Dacia predstavila novi Logan i Sandero u Srbiji

Preuzeto sa: Topspeed.rs
Kompanija Dacia, koja sa uspehom posluje u okviru Reno grupacije predstavila je tržištu Srbije tri nova modela.
U pitanju je kompletno modernizovana gama, a tokom jednodnevne prezentacije i test vožnje do Divčibara bili smo u prilici da se upoznamo sa novim „loganom“, „sanderom“ i modelom „stepvej“. Za sva tri automobila predviđena su kompletna unapređenja, pa nema sumnje da će brend Dacia nastaviti sa odličnim prodajnim rezultatima na teritoriji Srbije.
Kada je reč o dizajnu, promovisan je aktuelan stilski pravac koji će nesumnjivo doprineti promeni nekadašnjeg imidža, koji je do skora pratio rumunsku kompaniju. Moderne linije, skladne proporcije i kvalitetnija izrada više nisu iznenađenje, pa će u svim modelima kompanije Dacia kupci sada uživati u potpunom komforu i bogatijoj opremi. Zbog toga i ne može da čudi podatak da je od starta 2004. godine do 2011. godine prodaja sve popularnijeg brenda čak 15 puta veća, što je sigurno najbolja potvrda kvaliteta i pažljivo odmerene cene.
Danas, Dacia u Srbiji osim modela „lodži“ i „daster“ nastupa sa pomenutim novitetima, a zahvaljujući kompletno novoj filozofiji dizajna karoserije i organizacije enterijera Dacia samouvereno najavljuje najviše domete. Tako na primer svi modeli serijski dolaze opremljeni klima uređajem, sigurnosnim paketom koji podrazumeva četiri vazdušna jastuka ali i ESP sistem. Takođe, unutrašnjost je dobila skladniji i kvalitetnije izrađeni prostor za vozača i putnike, pa se u sklopu opreme sada može uživati u i čarima novog radio uređaja sa USB vezom i atraktivnog media nav sistema. Nije zanemarena ni praktičnost pa novi „sandero“ ima 320 litara prtljažnog prostora na raspolaganju, dok je „logan“ i dalje u samom vrhu klase sa 510 litara. Motori u ponudi organizovani su sa ciljem što bolje efikasnosti, pa se vodilo računa o svakodnevnim potrebama kupaca i što boljoj ekonomičnosti.
Početak ponude rezervisan je za „sandero“ u verziji 1,2 16v sa 75 konjskih snaga, koji u paketu opreme Ambiance košta 7.790 evra, a po prvi put pomenuti agregat može se poručiti i sa fabrički ugrađenim sistemom na gas, što će osnovnu cenu uvećati za 700 evra. Takođe, kupcima koji žele kompletniju opremu na raspolaganju je ekskluzivniji paket Laureate po ceni od 8.590 evra, a od ostalih motora Dacia poverenje ukazuje proverenim dCi dizel agregatima od 75 i 90 konjskih snaga. Veliku pažnju medija ali i konkurenata privlači i 0.9 TCe motor sa 90 konjskih snaga koji je u „sanderu“ na redakciju Top Speed magazina ostavio odličan utisak na ruti do planine Divčibare.
Podatak koji će svakako zanimati kupce u Srbiji jeste da se zahvaljujući istoj platformi bazna cena modela „logan“ i „sandero“ neće razlikovati. Atraktivni „stepvej“ sa 0.9 TCe motorom startuje od 9,500 evra, a od dizelaša biće dostupan isključivo sa snažnijom verzijom od 90 „konja“.
Više slika na sajtu Topspeed.rs
Mislim da su cene dobro odmerene,posebno mi se dopada što su ponudili fabrički TNG,takođe je dobra ponuda za stepu, koji je standardno atraktivan...uz to baš me zanima taj tce 90 svi ga hvale.
Sasvim fer i korektne cene, koliko para toliko muzike. Solidni autići za naše uslove gde je do skora vladao jugić...
Svaka čast! Auto urađen za medalju! Cene koje su date su nemoguć zadatak konkurenciji.
Vecina novina hvali kvalitet novog enterijera, a uz to, cene ostale slicne kao kod proslog modela.
U Lazarevcu stoje ispred salona već 12 dana.
Meštani između sebe komentarišu i kažu ko veliki Yugo, dok drugi kažu napred ko Škoda.
Ja bih rekao da treba da odu kod očnog.
Za Logan kažu prava limuzina. E kakvo je vreme došlo kad je Logan limuzina :)))
Zasto je iz ponude davno izbacen 1.4 sa 75 ks? Trosio je kao upaljac a imao mnogo bolji moment od ovog 1.2 od 75 ks koji je po meni gori.
@Dunster xDrive
koliko ja znam , ovaj moderniji motor je ekonomicniji...
@ Dunster xDrive
Verovatno ekologija. Ali gledaj to s lepše strane, biće i registracija ovom jadnom narodu jeftinija sa 1.2 motorom. E sad ja postavljam pitanje, ako je manji obrtni moment, a auto postao teži kako će to da ide uzbrdo?
@Dunster xDrive
1,2 16V troši bar 1L manje od 1,4, koji nije mogao da podmiri ekologiju.
@marqoni
imam pitanje za tebe: sta podrazumeva "Dacia finansiranje"?
Na sajtu pise obratite se najblizem dileru... ?!?
@carobnjak
U mom slučaju je bio bezkamatni kredit od 5000 evra na godinu dana. Bez bilo kakvih uslova bez banke.
@marqoni
jel ima neka druga opcija, to mi bas ne odgovara?
Recimo na 3 godine?
carobnjak
Ne znam, meni su privatno na reč dali onako kako mi je odgovaralo na rate, jer ih poznajem.
Znam da ima bez kamatni kredit, ne znam na koju sumu i na koje vreme.
Ako zaista imaš nameru da kupiš Daciju, a možeš da finansiraš dizel, pa i najprostiji, to je pravo. Ja bi sad drugačije uradio
@marqoni
ja sam cuo da Reno daje beskamatni kredit od 5000 eura ali ne i na koliko rata.
Navodno to zavisi od dilera...
@marqoni
nisam pristalica dizela, ali razmisljam o ovom Sanderu, pogodio si... :)
U stvari razmisljao sam o polovnjaku za te pare ali me ova ponuda skroz razmrdala! :)
Komentar nije off topic!!!
Renoov 1.5 dci realno ima problem sa diznama i turbinom. Znam pošto je drug do skoro bio vrlo uporan da kupi polovnog Clio-a sa tim motorom, ali kada je shvatio da je svaki drugi pre 100.000 km doživeo zamenu ili reparaciju istih, odustao je i kupio je Focusa 2 ;) Naravno, ja sam umešao prste ;) Eno ga, zove me svaki dan da mi se zahvaljuje :)
@ Predrag®
Izvini, ali ne znaš ništa, jer na 1,5 DCI turbina je stabilnija nego na bilo kome VW a ako bi upredili sa 1,2 TSI, došli bi šoka.
Što se dizni tiče, neće ložu, vodu u gorivu, inače evo Dacija koja ima DCI u mojoj firmi, već uspešno gazi 400000km. Tako da prijatelju, nisi nikakvo dobro napravo, samo si bez razloga i iskustva sujetan.
Dačija sve ozbiljniji igrač u auto industriji. Sve boji izgled, isto kao i Škoda, u početku na sam pomen marke ljudi su okretali glave, a danas rame uz rame sa VW. Tako će i Dačija za 5-6 godina. Ovo je već za ozbiljno razmatranje o kupovini, jedino nedostaje malo jači motor.
Zasto da ucvrsti a stubove?Zbog zvezdica?Ako malo uporedis podatke videces da je novi sandero jednako bezbedan kao i npr.Oktavia II, koja je dobila 4 zvezdice tada kada se pojavila,sto je ekvivalent danasnjih 3.
@Predrag®
Fama o 1.5 dCi-u je već prešla u urbanu legendu , a za to su zaslužni tone uvezenih Vanova Clia i Megana sa preozbiljnom kilometražom kod kojih je normalno da odlaze sistemi ubrizagavanja , turbine...
A realno K9K (1.5 dCi) je konstrukcijski jako dobro zamišljen motor (ne bi ga džabe Mercedes ugrađivao)
A najslabija karika mu jeste Delphi ubrizagavanje , ali se ne raspada nakon 100.000km.
Tačnije znam ih dosta što su prišli brojci 300.000 na naše gorivo bez ikakvog problema sa ubrizgavanjem.
A prema tvrdnji Renaulta samo 3,8% K9K motora je imalo "felerično" ubrizgavanje.
Dok one verzije (76kw) sa Siemens sistemom su skroz imune na probleme ubrizgavanja.
Koda nas opština ima 2 komada sa 76kw (360.000 i 390.000km)bez ikakvog problema , a na Polu 77kw sa 310.000km mjenjana 2 puta turbina i jednom plivajući zamajac.
Tako da kod novih dizela nema pravila kad će te oplesti kvar...
Đorđe,
Koliko se sećam, u Megane III idu 63, 66, 78 i 81 KW, ali ne znam koje su to sa 76 KW? Je l to znači da ove sa 78 i 81 KW nisu dobre, ili..?
@Dikh tu kava
mislio je na onaj od 105ks, Francuzi malo brljaju kad je odnos kw/ks u pitanju...
http://en.wikipedia.org/wiki/Megane#M.C3.A9gane_III_.282008.E2.80.93present.29
carobnjak
Ne znam da li bi onda trebalo da se zaključi da ovaj sa 81 KW nema probleme sa motorom kao slabije verzije, pod uslovom da su ih one imale.. Pitam se čisto zbog činjenice da po oglasima ima dosta Megana sa 81 KW i Dinamique opremom za relativno prihvatljive pare. Pri čemu u opšte stanje vozila ne ulazim.
@Dikh tu kava
ni ja ne bih ulazio u razlike u kvalitetu...
Reno ih oznacava po KS a ne po KW: 1.5 dCi 90, 105, 110...
Mogu vam reci da je 1.5dci motor jedan od najboljih na svetu u ovom momentu, to su dobro provereni motori sa malom potrosnjom a nisu skupi za odrzavanje, eno ih i u mercedesu, sto je jedan od pokazatelja da je kvalitet ona dobra strana i zato ne treba sumnjati, e sad se tu postavlja pitanje kako se ti mototi odrzavaju, kakvo se gorivo sipa, kako se koristi i u koje svrhe taj motor i sl. Ko se odluci za ovakvu kupovinu sigurno nece da pogresi pogotovo kod dacie jer je do sada odrzavanje bilo cak jevtinije nego kod klia, tako da mogu da preporucim, motori su vrh licno sam se uverio....
Koliko i ja znam, problem je bio samo sa 1,5 DCI od 85 ks koji su proizvedeni zaključno sa 2005. godinom. Bar je tako pisalo u X članaka
@Dikh tu kava
Konkretno sam mislio na Megane 2.
A generlno ove najjače verzije (76,78 i 81kw) , uparene sa 6 brzinskim su se pokazale kao najpouzdanije.
Moguce je,ja ovde nisam naznacio da govorim od 2006 pa naovamo.Kada je Reno u pitanju moramo da se podsetimo da su Renaultovi motori neprevazideni u formuli i koji imaju samo reci hvale...
Onda ovaj "DCi 110" nije za bacanje. Ima ih lom po oglasima u Megane-ima. Verovatno su bolji motori nego što je Megan automobil.
Ovde treba naglasiti da je cena novog modela ne bas tako "dobra' kao kod aktuelnog modela u vreme pojavljivanja, jer je tada osnovni model bijo 8.400 evra, a nesto visi paket ja stajao 8.900 eura i tada su 3 zvezdice bile dosta znacajne nego sada, govorim o modelu sa 1.5dci motorom, dok sada u vreme krize cene su bas nabudzene bez obzira na opremu koju poseduje jer se sa cenom dosta priblizila konkurenciji koji su mnogo poznatiji kao brendovi u odnosu na DACIU bez obzira na Renaultovu tehnilogiju, dana jos uvek ime prodaje automobile kako polovne tako inove...
Reno pravi možda i najbolje motore pogotovo dizele od svih proizvođača mislim na ove manje zapremine do 2.0 l. Ja imam odskora u Meganu II 1.5DCI 80ks i za sada ide ekstra a u Laguni 1.6 16v benzinac još ja to slabo održavam ulje i filtere gotovo da i nemjenjam al još ide ko zvrk i ima dobar odziv na gas nije istrošen iako ima sad blizu 300k.
@zacko
pardon, 10500 eura!
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2008/12/25/dacia-sandero-1.5-dci-dizel-u-srbiji-za-10.513-evra
Ovde treba naglasiti da se paketi opreme prethodnog i novog Sandera NE MOGU porediti!
@Autor zacko 08 Feb 2013, 21:38
A moraš razumeti da je ovaj automobil dosta kvalitetniji od prvog Logana odnosno imali su više troškova prilikom izrade, a nemoj zaboraviti i inflaciju koja nije bila mala od tada kada se pojavila prvi Logan do danas.
@ carobnjak
Za 10.500 kupiš SX4 i ugradiš plin.
Jbg, glas razuma mi kaže tako. Šta ti kažeš?
@Deyan_L
Znam da su dobri vozio sam se u 307 i 407 sa 2.0HDI od 136ks i mislio sam da ima 236ks kako vuče. A tetak mi ima 307 1.6HDI kupio iz Francuske preko jednog poznanika do sad je napravio preko 80k bez ikakvih problema čovjek prezadovoljan samo o autu priča.
@carobnjak
Evo ti cene za aktuelnog modela prilikom pojavljivanja posto vidim da nisi informisan, cene za 1.5dci, osnovni paket 8.400 evra, sledeci 8.900evra, sledeci paket letnja varjanta 9.500evra itd.
@zacko
ti nisi u toku, te cene su nemoguce za dizel.
Lepo ti pise da je bio 10500 eura u decembru 2008-e!
Gde si ih nasao, daj link!
@ Dakara
To sam hteo da čujem. Jako elastičan i nekvarljiv, to je HDI.
Eto čovek govori istinu, a DCI, pa to smo već apsolvirali! KRŠ
Sandero Stepway II dci
Ambiance 9.890€
Laureate 10.690€ sa 75KS
Ambiance 11.300€
Laureate 12.200€ sa 90KS
Ja ni posle lobotomije ne bih dao 12.200 za DAČIJU!!!!
@carobjnak
Ja govorim o cenam u momentu pojavljivanja a to je pocetak 2006.g. Z nam iz razloga jer sam u to vreme obilazio salone sa bratom koji ga je pazario a pored toga licno i dan danas posedujem cenovnik sa paketima opreme, i u to nemoze da me niko ubedi da nisu bile takve cene...
@ carobnjak
Šta bi ti uzeo
Full Stepway ili Klio?
Ili možda Kiju Rio, Ceed, Astru Classic III, kako je Dačija postala RENO, gledajte samo na www.autoblog.rs - prenos Uživo iz minuta u minut
@carobnjak
Nisai napomenuo sa kojim motorom, ako je rec o benzincu bez razmisljanj KIU Cee"d ako si mislio na novi model, zasto- zato sto je naj pouzdanija, naj bezbednija, garancija, savrsen dizajn, ekstra enterijer, savremen agregat, potrosnja i sve ostalo sto nudi za taj novac..
@zacko
kapiram da si mislio na Logan a ja ti uporno pricam o Sanderu!
Kako uporedjujes cene za Logan kad za novi jos nisu ni objavljene?
Evo iz arhive cene za Logan iz januara 2007-e:
"Kao sto je poznato, ulaskom Rumunije u EU od 1. januara ove godine, prestao je da vazi sporazum izmedju Srbije i Rumunije o uvozu Dacije u nasu zemlju bez placanja carine. Tako su automobili ove marke od pocetka godine trebali da poskupe za pozamasnih 20 odsto na ime placanja carine ali novi uvoznik ( umesto Integra Motorsa sada je to Renault-Nissan Srbija ) se potrudio da se cene odrze na prihvatljivom nivou. Bar sto se tice benzinskih verzija. Tako sada najjeftiniji Logan Base sa 1,4 litarskim benzincem od 75 konja kosta 7150 evra sa PDV-om ( ranije okruglo 7000 ), sledi Logan 1,4 Preference sa cenom od 7953 evra pa Logan 1,6 Laureate sa 90 konja i cenom od 9525 evra sa PDV-om. Treba obratiti paznju da je varijanta 1,4 Laureate ( sa ABS-om i klimom u serijskoj opremi ) cak i pojeftinila !! Umesto 9350 sad je treba platiti 9137 evra sa PDV-om ! Nova i najekskluzivnija verzija Logana sa oznakom 1,6 16v Prestige sa 105KS i bogatom opremom kosta 10260 evra. Toliko o pozitivnim stranama novih cena. Sada cene za dizel verzije koje su osetno poskupele i to ne toliko zbog carine koliko zbog prelaska na Euro4 motor. Umesto 9100 evra za najjeftiniju varijantu, sada treba platiti svih 10590 evra sa PDV-om ! To je Logan 1,5 DCi Preference. Jos je skuplja varijanta Logan 1,5 Dci Laureate sa cenom od 12498 evra sa PDV-om. Koliko ce nove cene uticati na potraznju za Loganom pokazace vreme. "
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2007/01/25/nove-cene-za-daciu-logan
Ni govora o cenama koje si ti pominjao...
@carobnjak
MODEL; DACIA logan 1.5dci iz 2006-u godinu kiji se prodavao kao nov automobil po cenama kije sam naveo gore, eto to je to.........
8000-12000€
Chery Ego 8.090€
Toyota Aygo 8.150€
Citigo 5v 8.180€
Lada Kalina 8.200€
Peugeot 107 8.300€
Citroen C1 8.590€
Dacia Logan mcv 8.590€
Punto classic LPG 8.599€
Fabia plus 8.602€
Lada Niva 8.750€
VW UP! 8.925€
Hyundai i10 8.930€
Fiat Panda 3 8.990€
Lada Priora 9.000€
Lada Priora karavan 9.100€
Kia Picanto 9.140€
Suzuki Splash 9.190€
Fabia combi plus 9.204€
Dacia Duster 9.390€
Dacia Lodgy 9.600€
Chevrolet Spark 9.902€ ???????
Suzuki Sx4 9.990€
Škoda Rapid 9.990€
Mazda 2 9.990€
Astra classic III 9.990€
Chery Tengo 9.990€
Grande Punto 9.999€
Suzuki Swift 9.990€ ??? zar nije 8.990€?
Chery Tengo Sedan 10,120€
Clio Storia 10.306€ hahahaha
Reno Twingo 10.390€
Hyundai i20. 10.390€
Roomster 10.490€
Nissan Micra 10.490€
VW Polo 10.699€
Punto 10.790€
Aveo sedan 11.290€ ????? hahahahahahahhaahaha
Megane generat 12.210€
Pa izvolite, izvor MOJ NOVI AUTO
@carobnjak
To je vec nesto drugo, ja sam naveo u momentu kada se logan pojavio sa dizel motorom kakve su cene bile tada, jer se sada vodi diskusija o pojavljivanju novog logana, mi neznamo u ovom trenutku kakve ce cene biti narednih godina, od datumo kada je Rumunijan usla u EU, prestao je bescarinski sporazum i cene su otisle gore, ali ponavljam u momentu pojavljivanja cene su bile nize ono sto sam napisao na pocetku ...
@zacko
test Vrele Gume, jul 2006, Logan 1.5 dCi =10940 eura!
Sa napomenom da se tada nije racunala carina od 20%!!!
http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubrika=2&id_cikkek=493
@carobnjak
Pogledaj sve casopise iz 2006.g. koji su objavili najjevtiniji automobil sa dizel motorom za 8.400 evra, vrati se malo unazad pa ces se uveriti, ili kontaktiraj prodavce kiji su u tom periodu pordavali Logane...
@zacko
nemam te podatke, cena o kojoj pricas je nerealna, onda niko ne bi uzimao benzinac!
Jedino ako je to bila neka specijalna sajamska ponuda...
@carobnjak
Nije bila sajamska ponuda, vec cena sa povremenim akcijama, ali su te akcije bile skoro svakog vikemda pa je ispalo da je skoro to i realna cana, jaste bas tako je bilo, jedino u cenu nuje ulazila metalik boja za koju se doplacivalo 240 eura.....