Specijalna ponuda za Mazdu 3

Uz uštedu od čak 2.640 evra, odnosno po ceni od 12.990 evra sa PDV-om, može se postati vlasnik Mazde 3 Special 1.6 TE.
Naime, ograničena količina ovih automobila nalazi se u ponudi Mazdinog ovlašćenog dilera – Nikom iz Kragujevca. Reč je o jednom od najtraženijih Mazdinih modela, snabdevenom benzinskim 1,6 litarskim motorom snage 105 "konja", koji u kombinovanoj vožnji u gradu i van njega, u proseku troši svega 6,4 litra na 100 pređenih kilometara.
U pripadajućem paketu opreme, između ostalog, nalaze se dvozonski automatski klima-uređaj, multifunkcionalni kožom presvučen volan sa komandama za radio, CD i putni računar, CD MP3 sa šest zvučnika, prednji i bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača, vazdušne zavese za vozača, suvozača i putnike na zadnjim sedištima, sigurnosni sistemi ABS, EBD, EBA, DSC, TCS, ESS i tako dalje.
Izvor: revija SAT Plus
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda
Kako se frljaju sa podacima o potrosnji, 6.4 moze da trosi samo ako ga dva "nesvrstana" guraju u leru :)
sigurno nikada nisi vozio japance pa zato tako i pricas, kada moze reno megan sa 1.6motorom da trosi 7l zasto ne bi mogla ova mazda da trosi 6.4l. Odlicna ponuda.
Samo sedani. Neka javi neko ko ima ovakav - kako ide, s obzirom na 105 benzinskih konja (ali i neveliku masu). Pretpostavljam da nije baš za grad, sa svojih 458 u centimetrima.
Ja vozim Focusa 2012. god, sedan sa takoreći istim motorom 1.6 od 105ks i , bez obzira što može i do 5 lit/ na 100 km pri 80 na sat, pravi prosek za 12 000 km je 8 litra. A što se tiče ove ponude ne pamtim da je trojka ikad bila jeftinija mada će uskoro nova generacija pa je cena zbog toga i niža a i ide sajam.
Vladan,
U specifikacijama piše da Focusova 105-ica ima 5 Nm više (150 u odnosu na 145 kod trojke). Da li to znači da su isti ili samo slični motori, ne bih znao, a voleo bih da znam.. Pravo pitanje je - kako se Focus sa tim motorom ponaša u svakodnevnoj eksploataciji u gradu (da li je previše trom, da li mora da se nagazi da bi povukao, da li se obavezno prvo "pokloni" kad mu se da gas..), kao i kako funkcioniše na auto-putu, pošto mu je s obzirom na dimenzije verovatno auto-put prirodno okruženje..
Ja vozim japance i tvrdim da ova mazda sa 1.6 motorom ne moze ispod 8 u gradu uz izuzetno neznu voznju.
Motor je slabasan, mnogo bolje ide 1.6 u Lanceru, rekao bih drasticno bolje.
Miroslav,
Kažu ljudi a i testovi da je taj 1.6 MIVEC kod Mitsubishi-ja izuzetan, još uvek nisam probao. Ovaj Mazdin benzinac sam baš u trojki sedan vozio pre par godina kratko na tetu u Profil-u, pa se uopšte ne sećam kako ide, ali mi se čini da se nije nešto istakao. Mislim ipak da mu 1.6 dizelaš mnogo bolje odgovara.
@Dikh tu kava
nisu isto motori!
Fordov ima 1596ccm, pripada Duratec generaciji dok je Mazdin 1598ccm "Mazda Z engine"...
Ja sam upravo kaparisao jednu,kad je budem podigao iz salona prenecu vam svoje utiske.