U Beogradu predstavljen Peugeot 301

Kako prenosi Tanjug, u Beogradu je predstavljen novi "pežo 301", prostrani sedan iz C segmenta, čija je početna cena 9.990 evra.
Kompanija "Verano Motors", generalni uvoznik vozila "Pežoa" za Srbiju, predstavila je danas novi adut francuskog proizvođača "pežo 301", koji je specifično namenjen za tržišta zemalja u razvoju.
"Pežo 301" je prostrani sedan iz C segmenta, a početna cena ovog modela je 9.990 evra. U ponudi su benzinski motori poslednje generacije od 1,2 i 1,6 litara, kao i popularni dizelaš zapremine 1,6 litara sa prosečnom potrošnjom manjom od pet litara na 100 kilometara.
Novi adut francuskog proizvođača predstavlja idealan porodični automobil sa mnogo prostora u kabini i velikim prtljažnikom, koji je prilagodljiv svim podlogama i uslovima vožnje.
Milan Vukasović, izvršni direktor "Verano Motorsa", izjavio je Tanjugu da "'pežo 301' nudi najbolji odnos cene i kvaliteta, jer je uglađeno vozilo niskih pratećih troškova sa dobrom opremom". On je dodao da je "novi model robustan, ali istovremeno i komforan, a napravljen je da traje dugo".
Vukasović je rekao da "Verano Motors" očekuje da će ove godine u Srbiji prodati oko 1.000 vozila, a prema procenama čak 40 odsto ukupne prodaje činiće novi model 301.
Kupovinom "pežoa 301", dobija se i garancija od četiri godine ili 80.000 pređenih kilometara.
Izvor: Tanjug.rs / Mondo.rs
Video prilog sa promocije možete pogledati na sajtu Mondo.rs
Što tamniji, to lepši
Samo mu srebrna ne stoji, jer srebrna ubija hrom lajsne i oni štopovi na srebrnoj ne liče ni na šta
http://www.napimagazin.hu/images/napimagazin/automotor/Peugeot/301/peugeot_301_bemutato_005.JPG
http://www.beirutnightlife.com/wp-content/gallery/peugeot-301-test-drive-antalya/peugeot_301_antalya_08.jpg
http://www.feline301.net/media/images/301/couleurs/peugeot-301-bleu-kyanos.jpg
Da mi je neko rekao da ce Pezo predstaviti limuzinu po ceni 107, tukao bih ga! :)
@ carobnjak
Kakvi utisci? Samo neka vidi narod da postoji normalan auto, za razliku od Logana.
@Deyan_L
pitam te sta mislis o enterijeru?
Isto to treba da vide i oni koji su odusevljeni Rapidom, koji ima katastrofa enterijer...
Enterijer je moderan, liči na onaj u 306-ici iz 1994.
Šta fali Rapidu?
http://www.onuart.com/wp-content/uploads/2012/11/2013-Skoda-Rapid-Interior.jpg
Peugeot 306 interior
http://s1.aecdn.com/images/gallery/PEUGEOT306Sedan-2695_1.jpg
@Deyan_L
nije, enterijer je iz C3!
A 2 klase bolje nego Rapid (original kineski sa sve bez plastikom!) ...
@Deyan_L
ja ne vidim nista zajednicko kod 301 i 306 osim okruglih istrumenata!
A ti?
OK pogledaj kako 1 linija obuhvata volan, instrumente i nastavlja se oko klimatizacionaih tastera i vraća se u početnu tačku...
@Deyan_L
pogledaj materijale, prekidace, otvore za ventilaciju, volan!
Jesi pogledao
C3? Eto ustede...
paaaa. oboje imaju lava na volanu... :)))
al ne kužim dve stvari... prvo, čarobnjak, koji interier je iz C3? ovaj u 301-ci?
a drugo... pa zar to nije isti auto o kojem ovde "debatiramo" već par mjeseci i u glavnom ste do sad, za njega i za C-Elysee blizanca, bili mišljenja, da ga treba "polit benzinom i zapalit", a kad sam u par navrata napisao, da u živo nisu neka "padavica" ali, da se istovremeno ni nemaju ćega sramit, bio sam maltene "ludi slovenac"... :D :D
to se vam sad sviđa ili ne?
i još uvjek mislim, da mu Rapid (bez obzira na armaturu) nije konkurencija...
@drugmirko
301/C-Elysee ima enterijer od C3, pisalo svuda a moze se i videti na fotkama, posebno centralna konzola...
Ja zaista nista lose nisam rekao za ove modele, jedino sam naglasio da mi vise pase Citroen...
P.S. mozes proveriti u starim vestima, sigurno si bukmarkovao ovakve teme... :)
aaa, to... misliš na displeje, ručice uz volan, komandnu dugmad i ostali "sitni inventar"... pa normalno, da je iz C3, jer to i JESTE C3!!! pa od ćega misliš, da su ga napravili? C3 mu je najdirektnije i najbliže "srodstvo"... stoji na istoj platformi, ima istu mehaniku, motore... razlika je samo u izgledu i dužini! ali kako god okreneš, C3 mu je najbliže "srodstvo" a odma mu slede C3P i 208!
i ono gore nije mišljeno direktno, već općenito... ;)
ništa, ništa... ne trebaš se ispričavat. jer, ko što već rekoh, ovaj ima od C3 puno više nego samo "elemente interiera"... od C3 ima sve, osim "izgleda" :)!
ispričat se moram ja, jer sam na "prvu loptu" pomislio, da misliš na "izgled" a ne na "elemente"... ;)
@drugmirko
ne ispricavam se, posle sam video sta sam napisao... :)
Pitanje za tebe: preferiras Citroen ili Peugeot? Nema oba! :)
Spolja i nije ružan, ali je unutra mogao da bude i znatno lepši upotrebom nekih drugih "starih delova". Što ne uzeše neke elemente enterijera ( bar dizajnerski ) od 307-ice ili nečeg drugog? Gde nadjoše one "mikro komande" klimatizacije i sl...
Zašto sva vrata i gepek moraju da se zatvaraju samo "jakim udarcem"? Čemu to?
Taj sistem je davno prevazidjen i kod najjeftinijih
@ moron
Naš majstor kaže da francuzi prave malo veće zazore nego nemci zbog lakšeg i bržeg sklapanja.
A onda obavezno 1 vrata vise ili su podignutija i da ne nabrajam. Konkretno najnoviji Clio ima loše urađene kedere 5. vrata, pa auto izgleda kao da je bio deformisan, pa loše urađen. Takođe 307, C4, Clio2, Megan 2 ... retko se desi da nemaju vrljava prednja krila i vrata koja nisu u skladu sa zadnjim parom vrata.
Lep ili ružan, pre svega nema volan po dubini. Ajde to i nekako. Ali da nema ni uz doplatu vazdušne zavese, e to nikako.
I Rapid na konzoli ima tvrdu plastiku, ni traga od gumirane, ali bar ima zavese, kad te stigne neki bolid koji je prošo kroz crveno sa strane, veća je verovatnoća da ti glava neće prsne ko bundeva. Realno, čovek mora da bude vrlo samouveren i nesvestan da baci preko 10k evra za novi auto bez napred navedenog.
I da, baš me briga što 70% vozila i dalje nema airbag-ove, i što pre X godina niko nije to imao, sad je to čisti, opasni anahronizam, i ako su negde hteli da štede, ovde svakako nisu smeli.
@Dikh tu kava
Budimo realni za vazdušne zavjese , ako ih neko ne daje serijski , koliki broj kupaca će ih doplatiti?
Ja lično nikad ne bih , jer ako je nafaka takva , ne pomaže ni 57 vazdušnih zavjesa.
Jer ljudi su preživljavali bez i jednog jastuka a ginuli sa 10.
Jer džaba svi jastuci , a to je kod nas baš izraženo , ako pojas nije vezan , koji je ustvari temelj bezbjednosti , a ostalo je samo nadogradnja na iste.
@Đorđe
isto sam hteo da dodam...
Najvazniji airbag se nalazi u glavi vozaca! :)
@Dikh tu kava
Potpuno si u pravu za bezbednosne sisteme. Ni ja takodje nikada ne bi zrtvovao bezbednost zbog par stotina eura. A to sto nije u ponudi kod nas nije kriv proizvodjac nego uvoznik ali i nas zakon koji nema postavljene bezbednosne standarde, pa imamo na trzistu vozila bez ABS i vazdusnih jastuka kao osnvne opreme i naravno ESP-a, sto bi se moglo protumaciti da se stiti domaci Punto koji ne poseduje nista od toga...
@carobnjak
Bas zato sto niko nema isto razmisljanje moraju se uvesti ove bezbednosne mere, jer sutra ce neko ko postuje stradati zbog nekog ko ne postuje i sta smo onda time dobili? Nista, zato se tezi ka tome da sto vise bezbednosnih stavki (i pasivnih i aktivnih sistema) bude standard kako bi se sa vozila ne bi bila jedan od uzroka pogibje ljudi.
Pa ni na novom kliju vazdusne zavese ne mogu ni zlatom da se doplate. A klijo je kao high tech, a ovaj po nekma od stapa i kanapa
Ajde sad ovako.
Najviše će se prodati onih od 9.990€ i Rapida i 301-ice
Šta ko nudi, a ko koliko nudi u osnovnoj opremi?
Rapid zbog 5. vrata i zbog cene održavanja.
301 zbog enterijera i zbog klime.
Ili da proverimo šta nude Kia Rio sport sedan i Aveo sedan. U svakom slučaju Logana ne vidim u ovoj grupi ni pod razno
@Orlo
PSA u sadasnjoj konfiguraciji vozila nema predvidjenu opciju vazdusnih zavesa u svojim modelima 301/Elysee. Dakle nema veze sa uvoznicima, jednostavno ne prave i ne ugradjuju za sada. Opcija kod PSA je NF01/04
@Deyan_L
Logana ne mozes da vidis u toj grupi jer je 2000e jeftiniji i prodace se vise nego svi navedeni zajedno.
Deyan_L 08 Feb 2013, 12:43
Logan je bolji od te grupe, jer dobiješ sličan auto i za ostatak para se voziš besplatno jedno 3 godine.
@Milan Nikolić
Nisam govorio striktno za ovaj model, vec uopsteno. Ovi 301/C-Elysee se ionako ne prodaju na trzistima gde vaze strogi bezbednosni standardi tako da mogu da nam se "uvaljuju" kao proizvod EU. Ovako te "izbombarduju" PR sluzbe cinjenicom da ima klimu i el. podizace i 5 zvezdica (mozda ali sa bezbednosnom opremom koja je u ponudi u EU - kod nas ni slucajno). Cist primer je Rapid koji u EU mora da ima i ESP i vazdusne zavese a za nase trziste ne mora, pa uvoznici to koriste kako bi oborili cenu - konkurentija cena na ustrb bezbednosti. Isto vazi i za gomilu drugih novih automobila koji se standardno pojavljuju na nase trziste bez najmanje dva vazdusna jastuka, ABS-a i ESP-a... ako uvoznik kao neko ko je prvi u tom lancu do kupca ne shvati sta je prioritet onda kupac sigurno nece pogotvo kada krenu bajkice kako je sve to nepotrebno i bolje uzeti alu felne i spojler ili zatamnjene prozore za te novce... a ti isti uvoznici pala*ude o bezbednosti i potrebi da se uvedu strozije norme za uvoz polovnjaka (Euro 4) kako bi se kod nas kretala bezbednija vozila...
"Ovi 301/C-Elysee se ionako ne prodaju na trzistima gde vaze strogi bezbednosni standardi tako da mogu da nam se "uvaljuju" kao proizvod EU."
@Orlo
Pa ne prave uvoznici vozila, fabrika prodaje vozila po tržištima i prema tome su i mogućnosti uvoznika da kombinuju opremu na vozilu. Oni jedino mogu da proglase nešto što je opcija kao standard (i naravno podignu cenu). Ne vadi valjda uvoznik Škode ESP i zavese iz vozila da bi bio jeftiniji, nego fabrika u osnovi pravi takav model. Imaš li ti uopšte ideju kako se formira vozilo i koliko ranije se naručuju linije proizvodnje, kao i ko daje zadnju reč o dostupnosti modela i vremenu proizvodnje vozila ??
@carobnjak
Pa? Ne primenjuju sve clanice iste standarde po pitanju novih vozila, a i svaka za sebe radi studiju bezbednosti saobracaja i sama donosi mere za smanjenje broja nezgoda... a ovo bi potpalo pod tu sferu. ;)
@Orlo
radi se o tome da su namenjeni jeftinijim trzistima a ne manje bezbednosnim!
Naravno, to se nekad poklopi... :)
U suštini, vraćamo se na početak. Najveću "zaslugu" snose, naravno - uvoznici. Ajmo banalan primer. Rapid ima 3 nivoa opreme. Active ima prednje jastuke. Ambition ima prednje i bočne. Za Elegance ne piše ništa. I šta vi zaključite? Da ih naravno nema. A onda na istom sajtu samo klik na "Dodatna oprema", a tamo za Elegance - ne može da se kupi stavka zvana "vazdušne zavese", tu postoji samo jedan "-" (minus). Zaključak je - Elegance serijski ima zavese. Ko je tu lud?
Ali. Sve i da stvarno nema zavese, na stranici "Dodatna oprema" vi vidite da prednji bočni i zavese ukupno koštaju 360 sa PDV. Sve i da uvoznik na nabavlja ovu stavku povoljnije, ako isto koštaju zavese i bočni jastuci, proizlazi da ljudska glava vredi 180 evra!!
Pa 2 alufelne su skuplje od vazdušnih zavesa. Što je još paradoksalnije, sigurno ima bar 90% kupaca koji će pre da uzmu felne nego da čuvaju glavu, svoju i svojih najbližih.
Znaju to i uvoznici. Zato jedni druge zaslužuju. Takvi uvoznici takve kupce i takvi kupci takve uvoznike.
@ Dikh
Ima valjda katalog za Rapid gde se lepo vide otvoreni jastuci i zavese. Ako je serijska oprema u elegance nivou, zašto bi pisalo dodatna?
http://www.skoda.ie/brochures/Documents/Rapid-Brochure.pdf
Deyan L
OK je Irska. Vidi ovo: http://www.skoda.co.rs/rapid/rapid-cenovnik/
Nema.
@ carobnjak
A ja mislio uopšte, nisam u brzini video da pominjete konkretno srpsko tržište.
Šta znam, jeste glupo i minus za Škodu, nadam se da će vremenom i redizajnom dobiti sve to po istoj, ako ne i nižoj ceni.
Ali 1 je činjenica. Nema redakcije i magazina da Rapid nisu nahvalili. I ono što mu se zamera je samo za razmažene.
A 301 ima glupe šarke gepeka koje mogu ugnječiti ili polomiti prtljag i nema 5. vrata, pa sad...
Vozi se po mom gradu jedan Rapid u klot beloj verziji. Ono ne da izgleda katastrofa, nego kao da je sisao sa trake pre 15 godina.
Novi Logan sa metalik bojom izgleda 10 puta bolje nego taj Rapid. A da vidis tek crne kvake od one najgore plastike, samo da places. Zar Kostic nije mogao da se otvori za neku bolju verziju, da na pravi nacin promovise novi model a ne onaj najgori od 9900.
@Dikh tu kava
Kako nema zavese kao dodatna opcija za nivo elegance. Eno lepo piše u cenovniku na linku koji si zakačio da ima i da košta 300???
"Da se i ja oglasim. Lepa tema...
Pre svega, od kada mi se "može" i od kada mi se "sazrela bezbednosna svest", ja nemam dilemu - "moje vozilo" treba da ima najmanje 6 jastuka, a ako ne mogu ni uz doplatu da to dobijem, to vozilo neće biti "moje" ( bez obzira na njegovu cenu ). Dakle, može ovaj 301 da bude i u "pola cene", ali nedostatak "zavesa" danas ( kao porodičan čovek ) ne bih bio spreman da progutam ( za razliku od svega ostalog što zameram na 301 ).
Ali, u pravu je i onaj što ovde kaže ( mar...? ) da ti nekada ni 50 jastuka neće pomoći. Tačno je i to. Može da se desi. Ali, može da se desi da ti i onih 6 jastuka bude "presudno" da preživiš. Ili da ti deca ne ostanu siročići. Ili, da ti ne nadživiš svoju decu... Može li šta gore od toga biti?
Eto, ja sam neki dan imao ( po posledicama po mene ) "manju saobraćajku", u kojoj mi ni 50 jastuka ne bi pomoglo ( da me neko posle, bar za potrebe sahrane, poveže u jednu "prostorno funkcionalnu celinu" ) da vozač kamiona nije bio spretan kako je bio ( pa "poljubac" nije bio "čeon" ). Takodje, činjenica je da se pri tom udaru nije otvorio ni onaj prednji jastuk ( mada je jedan točak vozila bio "izvaljen" pri kontaktu sa kamionom ), a jedan mi reče da je senzor air bag-a i u stubu volana ( i da je air bag trebalo da se otvori ). Omanuo?
Tek, znam da sam pri "kontaktu" vozila udario glavom bočno ( o krov ili B stub ) i da me danima malo "bolela glava". Ali, sve nešto mislim da me ta glava ne bi toliko bolela da je to vozilo ( VW passat iz 2002 ) imalo "zavesu", mada je pitanje da li bi se i to "otvorilo" ili zatajilo kao i prednji( kao što neki kažu i da ta zavesa zna gadno da povredi - ako nemaš sreće ).
Pa, ipak, mislim da sve te "zavese" treba imati. Uostalom, imam ih svi i u stanu, zar ne, a ničem bezbednosno ne služe, pri čemu su skuplje par puta od onih u kolima, koje možda mogu i da pomognu. Zašto onda da ih nemam ( u kolima )?
Da li je neko od Vas čuo da se dve žene na ulici ubedjuju da im zavese u stanu ne trebaju ili je u to ubedio svoju suprugu? Nije... A mi ovde? Tuga ..."
@ Milan Nikolić
Mislim da se malo nismo razumeli ;)
@ i oni ZA i oni ŠTO-IH-NIJE-BRIGA za vazdušne jastuke
Recimo da može ovako:
- ko ne haje za jastuke (min. kom. 6), neka ih i nema;
- ko misli da mu trebaju, pametno misli.
Neka jedni druge ne ubeđuju da su u pravu, ionako je skoro svaka tema osuđena na trend dečačkog nadmudrivanja, na oponiranje koje postaje samo sebi svrha.
Ja jedino znam da nijedan (0) moj budući auto neće imati manje od 6. Ovi kod kojih ni uz doplatu ne može toliko, jedino da im poželim da se ceo vek životni voze tim istim kolima, bez prava na bilo koja druga..
Motorizacija, praktičnosti, (po mom ukusu) dizajn, bezbednost, cena (uključujući održavanje), po svemu tome inferiorniji u odnosu na Rapid! Obzirom na cenu range snage, sigurno je lošiji i po kvalitetu (negde s moralo kompenzovati da bi s dobila ciljana cena)!
Pri tome krediti za kupovinu škode su povoljniji, tako da nema dileme koji ce se auto bolje prodavati...
Što se tiče prodaje Logana, a i generalno Dacije, ona nije ni blizu prodaje škode!! Imate tačne cifre u svakom broju SAT-a!
@Nedjo
nema u svakom nego u svakom drugom drugom broju SAT PLUSA!
Za januar jos nema podataka nigde, prikupljanje u toku, a februarski broj nije jos ni izasao... :)
Dizajn Rapida ti je bolji?!?
Ajd vazi... :)))
301 ima totalno bezličnu “njušku“ i totalno Neskladnu “guzicu“! Pa novi Logan je lepši od njega :-)
U svakom slučaju Rapid je pojam karakternog i ozbiljnog dizajna za 301
@Nedjo
nije 301 nista posebno ali da je Rapid karakteran?!?
Isti kao Oktavija iz 1996-e...
Neko reče da Peugeot 301 u Slovačkoj košta 8.490€.
I ko bi onda uzeo Logan?
A ja imam još 1 pitanje:
Da li je u Slovačkoj cena 8.490€ zato što u Slovačkoj ima 10ak fabrika automobila, pa mora da bude konkurentan ili nešto drugo? Možda zato što Verano motors ne nabavlja direktno iz fabrike, nego ide preko posrednika koji se ugrađuje 1.500€? Ili možda Verano cepa maržu od 1.500€?
Dakle? Ko zna, neka se oglasi?
@Deyan_L
Verano nabavlja od proizvođača, dakle PSA, ne može da nabavlja od posrednika, jer isti i ne postoji. Vozilo se ne pravi u Slovačkoj, nego u Vigu-Španija. A cena...pa piše, akcija tokom meseca februara, bonus cena. BTW u Slovačkoj je Peugeot, ne importer. Malo je neuobičajeno da se daje veći popust za najniži nivo nego gore. Obično znači da je neko drugi (importer ili Peugeot) sa nekog drugog tržišta promašio projekciju pa PSA čisti taj lager i daje drugima po nižim cenama za plati odmah.
@ MIlan Nikolić
Hvala. Ja nisam ni rekao da se proizvodi u Slovačkoj, već da je verovatno snižena cena zbog ,,domaćih'' jeftinih automoblia.
Još 1 hvala!
Pohvaliću Zorana iz Vitro Grupe i Vas Milane Nikoliću, jer ste bili uviđavni da nam objasnite, neka nama, nelogična dešavanja.
A šta Verano planira sa svojim lagerom?