Nova Toyota Auris u Srbiji od 14.200 evra

Uvoznik Toyote za Srbiju je na svom sajtu objavio kompletan cenovnik za novi Auris.
Novi Auris na tržištu Srbije startuje od 14.200 evra, a kompletan cenovnik možete pogledati u nastavku.



Više o novom Aurisu možete pročitati na sajtu Toyota.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@carobnjak
Zar nije i prethodna imala? Sta mu je onaj kvadrat napred i kako staje tablica?
Korektna cena!
Svaka čast za Auris Super Terra ponudu od 12.600€, pored Aurisa, Megane i Fluence su ...
@englez
nije! Imas pored vest o starom Aurisu na akciji gde stoji samo "klima"...
Ne znaš koje su grdje centralne "duvaljke" klimatizacije, da li na aurisu ili na 301.
Cena skoro i da može da prodje ...
@ moron
Najružniji na ovom Aurisu su otvori oko maglenki, ne uklapaju se u celinu niti imaju veze sa čim.
Sledeća zamerka je linija blatobrana, kao da je udaren pa nestručno peglan.
Kad bolje zagledam linija oko maglenki je inspirisana kućicom puža.
Samo fali sluz
Plus EUR 500 za metalik. Svašta.. Dva puta ulazio. Ubedljivo najbolja vozačka pozicija (ja volim da mi se du.e vuče po zemlji), materijali na oko kvalitetni, u Style verziji opet samo vozački prozor ima automatiku.. Ono što je bila jedna od mana kod Yarisa, ponovljeno je i kod novog Aurisa - volan ima strahovito mali hod podešavanja po dubini. Ubedljivo najveća mana po meni je nerazumljivo smanjenje prostora na zadnjem sedištu, pogotovo u odnosu na stari model. Prethodnik je imao sasvim solidan, da ne kažem obilan prostor pozadi. Ovaj ni da mu priđe. Plus nema kao i prethodni podešavanje nagiba zadnjeg sedišta. Veliki korak nazad. pri čemu ni prtljažnik zbog toga nije nešto značajno dobio po zapremini. Ako je uopšte dobio.
I da, zadnji kraj je po meni očajan. Kao ružnija varijanta novog i30.
Cene. Pogledati u Sloveniji, niže nego kod nas. Prilično nedopustivo. Verujem da će već za sajam da dođu na svoje, bar 1500 EUR dole.
I motori. Ubeđuje me "prodajni savetnik" da jeste da su isti kao u prethodnom, "ali su pojačani". Šta god to značilo.
Mislim da bih mogao da imam sledeću dilemu: s jedne strane, razum kaže Ceed EX Style GDI za 14.450, a s druge razum i malo srca kažu Auris 1.6 Style za 16.800 ili Sol za 18.200.
Možda ipak samo razum.
Da, činjenica je da u novom aurisu pozadi za noge ima značajno manje mesta nego u starom. Ne znam kako su to uspeli, ali "uspeli su"
englez,
kvadrat napred?
Ako na kvadrat u boji karoserije misliš, to jedino može biti "maskica" preko fabrički predviđenog mesta gde se ušrafi kuka za vuču, ako se javi potreba za šlepovanjem vozila.
(kod Toyote se to ne koristi gotovo nikada, ta ne ostaje na putu) :)
Prilicno povoljna cena, kao i solidna osnovna oprema, mada je osnovna varijanta Golfa brza do 100km/h, i ima u osnovnoj opremi start/stop sistem, kolor ekran osetljiv na dodir, maglenke...-sve stvari koje se kod Aurisa doplacuju. Pored toga, ovakav dizajn se vecini evropljana nece svideti
Meni je samo smesno da Toyota izgleda kao kopija Hyundai-a.
Cena za 1500 nize i tu smo.
Nisam znao da su smanjili zadnju klupu, to je ono sto mi se najvise doapdalo kod prethodnog.
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-toyota-auris/
"Pri nas konec januarja 2013 – s popusti!
Toyota se bo pri Aurisu vključila v trajajočo tržno bitko na našem trgu. Že od začetka prodaje konec januarja prihodnje leto bo namreč Auris na voljo s popustom na uradne cene.
Pa še nekaj je zanimivo: slovenska Toyota se je odločila ohraniti oznake opreme, kot so jih bili kupci navajeni do zdaj, in ne bo prevzela oznak, ki jih Toyota na zahodnoevropskih trgih uvaja z novim Aurisom. Namesto novih Live, Active, Style in Lounge bodo Slovencem ostale stare oznake Terra, Luna, Style in Sol. Osnovni Auris z 1,33-litrskim bencinskim motorjem in opremo Terra bo na voljo za 13.500 evrov, za večji bencinski motor bo treba doplačati 800 evrov, osnovni turbodizelski motor bo mogoče z opremo Terra dobiti za 14.990 evrov, Auris 2.0 D-4D Style bo na prodaj za 17.950 evrov, Auris Hybrid pa bo z opremo Style stal 18.990 evrov."
Uživo dosta bolje..
Mada me brine prostor pozadi..
Za zadnji kraj angažovati Apua i finito..
Na vecini testova se samo spominju tanja zadnja sedista i shodno tome oko 20 mm vise prostora za noge i veca zapremina prtljaznika!
Nema u novom aurisu pozadi više, nego manje mesta za noge no u starom aurisu. Sedeo sam ( sa svojih 192 ) i znam da sam u stari "iza sebe" mogao pozadi "knap" da sednem sa nogama, a u ovaj novi auris nikako ( ni pod tačkom razno )
Hvala na informaciji :)
Sta je razlog tome? Da li je tabla vise uvucena u kabinu a samim tim i prednja sedista pomerena unazad ili su visina sedenja i uglovi sedista razliciiti?
Totalno zbunjujuce!
Razmak tockova je valjda ostao isti, 2600mm iako je novi model za 50mm duzi.