Novi Subaru Forester predstavljen u Srbiji (dopunjeno)

Uvoznik i distributer automobila Subaru za Srbiju i Crnu Goru (kompanija „Nicos C.Kattamis S&M“) je 6. februara zvanično predstavila i pustila u prodaju potpuno novi model „forester“ za 2013. godinu. Svečana promocija novog „šumara“ održana je u novootvorenom prodajno-servisnom centru Subarua u Zemunu, Cara Dušana 266.
Četvrta generacija subaruovog legendarnog modela još više potvrđuje osobine istinskog SUV-a. Novi „forester“ unapređuje osnovne osobine prethodne generacije kao što je upravljivost, bezbednost i sklad sa prirodnim okruženjem ostajući veran jedinstvenom sistemu simetričnog pogona na sve točkove (SAWD) kao jednoj od svojih osnovnih vrednosti. Jednostavnost u rukovanju brojnim korisnim dodacima karakterističan užitak tokom vožnje dodatno su unapređeni.
Novi prodajno-servisni centar Subarua ima ukupnu površinu od 450 m2 od čega moderno uređeni prodajni salon zauzima oko 200 m2, dok servis sa dve dizalice i kompletnim alatom za održavanje vozila Subaru u garantnom roku i van njega kao i službene prostorije imaju još 250 m2. U novom Subaru-centru, osim prodaje i servisiranja automobila čuvenog japanskog proizvođača moći će da se naruče i originalni rezervni delovi za kompletan prodajni program.
Od svog pojavljivanja 1997. godine “forester” je postao poznat širom sveta po svojim voznim karakteristikama, komforu, ali i velikoj sposobnosti za terensku vožnju uz vrhunske manevarske sposobnosti.
Svečanom predajom ključeva prvom kupcu novog „forestera“ zvanično je počela i prodaja ovog modela na našem tržištu.

U ponudi će biti tri motora i nekoliko nivoa opreme. U osnovni model ugrađen je benzinski motor od 2,0 litre. Ima snagu od 150KS i obrtni moment od 198 Nm, a dolazi sa šestobrzinskim manuelnim menjačem. Drugi dvolitarski „benzinac“ sa oznakom XT je prava „aždaja“ sa turbo-punjačem – ima 240KS, a obrtni moment mu je zavidnih 350 Nm i ima CVT automatski menjač. Treća verzija motora je čuveni dizelaš u bokser konfiguraciji zapremine takođe 2 litra uz 150 KS i 350 Nm obrtnog momenta.
Subaruova kompanijska odrednica “poverenje u pokret” osnova je razvojne filosofije brenda. Subaru je posvećen vrhunskim konstrukcionim rešenjima koja donose “užitak i opuštenost” kako bi kreirao proizvod u skladu sa korisnikovim vrednostima i načinom života. Novi “šumar” je otelotvorenje pravca razvoja ovog čuvenog japanskkog automobilskog brenda.
Koncept
Subaru ovako definiše stvarne vrednosti SUV-a: koristan i svestran uz jednostavno korišćenje; zabavan i konforan za duža putovanja čak i u otežanim uslovima; vožnja bez napora. Da bi ovo obezbedili, vozne karakteristike i kvalitet vožnje novog “forestera” su veoma poboljšane ugradnjom najsavremenijih subaruovih tehnoloških rešenja i ojačanom čvrstoćom školjke.
Izvrsna štedljivost i bezbednosne karakteristike donose “spokoj” prilikom vožnje. Konfor i funkcionalnost unutrašnjosti su obogaćeni kako bi se ostvarilo zadovoljstvo koje mora da pruži vrhunski SUV. Sačuvane su osnovne karakteristike koje su inače na vrlo visokom nivou, a novi sistem kontrole pogona na sve točkove (SAWD) ne pruža samo užitak već i pouzdanost u vožnji bez obzira na uslove na putu.
Spokoj (Peace of Mind) – “Poboljšanje osnovnih karakteristika vozila”
- Osnovni atributi kao što je vožnja, upravljivost i zaustavljanje su unapređeni. - Stabilnost, ponašanje na putu i nizak nivo buke poboljšani su zahvaljujući ojačanju karoserije. - Vrhunska štedljivost dostigla je japanske standarde potrošnje za 2015. godinu (sa ”lineartronic” menjačem). - Unapređene su karakteristike aktivne i pasivne bezbednosti.
Zadovoljstvo korišćenja – “Redizajnirani paketi opreme radi komfora SUV-a”
- Široko vidno polje sa svakog sedišta i odličan vidokrug vozača omogućuje vožnju bez opterećenja. - Prostrana kabina obezbeđuje konfor za sve putnike. - Povećan je ugao otvaranja vrata radi lakšeg ulaska i izlaska iz vozila. - Vrata prtljažnika obezbeđuju lakši utovar i istovar, a jednostavnim pritiskom na dugme ona se automatski otvaraju i zatvaraju.
Zadovoljstvo u vožnji – “Unapređene vozne karakteristike pod bilo kojim uslovima na putu”
- Upravljivost i štedljivost poboljšani ugradnjom nove generacije bokser-motora i “lineartronic” menjača - Horizontalno postavljen subaruov turbo-agregat sa direktnim ubrizgavanjem u bokser-konfiguraciji kombinovan sa “lineartronic” menjačem donosi visok obrtni moment, snagu i glatko ubrzavanje uz visok stepen zaštite okruženja. - Ojačana karoserija i školjka obezbeđuju stabilnost i odlično ponašanje na drumu bez obzira na uslove. - Novi sistem kontrole pogona na sve točkove “x-mode” omogućuje vožnju pod najtežim okolnostima.
Novi prodajno-servisni centar u Zemunu treći je dilerski objekat Subaru-a na teritoriji Beograda, uz kompaniju “Ćurčić” na Dušanovcu i “Ehom Auto” na Zvezdari. U Subaru se pozivaju svi zainteresovane da ih obiđu i detaljnije se upoznaju sa novim “foresterom” i ostalim automobilima iz subaruovog programa, a svi koji žele da rezervišu termin za probnu vožnju mogu da se jave na telefon 011/2192 728 ili 011/2199 968 svakog radnog dana od 9 do 17 časova.
PR Subaru
DOPUNJENO: Cene
U ponudi su tri verzije motora i nekoliko nivoa opreme. Osnovni model
pogonjen je benzinskim 2.0 litarskim motorom sa 150 KS i maksimalnim obrtnim
momentom od 198 Nm, a opremljen je šestobrzinskim manuelnim menjačem. Cena ovog
automobila u Srbiji kreće se od 25.990 evra.
Drugi dvolitarski „benzinac“ sa oznakom XT i turbo-punjačem razvija 240KS, uz
350 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovaj model ima CVT automatski menjač i na
našem tržištu košta od 34.490 evra.
Treću verziju pokreće 2.0 litarski dizel motor u bokser konfiguraciji, sa 150
KS i 350 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim ručnim menjačem. Cena ovog
automobila u Srbiji iznosi od 30.990 evra.
Izvor: B92.net
Zadnji deo je još koliko-toliko OK, ali prednji deo ne mogu da svarim, tj. one bočne usisnike ili šta su već na ivicama branika.
Subaru su ubedljivno najpouzdaniji i najprostraniji automobili... i najruzniji naravno, pogtovo Tribeca, od onog nije moglo grdje.
Kockice lego, dizajner se stego.
Rođak iz Kanade prešao sa svojim Outbackom 230.000 milja, bravo za pouzdanu mehaniku i kvalitet, UAAAAAA za dizajn
@ Deyan
Pazi, Legacy je jako lep autmobil, samo sto je tako tipicno "jaapnski".
Jako nepraktican oblik zadnjih 'obrva' i zadnjih vrata u delu ka 'obrvama'. To ce zimi i po asfaltu jako lako da se ispeskari i da pocne da korodira uz nivo antikorozivne zastite koju subaru inace ima. A o steti koja bi nastala pri off road voznji da se i ne prica.
Da je bar neki dizajn, pa da bar dizajnerski kupci budu srecni, jer razimni tesko da ce
@ Hasan-aga
Šta su to zadnje obrve?
A nisi u pravu, Subaru je pocinkovan
Znam coveka koji je kupio novi Forester i zakovao mu je motor na par hiljada km. Diler mu je nudio zamenu za neki drugi Subaru i preporuku da ne kupuje drugi forester.
@RS
Nije taj jedan otkaz merilo kvaliteta. Znam coveka kome je nov A6 izbacio neko grdno ulje na radilici sa predjenih 200 km. Ko radi taj i gresi. Inace sto se tice "Sumara" savim pristojan dizajn a o motorizaciji i transmisiji ne treba trositi reci.
To je takvo s da ne kazem, zna se da su japanski automobili narobusniji, subaru(Fuji) pogotovo.
Moj komsija i dan danas vozi proslog(ili pretproslog) autbeka koji je zaglavio na milion kilometara. I nije korodirao, a ovaj u nejmu cima i cement i sta sve ne.
Jednom ga po zimi prevezi preko Golije, Zlatibora i slicnih puteva sa rizlom i odmah ce se na ovom foresteru videti sta su 'obrve' zadnjih blatobrana. To ce biti onaj deo sto ostane bez farbe. A jednom ce i taj cink da se osteti. A dignite i bilo koji na dizlicu ili navezite na kanal pa cete da vidite i kakva mu je zastita od korozije. Nije bas