Novi Auris predstavljen novinarima u Srbiji

Toyota je u Srbiji objavila početak prodaje novog Aurisa. Na dvodnevnoj test vožnji od Beograda, preko Novog Bečeja, Bečeja i Bačke Topole do Subotice, predstavnici specijalizovanih automobilskih medija imali su priliku da po prvi put isprobaju vozne karakteristike novog Aurisa.
Predstavnici medija testirali su novi Auris na kombinaciji lokalnih i regionalnih puteva, kao i na autoputu. Hotel Galleria u Subotici bio je domaćin ovoj prezentaciji, a novinari su imali i priliku da posete Vinariju Zvonko Bogdan na Paliću i probaju najbolje srpsko vino u 2012. godini.

Novi Auris je rezultat Toyotine rešenosti da napravi atraktivnije, dinamičnije i zabavnije automobile, a da se pri tom ne odrekne dugo građene reputacije kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti. eputacija i kvalitet nadovezuju se na neprikosnovenih 39 miliona prodatih Toyota Corolla širom sveta. Auris je proistekao iz modela Corolla, kao hečbek verzija tog modela, a na tržištu Evrope lansiran je 2007. godine.

Novi model nudi atraktivniji i odvažniji dizajn, kvalitetniju unutrašnjost, poboljšane dinamičke karakteristike, kao i dodatna poboljšanja tehnički napredne, potpuno hibridne verzije.
Paleta motora novog Aurisa uključuje unapređene benzinske motore 1.33 VVT-i i
1.6 VVT-i sa smanjenom emisijom CO2. Smanjena je i emisija CO2
na dizel motorima 1.4 D-4D i 2.0 D-4D pri čemu dizel motor 1.4 D-4D ima emisiju
od samo 99 gr/km.
Auris je prvi model u C segmentu koji u isto vreme uvodi i puni hibridni pogon,
koji upotpunjuje pogonsku paletu.
Početna cena modela sa benzinskim 1.33 motorom i Terra paketom opreme, iznosi
14.200 evra, dok je za početni model sa hibridnim pogonom potrebno izdvojiti
24.300 evra.
Izvor: Netauto.rs
od pozadi je katastrofa,spreda nije los,uglavnom lepsi od starog modela
Ne znam zasto ali su Tojotini modeli u zadnje vreme bas po mom ukusu,Auris mi je dosta lep,a novi RAV4 fenomenalan.
UROS 88,
novi RAV će bidne bomba!
Većina ga opljuva ovde onomad sa pojavom prvih fotografija, drago mi je da ima (još) "kontraša" :)
Dosta lepsi uzivo. Upada u oci i spreda. Cak je i lepsi i prepoznatljivi s preda.
RAV 4 bih voleo da vidim uzivo pa da ga prokomentarisem!! Auris mi je na fotkama delovao katastofalno, ali sto ga duze gledam sve je lepsi!! Valjda je to poenta, prvo sok pa onda lagano zavlacenje pod kozu!!
Ko jos Toyotu zbog dizajna kupuje? Retki su takvi, kao sto su retke atraktivne toyote, mozda avensis karavan i to je to. Kraj
Kakva god da je, samo zahvaljujući prednjem delu je dosta lepša od Golfa i realno bi trebalo da ga "rasturi" u prodaji. A manje kvalitetna sigurno nije. Ali naravno to se u Evropi nikad neće desiti.
@ Mix
Zato što su delovi za Toyotu 2-3x skuplji.
A limarski bezobrazno skuplji i kasnije kad prođe životni vek 1 modela, pa ako hoćeš polovan deo a originalan (krilo, vrata, haubu) ne možeš da nadješ nigde. Kao da tražiš statističku grešku
I da pojasnim prostim jezikom. Lepo je što će Toyota da traje, ali se svako boji neprijatnih iznenađenja (vanrednih troškova), čukanja. Kupiš nov auto, čukneš, pa i da prežališ popravku, a kod Toyote će krilo, far, hauba i branik da te izađe 1/3 vrednosti auta. E zato se Toyota neće proslaviti u EU NIKAD
@Deyan_L
Tojota je No 1 proizvođač u svetu. U EU je najpouzdaniji auto po svim listama.
U EU održavanje Tojote je niže od VW grupe, baš zbog visoke pouzdanosti. U EU se havarisana vozila ne popravljaju ili jako ograničeno.
@ žole
Možda ne u Nemačkoj i Francuskoj, ali u svim NE TAKO JAKIM ekonomskim silama, cvetaju limarsko lakirerske radnje. Nije EU samo Nemačka i Francuska. Imamo tu i Poljsku, Češku, Slovačku, Sloveniju, Španiju, Portugal...
S tim da Češka i Slovačka imaju desetine fabrika, Češka i svoju nazovi domaću...
I onda pored 20 marki koliko jedna, za održavanje skupa Totyota, može da bude tržišno zastupljena?
Ako misle da budu češća pojava u EU, moraće sem kvaliteta da ponude i dizajn i povoljne rezervne delove ili će ih pojesti Hyundai/KIA
Tojota je trenutno najpovoljnija opcija po svim parametrima, što dokazuje i podatak da je ponovo N0 1 proizvođač u svetu.
Čak i u Srbiji postaje jako interesantna.
Drugo, japan shop delova nije skupli od fiat VW. To znaju vlsnici starijih modela, a nov model je jednako skup po delovima kod svih proizvođača jer nema alternative. Koliko košta krilo, branik, far za 500L ? Nije manje od Tojote.
@žole
pednji far, recimo za Mazdu CX5 kosta cak 1200 eura! Pa izvolite...
Nije jeftiniji far ni za A6 ili BMW 535d i sl. A verujem ni za 500L nije ispod 800 eura.
Mazda CX5 ima LED dnevno svetlo u faru, pa mora bti skup. Mala produkcija a velika cena.
Povoljna nabavna cena vozila, odrzavanja i delova. 'Most ili cuprija', negde mora da se plati. Nekad i na oba mesta
Zar su Audi i Mazda za poređenje? Ja to upravo govorim. Nije isto da date za far 800€ ako auto košta 50.000€ i ako za far date 800€ za auto od 15.000€.
Možete li da ragraničite te 2 stvari?
800/50000=0.016
800/15000=0.053
Znači far, krilo, branik, hauba = 1/3 japanskog vozila.
I onda koja budala će da zagrize u neizvesnost, pogotovo kad se zna kakav je lager delova. Tipičan primer je Honda Civic 2001. god, leteći ležaj radilice, drug čekao 60 dana na isporuku iz Austrije, deo stigao i to pogrešan!
Dok za VW imaš deo gde hoćeš u roku od 48h.
Jel vi to možete da shvatite? NE!
Teorija nije tačna, jer za Golf 7, far košta kao za neki novi audi. A za stariju generaciju audija je skuplji Golf 7 far.
žole (11:16),
ja to napisah jednom prilikom ovde (na bazi ličnog iskustva), no "bord-experata" sa ovoga mesta me/nas ubeđivao u suprotno! :)
Pa naravno kada se ode po originalani deo u recimo "MAG-Tojotu" da se uz deo plaća šišanje, brijanje, zatezanje bora, ispijanje "eliksira mladosti" i ko zna čega još, ali ko normalan tamo kupuje bez "prinude", tj. korisnika u garantnom roku. Pa čak i tada je to moguće zaobići...