Nova Mazda6: Cenovnik za Srbiju

U nastavku možete pogledati cene za novu Mazdu 6 u Srbiji.
Mazda6 Sedan i Wagon |
Cena |
2.0i (145 KS) Emotion |
€ 21.990 |
2.0i (145 KS) Challenge |
€ 23.990 |
2.0i (165 KS) A/T Challenge |
€ 26.190 |
2.0i (145 KS) Attraction |
€ 25.790 |
2.0i (165 KS) A/T Attraction |
€ 27.990 |
2.0i (165 KS) Revolution |
€ 27.990 |
2.5i (192 KS) A/T Revolution |
€ 31.690 |
CD150 Emotion |
€ 23.990 |
CD150 Challenge |
€ 25.990 |
CD150 A/T Challenge |
€ 27.990 |
CD150 Attraction |
€ 27.790 |
CD150 A/T Attraction |
€ 27.790 |
CD150 Revolution |
€ 29.790 |
CD175 Revolution |
€ 30.190 |
CD175 A/T Revolution |
€ 33.490 |
Opcije Mazda6 |
Cena |
Navigacioni sistem (od paketa Challenge) |
€ 500 |
Stakleni el. otvor na krovu - šiber (samo uz Revolution 2.5i & CD175) |
€ 700 |
Svetla koža ('Off White') u unutrašnosti (samo uz Revolution) |
€ 140 |
|
|
Metalik boja |
€ 510 |
Soul crvena boja |
€ 650 |
Sve cene uključuju PDV od 20%.
Više o novoj Mazdi6 na zvaničnom sajtu uvoznika


@moron
evo nas Admin bas ispunjava zelje danas! :)
Samo da ovu Mazdicu zaobidje korozija jer prethodne bas i nije...
Uvoznik nije dužan da obezbedi servisera za "područje Beograda", već za Srbiju, a njih je obezbedio više ( NS, Čačak, ne znam da li još ima ). Sad, što smo mi iz BG "razmaženi" ( što jedan "glavati" reče ), to je druga stvar ( ja zbog te "razmaženosti" delom i mislim da sledeći put uzmem škodu, jer bi mi prodaja i servis bili na 500 metara ).
Nego, ni sam ne znam da li su cene nove mazde 6 "jake". Činjenica je da ima ono čemu uvek prigovaram kod accorda ili avensisa ( ima "značajniji" Wb ).
Ova "bazna" mazda 6 ima "plastični" volan i menjač ( a alu felne 17 cola ). Malo blesavo. Avensis u drugom paketu ima "kožu" ( i alu 16 cola ), a njegov motor 1.8 mi nekako privlačniji od ovog mazdinog 2.0 od 145 ks, dok je 2.0 od 165 ks van granica razuma, kao i svaki njen dizel zbog cene registracije koja onemogućava da za "milion kilometara" isplati svoju nabavku.
Tek, ni sam ne znam. Privlačno je da karavan košta kao i sedan. Ali, "avaj", trebaju mi "krovne šine" ( pod mus ), a njih nema "bazno", pa i za benzinca "sa šinama" treba 23.990. Svako "pljačka" na svoj način, ali svako.
Tek, čini mi se "ništa od posla", od mazde i mene
Dizel automatik 28.000e sunce mu opet me zaobilazi zeljeni model svojom cenom.
Pre par nedelja zamalo da paznem 3 CD Takumi. Tad sam već znao da je Profil likvidirao firmu. Zvao Grand, zvao Dipem. Čačak je pokazao više sluha, iako oba su bila prilično profesionalna. Odbila me 17-ica letnja i ipak mnogo manje prostora u odnosu na dimenzije. Elem, perioferno je da li je uvoznik u obavezi da obezbedi prodajno-servisni centar u Beogradu, zbog Beograđana. Poenta je da je uvoznik u obavezi to da obezbedi zbog sebe samog. Beograd je najveće i najbogatije regionalno tržište u Srbiji. Samo autista može da dopusti da u Beogradu nema objekat. Priča se da je Profil imao problem sa regionalnim importerom.. Navodno, u martu na Novom Beogradu ili Vidikovcu novi objekat, novi igrač ulazi u trku. Videćemo.
Moze da se pazari super b sa luksuznom opremom. Ne secam se kolko kosta Mondeo titanium ima ga jedan tip u mojoj blizini. Mislim da je 24000 evra
Da li je uvoznik "autističan" ako u BG nema dilera i servisera?
Pa, ne mora da bude. Uopšte.
Pežo sve to ima u BG, ali mu "obim prodaje" u 2012. ( zauzeo je samo dno ) ukazuje da je imao veoma "autističan nastup" na tržištu