Novi RAV4 u Srbiji od 24.100 evra

Toyota Srbija danas je objavila i obeležila početak prodaje nove generacije svog popularnog modela - RAV4 test vožnjom za predstavnike medija na relaciji od Beograda do Hotela Falkensteiner na Staroj planini. Na već uobičajeni način izabrana je destinacija i put na kojem je novi automobil bez ustezanja mogao da pokaže sve svoje karakteristike koje ga opravdano izdvajaju od konkurencije i omogućuju mu da i dalje zadrži lidersku poziciju.
Na auto-putu, sticajem okolnosti, morali smo da požurimo... kazaljka brzinomera stizala je do 200, u kabini se to nije primećivalo i dalje smo nesmetano razgovarali i slušali muziku, samo je drveće pored puta brže promicalo. Komfor u vožnji bio je vrhunski, na njega nisu uticala ni oštrija ubrzanja ni kočenja, sve se odvijalo glatko ulivajući pouzdanje i ostvarujući prijateljski odnos čoveka i mašine. I taman kada smo mislili da je vreme da se vožnja vrati u svakodnevne okvire, promašimo skretanje za Knjaževac i nadjemo se u Pirotu. I ponovo RAV mora da nas doveze na vreme na vrh Stare planine brže i nezavisno od uslova izlokanih lokalnih puteva, punih krivina, rupa, uspona i zimskih pejsaža. Čudesno stamen i pouzdan ovaj automobil se kretao tako lako i elegantno, da se vozač u nekoliko navrata zamislio „šta bi se dogodilo, kada bi...“ ali ni jednog trenutka za tako nešto nije bilo razloga, RAV je svaku komandu izvršavao digitronskom tačnošću, u nekoliko navrata je i ispravio slabu procenu koliko je krivina oštra i pomogao vozaču da ostane u ubeđenju kako je baš vešt. Međutim, na svu sreću retko se vozi na tako ekstreman način i brutalno upoznaje neki automobil, ali spoznavanje njegovih mogućnosti, subjektivan doživljaj moći da se stigne i na vrh planine brzo i bezbedno izazivaju emociju i želju da vam ovaj automobil postane član porodice. Moglo bi i prosto da se kaže da ga imate ili kupite, ali on takav stav ne zaslužuje. Nekako je iznad cene, tehnologije, opreme, dizajna... Uostalom i nastao je na drugačiji način od automobila koje znamo.

Toyota je veoma ponosna što je stvorila segment kompaktnih SUV vozila, lansiranjem prvog rekreativnog aktivnog vozila sa pogonom na 4 točka („Recreational Active Vehicle“ - RAV4) 1994. godine. Predstavljen kao kompaktan (3.69 m) model sa troja vrata, prvi gradski „terenac“ prilično se razlikovao od tradicionalnih 4x4 vozila. On je imao relativno mali 2.0 litarski motor, postavljen transverzalno u monokok karoseriju, kao i potpuno nezavisno ogibljenje. Rođen je segment kompaktnih SUV vozila. Danas, postoji oko 20 različitih modela u ovom segmentu.

Dostupan u preko 150 zemalja, RAV4 je tokom tri generacije prodat u više od 4.5 miliona primeraka, od čega je u Evropi prodato preko 1.2 miliona vozila.
Osnovni principi dizajna zaslužni za ovakav uspeh su u jednakoj meri prisutni i na modelu četvrte generacije. Kao i prethodnih 18 godina, novi RAV4 razvijen je da u potpunosti odgovori na rastuće zahteve kupaca u C-SUV segmentu: porodice koje vode aktivan stil života i koje žele prostor i svestranost.
Novi RAV4 se još više oslanja na tu porodičnu upotrebu i na tome zasniva svoje najvažnije odlike. Novi RAV4 kupcima nudi jedinstven sofisticirani stil, prefinjenu unutrašnjost premium kvaliteta, novi integrisani dinamični pogonski sistem, kao i zabavnu vožnju uz efikasne pogonske agregate.
Preuzeto sa: Netauto.rs
Novi RAV4 u salonu Toyota Centar Beograd
CENE
Kada je reč o cenama, Tojota „RAV4“ u Srbiji startuje od 24.100 evra, za verziju 2.0 D-4D (124 KS) Active sa 4x2 pogonom. Prestižna Elegant oprema u kombinaciji sa pomenutom motorizacijom definisana je na 27.100 evra, dok je srednji paket Limited iznosi 26.100 evra. Kada je reč o benzinskoj verziji 2.0 VVT-i Active sa 4x4 pogonom i snagom dvolitarskog motora od 151 KS, cena počinje od 27.500 evra dok je za najviši fabrički paket, Executive sa ekskluzivnom opremom potebno izdvojiti 33.500 evra. Takođe, novi „RAV4“ moguće je kupiti i sa izuzetno snažnim ali i ekonomičnim dizel motorom oznake 2.2 D-4D sa 150 „konja“ čije je cena pozicionirana u rasponu od 29.500 do 37.200 evra za Executive paket sa automatskim menjačem. Svi modeli podrazumevaju petogodišnju garanciju bez ograničenja kilometraže i Tojota Eurocare pomoć na putu.
Preuzeto sa: Topspeed.rs
Dizajn užas.
A inače razlika izmedju RAV4 i Aurisa novog je otprilike samo što je RAV podignut. :)
".. Na auto-putu, sticajem okolnosti, morali smo da požurimo... kazaljka brzinomera stizala je do 200, u kabini se to nije primećivalo.."
Svojevremeno je bila vest da je negde nekom liku što se hvalio nekim saobraćanjim prekršajem na FB, stigla kazna na vrata. Valjda se tamo to računalo kao dokaz.
Ovo me malo podsetilo na to..
Steta sto ne stave sliku RAVa sa startnom cenom...da vidimo na sta lici base..
Znam da insistiraju na pouzdanosti i dugovečnosti, ali mislim da su mogli da ubace neki motor sa preko 150KS. Ako mogu Honda i Mazda, što Tojota ne može.
Inače ko je pisao tekst, mogao bi malo da obnovi znanje iz osnova novinarstva - u tekstu o novom RAV4, pominje se dužina prvog modela, ali ne i novog, koji je tema teksta.