FIAT Punto Classic za 99 evra mesečno

FIAT Punto Classic je već nekoliko godina najprodavaniji automobil u Srbiji, koji i dalje uspeva da odoli vremenu. Odlikuju ga čiste linije, nenametljiv stil i proverena udobnost. Tajna uspeha ovog automobila, pored privlačnog stila, sigurno je i u sposobnosti da se prilagodi svakom vozaču, bez obzira na godine, karakter i prethodno iskustvo.
Ovog decembra FIAT ima toplu preporuku kada je osnovni model Punto Classic u pitanju – mesečna rata od samo 99EUR, sa učešćem uključenim u ovaj iznos! Ova ponuda je dostupna svima preko Credit Agricole banke i odnosi se na period otplate od 84 meseci.
Pored ovog osnovnog modela koji je u specijalnoj ponudi, možete izabrati model koji Vam najviše odgovara, birajući između 3 vrste agregata. Ako prelazite malu kilometražu, tu je benzin, uvek pogodan i ekonomičan. Ukoliko želite nešto revolucionarno, probajte dizel Multijet, koji povezuje smanjenu potrošnju i visok učinak. Punto sa pogonom na tečni naftni gas (TNG) kompletira ponudu, vodeći računa kako o zaštiti životne sredine, tako i o troškovima.
Za sve dalje informacije o načinu i vidu finansiranja možete se informisati u najbližoj ekspozituri Credit Agricole banke.
PR Fiat Automobili Srbija
Ova fotografija je utopija. Ne postoji stvarno nasmejan korisnik bankarskih "proizvoda", koji je taj osmeh zadržao i nakon što je u celosti otplatio "proizvod" koji mu je "isporučen"...
Utopija je Punto godina proizvodnje 2011.
Dok odobre kredit biće 2013.
Kupiš nov auto star 2 godine.
Dajte bre neki popust! Makar umesto 84, nek bude 80 rata
84 rate? Ha ha, dotle ce dobar deo onih koji ce uzeti taj kredit ostati bez posla, i nece ga isplatiti. Bolje receno, evo vam auto, pa placajte sledecih 7 god.po 100 eura. Ako mozete.
Punto 1.2 Aktual sa klimom kosta oko 6500 EUR. To je ubedljivo najjeftiniji auto na trzistu, koji ima 5 vrata, kakav-takav prtljaznik i u kome se mozete voziti i tokom leta, a da ne prokuvate.Nije to mnogo skuplje od nekadasnjih zastavinih automobila.Jedva cekam novu proizvodnju Punta, s novom lakirnicom, presama i gomilom robota, bice kvalitetniji i jeftiniji.Eto, Talijani vec daju na 84 rate.Gde to ima u svetu?
@ B.M.
Ok stoji sve to, i Yugo In je koštao 4.800€, ali prdavanje lagera Klasika iz 2011. tokom 2013. ...
Razumeš? Kupiš nov auto star 2 godine i to na kredit.
Hajde lepo da se snize cene ili neka ponude državnim službama po prihvatljivoj ceni.
Yugo In: 3.50m-2vrata-nepocinkovan lim-oprema ništa-bezbednost loša
Punto II: 3.86m-5vrata-pocinkovan lim-oprema bolja-bezbednost solidna
Onda sacekaj jos neki mesec, dok ponovo ne pocnu propizvodnju Punta. Na novoj opremi moze biti samo kvalitetniji. I jeftiniji, jer ce se vise delova praviti kod nas.Uostalom, sve dok je kriza cene ce samo padati. A drzavne sluzbe mogu u svako doba dobiti po povoljnijim cenama. Na samo one ved i razna udruzenja, jedno Taxi iz Nemacke je vec dobilo seriju 500L..
Ovo je zanimljiv podatak;
Železnice su najavile da će ove godine sa 130 vozova transportovati 26.000 automobila, a za 2013. je planiran prevoz 160.000 automobila sa 14 vozova nedeljno. I tome kad dodamo transport delova zeleznicom u fabriku, bice i vise. Ako ovo ne oporavi zeleznicu, ne znam sta ce.