Citroen na Sajmu automobila u Beogradu sa dve premijere i primamljivim uslovima kupovine

Na ovogodišnjem Sajmu automobila kompanija Vitro Group Inc. premijerno će predstaviti dva modela uz obilje prijatnih iznenadjenja za kupce. Svakako da će najviše pažnje privući najnoviji model francuskog proizvodjača Citroen C-Elysee, vozilo posebno osmišljeno da dugo godina služi svoje vlasnike na tržištima gde putna mreža, kvalitet goriva i uslovi eksploatacije nisu kao u zemljama Zapadne Evrope. Pored njega, premijerno će na našem tržištu biti prikazan i najlepši Citroen, model DS5, koji će svakako biti jedan od najpoželjnijih na predstojećem Sajmu automobila.
Na štandu Citroena moći će da se vide gotovo svi trenutno aktuelni modeli. Odlukom čelnih ljudi Citroena restilizovani model C3, prelepi DS3 Cabrio i Tehnospace koncept, koji najavljuje skorašnji dolazak potpuno novog modela C4 Picasso, Citroen će na našem tržištu predstavi tokom sledećih meseci. Model C3 je aktuelni pobednik u izboru najboljeg automobila godine na poslednjem sajmu održanom u Beogradu, a na ovogodišnjoj smotri pojavljuje se sa novim motorima, koji su, slično kao i kod modela C1, izdržljiviji, ekonomičniji i manji zagadjivači naše okoline.

Svakako da će veliku pažnji posetilaca i kupaca privući osvedočeni ljubimac, porodični Citroen C4, koji praktično ovog proleća počinje ozbiljniji prodor na naše tržište. Atraktivno izvajane linije, izuzetan kvalitet izrade, niz originalnih i i ekskluzivnih karakteristika, kao i sjajna paleta motora izdvajaju novi C4 kao auto koji prosto zraci pozitivnom energijom.

Ništa manje zavodljiv je i Citroen C5, limuzina čiji kupci već prvog dana dolaze sa jasno izraženom željom da ubuduće uživaju u svim čarima ovog gospodskog lepotana.

Za velike porodice tu je superpraktični model C4 Picasso sa novom paletom ekonomičnijih motora.
Premijum DS linija je ukras Citroen štanda ove godine. Pred kupcima će se naći tri modela DS3, DS4 i DS5 koji svojim vrhunskim izgledom i izuzetnim karakteristikama ostvaruju sve želje najzahtevnijih kupaca.


Premijerno pojavljivanje modela DS5 u Hybrid verziji tehnološki predstavlja vrhunac ovogodišnjeg predstavljanja vozila u našoj zemlji.

Ali ono što će najviše interesovati kupce je pojava nestrpljivo očekivanog modela C-Elysee kojim Citroen odgovara konkurenciji na najefektniji mogući način. Izgled, izdržljivost, konfor, motoristika i opšti osećaj zadovoljstva su kod ovog modela potpuno jedinstveni. Karoserija je harmonična i prijatna za oko i donosi osećaj robusnog vozila, zajedno sa širokim rasponom točkova i snažnim linijama.

U unutrašnjosti vozila vlada elegantni dizajn od materijala koji su odabrani da budu atraktivni, izdržljivi i laki za održavanje. Isporučuje se sa novim VTi 72 bezinskim motorom koji je specijalno dizajniran da optimizuje sve performance u posebno teškim uslovima eksploatacije.


Pored ovog, dostupan je i jači motor VTi 115 sa manuelnim ili automatskim menjačem, kao i dizel agregat HDi 92 uz potrošnju od svega 4,1l/100km.
Kompanija Vitro Group Inc. obezbedila je veoma primamljive uslove kupovine za sve modele Citroen vozila. Naime, u saradnji sa generalnim sponzorom Sajma, kako ove, tako i narednih godina, kompanijom DDOR iz Novog Sada, vozila je moguće nabaviti na lizing uz veoma niske kamate. Za tri odabrana modela: C-Elysee, C4 i DS3 omogućena je kupovina uz učešće od svega 5%, uz najniže kamate od svega 4,99%. Pored toga posebno iznenadjenje je dobijanje na poklon besplatnog kasko osiguranja, a za deset najbržih kupaca spremno je izuzetno iznenadjenje – gratis letovanje od 10 dana na jednom od grčkih ostrva za dve osobe.
Pored ove fantastične ponude, uslovi nabavke i ostalih sajamskih modela su veoma povoljni sa samo 5% učešća, 5,99% kamate i besplatnim kasko osiguranjem. Pored ovoga, za kupce premijum modela DS4, DS5 i C5 pripremljena su veoma posebna iznenadjenja i povoljnosti.
Pored svega navedenog, za kupce koji žele da vozila odmah uplate u celosti obezbedjeni su popusti, koji se kreću do čak 8%, uz razna poklon iznenadjenja. Ni tu nije kraj povoljnim vestima koje vas čekaju, pa je više nego dovoljno razloga da Citroen vozila budu u fokusu razmišljanja svih koji se spremaju da sebe na ovogodišnjem Sajmu automobila obraduju novim ljubimcem.
Štand Citroena na Sajmu automobila nalazi se na centralnom mestu u areni Hale 1 Beogradskog sajma.
Za sve dodatne informacije pogledajte sajt www.vitrogroup.rs ili pozovite na telefon 011/35-38-555.
VITRO GROUP INC Marketing
Nadam se da DS modeli nece biti zakljucani, ogradjeni ili podignuti, kao ranije...
I ako budu (jedini razlog je potencijalna prodaja sajamskog modela i izricit zahtev kupca za tako necim), vas nekoliko sa sajta znate kome da se obratite i da imate obecanje da za vas nece biti nikakvih restrikcija:)
DS5 je brrr. Lepo je sto ce Ds-ovci :)) biti otkljucani. N proslom sajmu smo ih gledali sa poprilicne udaljenosti.
@ Citroen
Ipak, s obzirom da su na sajtu cene za C4 od marta 2011, kad vam neko napiše mail i napravi upit za cene ili bilo koji drugi upit, a vi ne odgovorite taj dan, ni sledeći dan, ni nikad, to se već ne zove profesionalno ophođenje..
SAT plus poslednji broj, nepravedno prema Citroenu. Navedeno 22 modela ispod 10.000€, samo C elysee nije na spisku
@ Dikh tu kava
Potpuno ste u pravu. Hvala na informaciji. Svi cenovnici su azurirani, ne znam kako se samo kod ovog modela stari zadrzao. Inace sa sajtom imamo strasne probleme. Novi uradjen (pri tome kao da su gradili Skadar na Bojani..), probno postavljen i odmah pao. Onda nas agencija koja ga je radila otkacila zbog tehnickih problema, pa vracaj stari.. Zbog toga se i desavaju takvi propusti, i ja se jos jedanput izvinjavam zbog ove neprijatne situacije.
@ L Dejan
Istine radi, nije SAT nimalo kriv. Nasi odnosi su godinama maksimalno prijateljski. Jednostavno, nismo tog trenutka jos imali C-Elysee u Srbiji, a morali su da slikaju sve navedene modele.
Bdw, ja sad sa sajma. Svi standovi u Hali 1 su bas lepi, prosto je uzivanje gledati kako se ulepsavaju za cetvrtak. Jos kad svima sutra udju kola, pa hostese.. :)
@ vts
A sta da se radi, to je ona situacija koju smo komentarisali pre nekog vremena. Kada dodje kupac, narocito u ovo vreme, i kupi bas taj auto (ne mora to biti prvog dana)morate da ispostujete njegovu zelju da se auto zakljuca. Neko bude razuman, shvata da nema vise zamene vozila, a ima jos zainetesovanih kupaca i ljubitelja, neko nece ni da cuje, nego jos salje familiju da proveri, pa ako nije zakljucan prave skandal na standu..
Mi smo tu u komotnoj situaciji. Salon je na kilometar i po od hale, pa ako se sajamski model bas proda, moze da se merka iznutra i u Radnickoj :)
@ Zoran
Sajt je stvarno bruka.
Ne radi mesecima. Ma godinama.
Otkad se pojavio DS3, od tada je počeo da koči i baguje.
Ažuriran nikad nije.
Pa zar je to skupo????????????
@ Zoran, 2-3x nedeljno sam u Bg, prolazim pošto idem iz Lazarevca, kad vidim prazan salon..., duša boli.
A unutra crveni Audi A4, šta je to bilo?
Isto na putu Šabac Loznica, prazan salon Mercedes Benza, sablasno, tuga
@ L Dejan
Sajt se godinu dana nije azururao, osim sa aktuelnim vestima. Oni koji su ga vodili zatvorili firmu. Novi ga radili od jesenas do pre mesec dana (ima tu standarda od francuza koji se moraju postovati) i odustali kad su vec zavrsili posao koji se ispostavio kao neuspesan. Za sada mora da ostane ovakav, a posle sajma krecemo u ozbiljnu akciju da ga sredimo tokom aprila, bice to ok.
Sto se praznog salona tice nadam se da je to vreme iz prosle godine daleko iza nas. Prestruktuirali se i krenuli dalje. Od decembra salon je pun vozila :-)
Pun kojih vozila?
Pre desetak dana sam sa suprugom dosao da pogledam c4 i zadrzao se 2 minuta u salonu. Niste imali nijedan c4 ni za gledanje, a kamoli za probu sem modela od preko 20.000 - a o "ljubaznosti" prodavca bolje da ne trosim reci. Ako je to ta poslovnost o kojoj pricate....
Zoran,
Nema problema. Dešava se. Onda držim da će cene biti dostupne tek na sajmu, ne pre.
Ma sta pricate, c6 je svetlosnim godinama ispred ds5 u svakom pogledu. Uostalom, i sam sam imao izuzetno ocuvan XM i iz prve ruke vam tvrdim da je sesti iz XM-a u bilo koju generaciju C5 isto sto i "s'konja na magarca". A da ne govorimo za C6...
@Boris-U suprotnosti sam sa sobom. Ili ga nije bilo ili je bilo samo je skup....Pa 2 C4ke su u salonu jedna crna a druga bela, s desne strane u salonu odmah pored prodavaca. Izlaganje vozila u salonu kosta...za salon koji sadrzi oko 8 vozila b/c segmenta je potrebno za carinu dati oko 2-2,5 miliona dinara.
@ Milan Nikolic
Na ovo najradje ne bih ni odgovarao jer se vec iz prve recenice vidi kakav je komentar.
Naime, c4 bar prema njihovom cenovniku sa 1,6 dizel motorom i drugim paketom opreme kosta oko 15.500. Izlozeni primerci su sa visokom paketom opreme, automatskim menjacem i ni malo ne lice na model koji mene interesuje. Iskreno sumnjam da se u Srbiji prodaju najbolje ti cuveni crni i beli primerci koji su tamo, a o cinjenici da je samo ovde pozeljno kupiti auto bez probne voznje ne bih ovog puta. To valjda dovoljno govori o kvalitetu auto kuce, kao i kvalitet njihovih zaposlenih a ne visina carine koja se svakako placa.
Kroz podatak o carini sam hteo da ukazem na nemogucu misiju pogadjanja svih zelja i htenja potencijalnih kupaca koji ulaze u neciji salon. Na stranu što je potreban prostor ali recimo C4 se pravi u 19 razlicitih motorizacija*broj boja*uobicajana 3 nivoa opreme + varijacije sa dodatnom opremom. I to treba da bude izlozeno da bi kupac video baš ono sto on želi. Ako dobronamerno uopštimo stvari i zanemarimo boju, za izloženi auto u 99% slucaja je nevažno da li ovaj ili onaj tip motora/nivoa opreme/dodatne opreme da bi se stekao utisak o vozilu. Iz vašeg odgovora jedino se slažem da je pametno vozilo probati i videti kako odgovara potrebama. Mada, šta ako uvoznik ima samo 1.2 benz a želja je dizel 2.0 ili obrnuto? I to vidite tako što ga vozite koliko km i gde? To naravno govori o mogucnostima uvoznika a o kvalitetu ne bih raspravljao.
Koja je načelno struktura prodatih vozila? Da li se kod običnih brendova najviše prodaju verzije sa najjačim motorima i najjačim paketima opreme? Naravno da ne – to se prodaje najmanje, a najviše se prodaje „dno” i/ili „sredina” ( paketa opreme i motora ).
Ali, ako odeš da pogledaš bilo koji salon škode, kie, hyndaia, forda ili bilo čega u zoni običnih smrtnika, pretežno možeš da gledaš izložene samo neke „high tech” verzije motora i opreme, panorama krovove, DSG menjače, navigacije, kožu i/ili kvalitetne materijale i ko zna šta još što ne uzima 99% kupaca. Treba ga gledam model sa navigacijom, a da zamišljam kako će da izgleda onaj sa „rupom” koji bih da kupim ( sa pripremom za radio ); da gledam možda onaj sa prijatnom plastikom iz višeg paketa, a da zamišljam kako bi izgledao onaj bazni za koji imam pare; da isprobavam sedišta sa lumbalnom podroškom i/ili podrškom za butine, a imaću sedišta bez svega toga; da gledam onaj model sa naslonom za ruke izmedju prednjih sedišta i ventilacijom pozadi u centralnom tunelu, a kupiću onaj bez svega toga ( i sa „čašom” umesto pepeljare ). Daju mi da gledam GT, a kupujem HTP? Gledam onaj sa 6 brzina i kratkih hodova, a kupujem onaj sa 5 i hodovima kao na
Pa, koje tu lud, a ko je prevarant?
Da li će test vozilo da ima baš za mene željeni motor, to i nije tako važno, jer za ono malo kilometara koliko bi ti dali da testiraš, ti realno ništa ne možeš da sagledaš. Bez da predjem bar 50-100 km nema realne slike o tom spoju kola i motora.
Uvoznik je uvek u pravu, zapamtite to, i naravno nikada nije kriv, obicno je to ili kupac ili proizvodjac! Isto su oni bili u pravu kada su zaradjivali visestruko vece sume novca na svakom prodatom modelu nego danas a naivni kupci to placali.(sarcasm on)
Dodao bih jos samo ovo na ovu temu, kuknjava onolika slaba prodaja, nikad gora svakog dana u medijima bar jedan clanak o tome. A sta je sa uslugom i postovanjem kupca, da li oni misle da se automobili sami prodaju?
Nisam siguran da vozeci npr 1.4 benzinski motor mozete steci makar i povrsni utisak kako ide 1.6 dizel. To su dve potpuno razlicite stvari.