home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na konferenciji za štampu prvog dana međunarodnog Sajma automobila u Beogradu, Honda je kao novitet predstavila novi 1.6 i-DTEC agregat, jedinstveno inženjersko i dizajnersko rešenje potpuno novog dizel motora. Tim povodom,  Delta Automoto je svim kupcima ovog modela u Srbiji u periodu od 22.03. do 30.04.2013. obezbedio 1.000.000 km garancije na motor i menjač (detaljnije uslovima garancije na www.honda-srbija.rs).

Kada je u pitanju sajamski nastup, najatraktivniji uslovi finansiranja uz kamatnu stopu od 4.99% obezbeđeni su za novi CR-V, za koga se očekuje i da će privući najviše pažnje.

Civic sa specijalnom sajamskom cenom za osnovni model od 14.990 i Accord sa cenom za osnovni model od 21.900 su takođe ono što će privući značajnu pažnju u svojim segmentima.

Zvezda sajamskog nastupa je svakako novi Civic 1.6 i-DTEC - model  sa najboljim odnosom efikasnosti i odziva na gas u klasi.

“Napravljen u Evropi, u našoj fabrici u Velikoj Britaniji, ovaj automobil ima najnoviji Hondin 1.6 dizel agregat, prvi motor u Evropi iz naše nove Earth Dreams tehnologije. Napravljen specijalno za evropsko tržište, ovaj automobil predstavlja impresivnu kombinaciju performansi i ultra niske emisije CO2. Sa 120ks, pri čemu emituje samo 94 grama CO2 po kilometru, ovo je najlakši motor u svojoj klasi koji istovremeno omogućuje i agilnost i dinamičko ubrzanje”, rekao je Honda Manager za razvoj evropskih tržišta, g.Stuart Taylor, u svom obraćanju na konferenciji. Cena modela u Comfort paketu opreme iznosiće 18.990 EUR.

Direktorka Honde, Aleksandra Đurđević, pozvala je prisutne da posete i Hondin štand motocikala u Hali 2, na kome je, po prvi put u Srbiji, izložen Moto GP motocikl, i to poslednji RC213V koji je prošle godine vozio Dani Pedroza.

PR Delta Automoto

Foto: Honda Srbija i Autoblog.rs 



čitanja : 2413



Komentari

Na sajtu Honde o ovoj garanciji piše " a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice",
A šta "tamo" piše, koji su to "uslovi" za ovu garanciju?

Autor pčelica Pavo 22 Mar 2013, 22:51

Mala slova u garantnim uslovima znace dodatni trosak vlasniku Hondinog vozila sa Peugeotovim motorom kojim, kada se podvuce crta, mogu kupiti jos dva nova automobila.

Autor Vojvoda 22 Mar 2013, 23:38

na drugoj slici odgore ova leva

Autor sinkee 23 Mar 2013, 02:03

Vojvoda, da li mislis da bi najveci svetski proizvodjac motora sa unutrasnjim sagorevanjem koristio tudj motor i na njega dao garanciju MILION km? Ko je vozio Hondu zna, ko nije sta da mu radim.

Autor Rajko 23 Mar 2013, 08:18

1.6 i-DTEC je potpuno Hondin proizvod kao i oni veci 2.2 motori... nego izgleda neki samo procitaju jednu brojku pa znaju sve o poreklu i kvalitetu motora... a najjaci su mi oni sto na "domacoj" temi o kvalitetu motora zakljucuju na osnovu nagrade zirija koji gleda brojke o snazi i obrtnom momentu, i pri kojim ih obrtajima razvijaju... a da i malo provozaju aute sa tim motorom.

Autor Orlo 23 Mar 2013, 10:50

Zasto bi iko pri zdravoj pameti, a ako planira da preveze 1000 000 kilometara, kupio hetchbek srednje velicine pa jos NOV???

Jasno da cje kupiti par godina star automobil, i tako izbecji trosak, jer ga svakako prate raznorazne zamene i veliki servisi...

Autor Fordovac 24 Mar 2013, 04:08

Zato sto Honda u Srbiji proda fragment promila ukupne prodaje na svetskom trzistu dok su joj zapadne zemlje glavno trziste. A na zapadu je veoma skupo imati kola starija od 5-6 godina. Meni osiguranje skace, postaju cesci redovni pregledi i ne isplati mi se da imam polovni auto vec ga nakon max 8 godina menjam za nov a ovaj stari se liferuje u zemlje treceg sveta gde mu tako izakan i pun mojih gasova dodje premija.
Jbga, dobro je dok se ne uvoze i polovne cetkice za zube- ne grebu desni kao nove i prijatnije su za koriscenje kad se razrade.

Autor Bare 27 Mar 2013, 19:43