home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik i distributer automobila Subaru za Srbiju i Crnu Goru (kompanija „Nicos C.Kattamis S&M“) je 6. februara zvanično predstavila i pustila u prodaju potpuno novi model „forester“ za 2013. godinu. Svečana promocija novog „šumara“ održana je u novootvorenom prodajno-servisnom centru Subarua u Zemunu, Cara Dušana 266.

Četvrta generacija subaruovog legendarnog modela još više potvrđuje osobine istinskog SUV-a. Novi „forester“ unapređuje osnovne osobine prethodne generacije kao što je upravljivost, bezbednost i sklad sa prirodnim okruženjem ostajući veran jedinstvenom sistemu simetričnog pogona na sve točkove (SAWD) kao jednoj od svojih osnovnih vrednosti. Jednostavnost u rukovanju brojnim korisnim dodacima karakterističan užitak tokom vožnje dodatno su unapređeni.

Novi prodajno-servisni centar Subarua ima ukupnu površinu od 450 m2 od čega moderno uređeni prodajni salon zauzima oko 200 m2, dok servis sa dve dizalice i kompletnim alatom za održavanje vozila Subaru u garantnom roku i van njega kao i službene prostorije imaju još 250 m2. U novom Subaru-centru, osim prodaje i servisiranja automobila čuvenog japanskog proizvođača moći će da se naruče i originalni rezervni delovi za kompletan prodajni program.

Od svog pojavljivanja 1997. godine “forester” je postao poznat širom sveta po svojim voznim karakteristikama, komforu, ali i velikoj sposobnosti za terensku vožnju uz vrhunske manevarske sposobnosti.

Svečanom predajom ključeva prvom kupcu novog „forestera“ zvanično je počela i prodaja ovog modela na našem tržištu.

U ponudi će biti tri motora i nekoliko nivoa opreme. U osnovni model ugrađen je benzinski motor od 2,0 litre. Ima snagu od 150KS i obrtni moment od 198 Nm, a dolazi sa šestobrzinskim manuelnim menjačem. Drugi dvolitarski „benzinac“ sa oznakom XT je prava „aždaja“ sa turbo-punjačem – ima 240KS, a obrtni moment mu je zavidnih 350 Nm i ima CVT automatski menjač. Treća verzija motora je čuveni dizelaš u bokser konfiguraciji zapremine takođe 2 litra uz 150 KS i 350 Nm obrtnog momenta.

Subaruova kompanijska odrednica “poverenje u pokret” osnova je razvojne filosofije brenda. Subaru je posvećen vrhunskim konstrukcionim rešenjima koja donose “užitak i opuštenost” kako bi kreirao proizvod u skladu sa korisnikovim vrednostima i načinom života. Novi “šumar” je otelotvorenje pravca razvoja ovog čuvenog japanskkog automobilskog brenda.

Koncept

Subaru ovako definiše stvarne vrednosti SUV-a: koristan i svestran uz jednostavno korišćenje; zabavan i konforan za duža putovanja čak i u otežanim uslovima; vožnja bez napora. Da bi ovo obezbedili, vozne karakteristike i kvalitet vožnje novog “forestera” su veoma poboljšane ugradnjom najsavremenijih subaruovih tehnoloških rešenja i ojačanom čvrstoćom školjke.

Izvrsna štedljivost i bezbednosne karakteristike donose “spokoj” prilikom vožnje. Konfor i funkcionalnost unutrašnjosti su obogaćeni kako bi se ostvarilo zadovoljstvo koje mora da pruži vrhunski SUV. Sačuvane su osnovne karakteristike koje su inače na vrlo visokom nivou, a novi sistem kontrole pogona na sve točkove (SAWD) ne pruža samo užitak već i pouzdanost u vožnji bez obzira na uslove na putu.

Spokoj (Peace of Mind) – “Poboljšanje osnovnih karakteristika vozila”

- Osnovni atributi kao što je vožnja, upravljivost i zaustavljanje su unapređeni. - Stabilnost, ponašanje na putu i nizak nivo buke poboljšani su zahvaljujući ojačanju karoserije. - Vrhunska štedljivost dostigla je japanske standarde potrošnje za 2015. godinu (sa ”lineartronic” menjačem). - Unapređene su karakteristike aktivne i pasivne bezbednosti.

Zadovoljstvo korišćenja – “Redizajnirani paketi opreme radi komfora SUV-a”

- Široko vidno polje sa svakog sedišta i odličan vidokrug vozača omogućuje vožnju bez opterećenja. - Prostrana kabina obezbeđuje konfor za sve putnike. - Povećan je ugao otvaranja vrata radi lakšeg ulaska i izlaska iz vozila. - Vrata prtljažnika obezbeđuju lakši utovar i istovar, a jednostavnim pritiskom na dugme ona se automatski otvaraju i zatvaraju.

Zadovoljstvo u vožnji – “Unapređene vozne karakteristike pod bilo kojim uslovima na putu”

- Upravljivost i štedljivost poboljšani ugradnjom nove generacije bokser-motora i “lineartronic” menjača - Horizontalno postavljen subaruov turbo-agregat sa direktnim ubrizgavanjem u bokser-konfiguraciji kombinovan sa “lineartronic” menjačem donosi visok obrtni moment, snagu i glatko ubrzavanje uz visok stepen zaštite okruženja. - Ojačana karoserija i školjka obezbeđuju stabilnost i odlično ponašanje na drumu bez obzira na uslove. - Novi sistem kontrole pogona na sve točkove “x-mode” omogućuje vožnju pod najtežim okolnostima.

Novi prodajno-servisni centar u Zemunu treći je dilerski objekat Subaru-a na teritoriji Beograda, uz kompaniju “Ćurčić” na Dušanovcu i “Ehom Auto” na Zvezdari. U Subaru se pozivaju svi zainteresovane da ih obiđu i detaljnije se upoznaju sa novim “foresterom” i ostalim automobilima iz subaruovog programa, a svi koji žele da rezervišu termin za probnu vožnju mogu da se jave na telefon 011/2192 728 ili 011/2199 968 svakog radnog dana od 9 do 17 časova.

PR Subaru

DOPUNJENO: Cene

U ponudi su tri verzije motora i nekoliko nivoa opreme. Osnovni model pogonjen je benzinskim 2.0 litarskim motorom sa 150 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 198 Nm, a opremljen je šestobrzinskim manuelnim menjačem. Cena ovog automobila u Srbiji kreće se od 25.990 evra.

Drugi dvolitarski „benzinac“ sa oznakom XT i turbo-punjačem razvija 240KS, uz 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovaj model ima CVT automatski menjač i na našem tržištu košta od 34.490 evra.

Treću verziju pokreće 2.0 litarski dizel motor u bokser konfiguraciji, sa 150 KS i 350 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim ručnim menjačem. Cena ovog automobila u Srbiji iznosi od 30.990 evra.

Izvor: B92.net



čitanja : 2674



Komentari

Zadnji deo je još koliko-toliko OK, ali prednji deo ne mogu da svarim, tj. one bočne usisnike ili šta su već na ivicama branika.

Autor Miki 07 Feb 2013, 07:27

Subaru su ubedljivno najpouzdaniji i najprostraniji automobili... i najruzniji naravno, pogtovo Tribeca, od onog nije moglo grdje.

Autor Fordovac 07 Feb 2013, 09:19

Srećno..

Autor Panchev9 07 Feb 2013, 09:55

Kockice lego, dizajner se stego.
Rođak iz Kanade prešao sa svojim Outbackom 230.000 milja, bravo za pouzdanu mehaniku i kvalitet, UAAAAAA za dizajn

Autor Deyan_L 07 Feb 2013, 09:58

@ Deyan

Pazi, Legacy je jako lep autmobil, samo sto je tako tipicno "jaapnski".

Autor Fordovac 07 Feb 2013, 11:40

Jako nepraktican oblik zadnjih 'obrva' i zadnjih vrata u delu ka 'obrvama'. To ce zimi i po asfaltu jako lako da se ispeskari i da pocne da korodira uz nivo antikorozivne zastite koju subaru inace ima. A o steti koja bi nastala pri off road voznji da se i ne prica.
Da je bar neki dizajn, pa da bar dizajnerski kupci budu srecni, jer razimni tesko da ce

Autor Hasan-aga 07 Feb 2013, 11:49

@ Hasan-aga
Šta su to zadnje obrve?
A nisi u pravu, Subaru je pocinkovan

Autor Deyan_L 07 Feb 2013, 12:41

Znam coveka koji je kupio novi Forester i zakovao mu je motor na par hiljada km. Diler mu je nudio zamenu za neki drugi Subaru i preporuku da ne kupuje drugi forester.

Autor RS 07 Feb 2013, 14:55

@RS
Nije taj jedan otkaz merilo kvaliteta. Znam coveka kome je nov A6 izbacio neko grdno ulje na radilici sa predjenih 200 km. Ko radi taj i gresi. Inace sto se tice "Sumara" savim pristojan dizajn a o motorizaciji i transmisiji ne treba trositi reci.

Autor Bagzi 07 Feb 2013, 15:42

Jos da pitam, a posto je ovaj sumarski san?

Autor Bagzi 07 Feb 2013, 15:53

To je takvo s da ne kazem, zna se da su japanski automobili narobusniji, subaru(Fuji) pogotovo.

Moj komsija i dan danas vozi proslog(ili pretproslog) autbeka koji je zaglavio na milion kilometara. I nije korodirao, a ovaj u nejmu cima i cement i sta sve ne.

Autor Fordovac 07 Feb 2013, 18:17

Jednom ga po zimi prevezi preko Golije, Zlatibora i slicnih puteva sa rizlom i odmah ce se na ovom foresteru videti sta su 'obrve' zadnjih blatobrana. To ce biti onaj deo sto ostane bez farbe. A jednom ce i taj cink da se osteti. A dignite i bilo koji na dizlicu ili navezite na kanal pa cete da vidite i kakva mu je zastita od korozije. Nije bas

Autor Hasan-aga 07 Feb 2013, 20:40

@Bagzi

Nisam ja nista lose mislio sto se tice kvaliteta automobila, samo me je zacudilo da mu je diler savetovao da ne uzima ponovo isti model (verovatno zna zasto).

Autor RS 08 Feb 2013, 15:25