Cene za novi Seat Toledo u Srbiji

Uvoznik Seata za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za novu generaciju modela Toledo.

U ponudi su verzije sa benzinskim motorima 1.2 TSI sa 86KS, 1.2 TSI sa 105KS i 1.4 TSI sa 122KS, kao i 1.6 TDI dizelašem sa 105KS, dok su paketi opreme Reference i Style.

Cene startuju od 14.780 evra za najjeftniji Toledo 1.2 TSI sa 86KS, manuelnim petostepenim menjačem i opremom Reference, a najskuplji je Toledo 1.4 TSI sa Style opremom i sedmostepenim DSG menjačem koji košta 19.306 evra.

Kompletan cenovnik, tehničke karakteristike, kao i spisak standardne i dodatne opreme za novi Toledo možete pogledati na sajtu Seat.rs (u pdf formatu).

Sada nam preostje da sačekamo još samo na cene novog Leona.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Skoro pet hiljada skuplji od Rapida?
Inace znatno lepsi i prednji i zadnji kraj nego kod Skode...
Samoubistvo.
Zato kad vidim Seat, čini mi se češće vidjam male zelene.
Po nekim preliminarnim informacijama, Octavia 3 1.6 TDI Elegance, sa znatno boljom opremom nego prethodna, trebalo bi da košta oko EUR 18.500. Ispade Toledo skuplji. Sad ostaje nagradno pitanje ko će biti skuplji, novi Toledo ili novi Leon. Posle ovoga, ja ne mogu ni da pretpostavim..
@Dikh tu kava
a ja sam lepo govorio da ce cena pokazati da je Toledo C segment, nikako B!
Katastrofa.
I neka nikoga ne cudi sto im prodaja ovako ide.
Cene su trebale biti na nivou Rapida. Ako ne, i malo manje.
Da su preterali, preterali su.
Ko zna koliko ce Leon kostati. Sigurno vise od njega.
Ako ce se ovako izvlaciti iz krize, onda je bolje da zatvore fabriku. Ovo im nista dobro nece doneti.
Zar enterijer i par KS Toleda vredi 5.000€
Iako je Ibiza spala na 9.999, retko je vidim, par njih znam napamet u BG
Quattrone
Toledo je u klasi sa Octaviom i ne moze nikako da bude cenovno ispod Rapida, pa cak ni u rangu sa Rapidom. Slazem se da je mozda trebalo da mu cena bude niza od Octavije, zbog toga sto su u krizi, mada mislim da VW sa Seatom tezi ka malo vecem luksuzu nego li Skoda.
@ doVla
Booooring!
Imaju oni Exeo. Uostalom WB itd nema veze sa WB Oktavije.
Mnogo Seat leti, zato će pasti najniže! Posle će Markione da pita jel Seat na prodaju?
@ doVla
Ocigledno je da nisi dovoljno upoznat. Toledo i jeste nastao zajedno sa Rapidom, i deli skoro sve sa njim. Cak i fabriku u kojoj se proizvode. Prethodni Toledo (poznatiji kao Ekseo) je bio u klasi sa prethodnom Oktavijom, s'obzirom da je u pitanju preradjeni Audi A4 (B6). SEAT forsiraju kao luksuzniju marku od Skode, ali to sada nikako ne smeju da rade, jer je "spanski VW" u velikoj krizi. Prodaja nikakva, pa im ovakva cenovna politika samo donosi stetu.
Po cenama bi se reklo da će u Srbiji u 2013. prodati celih 0 (nula) Toleda :)
Živeo Rapid!!!
Iskreno Toledo ima vise opreme pa i one bezbednosne tipa ESP koji je misaona imenica za Rapid i pitanje je da li ce se prodati ikada neki kod nas sa ESP-om (s obzirom da dolazi samo sa 1.4 TSI i DSG-om) i ima bocne vazdusne jastuke u usnovnoj opremi, zasta mora da se ide u visi nivo kod Rapida... i pored toga razlika je pa recimo nekih skoro 3.000 eura...
@Quattrone
Nisi ni ti dovoljno upoznat, Exeo je D-segment, i nije bio prethodni Toledo, tako da ovaj sigurno ne moze da bude njegova zamena jer Exeo nema naslednika, nego jedino kao jeftina alternativa mada ni to nije adekvatno poredjenje... prethodni Toledo je bio btw bio MPV...
Mogu samo reci da je cena nevidjena glupost, aj da je skuplji 400e ali 4000e to nikako, isti auto samo prepakovane svetlosne grupe. Ali verovatno da ciljaju na kupce, kao carobnjak i doVla :-), koji misli da je ovo c segment :-)))
Elantra i Cruze ovo jedu za doručak. "Žuta rasa će vladati svetom..."
Rapid i Toledo kao i Octavia ne pripadaju nijednom konkretnom segmentu-prva dva su malo vise od C segmenta(po dimenzijama) i malo manje od njega po kvalitetu,dok se Octavia priblizila D segmentu po dimenzijama(neke iz D i prestigla),dok je po ceni tu negde sa C.
@doVla
Novi Toledo je Rapid sa Seatovom značkom , tako da ne samo da su u istoj klasi , nego su 2 identična auta.
I ovo nije nasljednik ni Toleda ni Exea , nego Cordobe , dakle limuzina B segmenta.
Polo Classic 1996 = Seat Cordoba ( B class )
Seat Toledo = VW Jetta ( C sedan )
Seat Toledo 2003. = Leon Minivan ( C platform )
Seat Toledo 2013. = Škoda Rapid = Polo Classic Rusia
Voleo bih da upoznam osobu koja ce kupiti ovaj automobil... Identican kao i Rapid a posto je cena Golf-a 7 15.500,00 EUR ne vidim koji su to aduti ovog Seat-a? Simpatican mi je Seat ali mi nisu simpaticne njihove debilne cene. Koliko ce onda da kosta novi Leon? Da nece mozda da bude skuplji od Golf-a 7? Bas sam sokiran ovim cenama... Golf nudi u standardnom paketu vazdusni jastuk i za kolena sto je vrhunska stvar a treba napomenuti da taj jastuk nudi i Toyota Auris za 1.300,00 EUR manje ali jedino je problem sto ima slabasan motor ali ima i 1 godinu duzu garanciju.
@Milane, ma koliko delovalo da je octavia zasla u d-klasu to naprosto nije, vozim istu i duzina lima ne cini jednu klasu, vec kompletan osecaj i komfor i oktavija je bila i ostala golf sa vecim gepekom i manje izolacije. Tako i rapid i ovaj novi toledo, nista drugo do B-sedan, samo kompanijski trik, drugaciji farovi u odnosu na ibizu/fabiju i malo utegnuta unutrasnjost i to je to. Npr pogledaj deo oko menjaca, to nikako ne moze da bude c-segment, ako uporedimo sa ceed-om, meganom, astrom, odlazecom oktavijom.
Verovatno računaju na nepismene kupce koji nikada nisu čuli informaciju da su Rapid i Toledo jednojajčani blizanci, isti po svemu, sem po poklopcu haube u gepeka (5. vrata)! Cene su sramota, A kad se po tim cenama krene prodavati za klasu bolja Octavia III, mogu slobodno da prestanu sa lagerovanjem ovog Toleda... gde god da im je lager plac...
P.S. Vitro konačno "dig'o" sajt. Koji je po interfejsu identičan prethodnom (šta im je toliko trebalo..). U ovom trenutku, sve su cene ažurirane ("01.01.2013."), osim za C4, gde stoje još uvek one iz 2011. Ako nove budu niže nego stare (u šta želim da verujem), ja Toledo ne bih ni pogledao.
Niste ukapirali kupite toledo i dobijete ibicu gratis! Pise malim slovima na dnu...
Čekajte ljudi, pa ja sam sada zvao seat i trazio da mi pošalju cenovnik za toleda, pa to nisu uopšte te cene, imaju akcijske cene za toleda. Po ovom akcijskom cenovniku vidim da je 12999
A vi kao da ne znate kako se u Srbiji radi...
Pa jeste li gledali zvanicni cenovnik Rapida? Nesto je jeftiniji od Toleda, a dosta slabije opremljen, a i realno ruzniji. Kao i Rapid i Toledo ce vrlo brzo dobiti modele na akciji i bice to sasvim lepa kupovina za limuzinu od skoro 4.5 metara sasvim lepo opremljenu...
Quqttrone
Juce sam bio u Nisu u ovlascenom salonu za SEAT. Mnogo sam zainteresovan za kupovinu toleda ili rapida jer dvoje dece, putovanja dva puta godisnje.... Ma lep mi je auto i to je.
Da se razumemo, ja ne kupujem 1.2,70ks, tri klipa, goli auto. Zelim i kupicu 1.2 tsi, felne, fabricki radio...
E sad, odem u Skodu i kazem sta hocu. Dobijem cenu za tsi motor 86ks, felne, radio...12900.
Odem posle u seat, i dobijem cenu za taj isti motor sa slicnom opremom, plus ESP u standardu za 12900 takodje!!!
Nakon svih procitanih komentara ovde bio sam, blagoreceno, zapanjen.
Tacno je da je rapid jeftiniji, ali samo u verziji 1.2 70ks skroz obezglavljen auto, nema ni radio!!!!
Ko hoce malo bolji motor, vise opreme neka kupi Toleda.
Dobio sam cenovnik i tacno je da su cene nenormalne, ali na odredjenim modelima imaju akcijske cene i one su bolje nego kod rapida.
Ko ne veruje neka ode tamo i neka pita.
Sve zavisi ko sta hoce. Ja necu goli auto i to je to.
Octavia je C-segment liftback, a Rapid (Toledo) je za klasu dole tj B-segment liftback... samo sto neke zbunjuje jer nema svoju HB varijantu od koga bi nastao pa da bi bio sedan tj liftback verzija, i ima novo ime i drugaciji oblik kako bi ispalo da je to nesto sasvim posebno... na istu foru su i 301 i C-Elysee... a zapravo je kako lepo Rade kaze dobar marketing...
Rapid je ruzniji, pogotovo od napred.
Ja sam odgovorio Quattroneu, pa se pojavio jos neki Marko
@Marko
Realno ako si se odlucio za Toledo za slicne novce, mislim da je to odlican izbor... imas porodicu a kod Toleda bezbednosne opreme ne manjka...
@Rade
ta Oktavija koju ti vozis nema bas nikkave veze sa ovom novom, a svi koji su je probali su se slozili da je duboko usla u D segment!
Ali ako Orlo kaze da je C onda je sigurno tako... :)
@carobnjak, Kako moze da udje u D-segment kad auto deli sve sa golfom? I ja bih voleo da ima auto za 17-18.000e u D segmentu, ali nema. Isto su neki tvrdili i za superb kad je izasao, da nije u klasi A4 nego A6. Skoda pravi odlicne automobile, pruzaju dosta za ne tako mnogo para, ali to je to, ne mozemo ocekivati jos i skakanje po segmentima.
Ovo sto pricas da stara oktavija nema veze sa novom nije tacno, naprotiv, ko ne prati novija vozila ili ne prati automobilizam uopste, je pomislio...prokomentarisao da je oktavija A5, skodin passat, jer auto deluje veci od golfa 5.
@Rade
pa i Golf 6 deli sve sa Passatom pa nisu ista klasa!
Treba da gledas malo sire...
A mozes naci auto D segmenta za te pare, eto ti Mondeo na akciji za 17 hiljada, bila je i Laguna, Insignia takodje sa 1.6 motorom.
Trenutno je na akciji Insignia 1.8 za 18900...
P.S. nijedna Oktavija nije bila tipicni predstavnik C segmenta a nova najmanje, uvek su nudile vise od konkurencije, a to i jeste najveci marketinski "trik"... :)
Pardon, Mondeo 1.6 je samo 15990 eura, a ima i Avensis za 18390...
@ Marko, Marko Nis (ili ko si, vec) Posto sam i ja iz Nisa, otici cu kod dilera SEAT-a i Skode u nasem gradu, da proverim sta se tacno desava. Verujem vam da ima popusta. Naravno da bih i ja pre kupio Toleda nego Rapida. Ako stvarno ima tih popusta, onda je to odlicno za prodavce SEAT-a. pa i za sam SEAT. Bice kupci "na slatkim mukama".
@carobnjak
Potpuno si u pravu, kom segmentu auto pripada se formira na osnovu misljenja (subjektivnog osecaja) onih koji probaju automobil bez obzira na cinjenice... evo po mom osecaju Superb ima ogroman prostor pozadi, cak na nivou F-segmenta, znaci u tom segmentu je sigurno, ali nisam napisao u nekom tekstu u novinama tako da ne mozes da priznas moj stav kao validan...
@carobnjal, sve su to odlazeci modeli po tim cenama sa klot opremom.
Aj molim te uporedi octaviu 3 i mazdu 6, ili cak ne mora ni nova mazda dovoljan je i40, pa mi reci da to moze da bude ista klasa.
@carobnjak, mi ovde pricamo o konstrukciji autmobila, ne o marketingu ili cenama, gde ima nuspojava da auto c-segmenta kosta 40.000e zbog znacke, kao sto i d segment, na zalasku moze da dodje i za 16-18000.
Vozio sam i prvu i drugu fabiju, po 2 godine, i rapid mi je isto to sa dupetom. U c segmentu vozim alfu, octaviu, 308 i nova oktavija nista ne prednjaci od njih, probacu je cim se pojavi jer imam u planu da menjam staru za novu, ali ne ocekujem passata od nje vec golfa sa gepekom.
Stara octavia, prvi model je u kabini znacajno manja od 2. generacije, A5, pa opet pripadaju istom segmentu, a po prostoru se razlikuju kao golf 4 i 5.
Ja pozdravljam pojavu ovih "hibridnih" (ne mislim na motor vec karoseriju) modela, ne bih vozio jednu oktaviju da ne mislim tako, ali se ne zanosim da mogu od oktavije da dobijem passata ili od rapida/toleda golfa.
Jos jedan primer, kad nadjes vremena pogledaj rapid/toledo unutra, i onda istog trenutka idi pogledaj i30, novi, i pokusaj da spakujes te dve kabine u istu klasu...neizvodljivo.
@Rade
Ne slazem se sa tobom da je Rapid/toledo Fabia/Ibiza sa dupetom.
Tacno je da dele istu platformu(Polo, fabia, ibiza) ali medjuosovinsko je mnogo vece, sedeo sam u Rapidu i fabia ne moze da mu pridje sa prostorom, pogotovo pozadi.
Kod Toleda je ista situacija u odnosu na ibizu.
Drugo, bilo koji koreanac ne moze da se uporedi sa bilo kojim zapadnim autom, pa ni I30, koji je i preskup trenutno.
Koju cenu dobijes za I30 posle pet godina voznje, a koju za bilo kog Seata ili Skodu?
@Marko Nis, ne uporedjujemo ovde cenu vec prostor u kabini i vozne karakteristike, ono sto deklarise jednu klasu. Ne interesuje me koliko kosta i30 vec sta nudi u kabini, a nudi mnogo vise od jednog rapida/fabije/toleda/ibize, bolje upijanje neravnina, kvalitetnije upravljanje, zbog veceg raspona tockova, ne osovina, vec tockova.
Isto su uradili sa rapidom/toledom kao i sa oktavijom, prosirili wheelbaze, ali oktavija nije isto sto i passat, kako komforom u kabini tako i osecajem u voznji. I ostali proizvodjaci imaju ovakve modele: thalia, linea... pomerena zadnja osvoina i dodat gepek.
Ne sumnjam da je ce rapid biti dobra kupovina, kao i svaka skoda do sada, ali smatram da ljubitelji automobila moraju da znaju koji automobil kojoj klasi pripada.
@Rade
onda bi ti mogao da nam objasnis cime se definisu pojedini segmenti?
@carobni, pa da je cena ondak ne bi mogli nikako npr superb u A4 u istu klasu, a ipak mogu iako je pocetna cena celih 10.000e razlike.
Ja volim da saslusam i da naucim nesto novo, ali sa ovim automobilima imam iskustva i govorim ono sto znam, doduse, nisam probao novog rapida/toleda ali prema onome sto nudi u kabini jasno mi je odmah gde pripada.
@Rade
vesto si izbegao odgovor!
Pa i ja sam hteo da naucim nesto novo, ali nista... :)
Ove cene za Toledo jesu za C segment, ajd reci da nisu?
Vecina C modela krece od 11-12 hiljada...
@Rade
i30 je unutra lepsi onima koji vole gomilu lampica i dugmica.
to je dobar auto i dobri su motori u njemu pogotovo 1.6 od 130ks.
ali meni se ponovo vise svidja bilo koji vw(ili derivat) nego bilo sta sa istoka.
Da li je iko od vas vozio tsi motore od vw. makar 1.2 od 86ks, da ne pricam o jacima?
@carobnjak
Koliko je cena Rapida, jel je slicna sa modelima poput Aveo sedan ili Kia Rio sedan? Jeste. Politika VW-a je takva da Seat mora biti skuplji i tu je kraj price o cenovnoj razlici, ali evo javili su se ljudi da kazu da moze da se nadje za vrlo slican novac kao Rapid. Pogledaj ponudu motora, bilo koji auto iz C-segmenta ima veci opseg ponude motora (i snaga), a Rapid/Toledo imaju ponudu koja u potpunosti odgovara onima iz B-segmenta, a tu je i kvalitet materijala, oprema, platforma, i naravno opremljenost. I kakve ima veze subjektivno misljenje novinara o prostoru jer na osnovu toga ti formiras misljenje, i da li se na osnovu toga formira segment vozila? Svugde lepo pise da je Octavija C-segment i kraj, e to sada sto ona nudi dosta prostora ne menja stvar - jednostavno ima bolji odnos ulozenog-gobijenog i to je to. Isto je i sa Superb-om pa niko ne kaze da je on E ili F segment a realno po unutrasnjem prostoru bi mogao... osim toga ne bi bili ludi pored dosadasnje razumne politike da naprave dva vozila koja ce biti jedan drugom konkurent u istom segmentu tako da imamo dva vozila u dve razlicite klase.
P.S. Ako vec poredjujes pocetne cene poredi limuzine C-segmenta i naravno opremu/motore sa Rapidom ili 301/C-Elysee gde je stanje sasvim jasno...
@Orlo
nije tema Rapid nego Toledo, o njemu smo se i raspravljali koji je segment ako se secas...
Cena kaze sve!
Za tvoju informaciju 301/Elysee su svuda prezentovani kao jeftine limuzine C segmenta... :)
Sto se Oktavije tice nisam nigde rekao da nije C segment nego da nije TIPICAN predstavnik, i da je duboko zasla u D segment a to jeste istina!
I po dimenzijama, i po ceni i po komforu i volumenu kabine,
Tacka!
I to nije samo moje misljenje nego vecine koji su je testirali, prosurfuj malo... :)
P.S. a sto se motora tice, pa i Golf ima maleni od 85 ks sto niko skoro nema, vecina pocinje od 100-110ks...
@ carobnjak
Kako je to po politici kompanija kod Škode Rapid B liftbek, a kod Seata Toledo C segment, a u pitanju je 1 isti auto?
Bolesno izvikano i po kupce vređanje inteligencije.
Toledo će da bude kost u grlu. I onako je Seat u krizi kakvu ni Opel ni Fiat nemaju zajedno.
Seat Exeo kao A4 redizajn, sa cenom SKORO istom kao Audi. Pa potez je ravan skoku u prazan bazen.
@L Dejan
upravo je to poenta, da se isti auto moze progurati u dve razlicite klase, sto moji cenjeni sagovornici nisu razumeli, niti ja to odobravam...
@Marko, ne pricam o dizajn nego o celokupnoj kabini, izmedju sedista auta c-segmenta ima 20cm vise prostora nego izmedju sedista b-segmenta. C-segment je ususkaniji, drugaciji polozaj za sedenje, prijatniji, u odnosu na B, ne bitno koji je proizvodjac u pitanju, stvar je ukusa gde ce se postaviti prekidaci i koje ce boje biti. Vozim i vozio sam dosta automobila iz obe klase, razlicitih proizvodjaca i uvek prepoznam golf klasu i na osnovu nje odredim gde pripada manji ili veci auto.
@carobnjak
Nije u pitanju najmanji motor (mada i onaj najslabiji je sa 3 cilindra i 70KS - Rapid/Toledo), vec da je ponuda motora identicna onima iz B-segmenta... pogledaj nemaju u ponudi nista jace od 120KS (301 i C-Elysee jos slabiji) a kod skoro svih limuzina C-segmenta (adekvatno poredjenje zbog slicnosti karoserijskog oblika) otprilike odatle krece ponuda snaga... realno dobar vecina proizvodjaca ima takav opseg snaga kod B-segmenta i do 100, 120 konja najvise(ne racunajuci namunjene sportske verzije).
@Orlo
pa to sam i ja napisao u 15:50!
Ono "realno dobar" se odnosi na sta, tj. pripada kojoj recenici?
Budi malo precizniji, stavi tacku, zarez, novi red, ovako te stvarno ne razumem a verujem ni ostali... :)
@carobnjak
"dobar" je suvisno... napisao sam nesto drugo, pa to nisam izgleda do kraja obrisao i eto zabune...