Ford: doplata za dužu garanciju

Vlasnici Fordova kojima nije istekla dvogodišnja fabrička garancija, imaju priliku da dokupe produženu garanciju.
To se može učiniti kod svih ovlaščenih Ford dilera u Srbiji, uz uslov da je automobil održavan isključivo u ovlašćenim servisima.
Dokup se može obaviti na godinu dana i tada košta 199 evra plus PDV, dok za dvogodišnju garanciju treba platiti 350 evra plus PDV.
Izvor: revija SAT Plus
Foto: arhiva Autoblog.rs / Grand Motors
Ako zele da se nose sa korejskim markama treba da u startu ponude 5 ili bar 4 godine garancije, sto ne bi trebalo biti problem jer su povremeno i davali 4 godine...
@mile antena
u cemu? Jel mozda u broju prodatih primeraka, kod nas naravno? :)
@carobnjak,
ko je znao da je srbija centar sveta po prodaji pa da je toliko bitna :)))
@mile antena
pa ni u Evropi bas nije drugacije...
A tamo kad vas ti bolje znas kako je, u to ne bih da ulazim... :)
P.S. kolika je garancija na Ford kod vas, a koliko na Hyundai/Kia?
@carobnjak,
hoces li realnu garanciju kod korejanaca ili samo onu na papiru?
hyundai/kia daje garanciju na sve 3 godine ili 36,000 milja (isto kao i ford).
na papiru, hyundai i kia daju 10 godina ili 100,000 milja garanciju na motor i menjac ... sto nikad nece ispostovati jer da ti bilo sta ode kod motora i menjaca posle te prve 3 godine oni ce naci izgovor kako je potrosni materijal i kako nije pokriveno pod garancijom. jos nikog nisam upoznao da im je nesto popravljeno na hyundai/kia posle prve 3 godine.
tako da je u pitanju samo marketing ... oh da, da spomenem da ta "garancija" od 10 godina/100,000 milja vazi samo ako si prvi vlasnik auta tj. ako si ga kupio novog
Dileri KIA Hundai daju dugogodišnju garanciju tako što sebe osiguraju kod osiguravajućih kuća. Uz to garancija ne pokriva sve. Neverovatno ali istinito. Ali zato mušterijama po servisima shisaju uši.
@West Racing
a cija to garancija pokriva SVE?
@mile antena
hvala, kod nas korejci daju nekoliko varijanti garancije ali se prenosi na sledeceg vlasnika, naravno ako je odrzavan u ovlascenom servisu...
@mile antena
"jos nikog nisam upoznao da im je nesto popravljeno na hyundai/kia posle prve 3 godine"
Mozda zato sto se ne kvare? :)
Sve što treba, to sam mislio a ne na lupanje kamenja itd. Recimo u 5 godini ne ide garancija na amortizere itd.
@West Racing
verovatno su dobro proracunali kojim redom idu kvarovi... :)
Sto se tice servisa, nije skupo redovno odrzavanje vec cene rezervnih delova...
P.S. jel mozes objasniti sta si mislio pod:
"Dileri KIA Hundai daju dugogodišnju garanciju tako što sebe osiguraju kod osiguravajućih kuća" ?
Pa kad prijaviš šzezu u servisu, dolazi čova iz osiguravajuće kuće na procenu štete pa tek onda rade kvar. Ako im osiguranje ne prihvati, ni oni klijentu ne prihvataju. Čist cirkus. Tako mogu garanciju da guraju i 15 godina.
Kod Kie garancija 7 godina ili 150.000 km obuhvata apsolutno sve kao kod Forda u prve dvije godine. Motor, trap, elektriku sem radia i tkanine. Prve tri godine nijesu ograničene kilometražom. Japanci daju 5 godina bez ograničenja kilometraže i ko mnogo prelazi ta mu se garancija najviše isplati, seat daje 5 godina ili 100.000.
Uglavnom tu garanciju oni naplate kroz skuplje servise i nikako nijesu u minusu. Ali je ispoštuju to je sigurno i fabrika šalje djelove i plaća ruke servisu. Serviserima se isplati da vam se pokvari nešto jer ih fabrika isplaćuje za rad, znam vlasnika ovlašćenog servisera za Kiu.
Da nije "korejaca", ostali nikada ne bi digli trajanje garancije, a takodje da nije njih dosta stvari bi bilo jos uvek dodatna oprema...
@West Racing
to onda nije u skladu sa zakonom, lako je provaliti! U garanciji jasno stoji sta je pokriveno a sta ne, osim ako ti pod nos ne stave primerak na korejskom jeziku :)))
E sad, da li oni to pokriju osiguravajucom kucom ili ne, ne treba da zanima korisnika...
@Orlo
tako je, da ta produzena garancija nije upalila, kad bi VW davao 4 godine? Nikad!
A eto svi su je skoro produzili, uz doplatu ili ne, manje je bitno...
@carobnjak
A da nije EU (Evropska komisija i parlament, ENCAP... barem kod nas) bezbednost bi i dalje bila privilegija malobrojnih... inace proizvodjaci se ponasaju bahato, i u cilju im je da sto manje ulazu, a da sto vise novca zaradjuju...