Softverska nadogradnja za Volvo

Vlasnicima Volvo automobila koji cene vrhunske performanse, ovlašćeni uvoznik i serviser putničkih vozila ove marke, Grand Motors, poručuje da je pravi trenutak da svoje mezimce "ojačaju" po izuzetnim uslovima. Volvo je u saradnji s Polestarom, službenim partnerom u automobilskom sportu, pripremio novu softversku nadogradnju.
Softverskom nadogradnjom se optimizuju performanse automobila tako što im
specijalan program obezbeđuje dodatnu snagu i veći obrtni moment, čime se
omogućava i veće zadovoljstvo u vožnji.
Optimizacija uključuje softversku nadogradnju koja se može jednostavno i brzo
instalirati u ovlašćenom servisu Volvo/Grand Motors na Novom Beogradu. "Operacija"
i na benzinskim i na dizel motorima traje samo jedan dan, a sa PDV-om košta
1.000 evra (u dinarskoj protivvrednosti).
S Volvo/Polestar softverskom nadogradnjom, osim više snage i "adrenalinskog
potencijala", poboljšava se i nivo aktivne bezbednosti - automobil je
neuporedivo startniji u među ubrzanjima, što je posebno poželjno pri
preticanjima. Za vlasnike koji se opredele za "pojačavanje" svojih
mezimaca veoma je važno da znaju da softverska nadogradnja ne povećava ni
potrošnju goriva ni emisiju izduvnih gasova, a vozilo zadržava fabričku
garanciju (ako je još uvek u garantnom roku).
Volvo navodi i reprezentativne primere Polestar softverskog "bildovanja":
na automobilima S60/V60/XC60 iz modelske 2011. sa motorom 2.0T nadogradnjom se
od 203 dobija 240 KS, a na modelu XC60, takođe iz modelske 2011. s motorom D3
nadogradnjom se od 163 dobija čak 225 KS.
PR Grand Motors
Cudno je to... Za instalaciju softvera jedan dan... Ili, a 1.000 eura D3 'u nadogradnji' nadmasi D5... Niko onda ne bi u startu kupio ni D4...
Cela prica baca jako debilnu senku na fabricko setovanje svih Volvo motora ...
Ja bih se vise zabrinuo za to koliko moze motor da izdrzi nego kocnice (mada ako cemo iskreno i ove postojece brojke su prilicno velike za svakodnevne uslove a taj koji tjunira nece da vozi kao penzos), i ovako nema mesta gde da isprobas svu tu veliku konjazu do maksimuma... sto ne daju iz 2012. ipak je sve to isto, mada i garancija traje, ako se ne varam dve godine, pa ako rikne neka rikne motor van garantnog roka... :)
P.S. Polestar je tjuner sa iskustvom i kod ovog tjuninga nudi vecu snagu ali se ne pominje smanjenje potrosnje kao kod nasih "ekspertskih" "tjunerskih" radionica... mora da nemaju pojma Svedjani amateri sta rade... ;)