Od 1. januara 2013. godine nastavlja se liberalizacija carina na robu iz EU

Prema Prelaznom trgovinskom sporazumu sa Evropskom unijom, od 1. januara 2013. godine nastavlja se liberalizacija carina na robu iz EU. Najviše vajde mogli bi da imaju građani koji bi kupili evropske automobile. Dizelaši, od 1.500 do 3.000 kubika, kao i benzinci, od 1.000 do 1.500 kubika, uvoziće se bez carine.
Nešti slabiji benzinci do 1.000 i dizelaši, do 1.500 kubika, cariniće se sa 2,5 odsto.
Uvoznici tvrde da ukidanje i smanjenje carina neće značajno uticati na cene. Računica pokazuje da za automobil od 10.000 evra, ušteda bi mogla da bude najviše 300 evra.
- S obzirom na to da su uvoznici mahom snizili svoje marže na minimum, male su šanse da će potrošači osetiti ukidanje carine od 2,5 odsto - kaže Miloš Petrović, predsednik Udruženja uvoznika automobila Srbije.
Izvor: Novosti.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Slaba vajda kad nametu u Srbiji na vozila preko 2000ccm ostaju veliki.
Kao i akcize na gorivo, koje ajde barem da je dobro, pa da je skupo, nego je krs a skupo.
Za utehu, barem su nam putevi ocajni. :)
Za utehu, sve što si rekao, istina je. :)
Sada će carine još pasti ali evo i predsednik udruženja uvoznika kaže da cene pasti neće. Joj sreće, baš nas je lepo poteralo...
gradjani mogu al drzava nesme da bude na gubitku, nadomestice to oni nekom novom akcizom....
ovde će skinuti cenu jer kupovna moć građana opada a zato ćemo platit na nečem drugom
Kako je kupovina automobila u srbiji kapitalna investicija, drzava bi trebala pdv na automobile da smanji na 5% 0
Sve preko je pljacka u ovakvojk zemlji.
Ko zeli da kupi auto od recimo 10.000 eura, drzavi daje na tu cifru 2000!
A na koje mu je vec oduzeto 70%, tj. poslodavac je platio toliko besmislenih poreza i doprinosa!
Najveci broj ljudi koje poznajem, nikada nisu seli u novi auto. A radi se o bukvalno svim profilima ljudi!
Od ulicnih prodavaca do bogatih!