Honda na Sajmu automobila u Beogradu – 1.000.000 km garancije na novi 1.6 I-DTEC motor

Na konferenciji za štampu prvog dana međunarodnog Sajma automobila u Beogradu, Honda je kao novitet predstavila novi 1.6 i-DTEC agregat, jedinstveno inženjersko i dizajnersko rešenje potpuno novog dizel motora. Tim povodom, Delta Automoto je svim kupcima ovog modela u Srbiji u periodu od 22.03. do 30.04.2013. obezbedio 1.000.000 km garancije na motor i menjač (detaljnije uslovima garancije na www.honda-srbija.rs).
Kada je u pitanju sajamski nastup, najatraktivniji uslovi finansiranja uz kamatnu stopu od 4.99% obezbeđeni su za novi CR-V, za koga se očekuje i da će privući najviše pažnje.

Civic sa specijalnom sajamskom cenom za osnovni model od 14.990 i Accord sa cenom za osnovni model od 21.900 su takođe ono što će privući značajnu pažnju u svojim segmentima.

Zvezda sajamskog nastupa je svakako novi Civic 1.6 i-DTEC - model sa najboljim odnosom efikasnosti i odziva na gas u klasi.
“Napravljen u Evropi, u našoj fabrici u Velikoj Britaniji, ovaj automobil ima najnoviji Hondin 1.6 dizel agregat, prvi motor u Evropi iz naše nove Earth Dreams tehnologije. Napravljen specijalno za evropsko tržište, ovaj automobil predstavlja impresivnu kombinaciju performansi i ultra niske emisije CO2. Sa 120ks, pri čemu emituje samo 94 grama CO2 po kilometru, ovo je najlakši motor u svojoj klasi koji istovremeno omogućuje i agilnost i dinamičko ubrzanje”, rekao je Honda Manager za razvoj evropskih tržišta, g.Stuart Taylor, u svom obraćanju na konferenciji. Cena modela u Comfort paketu opreme iznosiće 18.990 EUR.
Direktorka Honde, Aleksandra Đurđević, pozvala je prisutne da posete i Hondin štand motocikala u Hali 2, na kome je, po prvi put u Srbiji, izložen Moto GP motocikl, i to poslednji RC213V koji je prošle godine vozio Dani Pedroza.
PR Delta Automoto
Foto: Honda Srbija i Autoblog.rs
Na sajtu Honde o ovoj garanciji piše " a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice",
A šta "tamo" piše, koji su to "uslovi" za ovu garanciju?
Mala slova u garantnim uslovima znace dodatni trosak vlasniku Hondinog vozila sa Peugeotovim motorom kojim, kada se podvuce crta, mogu kupiti jos dva nova automobila.
Vojvoda, da li mislis da bi najveci svetski proizvodjac motora sa unutrasnjim sagorevanjem koristio tudj motor i na njega dao garanciju MILION km? Ko je vozio Hondu zna, ko nije sta da mu radim.
1.6 i-DTEC je potpuno Hondin proizvod kao i oni veci 2.2 motori... nego izgleda neki samo procitaju jednu brojku pa znaju sve o poreklu i kvalitetu motora... a najjaci su mi oni sto na "domacoj" temi o kvalitetu motora zakljucuju na osnovu nagrade zirija koji gleda brojke o snazi i obrtnom momentu, i pri kojim ih obrtajima razvijaju... a da i malo provozaju aute sa tim motorom.
Zasto bi iko pri zdravoj pameti, a ako planira da preveze 1000 000 kilometara, kupio hetchbek srednje velicine pa jos NOV???
Jasno da cje kupiti par godina star automobil, i tako izbecji trosak, jer ga svakako prate raznorazne zamene i veliki servisi...
Zato sto Honda u Srbiji proda fragment promila ukupne prodaje na svetskom trzistu dok su joj zapadne zemlje glavno trziste. A na zapadu je veoma skupo imati kola starija od 5-6 godina. Meni osiguranje skace, postaju cesci redovni pregledi i ne isplati mi se da imam polovni auto vec ga nakon max 8 godina menjam za nov a ovaj stari se liferuje u zemlje treceg sveta gde mu tako izakan i pun mojih gasova dodje premija.
Jbga, dobro je dok se ne uvoze i polovne cetkice za zube- ne grebu desni kao nove i prijatnije su za koriscenje kad se razrade.