Na 51. međunarodnom auto salonu u Beogradu četiri Fordove premijere

Pred publikom beogradske auto fešte novi modeli Fiesta, B-MAX, Kuga i Transit
Na 51. međunarodnom auto salonu u Beogradu, koji je za posetioce otvoren do 22. do 31. marta, Grand Motors na četiri štanda premijerno izlaže šest modela – najviše ih je na izložbenom prostoru Forda. Pred masovnim auditorijumom prvi put su nove generacije modela Fiesta i Kuga, sasvim novi B-MAX i takođe poptuno novi Transit.
„Toliko noviteta na ovom mestu nije bilo ni u srećnijim vremenima, pa je to razlog više da sa optimizmom očekujemo bolje dane na domaćem automobilskom tržištu, kojem nudimo moderne, ekonomične, kvalitetne i po ceni konkurentne modele“, rekao je, između ostalog, direktor marke Ford u Grand Motorsu, Srđan Dajmanac u obraćanju novinarima dan uoči otvaranja najveće auto izložbe u regionu u 2013.
U Grand Motorsu očekuju da će najveću pažnju publike privući Fiesta u novom ruhu – sa izmenjenim prednjim delom, novim svetlosnim grupama pozadi, delimično preuređenim enterijerom, novom opremom i brojnim tehničkim inovacijama koje se ne uočavaju na prvi pogled. U Beogradu su izložene dve verzije - sa novim EcoBoost jednolitarskim turbo benzinskim motorom od 125 KS i opremom Titanium, po akcijskoj sajamskoj ceni od 15.575 evra (u dinarskoj protivvrednosti) i sa novim 1,5-litarskim dizelašem od 75 KS, takođe opremom Titanium i sa sajamskom cenom od 14.935 evra.

Inače, Fiesta s novim „licem“, novim motorima i nekoliko originalnih tehničkih rešenja, „startuje“ s početnom cenom od 9.990 evra, koliko treba platiti za vozilo iz sajamske ponude sa petoro vrata, benzinskim motorom od 1,25 litara, 82 KS, opremom Ambiente i ručnim klima uređajem.
Novo ruho, nove motore i opremu dobio je i model Kuga, koji se na Fordovom štandu u hali 1 može videti u verziji sa pogonom na obe osovine, EcoBoost benzinskim motorom od 1,6 litara od 180 KS, dodatno obogaćenim paketom opreme Titanium i akcijskom cenom od 33.965 evra. No, nova Kuga se može kupiti već za 22.100 evra, koliko košta varijanta s pogonom na prednje točkove, benzinskim EcoBoost motorom od 1,6 litara,150 KS i paketom opreme Trend.

Sasvim nov model na sajmu i u Srbiji je B-MAX, kompaktan monovolumen sa revolucionarnim rešenjem za otvaranje zadnjih vrata (bez takozvanog B stuba – između prednjih i zadnjih vrata). Izložena je verzija sa benzinskim motorom od 1,4 litra, 90 KS i paketom opreme Trend, po sajamskoj ceni od 13.960 evra. I ovaj model ima nižu „startnu“ cenu, pa se, uz akcijski popust, može kupiti već za 11.200 evra (s benzincem od 1,4 litra i opremom Ambiente).
Nedugo posle svetske premijere, Grand Motors je na beogradsko sajmište dovezao i potpuno novu generaciju proslavljenog lakog komercijalnig vozila Transit.

Na 51. salonu je izložena putničko-kombinovana verzija Custom Kombi 310L sa osam sedišta (+ vozačkim), dizel motorom od 2,2 litra, 155 KS i opremom Trend. Sajamski eksponat ima akcijsku cenu od 22.350 evra, bez PDV-a. Transit Custom Kombi iste konfiguracije, ali sa nešto slabijom verzijom 2,2-litarskog dizelaša od 100 KS, „staruje“ s cenom od 19.260 evra, takođe bez PDV-a.
PR Grand Motors
Majko mila, je l ono na slici Kuga ili Dongfeng..? Teško da to uživo može da izgleda lepo..
Inače navbedene cene za Fiestu su za Titanium X, i visoke su. Iskreno, mislim da je Fiesta jedan od, ako ne i najbolji model u klasi, ali ovakvom politikom importera, da dodam sve što je potrebno na TDCi 95, izašlo bi me preko 17 hiljada, a tu Fiesta jednostavno nema šta da traži.
Ali ipak ultimativnu autizam je potpuno odsustvo svesti uvoznika koji je uspeo da 2013. godine jedan model, pri tom još i restilizovan, reklamira i prodaje na srpskom tržištu - bez ESP-a i sa samo 2 vazdušna jastuka!?!? Čak i u najvišem paketu opreme. Svaki komentar suvišan.