Posebna ponuda - srebrni Toyota Yaris za 9.990 evra

U prodajnoj mreži Toyote u Srbiji važi posebna ponuda za ograničenu količinu modela Toyota Yaris u srebrnoj metalik boji.
U posebnoj ponudi je model Toyota Yaris sa 1.0 VVT-i benzinskim motorom i 5 vrata po ceni od 9.990€*, koji pored bogatog sigurnosnog paketa (ABS, EDB, BA, CBS) sa 4 vazdušna jastuka, sadrži i progresivni servo upravljač podesiv po visini, svetla podesiva po visini, radio, CD/MP3/WMA sa 6 zvučnika i ručni klima uređaj.
Posebna ponuda uključuje produženi garantni rok na 5 godina bez ograničenja pređene kilometraže i 5 godina Toyota Eurocare usluge pomoći na putu.
Posetite najbliži Toyota salon i testirajte novi Yaris koji je dostupan za isporuku odmah, uz odlične uslove finansiranja i osiguranja, kao i mogućnost kupovine staro za novo.
* U dinarskoj protivvrednosti. Slika vozila je simbolična. Molimo, proverite dostupnost kod ovlašćenog partnera Toyote
PR Toyota
@ Dikh tu kava
Nemoj tako, pa plastični Klio košta 9.990€.
Nije za poređenje sa Yarisom.
Ovo "novo" ili "stari-novi" SX4 za iste pare, pitanje je sad?
Čak i ja kao poštovalac Toyote razumno bih "prelomio" na ovo drugo, zbora nema :)))
@ Đenka
Ovde samo mogu da pomognu osobine:
- potrošnja na 100km
- potrebe (za šta treba auto - grad/put)
- dimenzije (žene Yaris).
U tom slučaju ja biram SX4, bez dileme!
I da pohvalim Stepway je spao sa 9.290€, na 8.860€
Valjda su naši komentari urodili plodom, a s druge strane stiže i nov Stepway po ceni 9.500€. Pa red je bi da spuste cenu, morali bi još da spuste, iskreno
@ĐenkE
Slažem se ;)
@Dejan L
Yaris mi je posle 208 do pojave Clia 4 bio najružniji novi mali model, a sada mi je Clio najnakaradniji u svaklom smislu u segmentu.
@ Predrag
Da imaš 10.000€ u kešu, šta bi izabrao (zamisli da ne postoji Fabija)!?
Clio 4, Fiestu, Yaris, Korsu, i20, Rio ili Sx4?
I ako može objašnjenje, ne vodi se dizajnom, samo oprema, bezbednost i kvalitet enterijera i motor naravno pomeni!
Ako ja nisam kadar, ti si iz mašinske branše, izvoli!
Ko je pametan i ko može da izdvoji 10.000 evra u Srbiji, treba da bude siguran da će ga Yaris definitivno nadživeti.
Dejan L
Clio 19 miliona puta pre Yarisa.
Pre svega, ne ložim se na auto koji će da me nadživi, štaviše, grozna mi je i sama ta pomisao, želim da menjam auto svakih 3-5 godina, i da pri tom živim duže od toga.
Drugo, igrom slučaja, vozio sam na kratko Yaris 1.33 sa 99 ks. Nit neudobnijih sedišta, nit neuglednije plastike, nit inertnijeg i bučnijeg motora, nit neudobnijeg ogibljenja. Jedino što ima solidno prostora na zadnjoj klupi, i što verovatno drži cenu kao polovnjak (iz meni nepoznatih razloga). Uopšte, ali uopšte mi nije jasna interesna grupa koja seče vene na ovo vozilo (uostalom, kao ni na bilo koji drugi auto). U čemu je njihova tajna, samo oni znaju..
Fiesta, Clio, pa i Fabia su klasa za ovu Toyotu.
Dikh tu kava
Sreča tvoja pa si je kratko vozio..
Baš se Fiesta , Clio i Fabia ogledaju kao automobili sa vrhunskim sedištima, izvanrednom plastikom, mirnim i jakim motorima i ogibljenjima koja podnose put do Islanda bez po muke..
Vozih se u svim "baznim" motorima pomenutih vozila(prošli Clio).. Sa njima se i trocilindraš tuče..
Motor 1,33 ipak iznad.. Bolji je samo 1.2TSI( ali kada promeniš fabričku grešku)..
Jedini veliki minus novog Yaris-a jesu izgled i kvalitet plastike u enterijeru..
I bezvezna fora sa jednim brisačem..
Šta je za nekoga osnovni ( primarni ) smisao kupovine automobila?
Udoban, komforan i bezbedan prevoz; dobre performanse; avangardan dizajn, koji će da privuče i pažnju drugih; visoka cena kao "dokaz statusa"; "dobra oprema" i "gedžeti", možda neki "tablet" u kolima; korisna oprema ...?
Prethodni odabir polaznih "parametara" uvek odredjuje i odgovor, jer krajnji rezultat uvek zavisi od unapred odabranog metoda... Uvek bilo i uvek će biti.
Svako, polazeći od svojih "parametara", može da kaže šta je za njega "najbolje". Ali to je samo za njega...
"Moji parametri" mi "kažu" da su "najbolji" fabija i yaris, ali to ne znači da iko ( polazeći od njegovih parametara ) sa time treba da se složi
Dejan L
Visoke ocene za trud. Medjutim. Ne pripadam nijednom "jatu", pa me ništa ne vezuje za Clio, kao ni za Yaris. Inače ostajem pri stavu da bih pre Clio IV nego Yaris trenutni. Uvek i svuda.
Pancev
Vozio nekad Fiestu? Makar i osnovnu, 1.25 82 ks? Bar sedeo u istoj? Tvrdim da je vozačka pozicija jedna od najboljih, a sklon sam da verujem i da je motor mnogo, mnogo agilniji nego 1.33 kod Yarisa. Nisam u fazonu da se ložim na strane testove, ali CarBuyer / Auto Express seče vene na Fiestu, koja, inače, slovi za najkompletniji auto u klasi, sa najboljim hendlingom.
Što se Fabije tiče, recimo da nisam stigao da Islanda, ali do Praga preko Budimpešte, Bratislave, pa nazad preko Graca i CRO do BG, jesam. Moguće da me to ne čini kompetentnim. Pa ni 4 godine iskustva sa istom. Ali bih rado napravio eksperiment: novi Yaris od 99 ks vs. moja 12 godina stara Fabia. Znam da ga Yaris glatko dobija glede prostora na zadnjoj klupi. Sve ostalo - vozne karakteristike, motor, završna obrada, kvalitet materijala, tišina u vožnji, držanje na putu, sveukupni kvalitet - bojim se da bi Toyota loversi bili iznenadjeni..
@ Dikh tu kava
Nisam imao želju da se trudim ni u čemu, samo sam ti ukazao na link sa komentarima i da o Kliju 4 lepo pričaju samo oni koji se lože na šminku, A KOJI su ga videli samo na slici, A NE UŽIVO, što mnogi komentari to potvrđuju, a još više potvrda dolazi od istih da nisam hejter, već dele mišljenje sa mnom o onom NEKVALITETU u osnovnoj opremi. Žao mi je ali hejter nisam, nažalost mnogih, koji ne veruju neka poslušaju one koji su Klio 4 videli uživo.
O tome sam ja pisao još pre 2 nedelje ovde. Dok oni tamo komentari nisu ni bili u planu.
OK?
Dejan L
Jedino što nisam uspeo, jer u tom trenutku nije bilo moguće, je da testiram navedeni Clio. Dosta ostalog sam uspeo (gledanje, sedenje, pipanje, štipanje...). I to sa obe verzije, TCE Expression i dCi Dinamique. Uvek bih ga uzeo pre nego Yarisa. A o Toyoti imam bolje mišljenje nego o Renault-u. Možda bih eventualno razmislio o Yarisu u 1.4 d4d varijanti. Samo pogledaj gore koja je moja filozofija glede automobila. Ne bih da ga vozim duže od 3-5 godina. A za taj period bih pre vozio Clio IV, sve i da je "odvratni plastikaner", nego "hiper kvalitetni" (gde god se prepoznao njegov kvalitet) Yaris, prosto jer mi je Clio lepši, i da me služi kolika mu je garancija, ja zadovoljan. Inače bih u toj klasi pre 208, ipak mi je nekako avangardniji nego Clio.
Dikh tu kava
Baš si realan.. Fabia od 12 leta(ili zima), bolja od novog Yaris-a.. Komentar sačuvan na hard-disku.. :)
Vozio sam baš taj motor u Fiesti.. Ne dopada mi se uopšte.. Koštala je 12 hiljada sa nekim boljim paketom opreme..
Povremeno vozim "prastarog" jarisa. Po gradu i van njega.... To je za mene čudo od automobila u toj klasi ( u pozitivnom smislu ) i u svakom pogledu
Pancev
Inače, taj zaključak si izvukao ti, ne ja, radi podsvest punom parom.. ;) Koliko je Yaris I bio avangardan i funkcionalan, Yaris II već relativno mlak, toliko je Yaris III dobio neočekivane ocene, bar onih napred navedenih anglosaksonaca.. Kod nas, iz nepoznatih razloga, Toyota, pa i Yaris kao njen model, poprimila je mitske razmere, sve kritike na račun iste automatski su socijalno-politički nekorektne. Vidim da i KIA/Hyundai idu istom putanjom..
Inače, ova klasa ne bi bila moj prvi izbor, da smo svi bogati kao što nismo (ili bar većina nije), onda bi B segment dolazio u obzir za grad, a neki ozbiljniji za putovanja. Pošto je situacija takva kakva je, ljudi gledaju da pazare neki univerzalni model, i ne mogu nikoga da krivim ko kupuje auto "na metar".
Da, tačno, plivam u teški off ;), recimo da kad bih kupovao ovu klasu, u vrhu bi mi bili Fiesta, Jazz (samo da je malo lepši), i možda Swift. Eventualno i Rio, samo da ima bolje motore.
Dikh tu kava
Možda Ti se pred snivanje Škoda uzdigne..
Zaključak izveden iz tvog komentara.. Ako se ne slažeš sa ranije izrečenim, nije problem..
Tačna je geneza Yaris-a..
Dikh tu kava
Na osnovu poslednjeg pasusa ne mogu da provalim šta ceniš kod automobila ;)
srbija-slovačka-prag-hanover-keln-amsterdam-brisel-pariz-klermon/feran-barselona-kan-venecija-bled-srbija sa lokalom i obilascima.7000+ km
za 25 dana.yaris II 1.0 benzin.
apsolutno ok.najsmešnije je da je 1.0 najtiši motor u yarisu pri većim brzinama (130-140).
do 80-90 je 1.3 tiši ali isti preko 100 više bruji (ebga 16v).jeste da je spor ali ne vidim da je konkurencija sa takvim motorima nešto bilja.inače novi yaris mi je super ružan i mislim da su osim malo boljih materijala kod dizajna debelo zas*ali kao i sa mnogim drugim stvarima-kasete za sitnice,ležišta za flaše,pojas koji se ne šteluje,zadnja klupa nije više klizna,itd.ipak nije sve baš tako crno-nude pristojnu opremu po korektnoj ceni samo mislim da je toyota malo zakasnila s tim.posebno me iritira što im je startna cena za yaris bila 12500 a gle čuda neki mesec kasnije 9990.to užasno iritira bar mene-a to je sve zasluga tragičnih distributera u srbiji koji posle svih ovih godina kao da su pali sa kruške.
@alex
vezano za tvoju prvu recenicu: detaljno opisa putanju a zaboravi najvaznije - prosecna potrosnja?!?
P.S. sasvim pristojna ova ponuda za Yaris! Ako se vratimo unazad 3 godine, ovo ne bi proslo bez 13 hiljada...
ma potrošnja je više nego ok.nikad mi nije prešla 7 litara.uvek sipam pun rezervoar i uvek dopunim do vrha.prosek je uvek oko 6.5 kombinovana vožnja.regionalni put 50-60-70km7h je 5-5.5.
čak i 1.3 mi je prosek ispod 7.zimi doduše oko 7.2.autoput 130-140km-h isto do 7l.nemam zamerke na potrošnju :-)
Pancev
Klizimo u besmisao ;), ne znam kako si me (ako si me) i zašto si me povezao sa nekim ko se vezuje za određenu marku. Ja sam sve samo to ne. Da mi Yaris nije bio jedno vreme zanimljiv za kupovinu, ne bih ga ni testirao, pa ni došao do zaključka do koga sam došao. Jeste, tačno je, subjektivan je komentar, jer sam ja lično testirao vozilo, i imao s čim da ga poredim. Šta inače neki vrednosni sud u konkretnom slučaju čini objektivnim? Ocena "eksperata", ili da jedan automobil bude testiran od strane više vozača? Nema problema, pa zato sam i rekao da bih voleo da vidim Fabiju i Yarisa jedan na drugog. Ali ne mogu da skapiram kad neko a priori odbacuje mogućnost da Fabia uopšte može da parira Yarisu. A itekako može. Bar u varijanti Elegance 1.4 16 v (koju sam poredio sa 1.33 Sport). A taj motor u Škodi čak i nije ništa naročito. Prosek do Praga i nazad, decembar/januar, ciča zima, troje ljudi sa prtljagom, 7.5 l po bordu. Mnogo? Ja zadovoljan.
Predrag
Odnos uloženo-dobijeno ;)
off - P.S. Naleteo na Leon TDI 105 DSG 2012. Style, ceniš da vredi pogledati?
Dikh tu kava
Nastavak klizanja..
Nisam rekao da si fan određene marke..
Sejlam
Cena Yarisa: vrv Toyota na njoj ima minimalnu zaradu..
Anegdota: dok sam testvozio Yaris, kaže meni uposlenik u Toyoti, sa suvozačkog mesta: Ne bi bilo loše da probate i Auris (sa istim motorom), mnogo je tiši od Yarisa..
Nameravam to i da uradim. Auris mi se svidja.
Dikh tu kava
Ako koristiš pedalu gasa, 1.33 motor u Aurisu nije opcija..
Moguće. Ali bih ipak morao da formiram mišljenje posle vožnje, pogotovo posle celodnevne vožnje Focusa 1.4 od 80 ks. Mislio sam da taj ne može da se pokrene, ali me malo je reći iznenadio. Pri tom su im specifikacije slične - Focus 124 Nm/3500, Auris 128 Nm/4000