do skoro je u osnovni model BMW serije 5 isla manuelna klima, a danas dobijamo automatsku u Golfu. Sto se tice ekrana od 5" osetljivim na dodir i audio sistema sa svim mogucim prikljucima, automatske parkirne kocnice, lom vazdusnih jastuka (ukljucujuci i onaj za kolena vozaca), detekciji zamora...ne treba trositi reci. To do skoro ni u premiumima nije bilo, a danas je osnovna oprema u Golfu. Definitivno nije precenjen i oduvace konkurenciju.
Sto se tice komentara da je osnovni Golf od proslog jaci za samo 5ks, ovaj motor je TSI, a ne obican atmosferac, a i ovaj golf je laksi od proslog, pa zato ima pune 2s bolje ubrzanje od osnovne sestice.
p.s. Pogledajte samo potrosnju na otvorenom putu 1.6tdi sa 105 ks-3.3l, neverovatno. 2.0tdi sa 150ks po fabrici trosi 4.0l. Pa neka i lazu za 15-20% kao i svi ostali, to su i dalje neverovatne cifre. Tek kad stigne Bluemotion verzija, to ce biti san mnogih koji prelaze velike kilometraze...
Sve je ovo zahvaljujući modelima Cee'd i i30!
Svako ko kupi Golf, treba da ode do najbližeg salona Koreja(na)ca i da se zahvali "na saradnji"..
Pohvalno je što nema više MPI motora..
U cenovniku piše da je petovratna verzija serijska?!
Nije mi jasan ovaj plastični volan(postavio Orlo) što je zasečen?! To je svetska novina.. Dok je kod nas kožni standard.. Šta ako neko neće.. :))
Zadnja klupa je deljivo/nedeljiva..
ESP je sigurno naplaćen.. Ionako po novim EU propisima postaje standard za sva nova vozila.. Hvala Aziji..
Paketi su malo čudni.. Comfortline pravi razliku u tempomatu.. Highline u ničemu(osvetljenje i sl.)..
Ali zato čika VW dere na dodatnoj opremi.. Skida kožu jednim potezom.. Ne stigne čovek ni da cvikne..
Zatamljena stakla su 258 ojra..
Lumbalna podrška je 158 ojra..
Tekstilne patosnice su 109 ojra..
Sedenje u koži cca 2.000 ojra..
Dodatna zaštita donjeg dela motora i menjaca je 211 ojra..
Multifunkcionalni volan je 202 ojra..
Kuka za vuču je 497 ojra..
Zimski paket koji uključuje
grejanje prednjih sedišta,
grejanje prskalica za vodu(napred) košta 429 ojra..
"Premium" priprema za telefon i
Bluetooth konekcija je 423 ojra..
I gotovo sve pomenuto se doplaćuje za paket Highline koji nema više svrhu svoga imena..
Ali opet će se oni para nakupiti..
Ako bi 1.2TSI(105ks) sa dobrom opremom izlazio oko 17.000 ojra, biće čupavo za konkurenciju..
Nadam se da su na 1.2 TSI motoru zamenili potrebne delove kao na Predragovoj Fobiji..
Potroših vremena i prste, ali ne izlazi Golf tako često.. "Samo" na svake 4 godine.. :)))
Panchev9
Da, hvala Aziji, bez nje ovog "golf čuda" sa cenama i opremom nikada ne bi bilo, a "golf čudo" će sada nužno uticati i na ostale
Problem je što Golf VII bukvalno izgleda identično kao Polo. To će se VW-u, ovog puta, obiti o glavu, siguran sam. Očekujte 8-icu za najviše 4 godine, verovatno kao temeljni facelift Sedmice.
Ovde na Forumu se preliva iz Šupljeg uprazno...
Golf se prodaje i prodavat će se, pa prodavala se i VW buba ,ali je je nikada nisam vozio( bolje reći niko iz starije familije) ,takođe neću ni Golf...jer prosto ne volim ono što voli većina..
jer ako je većina 60 % ljudi van tokova, van pravih informacija i van ukusa, ne vidim što bih se ubrajao u tu masu ljudi..)))ovo mislim na sve ljude koji drže do imidža, ukusa, obrazovanja, originalnosti..uz to nemojte pominjati pouzdanost kao veliki adut golfa jer to nije argument...većina konkurenata je tu negde i ako se dobro održava ,neće biti problema
što se tiče DIZAJNA,sve govori izjava glavnog šefa VW ,koji žali što su pustili Glavnog dizajnera da pređe u KIU..jer im je aktuelni dizjan malo je reći KRIZA, a ovaj golf uoPšte nisu ni dizajnirali, BOJE se promjena, ostavili s isti sličan 5 seriji ,uz nekoliko linija, i ostalih sitnih detalja..Isto tako FIAT je mogao reći da je napravio novi Punto ,jer obvaj 2012 ima neke nove detalje..a oni VW golf nazovu novi potpuno...jeli samo zbog platforme, uz to ta platforma će sada biti u svim iz VW grupacije...LEPOTA:(()==
vVoziti novi Golf 7, znači imati sličan auto kao i predhodnih 100 hiljada na ulicama, biti neoorginalan, voziti dizel model od 20.000 eura, imati prosečne performanse,i nemati neko bajno ubrzanje, inemati neki konfor, bolje reći voziti prosečan auto i pri tome još trebam biti sretan.Žašto..? reći će neki možda zato što diezel troši pola litra manje od konkurenata, možda što mu je plastika mekana na prednjoj konzoli, možda što mu turbina može duže za par hiljada kilometara od drugih...::))))))ili možda zato što se bojim voziti drugi auto jer je golf već provereno PRoSEČAN I ne bojim se voziti ga jer se neću iznenaditi nekim kvarom::))
@Ilija
Posle ovih tvojih postova cenim da ti vozis Maserati ili nesto slicno.
Predrag i ja samo oko 17h išli da vidimo Golf 7 u Autokomercu.
Sve smo opipali, sve smo isčukali, primenili smo sve one moje kritikovane metode, plastika odlična, završna obrada zaslužuje 10+ , materijali 10+ , kožni volan u osn opremi za pohvalu. Složili smo se da je paket opreme Trendline sasvim dovoljan, ima sve, baš sve. Kaseta obložena platnom iznutra, sve ostave za sitnice su postavljene platnom, nema zveckanja, nema krckanja, komfor zaslužuje ocenu 11+, Prtljažnik je do detalja odrađen, komande intuitivne i lake za upotrebu, belo svetlo instrumenata prija oku, hromirani detalji su urađeni sa ukusom, nema nepotrebnih boja, nema sitnih, a ni krupnih dugmića, sve je vrhunski. Sedišta napred nikad bolja, pozadi kao od kamena. Po meni, ovo je 1. Golf koji nema ni 1 jedinu manu!
Eksterijer: Dinamičan, oštar, idealnih proporcija, zazori ujednačeni, farovi su kao dijamanti, branik uklopljen odlično, svaki detalj na braniku je po mom ukusu. NO COMMENT !!!!!! Golf 6 sada izgleda kao da je iz prošlog milenijuma, jer sedmica može rame uz rame bilo kom premijumu
@Dejan L
a zasto nema alu-aplikacije u enterijeru? Gde su komande na volanu? 21.vek?
P.S. dobrodosao kuci! :)))
"Sve smo opipali, sve smo isčukali,"
mislim da su se ovi u salonu pogubili kad su vas videli sta radite...:-)
@bmw serija 8
Deki je nadaleko poznat po metodi kuckanja plastike! :)
Dejan L
Znači Golf je za tebe naj naj auto u koji si ušao?
Jesi pokušao da otkineš kakav displej, ručicu?
Kako znaš da "nema krcanje"? Jel bila virtuelna vožnja?
Ipak sam mislio da se bar u dizajn kako tako priučno razumeš. Pa zar je ovaj Golf na gornjoj slici (tvoj citat):
"Dinamičan, oštar, idealnih proporcija, zazori ujednačeni, farovi su kao dijamanti, branik uklopljen odlično, svaki detalj na braniku je po mom ukusu. NO COMMENT !!!!!!"
Upravo sam ja neki dan rekao da Golf 6 izgleda kao iz prošlog veka, a ovaj novi još gore!
Hajde da probam nešto da dodam ili kažem na svoj način. Spolja mi se dopada. Proporcije su odlične, odnos staklenih i limenih površina je odličan, a staklene površine su dovoljne veličine i dovoljno su nisko postavljene. Bočni migavci se nalaze u retrovizorima. Spolja mi nedostaju bočne lajsne, pošto sam ibak za funkcionalnost ispred svega.
Miš sivo-plava (kod Škode se ta boja zove saten plava) jeste lepa, ali ne i idealna za Golfa, dok mu metalik bela stoji sjajno. Prednji branik i farovi mi se mnogo dopadaju dok mi zadnja svetlosna grupa nije baš po volji, ali dobro. Svi zazori su besprekorni i vodili su računa o svakom detalju. retrovizori i kvake su u boji vozila.
Unutra sve deluje veoma kvalitetno. Materijali su vrhinski, ništa ne izgleda jeftino i vodili su računa o svakom pa i najmanjem detalju. Sva mesta za odlaganje sitnica su obložena materijalom nalik na itison kako se ne bi čulo nikakvo zveckanje. Točkić za podešavanje nagiba naslona prednjih sedišta je gumiran da ne bi rukla proklizala tokom rotiranja točkića. Prednja sedišta su odlična, imaju dovoljnu dužinu sedalnog dela, dovoljne bočne potpore, širinu, visinu... jedna su od retkih gde naslon za glavu može da se podesi da mi ide i iznad glave. Uspeo sam da nađem idealnu poziciju i da sednem iza tako podešenog sedišta pozadi bez ikakvih problema. Prednja sedišta nemaju onu glupavu plastiku na poleđini naslona pa kolena putnika pozadi ne mogu da se nažuljaju.
Kompletan enterijer je napravljen od vrlo kvalitetnih i prijatnih materijala i sve je uklopljeno besprekorno tačno. Preglednost je odlična, a ne smetaju previše ni široki C stubovi. Zadnja sedišta su malo tvrđa nego što bi trebalo, pa je to možda jedina veća zamerka vezana za enterijer. Postoje dva odvojena unutrašnja osvetljenja za putnike napred i nazad, a iznenadila me je i električna parking kočnica.
Mnogo mi se dopada belo osvetljenje svih prekidača i instrumenata jer ne zamara oči. Ergonomija je odlična.
Ima otvore za grejanje zadnjeg dela kabine na kraju naslona za ruke između sedišta. Zadnji tapacirunzi kvalitetom ne zaostaju ni najmanje u odnosu na prednje što je običaj kod većine proizvođača. Iznenadile su me i vrlo kvalitetne obloge gepeka i gepek vrata.
Što se tiče motora, gledao sam osnovni 1.2 TSI 85 KS. Izgleda da su ispravili greške koje je imala prethodna varijanta jer motor ima 16v i za pogon bregastih vratila je umesto lanca ovaj put primenjen zupčasti kaiš. Sve je ispremeštano u odnosu na moj motor. Filter za vazduh je ispred motora dok je turbina iza. Izgleda da je od prethodnog TSI-a ostao samo blok, a sve ostalo je novo.
Osnovni paket je toliko dobar da ne znam šta bih dodao na njega. Moram da naglasim da mi felne od 15" deluju pomalo smešno za ovakav automobil, ali svakako da je dimenzija guma 195/65R15 idealna za naše puteve.
Automobil je baš onakav kako bih ga ja napravio ali uz minimalne izmene. Sve je tu, ništa ne smeta i sve maksimalno ispunjava svoju funkciju.
@Predrag
e sad ce Mange da te demantuje!
P.S. obloga prtljaznika je od vitalnog znacaja, alal vera... :)
@ Mange
Idi pa vidi uživo.
Trendline oprema već ima brušeni metal aplikacije, hrom detalje, klavir crne krake volana, platnene oplate vrata. Kako vi možete i na osnovu čega da sudite kad ste ga videli samo na slikama. Sve smo detaljno gledali i upoređivali, nema tog dela koji nije savršen.
Dakle niste ga videli uživooooooooooo!!!!!!!!!!!
A za čukanje i krckanje sam namerno napisao.
Auto je kompletan skroz. Više na Golf ne gledam isto.
@Dejan L
koji je onda to Golf sto je Orlo linkovao gore koji nema nista od toga?!?
(Autor Orlo 14 Nov 2012, 22:27)
@Predrag
znaci totalno su ispremestali motor 1.2 TSI?
Ima li jaceg dokaza da prethodni onda ne valja nista? :)
carobnjak
Može da piše ko šta hoće. Svoje sam napisao i ne pada mi na pamet da se raspravljam sa bilo kim. Po mom mišljenju reč je o kompletnom automobilu iz C segmenta. Možda bih mu dodao aluminijumske felne od 16" (kao letnje), tempomat, parking kameru, možda komande za radio na volanu i to je to. Od navedenog verovatno bih se odlučio samo za tempomat, a umesto parking kamere bih sam ugradio senzore i nabacio neke felne ;)
Od motora bih izabrao 1.4 TSI :)
P.S. Ima prilično nizak koeficijent otpora vazduha od samo 0,27.
@ carobnjak
ali govori da ni 1 detalj nema propusta
@ Predrag
Zanimljivo je da smo se složili oko svega, oko svakog detalja.
Čak su i akumulator obložili platnom, objasni im zašto je potrebno čukanje plastike!
Kakve veze to ima sa kasnijim cvrčcima i sa kvrčcima, škripom u enterijeru, da ne pominjem zvučnu izolaciju!
Predrag
"Ima otvore za grejanje zadnjeg dela kabine na kraju naslona za ruke između sedišta".
Osnovni paket?
Ako je tako - za pohvalu, to KIA Ceed nudi tek u skupocenom Ex Maxx, a većina nigde.
A u kojim smerovima duvaljke mogu da se podešavaju?
@carobnjak
Nije da ne valja ništa, ali ovaj je svakako usavršen. Zupčasti kaiš je za mene +. Ne dopada mi se što je turbina do pregradnog zida. Bolje da je napred da je pirka vetrić :))
Predrag
Ne znam šta bi ti rekao? Šta to bi sa tobom? Pročitaj šta si napisao, pa onda nađi tvoj komentar za Clio4, pa upredi!?
Ima li tu kakve pristrasnosti? Koji je nivo ozbiljnosti?
Šta bi sa "smeštanjem" u Golf 7??
To ne opisa?
Naprotiv, imam informacije od ljudi koji su imali sve golfove od 1-6, da je ovaj nagori po kvalitetu enterijera i udobnosti. Ja ću ti reći, da ovo narodno vozilo nije odmako ni milimetar od 6. I ako ga nisam video. A nemam nameru, ni volju.
Ne kažem, da je za otpad, ali tih para ne vredi.
Nije jasno, gledate vozila, uglavnom svi, i niko ne da komentar u skladu sa cenom, nego kao da ste gledali svemirske brodove.
"Ovaj" nesretnik iz elektrana, samo što ne nosi štemjz i čekić na probu! Ali zanimljivo je što na golfu niej probao da otkida, čupa, lupa....Valjda čovek nije vozač, pa ne zna šta bi drugo gledao i sa autom radio....
@ Predrag
0.27 koeficijent otpora ima Porsche 911. Nisi to napisao.
I nisi napisao da ima gumenu zaptivku zazora između prednjih i zadnjih vrata, kako bi se smanjio šum vetra. Nema detaja kome nije posvećena maksimalna pažnja.
@Dejan L
nisam ja pominjao nikakve propuste! Stojim iz toga da taj enterijer na linku izgleda bedno...
@Predrag
da li si gledao samo osnovni ili i neki skuplji paket opreme? Ima li razlike u kvalitetu plastike?
moron
Da, osnovni paket sam samo i gledao. Mislim da duvaljke mogu da se podese gore-dole i levo-desno. mogu i da se ugase. Za podešavanje nemoj 100% da me držiš za reč.
@ Mange
Sve smo probali, ne brini, odma sam mu skrenuo pažnju na roletnice otvora ventilacije, imaju zamisli 1mm, nisu meke kao kod Clio 4 od pola milimetra. Zanimljivo je to da ti koji nisi video bolje znaš od nas koji smo videli. Ti odlično znaš da se ja ježim na ime GOLF, ali 1. put sam stvarno oduševljen, a to da nije napredovao u odnosu na Golf 6, tu laž da ostaviš za plastični Reno Megan 3
Dejan L
Gumenu zaptivku ima i Punto Classic među vratima. Čudo li ga ima auto od 17,5 milja u najjeftinijoj opciji.
A nema tempomat, komande radija pri upravljaču i ima plastične umetke u volanu??
Dejan L
Poenta je što si prvi put ušao uGolfa a da nije 2 ka. Pa si se našao u čudu da je bolji od Fabije.
A do skora si tvrdio da je Skoda auto za VW, da je Fiat čudo iehnike, Koreaci u skoku od 100m.
Čekaj dok uđeš u Tojotu :))
carobnjak
Nema razlike u kvalitetu plastike. Razlikuju se samo materijali sedišta i "metalnih" aplikacija. Bar sam to primetio kada sam zavirio u srednji paket opreme, jer me je najviše interesovao osnovni.
Mange
Ovo su moji utisci. Clio je reciklirana igračka naspram Golfa. Stojim iza svega što sam napisao za oba automobila. Realno ne mogu ni da se porede jer su različiti segment. Napisao sam da svugde mogu normalno da se smestim. Nisi pažnljivo čitao ;)
U odnosu na cenu je ponuda broj 1 na tržištu. Šteta je samo što nema bar 105 KS kao osnovni motor. Na lizing daju popust od 1000 € i poklon 4 zimske gume, dok kredit ima kamatu od 5,5 %.
@ Mange
Opet iznosiš laži
@ auto
Obrišite ove Mangeove laži, on zna šta sam ja vozio i u šta sam seo!
CCCCCCCCCCC
Predrag
Ako pričamo o dizajnu, ovaj Golf je smešan naspram Clia 4. Tehnički gledano nema ni jedan jedini adut prednosti, koji bi bio oko 5500€ skuplji od megana.
Uglavnom, već vidim 8 na horizontu, jer prodaja ne ide kako treba. Nemci su poručili duplo više Mercedesa A klase, a razlika će tek nastati.
@ Mange
Izvini ali posle Megana Dženerejšn meni je i Florida premijum. Svaki put kada se setim one turske plastike u Meganu Dženerejšn prosto se zgadim
Jedina zamerka na ovo vozilo je migavac u retrovizoru. Glupo, skupo i nepotrebno kao i zadnja "hauba-branik" kod nekih vozila
Dejan L
Svi su svedoci da si tvrdio kako je Skoda auto za VW, kako se manje kvari, kako Golf ima felera, kako je neudobniji....
A te od pre godinu, kad si ga poredio sa Alfom i Fiatom i to tako žučno, da je bilo svega mesecima.
Ajde reci sad gde je Alfa? I Fiat?
To su bile priče još od vremena Germana, koji ti je pisao iz Germanije o kvalitetima Fiata i zadovoljstva Nemaca njime!
Sad si valjda seo u Golfa pa video...
Taj koeficijent otpora od 0.27 moze tj mogu da imaju samo najslabiji tj manji motori...
Orlo
Golf 7 je dokaz da auto ne mora da bude spljeskan kao Honda Civic koja kao da se podvukla pod kamion, da bi imao nizak koeficijent otpora vazduha.
Pojasni mi samo prethodnu izjavu ;)
Mange
Nikada nisam bi protiv Golfa niti bilo kog VW-a. Smetala mi je samo cena njegovih modela, ali od Passata su se stvari promenile nabolje. Dejan me je našao sasvim slučajno dok sam premeštao 3. stop svetlo sa obloge krova na gepek vrata na Yugu. Predložio sam mu da odemo da vidimo Golfa 7. Sve je bilo neplanirano.
@Predrag
Ne znam zasto bi ipak si ti ovde strucniji po pitnju teorijskog znanja iz motornih vozila od mene... ;)
Citao sam test pre nekoliko godina o tome kako koeficijent otpora vazduha je razlicit kod istog auta a sa razlicitim motorima (po zapremini), zbog toga sto je jelte onim vecim potrebnije vise vazduha pa su i veci otvori itd... vidim da se u poslednje vreme koriste varijabilni otvori za dotok vazduha koji povecavaju aerodinamcinost tj smanjuju otpore vazduha...
Mange
S obzirom na to da je reč o novom modelu sa izvanrednom osnovnom opremom i odličnim kvalitetom izrade, mislim da nije skup. Možda ovih 500 € smeta, ali dobro. Pa mini-bus 500L košta toliko sa iole normalnom opremom i mučenim 1.4 motorom.
Predrag
Jel misliš da su svi "ludi" za TSI motorom?
Malo li je imao falinki? Znaš da su mom drugari menjali ventile na 40 000km?? Drugo da ne pričam.
Fiat može biti i ovo i ono, ali kvalitet malih benzinaca je uvek bio klasu iznad VW. Kad već pomenu "mučeni" 1.4
Predrag
Uvek sam pisao iste kometare.
Baš uvek. Gde ste vi u toj priči??
Od prvoga dana. I o VW, Fiatu, Opelu, Koreancima, Mercedesu, BMW, Renou, Pežou, Audiju.
Nema naj naj.
To što nekom ne odgovaraju moji komentar, njegov problem.
@carobnjak
Hoces i ti onako casual-no da svratis stotinak km do mene i onako me nadjes u iscekivanju vode (nema vode ovde u NS-u zbog rada na nekoj el. podstanici koja snbdeva strujom fabriku vode) pa da odemo do Porsche SCG pa da istestiramo i mi VW G7? Da ne budu ova dvojica jedini... verujem da ocekuju jos nekog sa bloga ovi menazderi & radnici tamo... cenim da su i oni ovde gledaju i ne veruju... ;)
Mange
Da je opleo po Cliu 4 prošao bi gore nego ja. Sva sreća (njegova) pa je izjavio da je Clio 4 mnogo dobar pa je kod tebe dobio +. Nemam nameru nikome da se dodvoravam već iznosim svoje mišljenje. Svako može da ode da pogleda Clio 4 i Golf 7 i da proceni da li sam i gde sam pogrešio. Nemam nameru da se raspravljam s tobom, ali ti si se do te mere promenio da se pitam da li se i dalje dopisujem sa istom osobom...
Znači, kupujemo bazni golf 7, ceed Ex Maxx, clio 4 ili ...?
Ex Maxx je "zmaj" od opreme, ali je postao skup i preskup za golfa. Koja ironija ...
Moron
Hajde reci MangeTU gde sam i da li sam po tvom mišljenju preterao u "rokanju" po Cliu 4. Kada budeš išao da vidiš Golfa 7 iznesi ovde svoje mišljenje pa da uporedimo utiske ;)
Ne verujem da ćeš nazad uspeti da smestiš glavu, a možda i hoćeš :)
@ Mange
Kako smo ušli u salon počeli smo a se nadovezujemo, niti je on uticao na mene, niti ja na njega. 1 drugom smo misli čitali. Iste stvari smo uočavali obilazeći auto, pomerali sedišta, uočavali detalje, 90% istih zaključaka imamo, moje oko je primmetilo da A stub više nije zaobljen, da je C stub širi nego kod šestice, ali gledano iznutra uopšte nije nepregledan, jer mu nije celo zadnje staklo u crnom okviru kao tvoj Reno smrdljivi!
Ofarbaju pola stakla, a špijunke u C stubu kod klija 4 su Bolesne
@ Predrag
Mange je ljubomoran na naše poznanstvo
Predrag
Kažem ti nema veze ova priča sa Clio 4. Ni sa Renolom.
Jednostavno, samo ti kažem, pišeš ne argumentovano. O ukusu i dizajnu, principijelno ne vodim diskusije i to ti ni malo ne zameram.
Ja se ovde često šaalim, pa i provociram, da vidim reakcije.
Včeras se niti šalim niti ljutim.
I da dodam o Golfu.
Golf su proslavili dizel motori. Avangardni dizel motori.
Ta priča prestaje pojavom CR motora, Merca, Fiata, Renola, Pežola...
Danas u tom segmentu, Golf može samo da kaska.
Mada, što reče "onaj" moj drugar, odlična je pojava 7, jer će sad početi da dolaze 6 za preduzetnike, a 5 će preuzeti "socijalci".
@Orlo
nema sanse, ja se ne bavim kuckanjem plastike, dovoljna mi je i slika, posebno one koje si ti juce postavio za Golfa plastikanera... :)
A u VW salon me mozes odvesti samo vezanih ociju, ili mi javi kad ovaj Golf bude kostao realnih 13 hiljada! Eto dajem mu gratis hiljadarku u odnosu na Megane i korejce... :)))
Kad nema ksenone skoro da ne moze da se razlikuje od 6-ce napred. :o
Dejan L
Samo moram da naglasim da carobnjak ne voli onu mekanu plastiku od koje je napravljena čitava komandna tabla u G7. Upravo ta plastika mu bode oči u Fabiji.
Predrag
Ovo je "mesto zabave" ( bar ja to tako shvatam ) i ovde nema "rokanja".
Clio 4? Prosto, nije moja "ciljna grupa" ( i znam da sam pozadi seo ne kao sardina, već kao skuša fileti ). Nesporno ima manje mesta nego u "fobiji", koja je možda unutra "veća" mestimično i od 308. "Fobija" je natprosečna zapreminski za svoj segment, kao što smo ti, ja i još neki ( što je Ex lepo primetio ) natprosečno visoki ( i po meni natprosečno degenerični proporcijama trupa i ekstremiteta ) i pitanje je koji smo mi uopšte "reper" ili pretežna ciljna grupa za autoindustriju i koliko su njima bitne naše (inače, različite ) želje. Ti, recimo, želiš "ravan pod" napred pod nogama na mestu suvozača, ja mislim da je to "nenormalno" ( tj. da treba da je malo zakošen, zbog boljeg oslonca u krivinama i pri kočenju, a i zato da bi se noge manje zamarale, tj. da bi stopalo suvozača bilo okomito u odnosu na potkolenicu i sl. ).
Imao si zamerku na položaj nožnih komandi kod 500 L ( da se pritišću "odozgo" ), a Djenka veli da je njemu idealno ...
Ne znam.
Tvoje kritike nekog vozila počnu i često završe objektivno, ali te nekada "ponese" ( do floride i sl. ) ...
Tvoj opis golfa 7 mi deluje korektno. I dopada mi se ( i stil i opis )
Sa cliom 4 si dobro krenuo u kritikama, objektivno, a onda te "vremenom" nešto "ponelo" ( moj utisak ). Svi nekada pogrešimo ( možda i ja sada ).
Ali, svakako mi je drago zbog golfa 7 što je ovakav kakav jeste.
I što reče Pančev - Hvala Aziji za sve ovo !!!
Mange & carobnjak
Očigledno da ste moje komentare uvek površno čitali. Golfu 6 sam zamerio samo što je 1.6 TDI "mrtav" ispod 2000 o/min. i rekao sam da mi se ugušio na uzbrdici u drugom stepenu prenosa ispod tih 2000 o/min.
Obojica probajte da nađete ili navedete bar jedan moj komentar u kojem pljujem VW.
Mange
Smeta mi što uporno negativno pišeš po VW grupi čak i tamo gde to nije mesto. Znam da ti je Reno omiljen, ali sada ti je omiljen do zaslepljenja. Svestan sam da je automobilska industrija duboko zagazila u konfekcijsko doba i da kvalitet i trajnost polako padaju u zaborav, ali VW grupa je jedna od retkih koja još koliko toliko poštuje prave vrednosti.
Zbog toga te stalno pitam kojim povodom pišeš takve komentare. Pa Clio je pravi primer dizajn sekcije o kojoj si trubio godinama u nazad.
Panchev9
Preskup je jer nije na akciji: 19300 €. Toliko košta Superb i tu već nema dileme ;)
@Predrag
uvek si pisao da su kupci VW ovce za sisanje, i da ti se ne svidja njihova filozofija da istu tehniku prodaju znatno skuplje ( sto jeste apsolutna istina!) i da si bas zato kupio Skodu!
Pa sta se to sad radikalno promenilo? VW-ova politika sigurno nije...
A drugo, tvoji utisci su samo tvoji, ne mogu biti objektivni jer je to nemoguce, zasto sebe prdstavljas kao referentnu vrednost?
P.s. ovog puta sam 100% ozbiljan, osecam neizrecivu porebu da naglasim...
Predrag
Reno je avangarda dizajna, umetnost, koja nekada ne bude shvaćena. Reno je desetlećima pravio male zujalice za koje sam živeo i danas živim. O auto sportu neću ni da pričam.
VW pratim od Bube. I tada je bila priča o nestvarnom, nebeskom vozilu, Bubi.
Evo danas dolazi Golf 7. Da je Renault u pitanju, naziv bi bio redizajn postojećeg modela.
Šta to ima Golf? Čime on to zavređuje toliku pažnju? Golf je čista navika. Možda prvi auto u evropi, koji je obična, bezlična industrija. Voziš njihov motor 1.2 TSI, koji je bruka. Sećaš se kad se pojavio da sam rekao da će biti problematičan? Pa čoveče, na 40 000 km, menjati ventile, lanac, lančanike, turbinu, povećana potrošnja ulja, preterana potrošnja goriva??? Šta još treba o baazom motoru ovoga Golfa??
Da hvalite Audi, razumem, Ima tu štofa. Ali davati ocene za Golfa 10+, šta reći za vas ????
Koju ocenu ima onda BMW, Merc????
carobnjak
I dalje smatram da ima jače cene, ali ne toliko jače kao ranije. Takođe bih, još uvek pre kupio odgovarajuću Škodu za manje pare. Tu se ništa nije promenilo.
Promenio se VW-ov odnos. Sada traže malo manje vune (novca) od ovaca, i šišanje je postalo udobnije (imaju više opreme). Sa Passat-om su počeli da menjaju odnos prema tržištu, a da su ih na to naveli Koreanci, jesu nego šta su kao i sve ostale brendove, ali VW više nego ostale jer je digo godina unazad imao šišačku strategiju.
Koliko koštaju C4, 308, Astra, Focus... sa ovakvom opremom i malim turbo motorom ako ga imaju, ili bar ekvivalentnim. Ne zaboravi da ovaj ima obrtni moment od 160 Nm?
Nisam nikakva referentna vrednost. Automobile sam gledao i gledaću inženjerski (sa praktiče strane), odnosno koliko i u kojoj meri ispunjavaju svoje funkcije cilja. Ne mogu i neću da kažem da je dobar auto B segmenta u koji da bi seo pozadi moraš da otkineš i ruke i noge i glavu, koji ima stakliće u C stubovima prečnika 40 mm, koji ima zadnje staklo manje nego na Fići itd.
Mange
U svom prvom komentaru sam napisao čime zavređuje toliku pažnju. Da mu je cena niža konkurencija bi nestala, ali to naravno ne bi valjalo. Mada, verujem da bi ljudi počeli da sumnjaju u kvalitet kada bi se na tržištu pojavio ovakav Golf za 12.000 €. kao što i ja sumnjam u kvalitet Mobila ESP 5W-30 koji košta 1018 din. 440 dinara manje od odgovarajuće Optime.
Na TSI vratili zupčasti remen , čuj ko bi rekao.
Skontali su da nije svačije kroz selo pjevat' , nakon preskočenih lanaca na 1.4TSI smeću.
Zna se ko kosi a ko vodu nosi , tj. može napraviti kvalitetan lančani a mnogi su pokušali...
A što se tiče Golfa , vjerovatno će biti solidan ,kao i dosad , iako je imao i velikih promašaja sa određenim motorima , ali to je dokaz da je snaga brenda presudna.
Jer šta reći npr. za "ponosnog" vlasnika koji uzme peticu 2.0 TDI PD , kojeg je realno preplatio bar 1500 evra , i još tvrdi da je naj auto u klasi , nego da je jedan klasični mazohista , ja drugačije ne mogu to opisati.
Orlo 15 Nov 2012, 22:40
Tek sam sada primetio komentar... Primedba stoji, ali u prvom trenutku mi nije bilo jasno šta hoćeš da kažeš.
Šta ćemo u slučaju kada su otvori na maskama branika isti kod dva motora? Koliko sam primetio, Golf nema varijabilo otvaranje otvora za hlađenje, a verujem da su hladnjaci na svim modelima isti ili slični. Uticaj je zbog toga zanemarljiv.
Sada stvarno LN ;)
@Predrag
Ne, naravno da stoji kada je isti otvor kod dva razlicita motora (verovatno ce to i primeniti zbog troskova), ali logicno je da ce onom od 2.0 TFSI ili onom od 2.0 TDI trebati vise vazduha u odnosu na manje 1.2 i 1.4 TSI. Napredovalo se dosta od ranije, nekada je sve bilo "ostvoreno", mislim na motorski prostor odozdo, veliki otvori napred i koeficijenti su isli 0.32, 0.35 pa dosta navise, a sada mogu da spuste ispod 0.3 pravljenjem varijabilnih otvora za vazduh, zatvaranjem podvozja zarad boljeg strujanja vazduha itd...
Za ocekivati je da ce verovatno BlueMotion imati varijabilne otvore, i naravno nizi otpor vazduha...
@Orlo
Hladnjaci su danas uglavnom svi isti kod jednog modela, tačnije zauzimaju što veću površinu na osnovu proračuna i raspoloživog prostora. Što se tiče usisa za vazduh (ako na njega misliš) on nema nikakav uticaj.
P.S. Odozdo svi imaju zatvoren motorski prostor i obloge na podu ;)
Gledah "golfa". Obe verzije opreme ( bazni i srednji ). OK je vizuelno sve i zaista postoji veliki napredak u stepenu opremljenosti vozila ( pod imenom ) golf "nekada" i "sada". Dva sveta.
Ipak, moram da kažem da je ( za moj pojam "života" )vozačevo sedište u ceed EX Maxx-u ( sa onim silnim podešavanjima, posebno odvojenim podizanjem prednjeg i zadnjeg dela sedišta ) neuporedivo udobnije nego u golfu 7 ili u "novom" passatu.
Gledah, naime, detaljnije i passat karavan TDI od 140 ks ( srednji paket i navodno "nakrcan opcionalima" ) i za taj passat ( od 29.500 ) je tužno da je sada od njega bolje opremljen bazni golf 7 od 16-17.000. Uopšte me nije oduševio. Naprotiv. Čak ni pozadi nemam dovoljno mesta za glavu ( a u prethodnom passatu karavanu sam imao ).
Mislim da ga superb "šije" čak i enterijerom ( a i pozicijom zadnjih "duvaljki" klimatizacije. B stub je ipak bolje mesto ).
Bio je tu i golf 6, ali ja neke razlike spolja nisam video u odnosu na golf 7, pri čemu priznajem da i nemam neko oko za detalje.
Moron
Pretrgao si se opisujući :)
Bilo bi mi draže da probaš da opovrgneš moje tvrdnje, odnosno da napišeš gde sam to tako strašno pogrešio da nam se Mange uvredio ;)
@Predrag
Ne, ne odnosilo se na hladjenje... ali i rezultati testa koji sam citao stoje, u pitanju su bili MB E 220CDI i E350 CDI i jos par drugih modela razlicitih proizvodjaca, ne bih da te slazem ne secam se koji su davno bese, Golf Plus je jos bio valjda, ali bas je tako poredjenje bilo nekoliko verzija motora - isto vozilo razliciti koeficijenti...
Moron je lepo rekao da ne vidi neku vizuelnu, spoljam razliku imeđu Golfova 6 i 7. Takođe, ostaje problem udobnosti sedišta....
Što se motorizacije tiče ni tu novosti nema....
Ako je neke plastike u drgom fazonu i štofa sa drugim detaljima bilo, to je to.... Čini se, sa dostupnih fotografija, da je instrument tabla, na osnovnom modelu, begnija i nemaštovitija nego ranije.
E sad de neka mi neko objasni, kakav bi to svetski napredak ovoga fejslifta???
Davno sam ovde komentarisao da je klijentela VW a posebno Golfa, poseban soj ljudi.
Uglavnom, dobili smo bar još dvojicu novih Gokf fanova, koji do sada nsu znali za vrline Golfa, već su bili ubeđeni da je Skoda centar sveta.
Sad ćemo barem slušati hvalospeve Golfu u odnosu na Fabiju. Bar je tu napredak....